Teeveessä ja muualla on moneen kertaan moitittu kallonmittaus, epätasa-arvo, natsismi, fasismi, kommunismi, imperialismi, pakkosterilisoinnit ja kieltolaki nykyisen ajattelutavan vastaisina, ikään kuin ei nykyisin olisi ideologioita, jotka ovat tulevaisuuden silmin yhtä höperöitä.
Kaikki ideologiat elävät vain aikansa. Yhtä varmasti, kuin edelliset nähdään nyt huonoiksi, katoavat myös feminismin vihalle perustuvat monet muodot, myös intersektionaalinen feminismi, joka tällä hetkellä on muotia.
Mutta sen sijaan sukupuolten ja rotujen tasa-arvo on pysyvä trendi. 🌹👀
Menneen ajan ideologiat kuolivat, niin nykyisetkin tulevaisuudessa.
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten jos hankkii jotain uusiakin pelejä niin kannattaa tarkistaa että se peli toimii sitten omalla laitteistolla. Mutta duke nukemissa oli kerrassaankin hauska kohta tytöt piensivät itsesi pikkuukoksi , muttasitten suurentui myös..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329