Tietoa MIRELLE-pillereistä!?

Olen aloittanut mirelle pillereiden käytön, jotta kuukautiset tulisivat säännöllisesti.. Haluaisin kuulla muilta käyttäjiltä että onko ollut sivuvaikutuksia..lihomista?nesteen kerääntymistä?
Itse tuntuu jo nyt että nesteitä kerääntyy elimistöön,muuta en ole huomannut..olen kyllä käyttänyt vasta vain viikon mutta voihan olla että kuvittelen :)
kiitos kaikille jotka viistivät vastata!
1183
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kokemuksia Mirelle-pillereistä?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


alottaako vai ei... kirjoitti:

Olen aloittanut mirelle pillereiden käytön, jotta kuukautiset tulisivat säännöllisesti.. Haluaisin kuulla muilta käyttäjiltä että onko ollut sivuvaikutuksia..lihomista?nesteen kerääntymistä?
Itse tuntuu jo nyt että nesteitä kerääntyy elimistöön,muuta en ole huomannut..olen kyllä käyttänyt vasta vain viikon mutta voihan olla että kuvittelen :)
kiitos kaikille jotka viistivät vastata!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu