29-vuotiaana lähti. Mikä siinä on että niitä steroideja pitää vetää kaksin käsin sen takia että on suosiossa Instagramissa? Olisi tehnyt rehellistä työtä vain.
Bostin Loyd kuollut
5
1185
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on Bostin Loyd, kuulostaa koripalloilijalta. Tummat donkkkaa tykimmin.
- Anonyymi
Mikähän se on että lähes kaikilla näillä roinamiehillä on geneettinen alttius munaisten vajaatoiminnalle. Oisko niin, että jos on geneettinen alttius munuaisten vajaatoiminnalle niin se jotenkin ohjaa käyttämään roinaa.
Ja tämä oli sitä sarkasmia nyt. - Anonyymi
Jotenkin on vaikea ymmärtää että muutaman lihaskilon takia ollaan valmiita kuolemaan nuorena.
- Anonyymi
Niinpä. Ja kun vieläpä kaikkien parhaat kehot on ollut Sandowin ja Saxonin kaltaiset, aikaa ennen steroideja.
- Anonyymi
OLEN TULLUT USKOON.
Olen viimein tullut uskoon. En uskonut tämän päivän koittavan.
Silti tuttuun tapaani seison olohuoneessa, seinään olen maalannut ulosteellani Suomen kartan ja laulan Setä-Hotsinia, taukoamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795