eroaisitko jos seksiä on riittävästi jostain muusta syystä

Anonyymi

rahankäyttö?
lasten kasvatuserimielisyydet?
muu?

väkivaltaista puolisoa ei lasketa tähän.

25

793

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noista mainitsemistasi syistä eroaisin kyllä. Seksin vähäisyys taas tuskin olisi ikinä mulle eron syy.

    • Anonyymi

      Jos tunteet kuolisi
      Jos rakastuisi johonkin niin älyttömästi että ei enää pystyisi jatkamaan yhdessä.
      Ei vain enää olisi hyvä olla yhdessä.

    • Anonyymi

      Raha ratkaisee, ilman rahaa elämä on toivotonta, ja surkeaa.

    • Anonyymi

      Alkoholismi. Se myrkyttää _kaiken_.

    • Anonyymi

      Viina, pettäminen tai seksin loppuminen.

      Itse asiassa juuri tuon viimeisen vuoksi aion ottaa ensi viikolla vaimosta eron 27 vuoden jälkeen.

      Pariterapiaan ei suostu.

      • Anonyymi

        Pariterapiaan voi mennä yksinkin, jos toinen ei siihen suostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pariterapiaan voi mennä yksinkin, jos toinen ei siihen suostu.

        Tiedän, mutta en käsitä, mitä helkkarin hyötyä pariterapiasta on vain toiselle osapuolelle annettuna?

        Eihän se poista suhteen ongelmakohtia molemminpuolisesti, tietysti voi auttaa terapoitua osapuolta ymmärtämään toista.

        Mutta harvoin ongelmat johtuvat pelkästään toisesta, solmun syntymiseen tarvitaan yleensä kaksi osapuolta?

        Kuulemma pariterapia on hyvin tehokasta ja on pelastanut monta eron partaalla ollutta liittoa.
        Itsekin olen juuri onnistumaisillani (varmaahan ei ole ennen kuin ollaan terapeutin huoneessa) saamaan puolisoni lähtemään terapiaan. Puoli vuotta sitten 25 vuoden suhde ajautui todella pahaan kriisiin (ei väkivallan, päihteiden eikä pettämisen takia) ja alkuun oli jopa puheyhteys poikki.
        Mutta minusta jos ollaan neljännesvuosisata oltu yhdessä, kannattaa yrittää kaikki keinot jo lastenkin vuoksi.

        Totta helkkarissa pitkässä liitossa ihmiset muuttuvat ja kaikenlaista kiveä ehtii kenkään kertyä.
        Mutta sormet kainaloita myöten ristissä omalta kohdaltani toivon, että saisin liittoni vielä toimimaan!

        Ja olen muuten mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, mutta en käsitä, mitä helkkarin hyötyä pariterapiasta on vain toiselle osapuolelle annettuna?

        Eihän se poista suhteen ongelmakohtia molemminpuolisesti, tietysti voi auttaa terapoitua osapuolta ymmärtämään toista.

        Mutta harvoin ongelmat johtuvat pelkästään toisesta, solmun syntymiseen tarvitaan yleensä kaksi osapuolta?

        Kuulemma pariterapia on hyvin tehokasta ja on pelastanut monta eron partaalla ollutta liittoa.
        Itsekin olen juuri onnistumaisillani (varmaahan ei ole ennen kuin ollaan terapeutin huoneessa) saamaan puolisoni lähtemään terapiaan. Puoli vuotta sitten 25 vuoden suhde ajautui todella pahaan kriisiin (ei väkivallan, päihteiden eikä pettämisen takia) ja alkuun oli jopa puheyhteys poikki.
        Mutta minusta jos ollaan neljännesvuosisata oltu yhdessä, kannattaa yrittää kaikki keinot jo lastenkin vuoksi.

        Totta helkkarissa pitkässä liitossa ihmiset muuttuvat ja kaikenlaista kiveä ehtii kenkään kertyä.
        Mutta sormet kainaloita myöten ristissä omalta kohdaltani toivon, että saisin liittoni vielä toimimaan!

        Ja olen muuten mies.

        "Tiedän, mutta en käsitä, mitä helkkarin hyötyä pariterapiasta on vain toiselle osapuolelle annettuna?"

        Se voi auttaa löytämään omat sokeat pisteet. Ex vaimoni vaati meitä joskus pariterapiaan. Käynti jäi vain yhteen, koska paljastuikin, ettei minua voinut syyttää kaikesta, eikä edes puolesta meidän suhteemme kriisipesäkkeitä.

        Hänen mielestään terapeutti olikin ammattitaidoton puoskari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, mutta en käsitä, mitä helkkarin hyötyä pariterapiasta on vain toiselle osapuolelle annettuna?

        Eihän se poista suhteen ongelmakohtia molemminpuolisesti, tietysti voi auttaa terapoitua osapuolta ymmärtämään toista.

        Mutta harvoin ongelmat johtuvat pelkästään toisesta, solmun syntymiseen tarvitaan yleensä kaksi osapuolta?

        Kuulemma pariterapia on hyvin tehokasta ja on pelastanut monta eron partaalla ollutta liittoa.
        Itsekin olen juuri onnistumaisillani (varmaahan ei ole ennen kuin ollaan terapeutin huoneessa) saamaan puolisoni lähtemään terapiaan. Puoli vuotta sitten 25 vuoden suhde ajautui todella pahaan kriisiin (ei väkivallan, päihteiden eikä pettämisen takia) ja alkuun oli jopa puheyhteys poikki.
        Mutta minusta jos ollaan neljännesvuosisata oltu yhdessä, kannattaa yrittää kaikki keinot jo lastenkin vuoksi.

        Totta helkkarissa pitkässä liitossa ihmiset muuttuvat ja kaikenlaista kiveä ehtii kenkään kertyä.
        Mutta sormet kainaloita myöten ristissä omalta kohdaltani toivon, että saisin liittoni vielä toimimaan!

        Ja olen muuten mies.

        Voi se auttaa sitä terapiaan menevää osapuolta päättämään, haluaako hän jatkaa liittoa vai erota. Sitä paitsi, jos terapiassa käyvän osapuolen käyttäytyminen muuttuu, se saattaa vaikuttaa toisenkin osapuolen käytökseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pariterapiaan voi mennä yksinkin, jos toinen ei siihen suostu.

        typerä kommentti. mitä hyötyä siitä on suhteen molemmille osapuolille? nykyään on tyypillistä tehdä vain toisesta syyllinen ja penkoa hänet läpikotaisin.


    • Anonyymi

      No jos lakkaisin olemasta rakastunut mieheeni. Ei suhteesta kuitenkaan sen jälkeen enää mitään tulisi.
      Ei se kyllä todennäköistä ole, koska olemme olleet onnellisesti yhdessä lähes 30 vuotta.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Läheisriippuvuutta tuollainen ylipitkä suhde on. Olisit paljon onnellisempi jos eroaisit. Ihmisellä on yksi elämä ja sen voi käyttää muullakin tavalla, kuin kyhjöttää saman naaman kanssa 30 vuotta. No, huvinsa kullakin. Itse olen parisuhdemaailman nähnyt, erosin vuosia sitten, ei vain kiinnostanut katsella samaa naamaa loppuelämää, vaikkei mitään sen suurempaa riitaa hänen kanssa ollutkaan. Kyllä elämänlaatu parani, kun en ole enää sidoksissa kehenkään, enkä tilivelvollinen tekemisistäni. Voin mennä välillä vaikka huoriin, tai sitten ihan vain viikon kalareissulle kaverin mökille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Läheisriippuvuutta tuollainen ylipitkä suhde on. Olisit paljon onnellisempi jos eroaisit. Ihmisellä on yksi elämä ja sen voi käyttää muullakin tavalla, kuin kyhjöttää saman naaman kanssa 30 vuotta. No, huvinsa kullakin. Itse olen parisuhdemaailman nähnyt, erosin vuosia sitten, ei vain kiinnostanut katsella samaa naamaa loppuelämää, vaikkei mitään sen suurempaa riitaa hänen kanssa ollutkaan. Kyllä elämänlaatu parani, kun en ole enää sidoksissa kehenkään, enkä tilivelvollinen tekemisistäni. Voin mennä välillä vaikka huoriin, tai sitten ihan vain viikon kalareissulle kaverin mökille.

        Vai kalareissulle?

        Taitaa "kalastajat" pilkkiä toistensa ruskeita reikiä noilla "kalareissuillaan".....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Läheisriippuvuutta tuollainen ylipitkä suhde on. Olisit paljon onnellisempi jos eroaisit. Ihmisellä on yksi elämä ja sen voi käyttää muullakin tavalla, kuin kyhjöttää saman naaman kanssa 30 vuotta. No, huvinsa kullakin. Itse olen parisuhdemaailman nähnyt, erosin vuosia sitten, ei vain kiinnostanut katsella samaa naamaa loppuelämää, vaikkei mitään sen suurempaa riitaa hänen kanssa ollutkaan. Kyllä elämänlaatu parani, kun en ole enää sidoksissa kehenkään, enkä tilivelvollinen tekemisistäni. Voin mennä välillä vaikka huoriin, tai sitten ihan vain viikon kalareissulle kaverin mökille.

        teittekö jälkeläisiä? yhteiskunta maksaa eronne toilailut. typerys.


    • Anonyymi

      Eroaisin ihan ilman mitään syytä, koska jossain kohtaa kuuluu erota kuitenkin. Toivottaisin hyvää loppuelämää, ihan ykskaks, sitten kun siltä jonain aamuna tuntuisi. Ja lähtisin lätkimään. Tää on kato mun elämä, eikä kenenkään muun.

    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää.. ei se seksi ole maailman tärkein asia.

      • Anonyymi

        Onhan se paitsi kaveriliitossa, kuuluu rakkaussuhteeseen vahvana elementtinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se paitsi kaveriliitossa, kuuluu rakkaussuhteeseen vahvana elementtinä!

        Pitääkö minun nyt sitten hakea eroa, kun olen mieheni omaishoitaja , eikä enää ole sexiä?
        Eletään nyt kaveriliitossa ja huoltosuhteessa.


    • Anonyymi

      Seksiä saa aina mutta hyvä elättäjä taas pitää suhteessa. Lähtisin heti jos vain voittaisin lotossa❤️

      • Anonyymi

        Niinpä. Seksi saa aina, liiton sisällä tai ulkona.


    • Anonyymi

      Ei vittu mitä jengiä täällä.

      Aika moni on kyllä kaiken saamansa paskan elämässään ansainnut. Ihan viimeistä lusikallista myöten....

      Rakkaudesta ette tiedä mitään.

    • Anonyymi

      Maailman menoissa opiskelu riittää 🤣😂😅

    • Anonyymi

      Erosin munaansa keskittyvästä miehestä. Muuta syytä ei loppupeleissä ollut.

      • Anonyymi

        Mä tykkään mun munasta. Ja siitä, mitä sillä voi tuottaa naiselle.
        Se naisen nautinto on tärkein syy sille, että se muna on niin kiva. Koska ilman naisen nautintoa ei se mulkkukaan nautintoa tuo.

        Siksi itse ainakin haluan sen parisuhteen enkä vietä Jallu kädessä aikaa käteen vetäen kylppärissä.


    • Anonyymi

      jos seksiä on, ei ne muut ongelmat ole sitten kovin isoja loppujen lopuksi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe