Oon laittanut ripsaria myös alaripsille jo pitkään ja lähes aina muutaman tunnin meikkauksen jälkeen silmäpussit on tummuneet ja näytän väsyneeltä. Eikä ripsarit oo koskaan ennen varissu ku oon laittanu pelkästään yläripsiin. Tykkään vaan tosi paljon siitä miltä mun ripset näyttää kun laitan ylä- ja alaripsiin. Käytän Maybellinen Lash Sensationalia (ostin ehkä syys-lokakuussa) ja laitan silmien alle Loreal True Match (sen sävy on suurinpiirtein sama kun ihoni ja oon miettiny pitäisikö sen olla vielä vaaleampi, että vaikuttaako se siihen silmäpussien tummenemiseen).
Onko jollain ollu sama ongelma?
Mitä teen et saisin ne vaaleemmiksi?
alaripsien ripsarit aiheuttaa silmäpussien tummenemisen
Anonyymi
1
164
Vastaukset 1
- Anonyymi
Niin totta, jos pesemällä aina vedellä tai saippualla. Kannattaa osta, kaupan meikkiin puhdistus poistoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801462
- 851303
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7656Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.94569Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45547