Naapurin ihminen tinderissä

Anonyymi

Kuinka kertoa tämä kaverille, että xxxxxx vetää xxxxxx lähdettyä töihin verhot kiinni ja saattaa kaksikin ihmistä käydä tuona 9h aikana.
En tiedä kauanko jatkunut, mutta vähintään sata eri ihmistä käynyt naimassa, kun tein havainnon ensi kerran.
En edes ajatellut tämmöistä, ennen kuin näin tämän anteliaan ihmisen Tinder profiilin ja tunnistin jalan tatuoinnin. On se myönnettävä, että minäkin olen käynyt häntä naimassa koiralenkin päätteeksi💁🏼‍♂️
Pieni lapsi kotona…

8

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihdevuodet tai jokin psykoosi? Anna heidän nauttia! Tiedä vaikka mieskin käy päivät pk seurassa..

• Anonyymi

Saitko tartunnan?

• Anonyymi

Kysyt siis kuinka kertoisit kaverille että olet hänen pois ollessaan käynyt panemassa hänen vaimoaan?

• Anonyymi

Juoruämmä kyttää mitä naapurissa tapahtuu.

• Anonyymi

Et ilmeisesti osannut lukea, vaan äijä väittää käyneensä tämän fiktiivisen naapurinsa luona. Aika huono itsetunto täytyy olla jos päivät pitkät joutuu keksimään tuntemattomille legendaa saamisistaan

• Anonyymi

Päädyitkö itse naapurin rouvan sänkyyn tinderin kautta vai sovitteko ihan suoraan vaan rapussa asiasta?

Tiesit että naapurilla on käynyt vähintään sata vierailijaa, mutta vasta nyt kun olet itse käynyt myös hänen pedissään peuhaamassa, olet ajatellut kertoa hänen miehelleen?

Rupesiko syyllisyys kolkuttelemaan vai?

• Anonyymi

Sika! Jätit pienen lapsen yksin kotiin kun lähdit koiran kanssa naimaan naapuria ☹️

• Anonyymi

Siis sinulla on pieni lapsi kotona ja siksi sinua häiritsee kun naapurin rouva (äänekkäästi?) paneskelee päivät pitkät vieraita miehiä (ja sinua)?

Häiritseekö sinua että se naapuri panee muitakin kuin sinua?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      5
      2878
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2517
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1383
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      776
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      26
      632
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe