Onko kellään kokomusta näistä housuista? Millaiset ovat miehen yllä? Ostaisiko kukaan mies tällaisia housuja? https://www.def-shop.com/fi/p/urban-classics-faux-leather-cargo-pants-black-4053838710715.html?pla=fi.shopping.adwords.goaloptimizedcatchall&gclid=EAIaIQobChMIguLyj5is9gIVvJBoCR1ndAFuEAQYAyABEgIg_PD_BwE
Hienot naisten housut
13
928
Vastaukset
- Anonyymi
Aika makeen näköiset😃 ja kokoakin on. Onko tosiaan kokemusta voiko miehet käyttää tuollaisia? Sopiiko miesten käyttöön ja miten istuvat päälle?
- Anonyymi
Liiteitä en avaa.Lähetäjästä ei tietoa ja mitä liiteiden takana oikeasti on? Niistä varotettu!Miksi et omin sanoin kertonut housut? Elämme 2022.Joloin voi pukeutua miten itse haluaa.oli nainen tai mies!
- Anonyymi
Unisex malliset housut miksi ei miehenkin jalkaan.
- Anonyymi
Minulla on tuollaiset. Tilasin koska olen hieman pyöreä ja kokoakin on 5xl. Baarissa kerännyt naisen katseita ja jopa pitemmällekkin :) Suosittelen koska lihaville ei ole isoja nahkahuosu kokoja.
- Anonyymi
Käytän naisten nahkaleggingsejä, jotka eri planeetalta, kun tuollaiset löysät.
- Anonyymi
Kyllä tiettyjä naisten nahka leggareita voi pitää.
- Anonyymi
Aika seksikkäät arkihousut:) Laittakaa linkkejä tänne muistakin nahkahousuista tai gollareista.
- Anonyymi
Nahka on tosi kiihottava pitää ja kerää katseita
- Anonyymi
Itselläni on tuolaiset. Tosi rentoa pitää jalassa.
- Anonyymi
Isoille miehille on tosi huono valikoima. Mistähän saa tilattua?
- Anonyymi
Aika homoa jos joutuu pitää naisten housuja.
- Anonyymi
No ei todellakaan. Putin on tunnustautunut naisten housujen käyttäjäksi. Siitä ei tosin hänen vaimonsa pitänyt vaan otti eron. Hmjaa... ja en yhtään ihmettele jos pippelin pituutta pitää vielä naisten korkokengillä uskottavasti lisätä....
- Anonyymi
Onko muun mallisia nahka leggareita, joita mies voi käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775924KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2794827Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202608Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT981594Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171461- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091284Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191241