Mä todella rakastin sua. Ei tarvinnut kuin pieni hetki nähdä kaikki tunteet tuli takaisin. Aattelin että ne häviää kun ei nähdä. Ei hävinnyt. Ja nyt kun sä satutit mua . Mä en sais voida huonosti. En sais mennä rikki. Mun pitäis olla ei se mitään. Mutta mä en pysty. Muhun sattuu ihan v* tusti. Etkä sä sitä tajua. Mä en pysty edes ajattelemaan sua. En pysty edes myöntämään että tunnen sut. Haluan vain että olet paha uni. No vihdoinkin mun tunteet ehkä kuolee.
Etkö sä nyt käsitä.
18
2253
Vastaukset
- Anonyymi
Mites Sinä satutit mua - et mielestäsi ollenkaan???
Ja rakastit mua sitten? Kumma tapa oli osoittaa se mulle!- Anonyymi
Ja onhan Sulle siellä samassa paikassa niitä muitakin ihan jonoksi asti tunkemassa soitimelle! Hyvä, ettei peräti... no, en viitsi sanoakaan.
- Anonyymi
Satutin varmaan. En ole muuta väittänytkään. Voit tehdä siitä oman tekstin.
Ja purkaa ne tunteet. Niin minäkin tein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onhan Sulle siellä samassa paikassa niitä muitakin ihan jonoksi asti tunkemassa soitimelle! Hyvä, ettei peräti... no, en viitsi sanoakaan.
Mitä niistä muista on väliä jos pyrkivät soitimelle, jos haluan vain sinut.
- Anonyymi
No, sitähän Sinä halusit - EI NÄHDÄ!!!!!!!!! S.tana.
Rakastit? Tuskin. EI häviä? Hävisi tänään. Satutin Sinua? MITEN? Voit pahoin? Otettu lääke auttaa. En haluakaan tajuta, kun olet niin eriskummallisesti käyttäytyvä.
Hyvä, että et ajattele - en minäkään tästä lähtien. Minä kuoletin tunteeni jo!
Heippa FÖR EVIGT!!!- Anonyymi
Se on ihan ok 👍
- Anonyymi
Silloin kun halusin nähdä et vastannut mitään. Turha nyt enää jankuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan ok 👍
Ei se oikeesti ole ok sulle. Se sattuu sua. Ylpeys kun on niin vaikea niellä. Et sopisi asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oikeesti ole ok sulle. Se sattuu sua. Ylpeys kun on niin vaikea niellä. Et sopisi asiat.
Tottakai se sattuu. Se on ok. Ei tässä nyt ole sen kummempaa sovittavissa olevia asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai se sattuu. Se on ok. Ei tässä nyt ole sen kummempaa sovittavissa olevia asioita.
No ei tarvii kun voi jo uutta koukkua heittää kehiin. Rakkaudesta et tiedä mitään. Ehkä itserakkaudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tarvii kun voi jo uutta koukkua heittää kehiin. Rakkaudesta et tiedä mitään. Ehkä itserakkaudesta.
En toden näköisesti tiedäkään. Epäilen että en ole aitoa sellaista koskaan kenen puolelta saanut edes kokea. Ei minulle muiden koukut kuullu.
- Anonyymi
Puhu oikeassa elämässä oikean henkilön kanssa, ole hyvä.
- Anonyymi
En puhu. Purin tuolloin vain omia tuntemuksia.
- Anonyymi
Minä en ole rakastanut ketään yli kymmeneen vuoteen. Ei kannata lähestyä, tulee suoraa tekstiä siitä etten halua olla kanssasi missään tekemisissä.
- Anonyymi
En minä ole ketään lähestymässä. Ei mitään pelkoa.
- Anonyymi
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ootko sä 10 vuotta käynyt täällä tylyttämässä ihmisiä ?
- Anonyymi
3 vuotta mulla meni kieriskellen itse säälissä.Kuntoinen oli jo jatkanut täysillä elämää!.Kun katsoin ympärille ja sallein itselleni kohdata uuden suhteen.Kannatti.
- Anonyymi
Kyllä ne tunteet kuolee kun opin arvostamaan itseäni ja löydän jotain todellista ja oikeaa mikä kantaa. Oikea rakkaus kantaa, oikea rakkaus ei satuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691