Tuli merisää

Anonyymi

Sanoivat Tankar 6 tuulen tiedot puuttuvat, mutta näkyvyys 50. Hyvältä vaikuttaa ja kohta yksisilmäinenkin näkee paremmin. Mutta kummastelen silti tätä talvea. Kerkesin jo tottua vähälumisiin talviin, nyt on vain tullut kovasti tuota haitta-ainetta.

Hihtelijät toki nauttivat tuosta ja heidän mielestä ei koiraakaan saa taluttaa metsässä. Heidän mielestä kadut ja metsät on varattu ainoastaan hiihtelyyn.

Muistan kun yhden kerran ihan kesällä pyöräilin isukkini luokse, niin kuului valtavan agressiivinen ääni: "Latua!" Joku hemmetin rullasukseilija siinä oli ja ohi päästyään jatkoi kulkuaan leveämmin, kuin möhköfantti poikittain.

Hiihtäminen on maailman idioottimaisin junttilaji.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein!
      Vetelin rohkeasti potkurilla pitkin hiihtolatua lammelle pilkille tänä viikonloppuna. Vähän arvelutti kyllä hymyillä niille hulluille.

      Mitä tuo näkyvyys 50 muuten tarkoittaa? Kilometriä?

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Vähimmäis etäisyyttä lähimpään naiseen


      • Sitähän se tarkoittaa. Minäkin näen tiedotusten mukaan yllättävän pitkälle. Jahka kesä tulee, niin näen jälleen Skellefteoon, mikä on tuossa vastarannalla.

        Aikoinaan laivakin kulki täältä sinne, mutta nykyisin ei ole kuin pikkuinen purtilo saaristoristeilyssä. Tosin ei se Ms Jennyn risteilykään huono ole. Sitäpaitsi 22metrin pituudellansa luokitellaan laivaksi.

        Henkilökohtaisesti en luokittele alle 100 metristä venhoa laivaksi. Satamaan tuli kerran hieman kanoottia isompi vehje: https://yle.fi/uutiset/3-11394174


    • Kuitenkin voimme tulla kaikki siihen lopputulokseen, että merisää on raadion parasta antia?

    • Anonyymi

      Tuli meri ja maa.

    • Anonyymi

      Heimo Hieno putos jo!

      • Anonyymi

        Mut onneks LimuMiska hoitaa!!!!!!!1


    • Anonyymi

      Ei pysty näkemään 50 kilometriä, maapallon pyöreys estää näkemisen menisi jo horisontin taakse näkökyky.... joku ohjus oli joo Harpoon, laivojen tuhoamis-ohjus, lentää horisontin taakse.

      • Anonyymi

        Eli flatulanttejako siellä merisäässä ollaan?!!?


    • Anonyymi

      Mikä olisi sitten tuli sää, tulta ja salamoita kaikkialla.

    • Anonyymi

      Näen ikkunasta naapuritalon katon, kun tuo katto on sulanut niin se on kevään merkki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      140
      2311
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      394
      1929
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1820
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      102
      1123
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1053
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1007
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe