12 vuotta ja tässä tulos

Anonyymi

12 vuotta ollaan oltu yhdessä. Muistan hyvin ensimmäisen kohtaamisen ja kuinka sitten viime tipassa, minun jo kävellessä poispäin, huusit perääni ja kysyit numeroani. Muistan sen tunteen, kuinka oli helppoa olla toisen kanssa niin nopeasti, vaikkei edes tuntenut tätä. Se, kuinka välitön ja hyväntahtoinen olit, teki vaikutuksen. Olit ihan naapurinpoika, niinkuin minäkin halusin ajatella olevani ihan naapurintyttö. Harrastit luontoilua ja kaikkea siihen liittyvää ja mentiin yhdessä metsään ja lintutorneille ja ihmeteltiin pellon laidassa ruskosuohaukkaa.
Saatiin poika kymmenen vuotta sitten, ihana, terve, fiksu poika. Koskaan ei menty naimisiin, koska me ei olla sellaisia naimisiin meneviä tyyppejä kumpikaan. Sinä pääsit hyvään työpaikkaan ja elätit perheen minun kituillessa pätkätöissä. Omakotitalon sait perintönä ja sinne muutimme, pojalla ihana oma huone ja ikkunoista avautuu komea peltonäkymä.
Jokatapauksessa tuntuu nyt, että koko elämäni on ollut rakentunut ympärillesi. Tuntui joskus, että kaikki eroavat ympäriltä, mutta me ollaan aina yhdessä, me ei erota, me puhuttiinkin siitä. Me ei olla eroavaa tyyppiä. Me rakastetaan ja ollaan niinkuin paita ja peppu. Mulla oli tosi turvallinen olo.
Eka merkki oli kai se, kun iltaa ennen lähtiessäsi kavereidesi kanssa saksaan, satuin vahingossa löytämään kassistasi avatun kondomipakkauksen. Me ei käytetty kumeja.
Sitten aloit viettämään tosi paljon aikaa puhelimen parissa ja hakeuduit entisestä poiketen omaan rauhaan, vedit ovia kiinni perässäsi ja olit ärhäkkä jos sinua häirittiin.
Riidan haastamista, raivokohtauksia pikku asioista..yhtäkkiä niistä tuli arkipäivää. Ensin pikkuasiasta raivoamista ja sen perään toteamus: "kato nyt, me ei tulla enää toimeen!". Aloit huolehtia ulkonäöstäsi. Kommentoin yhdessä vaiheessa, että saat mun vanhan meikkipussin käyttöön, kun sulla on enemmän meikkejä jo, kuin mulla.
Lopulta, erään poikien kanssa vietetyn illan päätteeksi, kerroit mulle, että haluat erota.
On niin pöllämystynyt, petetty, hylätty olo. Koko tulevaisuuden rakensin sinun ympärille, meidän ei pitänyt ikinä erota. Olen rakastanut niin täydestä sydämestä ja nyt tuntuu, että mut heitetään roskiin. Niin paljon julmia sanoja mua ja meidän poikaa kohtaan on tullut. "Häipykää mun talosta", sanoit. Minä ja meidän poika. Tuntuu niin viiltävän pahalle. Kuin joku suolistaisi elävältä. Pelkään, etten koskaan enää pysty luottamaan. Miehellä on varmaan joku nainen nyt, joka joutuu himmailemaan, koska me ollaan vielä miehen talossa, kun ei olla löydetty uutta kämppää. Olen niin rikki ja pojan vuoksi on yritettävä jaksaa.

1

1223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi,mitä kuuluu sulle nyt? Kamalaa oot joutunut kokemaan lapsen kanssa. Mulla sentään ei " seurustelu" ehtinyt kestää kuin lähes vuoden, eikä siitä avioliittoa ilmeisesti voisi ko miehen puolelta tulla,niin paras kai lopettaa. Menis kai vaan enemmän rikki,mitä pitempään tää tilanne jatkuisi.... kaikkea hyvää sulle ja pojalle .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe