12 vuotta ja tässä tulos

Anonyymi

12 vuotta ollaan oltu yhdessä. Muistan hyvin ensimmäisen kohtaamisen ja kuinka sitten viime tipassa, minun jo kävellessä poispäin, huusit perääni ja kysyit numeroani. Muistan sen tunteen, kuinka oli helppoa olla toisen kanssa niin nopeasti, vaikkei edes tuntenut tätä. Se, kuinka välitön ja hyväntahtoinen olit, teki vaikutuksen. Olit ihan naapurinpoika, niinkuin minäkin halusin ajatella olevani ihan naapurintyttö. Harrastit luontoilua ja kaikkea siihen liittyvää ja mentiin yhdessä metsään ja lintutorneille ja ihmeteltiin pellon laidassa ruskosuohaukkaa.
Saatiin poika kymmenen vuotta sitten, ihana, terve, fiksu poika. Koskaan ei menty naimisiin, koska me ei olla sellaisia naimisiin meneviä tyyppejä kumpikaan. Sinä pääsit hyvään työpaikkaan ja elätit perheen minun kituillessa pätkätöissä. Omakotitalon sait perintönä ja sinne muutimme, pojalla ihana oma huone ja ikkunoista avautuu komea peltonäkymä.
Jokatapauksessa tuntuu nyt, että koko elämäni on ollut rakentunut ympärillesi. Tuntui joskus, että kaikki eroavat ympäriltä, mutta me ollaan aina yhdessä, me ei erota, me puhuttiinkin siitä. Me ei olla eroavaa tyyppiä. Me rakastetaan ja ollaan niinkuin paita ja peppu. Mulla oli tosi turvallinen olo.
Eka merkki oli kai se, kun iltaa ennen lähtiessäsi kavereidesi kanssa saksaan, satuin vahingossa löytämään kassistasi avatun kondomipakkauksen. Me ei käytetty kumeja.
Sitten aloit viettämään tosi paljon aikaa puhelimen parissa ja hakeuduit entisestä poiketen omaan rauhaan, vedit ovia kiinni perässäsi ja olit ärhäkkä jos sinua häirittiin.
Riidan haastamista, raivokohtauksia pikku asioista..yhtäkkiä niistä tuli arkipäivää. Ensin pikkuasiasta raivoamista ja sen perään toteamus: "kato nyt, me ei tulla enää toimeen!". Aloit huolehtia ulkonäöstäsi. Kommentoin yhdessä vaiheessa, että saat mun vanhan meikkipussin käyttöön, kun sulla on enemmän meikkejä jo, kuin mulla.
Lopulta, erään poikien kanssa vietetyn illan päätteeksi, kerroit mulle, että haluat erota.
On niin pöllämystynyt, petetty, hylätty olo. Koko tulevaisuuden rakensin sinun ympärille, meidän ei pitänyt ikinä erota. Olen rakastanut niin täydestä sydämestä ja nyt tuntuu, että mut heitetään roskiin. Niin paljon julmia sanoja mua ja meidän poikaa kohtaan on tullut. "Häipykää mun talosta", sanoit. Minä ja meidän poika. Tuntuu niin viiltävän pahalle. Kuin joku suolistaisi elävältä. Pelkään, etten koskaan enää pysty luottamaan. Miehellä on varmaan joku nainen nyt, joka joutuu himmailemaan, koska me ollaan vielä miehen talossa, kun ei olla löydetty uutta kämppää. Olen niin rikki ja pojan vuoksi on yritettävä jaksaa.

1

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi,mitä kuuluu sulle nyt? Kamalaa oot joutunut kokemaan lapsen kanssa. Mulla sentään ei " seurustelu" ehtinyt kestää kuin lähes vuoden, eikä siitä avioliittoa ilmeisesti voisi ko miehen puolelta tulla,niin paras kai lopettaa. Menis kai vaan enemmän rikki,mitä pitempään tää tilanne jatkuisi.... kaikkea hyvää sulle ja pojalle .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe