Liike myi minulle auton joulukuussa se ei lainkaan vastannut heidän ilmoitustaan yms. Autoa korjattu tuhansilla euroilla ja liikkeelle laitettu juristien kautta vaateen kaupan purkuun. Nyt liike lopettanut viikko sitten toimintansa, ilmeisesti tämän takia aivan yhtäkkiä, pääseekö se nyt kuin koira veräjästä tällä tavalla??
Tuusulan liike lopetti yhtä äkkiä saatuaan vaateen???
7
58
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä pääsee. Edellinen yksityinen kusettaja jätti nämä asiat kertomatta kun toi auton vaihdossa liikkeeseen. Tuskin liike rikkoo autot ennen myyntiä välttyäkseen narinoilta. Näinhän se vaan on. Hei risp.
- Anonyymi
Yksityinen autonvaihtaja kertoi viat kauppiaalle . Tuskin tämä liike korjautti autoa , vaan myi eteenpäin . Halvalla osti kalliilla möi . Hei risp .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityinen autonvaihtaja kertoi viat kauppiaalle . Tuskin tämä liike korjautti autoa , vaan myi eteenpäin . Halvalla osti kalliilla möi . Hei risp .
Ei käyttäjä kerro vikoja kun painaa piilovika pommin vaihdossa liikkeeseen. Luulee saavansa enemmän vaidossa. Osoite on liikkeellä tallessa hy hy hy voi sinua kun petit liikettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi liike jättäisi korjaamatta tietoiset viat..... Ei varmasti. Kuunnellaakseenko sinun kaltaisen vähä varaisen itkua hy hy hy. Auto kuntoon ja myydään vaikka pikku tappiolla kuten kaikki teidän piilovika pommit.
- Anonyymi
Ei pidä ostaa autoa, jota on ns korjattu tuhansilla euroilla. Eihän se takaa, että on auto vieläkään kunnossa ja on ilmeisesti ylihintainen muihin vastaaviin verrattuna.
- Anonyymi
Siis minä olen korjannut nämä tuhansilla euroilla ja vaateet juurikin niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346