Nettideittisivulla vuosikausia

Anonyymi

Hei, haluaisin tietää miksi jotkut jaksavat olla deittisivustoilla pitkiä aikoja?
Eikö sitä oikeaa löydy vai saalistatteko siellä ajankuluksi uusia valloituksia.
Itse hämmästyin kun palasin puolentoista vuoden kuluttua takaisin, että samoja ilmaisjäseniä ilman kuvaa pyörii sivustolla.
Itse en aio tuolla kolmea kuukautta enempää roikkua, siirryn etsimään muualta jos ei mitään kiinnostavaa löydy.

10

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstamummo tulee kohta taas kertomaan kuinka näin ei ole, mutta nettideittisivustoilla on miehiä, jotka etsivät seksiä ja salasuhteita. Miehet etsivät salaseuraa ja sen takia miehiä on nettideiteillä enemmän. Komeat miehet hyötyvät kun voivat pyörittää useita naisia samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Joko naiset ovat todella tyhmiä tai asia ei pidä paikkaansa
        Se mikä pitää paikkansa on se että monikaan nainen ei etsi nettideittailusta yhtään mitään.

        He paapovat aikuisia lapsiaan tai lastenlapsiaan.
        Ei heillä ole kiinnostusta kahden avioeron jälkeen tutustua kehenkään.


    • Anonyymi

      Harvemmin se autoliikkeen huonoin auto liikahtaa sieltä rivistä. Pari kertaa myydään ja kaupat perutaan raastuvassa ja sit se lopullinen kierrätys kutsuu🤌🏿

      Monet tosin etsivät yksisarvista ja panevat muita suhteidensakin aikana. Siinä jää lopulta känsä kouraan tai sukupuoli elimeen😘

      • Anonyymi

        Näin on. Jämämiehet roikkuvat siellä vuosikausia. Huijariprofiiöit ja feikit samaten. Voihan tietysti olla niinkin että sinne on vain unohtunut paljon profiileja jotka eivät ole enää vuosiin olleet aktiivisia. Ihmiset eivät vain ole tulleet poistaneeksi niitä.


    • Anonyymi

      ""Jämämiehet roikkuvat siellä vuosikausia.""

      Haha. Aika ihmeellistä et nimität naisten ihannemiehiä jämämiehiksi.

      Ei miehet roiku deittipalveluissa jos ne ei toimi. Kun mies roikkuu deittipalveluissa, niin mies tietää olevansa komea ja naisten haluama mies. Komeat miehet panevat eri pilluja ja iso joukko naisia haluaa parisuhteen komeiden miesten kanssa, eikä haittaa vaikka komea mies olisi polkenut useita satoja naisia.

      • Anonyymi

        Siellä on nimenomaan tylsiä rumia jämämiehiä roikkumassa. Komeita tuskin yhtään, ja nekin vähät enimmäkseen feikkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on nimenomaan tylsiä rumia jämämiehiä roikkumassa. Komeita tuskin yhtään, ja nekin vähät enimmäkseen feikkejä.

        Roikkuja naisia ei voi todeta yleensä edes jämiksi vaan jätteeksi joka on pelkästään muiden tiellä.


    • Anonyymi

      Oletko se sama, joka kirjoitti paljon puhuvan julistuksen siitä mitä hakee netistä- miten se nyt meni ”minua ei todellakaan kiinnosta mitä ammattia edustat, mutta olen sen sijaan erittäin kiinnostunut siitä, millainen pi*lu sinulla on”? Eli biossa voisi lukea esim ”jämäkkä ja määrätietoinen”

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin, että jos ei suhteellisen pian löydä mitään, niin kannattaa siirtyä muille metsästysmaille. Jotkut jopa roikkuvat vuosia huijaussivustolla, jolla ei ole mitään mahdollisuutta ikinä löytää kumppania, ja ihmettelevät kauhiasti kun ketään ei löydy.

      • Anonyymi

        Asiaa! Näin se on. Nettideittipalstat tindeteineen eivät tarjoa mitään pidempää kuviota. Kataloogi jossa selataan pelkästään "naamoja".

        Korona-aika kuulema nosti maksullisten deittipaikkojen tuottavuutta mutta sen asiakkaille ne eivät tarjoa nytkään yhtään mitään enempää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      142
      2362
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      399
      2012
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1894
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1260
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1151
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1073
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe