Olen pannut työurani on aikana 5:ttä varattua naista työpaikoiltani. Voi vain kuvitella paljonko kunnon Panoalfat ovat varattuja naisia työpaikoilla kaataneet.
Suomalainen nainen on todella kyrvänhimoinen lutka.
Työpaikkojen naiset on p
14
1341
Vastaukset
- Anonyymi
Outoja työpaikkoja sulla, kun siellä vaan paneskellaan. Jossain bordellissako sä työskentelet?
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Olet ihmeörvelö, kukaan noin tyhmiä juttuja usko.
- Anonyymi
Kuvitellut luulot vain itsestään.
- Anonyymi
Eihän tuo ole vielä mitään. Mulla varattuja miehiä ollut kuukaudessa paljon enemmän, mitä sulla koko työurallasi. 2-4 irtosi viikossa osa töistä osa muualta. Oli hauskaa olla sinkkunainen. Suurin osa oli varattuja. 😏 Heikko libido sulla jos tommosella pitää kehua. 🤣
- Anonyymi
Jep😝😝😝 Tai sit sitä harmittaa, kun se ihastui varattuun.
- Anonyymi
En kyllä usko. Itse oon kyllä ihastunut joskus työpaikalla, mut yhdellekään miehelle en oo antanut. 😌
- Anonyymi
Saan kyllä omalta mieheltäni tarpeeksi isoa kyrpää. Miksi siis tyytyvä työpaikan katkarapuihin.
- Anonyymi
Tarjontaa olisi, mutta olen pysynyt uskollisena vaimolleni. Varsinkin 30-40v perhwewnäidit tuntuvat olevan kovasti puutteessa. Ehkä, jos olisin nuorempi, mutta näin 50v ei enää kiinnosta pikapanot vessassa.
- Anonyymi
Toiveajattelua. Kyllähän ne on pahimpia pikkujouluissa kiimaset 50 villitystä elävät miehet. Huoh kuvittelevat kaikenlaista pelkästään ystävällisistä eleistä.
- Anonyymi
Varmaantapahtuu pettämistä japanemista ihan kaikkialla missä ihmiset liikkuu...:D
Mutta tämän keskustelun lomassa tulin miettineeksi, että aikuisiällä jokaisessa työpaikassa missä olen ollut vakiduunissa olenitse pannut varattua tai itse pettänyt.
Kaikki tapahtumat firman matkoilla, ja ikähaarukka aikalaidasta laitaan. On 50v kypsää ja juuri lapsivapaalta palannutta reilua parikymppistä. - Anonyymi
Vahva epäilys ettet ole saanut yhtäkään naista. Jauhat vaan
- Anonyymi
Minusta pikkujoulut on ylimainostettua.
30-55olevat yleensä kuksivat.
Jos lasten kanssa vapaa aika ja kulunut ukko niin aika herkkään saa.
Keittiö ja hoitoala miehillä hyviä.
Itse toimiston vinkkelistä nähnyt
Monenlaista.
Kerran näin pomon ja alaisen kuherrus ajan olivat 50.,, 60 vuotiaita.
Salasivat kaikilta mutta siivoja oli nähnyt illalla työajan jälkeen huoneessa valoa oli sipsutellut sammuttaa mutta hommissa oli olleet työ pöydän reunalla naisen työhuoneessa. Mies kuului kirkkokuoron ja nainenkin jotain hengellisiä tiukkapipoja..lie ollut kun tiukka rako.. Hiipinä oli pois siistijä. 🤭 - Anonyymi
Pistää kyllä aina ihmetytämään ihmiset. Ite teen töissä töitä, en paneksi. Tai no, ehkä joidenkin työ on sitten paneksiminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418