Ammattiliittojen pysäyttämät tehtaat ja kuljetukset satamiin ajavat investointeja pois Suomesta. Sitä lisää pääministeripuolueen yritysvastaisuus ja puheet neljän päivän työviikosta. Ihmisiä seisotetaan kortistossa vaikka työvoimasta on pulaa. Hallitus ei uskalla tehdä ammattiliittojen painostuksesta hyviä työllisyystoimia. Ay-demarit pitävät siitä hallituksessa ja Eduskunnassa huolen.
Esiintyy samanlaista invstointipakoa Suomesta, kuin mitä suomalaiset yritykset tekevät nyt Venäjältä, koska näkymät toimintaympäristössä eivät ole suotuisat. Ei ole houkuttelevaa yrittää Putinin Venäjällä. Ei ole houkuttelevaa yrittää Suomessa. kun kilpailukyky on heikko. Ay-liikkeen kehityksen jarruttamistoimet ja hallituksen yritysvastaiset puheet eivät toimintaympäristöä paranna.
Yritykset tarjoavat työtä. Se lisää työllisyyttä. Se lisää hyvinvointia.
Yritykset ja työtekijät ovat samassa veneessä. Ne ovat yhtä. Ammattiliitot ovat ulkopuolinen myrsky, joka keikuttaa venettä.
Ay-liike elää omassa todellisuudessaan, kuten Putin.
Tunne vastuusi tässä todellisuudessa.
Ammattiliitot ajavat yrityksiä ulkomaille samoin, kuin yritykset pakenevat Venäjältä
Anonyymi
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512