https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008655082.html
"Putinin käytös herättää kysymyksiä ympäri maailman – asiantuntijat: ”Kiihtyneessä mielentilassa”, ”raivoaa lähipiirille”
Venäjän presidentti Vladimir Putin on turhautunut ja saa raivokohtauksia.
Aiemmin Putin tunnettiin johtajana, joka kokosi lähelleen ihmisiä erilaisista ryhmistä. Nykyisin Putinin lähipiiri koostuu muutamasta tukihenkilöstä.
Lähipiiriin kuuluvat muun muassa Sergei Shoigu, Nikolai Patrushev ja Aleksandr Bortnikov."
Käytökseen on selvä selitys, Putleri ei saa omaa päänsisäistä haavemaailmaa suurvenäjästä toteutumaan.
Samalla tavalla nähdään normaali elämässäkin vastaavia tilanteita, kun ihmisellä on suunnitelma, joka ei toteudukaan muiden aiheuttamisen kapuloita rattaisiin syiden takia ja silloinhan ihminen tuskastuu ja saa raivokohtauksia, mutta ei kuitenkaan aloita sotaa.
Putin raivoaa lähipiirilleen
8
60
Vastaukset
- Anonyymi
Putler saa itkupotkuraivarit. Vaan kun tuollaiselle pikkumiehelle annetaan ihmisiä kuin tinasotilaita, niin tulee pahaa jälkeä.
Tosi pahalta tuntuu niidenkin Venäläisten äitien puolesta, joiden pojat se Ukrainaan marsitti toisia tuhoamaan. Varmaan oli tarkoitus hävittää ne pienet tappion todisteet polttouuniautoissa. Ei varmaan ekakerta kun tuota teki. Omaiset, ne pojat oli ajatus palauttaa teräsarkuissa jota ei omaisten anneta avata.- Anonyymi
Se vallanjako, omaisuus ja kaupankäynti Ukrainassa ja Krimin niemimaalla oli jo varmaan jaettu. Menee vielä hetki aikaa, kun ne tajuavat, että sen rikkauksista hyötyminen menetetty, eikä ehkä entiseenkään enää paluuta. Pettymykset kohdistuvat Putleriin, vaikka käsiään hieroen sitä kätensä pesten odottivat.
- Anonyymi
Ehdottaisin erästä peliä... duke nukem forever...
- Anonyymi
Olisko alzheimer iskenyt? Oireet ainakin sopisivat erinomaisen hyvin. Kiukuttelua, raivareita, vainoharhaa, menneissä elämistä, jne.
- Anonyymi
Taisi olla samat visioharhat kuin muilla yritysjohtajilla. Jos ei onnistu, niin alaisten vika. Sijoittajat eivät kyllä odota ihmeitä pitkään. Saa nähdä miten nämä oligarkit toimivat jotka tottuneet saamaan osansa tekemättä mitään. Voi olla, ettei entinenkin ökyrikas elämä on tulossa alas.
Nyt kaikki Teboilille kahville ja tankkaamaan. :D Lukoil vaatii Venäjää lopettamaan sodan.
- Anonyymi
Tankkaan melkein aina teboililla maailmantilanteesta riippumatta :)
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Hyvä joo kun piikiyyämäddä rokotteiyts niin oi kkeskustella sairaanhoitajien kanssa juttuja samalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652