Pahin turn off naiselle miehessä on

Anonyymi

Kun mieheksi itseään kutsuva tyyppi lorvii yksiössään selitellen kuinka on ideologisista syistä työnvälttelijä.
Työtön mies jolla historia on työttömyyttä ei tule koskaan saamaan minkäänlaista naista.
Viinamies väittää että viinalla saa. Siinä toinen ääripää. Täysi renttu viinamies saattaa daadakin, mutta ei ainakaan ketään parempiin piireihin kuuluvaa, joita itse katson olevani.
Joillekin naisille viinamies kaltaiset säälittävät tyypit herättävät äidinvaistoja, ja hoivavietin kautta viinamiehillä käy jonkin verran flaksi.
Perustyöttömänä laiskottelemaan pyrkivä työnvälttelijä ei ikinä tule saamaan.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kuule saa töissäkäyväkää naista. Ikinä tuskin törmää siihen oikeeseen naiseen.

      • Anonyymi

        Sun pitää muuttaa sitä ajatusmalliasi että naisen pitää olla kuin Pamela Andersson 1980 luvulla Bay Watch issa. Tutustu naiseen kuin naiseen, ja huomaat että pillu se on "rumemmillakin".
        "Se ei nai joka liikaa valkkaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää muuttaa sitä ajatusmalliasi että naisen pitää olla kuin Pamela Andersson 1980 luvulla Bay Watch issa. Tutustu naiseen kuin naiseen, ja huomaat että pillu se on "rumemmillakin".
        "Se ei nai joka liikaa valkkaa."

        Lisätään vielä, että vastailin juuri toiseen ketjuun jossa kerroin kuinka jo 40 ikäisenä jyystin 70 ikäisiä muiden mukana. Kaikkea naidaan joka liikkuu, on myös vanha sanonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään vielä, että vastailin juuri toiseen ketjuun jossa kerroin kuinka jo 40 ikäisenä jyystin 70 ikäisiä muiden mukana. Kaikkea naidaan joka liikkuu, on myös vanha sanonta

        Valehtelet. Tuskin pitää paikkaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Tuskin pitää paikkaansa

        No muutes pitää. Nainen oli netin kautta, ja netissä on just ne jotka hakee täsmäiskua sille mitä ne haluaa. Kannattaa löysätä omia lukkiutuneita asenteita ja maailma avautuu.
        Varsinkin sosialistisessa Suomessa, jossa menestyjiä ei oikeasti ole kukaan, ketään.
        Suomi on täynnä jotka luulevat olevansa samaa kuin Hollywoodin punaisen maton "Kardashianit" tai Michael Douglasit puolisoineen. SUomessa tällaisessa toimintaympäristössä ei ole kuin luusereita, ja itsestään liikoja luulevia. Tosiasiallisesti pelkkiä nollia.
        Pimpsaa saat niin paljon kuin haluat kun tiedostat todelliset realiteetit, ja osaat ottaa ne omaksi hyväksesi saantopuolella.


    • Anonyymi

      Pahin "nou nou" naiselle on, että se sanoo haluavansa jyystävänsä, muttei välittävänsä. Pahin kuvotus ja yksinäisyys ever.

    • Anonyymi

      Ilkeät itsekeskeiset luonnevikaiset miehet joita nämä sivut täynnä. Ylläpidosta lähtien .

      • Anonyymi

        Hieman kieroa ja puolueellista porukkaa, tietäisit vain…


    • Anonyymi

      Ei saa kirjoittaa sanaa yksiö. Se on kirosana. Joku korvaava nimi. Kun se on asunnon vastakohta, niin se vois olla epäasunto.

    • Anonyymi

      Kuule olen juonut alkoholia 14 vuotiaasta saakka. Olen nyt 46 vuotias ja olen seurustellu 18 vuotta saman naisen kanssa. Tapasin naiseni työpaikalla eli leirintaalueella anniskelupaikassa jossa olin myymässä ihmisille olutta ja alkoholia. Minulla oli aamuvuoro ja jäin sitten työpäivän jälkeen terassille istumaan ja juomaan olutta.

      Työnantajani oli sen leirintäalueen omistaja ja rakentaja ja olin myös tekemässä peruskorjausta remonttia siihen leirinäalueeseen 2 vuoden ajan. Muun muassa sinne rakennettiin uusi terassi ja baari. Samaan pöytään tuli nainen juomaan siideriä ja siitä se lähti.

      Älä tule tänne väittämään ettei viinaa juomalla saa naisia. Taidat olla joku kokematon mies joka ei uskalla koskaan kotoa lähteä mihinkään missä naisia vois tavata. Jo 15 vuotiaana aloin seurustelemaan yhden tytön kanssa jossa joimme kaveriporukalla kaljaa maauimalassa ja siellä ympäristössä. Ja olen myös työtön tällä hetkellä eikä ole naiseni halunnut erota koskaan.

      Tunnen aika montakin miestä jotka juoneet viinaa ja saaneet naisia. Yks paras kalakaverini juonut paljonkin viinaa ja on tehnyt silti lapsia naisen kanssa. Käyn tyypin kanssa kesällä paljon kalassa. Niin että olet väärässä. Viinaa juovat saa naisia siinä eikä se muuksi muutu.

      • Anonyymi

        Toi 14 vuotta on niin pieni ikä, että väkisinkin on vaurioittanu aivoja. Näin nyt ajateltuna pari vuotta on pieni aika. Mutta kun ottaa huomioon ton ikäkauden kehityksen, niin sun aivot on tuhoutunu ja mun ei. 16 v aivot on sikäli jo kehittynt, ettei viina liuota niihin vaurioita. Ettei sitä viina tuttipullosta kannata ottaa.


    • Anonyymi

      On kyllä vaikeaa olla työtön vaikeasti masentuneena, eikä todellakaan ketään naista kiinnosta. Toivottavasti pian pääsee resetoimaan kaiken.

    • Anonyymi

      aktiivisuusranneke

    • Anonyymi

      Entäs työnvieroksuja hämärähommissa oleva joka vetää kelalta rahaa ja vähän muualtakin.

    • Anonyymi

      Työtön saa naisia koska juo viinaa baarissa ja siellä tutustuu naisiin. Suomessa myös työttömät seurustelee ja mies tapaa naisia baarissa koska on aikaa käydä sielä työttömänä. Raitis mies ei kumppania löydä.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Jaa, no minulle ainakaan työttömyys ei ole se isoin turn off. Se ei ole ehdoton turn off, vaikka olisi periaatteellistakin. Tuolloin olisi kuitenkin tärkeää, että tekee kuitenkin jotain, vaikka sitten vapaaehtoistyötä. Yksilö voi olla hyödyllinen muutenkin kuin käymällä palkkatöissä.

      Juppottelu srn sijaan on ehdoton turn off ja samoin muidenkin päihteiden käyttö. Jatkuva biletys on myös ehdoton turn off. Sama juttu väkivaltaisuuden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe