Voiko 5luokkalainen meikata paljoa (EI KOULUUN PALJOA)
Vastaukset 2
- Anonyymi
Järjetöntä. Jos on ruma kun hevonperä niin pakko sellasen on meikeillä piilotella.
- Anonyymi
Muistan kun olin viidennellä ja kuudennella luokalla pari kolme tyttöä meikkasi ja olivat ihan " kunnollisia " paitsi eivät tosin kaikkien kanssa ollut väleissä. Jotenkin pitivät rimaa korkealla ja ylenkatsoivat muita hiljaisempia oppilaita , esim hiljasempia poikia joita kiusattiin, kuuluin jonkun verran niihin kiusattuihin . Jos olet oma itsesi etkä aseta itseäsi muiden yläpuolelle etkä ylenkatso ja syrji muita luokkalaisia ja suhtaudut tasapuolisesti niin meikkaa vaan . Se meikkaaminen ei sinusta huonompaa tee, tosin ei parempaakaan. Paljon riippuu siitä miten suhtaudut ja käyttäydyt muita kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492423Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!42911- 117909
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73783Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777- 71591