Tässä yksi päivä katsoin ettei ulos lompsimaan ole mitään asiaa. Sitten katsoin jääkaappiin ja totesin rauhallisesti, että voihan sitä tilata vaikkapa pizzan.
Kahvittelun jälkeen iski suoranainen raivo, eihän minulla ole tupakanpuruja. Ihan raivoissani löin tassuttimet jalkaan ja lähdin liukastelemaan. Melkoisia piruetteja sekä kyykkyslaaveja tein mennessäni.
Mutta sitten vihdoin kotiin saapuessani olin ylpeä suorittamastani matkasta. Mitä tästä siis opimme? Emme yhtään mitään, mutta ruokaa voi hetken odottaa. Tupakkaa tai kahvia ei.
Olisi kyllä suotavaa, että kuntapersupäättäjät eivät yrittäisi säästää hiekoituksen kustannuksella.
Kauppamatka!
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
Hommaat vaikka ne nastaremmit kenkiis, ja lompsit ihan vaikka nyt kunnon repun kanssa sinne kauppaan. Kun olis yleensä ja nyt ehkä vielä paremmalla syyllä olla se 72 h varmuusvara kaapissa, eli kolmeks päivää ruokaa yms, no sitä vessapaperii, patterit radioon, taskulamppuun, vesikanisterikin kai, ja no ne joditabletit...ja jos ei retkikeitintä omista niin sellaista kylmänä syötävää muonaa kai sitten myös. No, kolmen päivän paasto tietenkään kellekään pahitteeksi ole, pidempikään. Tuolla kai sitten lähinnä sitä mielialaa ajatellaan ylläpidettävän, että jos muuten jotain ikävää niin se lohturuoka edes piristää. No vaikka sitä suklaata. Eivät välttis sitten ehdi pizzalähetit ainakaan kaikille tuoda.
Minua on ryhtynyt ärsyttämään tuollainen kaikkitietävyys. Kerron ensin, että älä opeta isääsi kusemaan. Ja loppukaneetiksi sanon, että onko pellenuoren noin helppo ryhtyä neuvomaan muita?
Eiköhän jokaisella kanssakulkijalla ole ihan omat ongelmat/rajoitteet tahi tilanne ylipäätänsä.- Anonyymi
Kyllä on yhdenkin päivän paasto aivan saakelin pahitteeksi normaaleille ihmisille, joilla ei ole ruokasuhde viturallaan ja jotka tarvitsevat ruokaa energiakseen eivätkä ole mitään Guru-vajaamieliä.
- Anonyymi
No hyvinpähänkin sitten ratkaisit kauppamatkustajan ongelman. Pistä P=NP hakemus vetämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358