Oon laittanut ripsaria myös alaripsille jo pitkään ja lähes aina muutaman tunnin meikkauksen jälkeen silmäpussit on tummuneet ja näytän väsyneeltä. Eikä ripsarit oo koskaan ennen varissu ku oon laittanu pelkästään yläripsiin. Tykkään vaan tosi paljon siitä miltä mun ripset näyttää kun laitan ylä- ja alaripsiin. Käytän Maybellinen Lash Sensationalia (ostin ehkä syys-lokakuussa) ja laitan silmien alle Loreal True Match (sen sävy on suurinpiirtein sama kun ihoni ja oon miettiny pitäisikö sen olla vielä vaaleampi, että vaikuttaako se siihen silmäpussien tummenemiseen).
Onko jollain ollu sama ongelma?
Mitä teen et saisin ne vaaleemmiksi?
alaripsien ripsarit aiheuttaa silmäpussien tummenemisen
Anonyymi
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
Niin totta, jos pesemällä aina vedellä tai saippualla. Kannattaa osta, kaupan meikkiin puhdistus poistoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512