Etkö sä nyt käsitä.

Anonyymi

Mä todella rakastin sua. Ei tarvinnut kuin pieni hetki nähdä kaikki tunteet tuli takaisin. Aattelin että ne häviää kun ei nähdä. Ei hävinnyt. Ja nyt kun sä satutit mua . Mä en sais voida huonosti. En sais mennä rikki. Mun pitäis olla ei se mitään. Mutta mä en pysty. Muhun sattuu ihan v* tusti. Etkä sä sitä tajua. Mä en pysty edes ajattelemaan sua. En pysty edes myöntämään että tunnen sut. Haluan vain että olet paha uni. No vihdoinkin mun tunteet ehkä kuolee.

18

2059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mites Sinä satutit mua - et mielestäsi ollenkaan???

      Ja rakastit mua sitten? Kumma tapa oli osoittaa se mulle!

      • Anonyymi

        Ja onhan Sulle siellä samassa paikassa niitä muitakin ihan jonoksi asti tunkemassa soitimelle! Hyvä, ettei peräti... no, en viitsi sanoakaan.


      • Anonyymi

        Satutin varmaan. En ole muuta väittänytkään. Voit tehdä siitä oman tekstin.
        Ja purkaa ne tunteet. Niin minäkin tein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onhan Sulle siellä samassa paikassa niitä muitakin ihan jonoksi asti tunkemassa soitimelle! Hyvä, ettei peräti... no, en viitsi sanoakaan.

        Mitä niistä muista on väliä jos pyrkivät soitimelle, jos haluan vain sinut.


    • Anonyymi

      No, sitähän Sinä halusit - EI NÄHDÄ!!!!!!!!! S.tana.

      Rakastit? Tuskin. EI häviä? Hävisi tänään. Satutin Sinua? MITEN? Voit pahoin? Otettu lääke auttaa. En haluakaan tajuta, kun olet niin eriskummallisesti käyttäytyvä.

      Hyvä, että et ajattele - en minäkään tästä lähtien. Minä kuoletin tunteeni jo!

      Heippa FÖR EVIGT!!!

      • Anonyymi

        Se on ihan ok 👍


      • Anonyymi

        Silloin kun halusin nähdä et vastannut mitään. Turha nyt enää jankuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan ok 👍

        Ei se oikeesti ole ok sulle. Se sattuu sua. Ylpeys kun on niin vaikea niellä. Et sopisi asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oikeesti ole ok sulle. Se sattuu sua. Ylpeys kun on niin vaikea niellä. Et sopisi asiat.

        Tottakai se sattuu. Se on ok. Ei tässä nyt ole sen kummempaa sovittavissa olevia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se sattuu. Se on ok. Ei tässä nyt ole sen kummempaa sovittavissa olevia asioita.

        No ei tarvii kun voi jo uutta koukkua heittää kehiin. Rakkaudesta et tiedä mitään. Ehkä itserakkaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tarvii kun voi jo uutta koukkua heittää kehiin. Rakkaudesta et tiedä mitään. Ehkä itserakkaudesta.

        En toden näköisesti tiedäkään. Epäilen että en ole aitoa sellaista koskaan kenen puolelta saanut edes kokea. Ei minulle muiden koukut kuullu.


    • Anonyymi

      Puhu oikeassa elämässä oikean henkilön kanssa, ole hyvä.

      • Anonyymi

        En puhu. Purin tuolloin vain omia tuntemuksia.


    • Anonyymi

      Minä en ole rakastanut ketään yli kymmeneen vuoteen. Ei kannata lähestyä, tulee suoraa tekstiä siitä etten halua olla kanssasi missään tekemisissä.

      • Anonyymi

        En minä ole ketään lähestymässä. Ei mitään pelkoa.


      • Anonyymi

        Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ootko sä 10 vuotta käynyt täällä tylyttämässä ihmisiä ?


    • Anonyymi

      3 vuotta mulla meni kieriskellen itse säälissä.Kuntoinen oli jo jatkanut täysillä elämää!.Kun katsoin ympärille ja sallein itselleni kohdata uuden suhteen.Kannatti.

    • Anonyymi

      Kyllä ne tunteet kuolee kun opin arvostamaan itseäni ja löydän jotain todellista ja oikeaa mikä kantaa. Oikea rakkaus kantaa, oikea rakkaus ei satuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe