29-vuotiaana lähti. Mikä siinä on että niitä steroideja pitää vetää kaksin käsin sen takia että on suosiossa Instagramissa? Olisi tehnyt rehellistä työtä vain.
Bostin Loyd kuollut
5
1016
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on Bostin Loyd, kuulostaa koripalloilijalta. Tummat donkkkaa tykimmin.
- Anonyymi
Mikähän se on että lähes kaikilla näillä roinamiehillä on geneettinen alttius munaisten vajaatoiminnalle. Oisko niin, että jos on geneettinen alttius munuaisten vajaatoiminnalle niin se jotenkin ohjaa käyttämään roinaa.
Ja tämä oli sitä sarkasmia nyt. - Anonyymi
Jotenkin on vaikea ymmärtää että muutaman lihaskilon takia ollaan valmiita kuolemaan nuorena.
- Anonyymi
Niinpä. Ja kun vieläpä kaikkien parhaat kehot on ollut Sandowin ja Saxonin kaltaiset, aikaa ennen steroideja.
- Anonyymi
OLEN TULLUT USKOON.
Olen viimein tullut uskoon. En uskonut tämän päivän koittavan.
Silti tuttuun tapaani seison olohuoneessa, seinään olen maalannut ulosteellani Suomen kartan ja laulan Setä-Hotsinia, taukoamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374643Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo512493- 1552337
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3651950Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291574- 721359
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html201261- 1021244
- 801154
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1091154