Irtaantuminen palstalta

Anonyymi

Joskus teidänkin on irtaannuttava palstalta. Milloin sen aiotte tehdä niin se kannattaa tehdä jo pian.

13

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mut täö on niinmonen mothership

    • Anonyymi

      Tuollainenkaan toiminta ei vaikuta mihinkään ellet saa kymmeniä miljardeja rahaa palkkioksi kirjoitamisestasi.

    • Anonyymi

      Baariin kannattaa mennä juomaan viinaa ja irtaantua. Viinaa juomalla tapaa naisia.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Miten voi ladata kännykän tai läppärin sitten kun virrat karkee. Agrekaattikaan ei auta jos tänne ei saada pensaa. Aurinkopaneleista ei paljoa suomessa oo apua. Ei ropelli auta jos on tyyntä. Muuten ois kaikki hionosti, oma kaivo ja puuhella.

    • Anonyymi

      Ei välttämättä.

      Olin ihan helvetin paljon onnellisempi kun vaan dokasin ja palstailin -vs. nyt .

      Ei se oikea elämä ja parisuhde niin herkkua ole .

      Ennemmin täyttä paskaa, jossa muutama ilon hetki hyvin harvoin.

      • Anonyymi

        Eipä vaivuta synkkyyteen. Parisuhde ei voi olla taistelu, jossa ei ole kuin häviäjiä. Muutoin sinkuilla ei ole mitää minkä puolesta taistella. Ai millä sinkuilla? No joka suhteessa yksin yksinäisillä kurjuuden kuninkailla tätä nostalgiaa https://youtu.be/FWqsP-IxE0Y täyttämässä.


    • Anonyymi

      Käykää nyt treffeillä. Kevät tulee niin naiset lähtee mielellään ulos treffeille.

      • Anonyymi

        Kyllä juurikin niin koirakankakkoja on ilo haistella ja väistellä.


    • Anonyymi

      Jätän keskustelupalstan joukkopsykoosia lietsoville trolleille.
      Yrittäkää erottaa tosi ja epätosi median uutisoinnista.
      Nykyaika ei ero esim. 40-luvun polarisaatiota edistävästä maailmankuvan luomisesta.
      Huomenna on vaikea enää tunnistaa yhteiskuntaa henkisesti samaksi kuin se oli eilen.

      One nation, under God, indivisible
      With liberty and justice for all
      https://www.youtube.com/watch?v=9wRLd5l7WYE

      • Anonyymi

        Erittäin hyvin sanottu tuo joukkopsykooseja lietsova trolli ja kaikilla ei tosiaan ole tätä yritystä erottaa tosi ja epätosi toisistaan kun tällaisen polun ovat valinneet.


    • Anonyymi

      Jos on jo 25 vuotta palstaillut, niin ei se irtaantuminen ole helppoa. Ei ainakaan ilman vieroitusoireita. Mikäli irtaantuu liian äkkiä, on suuri vaara joutua Vauva-palstan syövereihin.

      Ihan ensimmäisenä kannattaa poistaa nimimerkki ja pikkuhiljaa vähentää kirjoittelua. Aina ei siinä onnistu, mutta periksi ei saa antaa. Joskus on joku voinut olla palstailematta jopa vuosia, mutta on sitten ratkennut.

      Se on vain myönnettävä, ettei palstalainen voi parantua koskaan, sillä riippuvuus on niin vahva. Kerran palstalainen, aina palstalainen. Itsehän olin pitkään palstaton. Nyt olen taas ratkennut. Anteeksi.

      >Simiti<

    • Irtaannun ja taas palaan, aina miltä itsestä tuntuu:) Jos elämässä on liikaa puhetta, informaatiota ja viestittelyä, sosiaalista toimintaa joka suuntaan, en jaksa palstailla, vaan se alkaa stressata. Kun tulee ajatus, pitäisikö vielä kurkata palstallekin, jos pitäisi sinnekin jotain kommentoida, vaikkei jaksaisi, on aika viheltää peli poikki hetkeksi aikaa. Olen yrittänyt pitää palstan kepeänä, viihteellisenä paikkana, jossa voi viettää aikaa, kuten nuorena lähikuppilassa/baarissa perjantaisin/lauantaisin. Nykyään perjantaisin on muuta viihdykettä, mutta edelleen lauantaisin joskus tulee palstan mentävä tyhjä olo:)

      • Ei ollenkaan huonosti ajateltu. Olen kanssasi ihan täysin samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe