Tuskin eläkettä haen tai annetaan,mutta vaikeeta sairautta kohta takana 300 päivää.
mitä siis sitten jos en ole työkuntoinen?
tarkalleen ottaen mikä nyt olikaan nimike?
kestääkö anomus kauvemmin?
onko korvaus pienempi?
entä jos olen töissä nyt vaikka 280 päivää sairaslomalla,työssä 6-12kk.ja sairaslomalla?
Mihin piiriin silloin kuuluisin?
olenko siis käyttänyt kelan maksamat saikut ikuisesti?
sairasloma 300 täyttyy?
2
607
Vastaukset
- piitu
Täytä ihmeessä ne paperit mitkä kela lähettää ennenkun se 300 päivää on täysi, ja toimita ne kelaan.Ja mene käymään työkkärissä jos olet työttömänä.
Minulla kesti noin pari kuukautta kun sain päätöksen kuntoutustuesta jonka maksaa eläkelaitos, mutta jos se anomus hylätään niin sitten liitto maksaa eteenpäin.
Minulla oli onnea kun minun hakemus hyväksyttiin , olen kuullut että jotkut joutuvat liitonpäivärahoille vaikka eivät ole työkykyisiäkään.
Eiköhän ne kelan rahat rupea juoksemaan taas ihan normaalisti kun välillä on pois sairaslomalta ja palaa töihin tai kortistoon.
Mene rohkeasti kelaan ja ota asioista selvää ja saathan kelan sivut auki koneeltakin. 300 päivää täynnä,simum tulee hakea eläkettä joka luultavasti myönnetään kuntoutustukena ja määräaikaisena.rahallisesti se riippuu sinun työssä olo vuosista.siis sen suuruus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477