Etkö sä nyt käsitä.

Anonyymi

Mä todella rakastin sua. Ei tarvinnut kuin pieni hetki nähdä kaikki tunteet tuli takaisin. Aattelin että ne häviää kun ei nähdä. Ei hävinnyt. Ja nyt kun sä satutit mua . Mä en sais voida huonosti. En sais mennä rikki. Mun pitäis olla ei se mitään. Mutta mä en pysty. Muhun sattuu ihan v* tusti. Etkä sä sitä tajua. Mä en pysty edes ajattelemaan sua. En pysty edes myöntämään että tunnen sut. Haluan vain että olet paha uni. No vihdoinkin mun tunteet ehkä kuolee.

18

2340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mites Sinä satutit mua - et mielestäsi ollenkaan???

Ja rakastit mua sitten? Kumma tapa oli osoittaa se mulle!

• Anonyymi

Ja onhan Sulle siellä samassa paikassa niitä muitakin ihan jonoksi asti tunkemassa soitimelle! Hyvä, ettei peräti... no, en viitsi sanoakaan.

• Anonyymi

Satutin varmaan. En ole muuta väittänytkään. Voit tehdä siitä oman tekstin.
        Ja purkaa ne tunteet. Niin minäkin tein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja onhan Sulle siellä samassa paikassa niitä muitakin ihan jonoksi asti tunkemassa soitimelle! Hyvä, ettei peräti... no, en viitsi sanoakaan.

Mitä niistä muista on väliä jos pyrkivät soitimelle, jos haluan vain sinut.

• Anonyymi

No, sitähän Sinä halusit - EI NÄHDÄ!!!!!!!!! S.tana.

Rakastit? Tuskin. EI häviä? Hävisi tänään. Satutin Sinua? MITEN? Voit pahoin? Otettu lääke auttaa. En haluakaan tajuta, kun olet niin eriskummallisesti käyttäytyvä.

Hyvä, että et ajattele - en minäkään tästä lähtien. Minä kuoletin tunteeni jo!

Heippa FÖR EVIGT!!!

• Anonyymi

Se on ihan ok 👍

• Anonyymi

Silloin kun halusin nähdä et vastannut mitään. Turha nyt enää jankuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan ok 👍

Ei se oikeesti ole ok sulle. Se sattuu sua. Ylpeys kun on niin vaikea niellä. Et sopisi asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se oikeesti ole ok sulle. Se sattuu sua. Ylpeys kun on niin vaikea niellä. Et sopisi asiat.

Tottakai se sattuu. Se on ok. Ei tässä nyt ole sen kummempaa sovittavissa olevia asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai se sattuu. Se on ok. Ei tässä nyt ole sen kummempaa sovittavissa olevia asioita.

No ei tarvii kun voi jo uutta koukkua heittää kehiin. Rakkaudesta et tiedä mitään. Ehkä itserakkaudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tarvii kun voi jo uutta koukkua heittää kehiin. Rakkaudesta et tiedä mitään. Ehkä itserakkaudesta.

En toden näköisesti tiedäkään. Epäilen että en ole aitoa sellaista koskaan kenen puolelta saanut edes kokea. Ei minulle muiden koukut kuullu.

• Anonyymi

Puhu oikeassa elämässä oikean henkilön kanssa, ole hyvä.

• Anonyymi

En puhu. Purin tuolloin vain omia tuntemuksia.

• Anonyymi

Minä en ole rakastanut ketään yli kymmeneen vuoteen. Ei kannata lähestyä, tulee suoraa tekstiä siitä etten halua olla kanssasi missään tekemisissä.

• Anonyymi

En minä ole ketään lähestymässä. Ei mitään pelkoa.

• Anonyymi

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn ootko sä 10 vuotta käynyt täällä tylyttämässä ihmisiä ?

• Anonyymi

3 vuotta mulla meni kieriskellen itse säälissä.Kuntoinen oli jo jatkanut täysillä elämää!.Kun katsoin ympärille ja sallein itselleni kohdata uuden suhteen.Kannatti.

• Anonyymi

Kyllä ne tunteet kuolee kun opin arvostamaan itseäni ja löydän jotain todellista ja oikeaa mikä kantaa. Oikea rakkaus kantaa, oikea rakkaus ei satuta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1815
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1164
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1030
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe