Facebookin deitti

Anonyymi

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Kukaan ei vastaa, tietenkin kun olen miespuolinen, naisethan niitä vastauksia varmaan saa?

Jos suomalainen nainen vastaa, vastavuoroisesti tulee vastauksena kysymyksiin tai vastausvuoroon ok, okei, ei mitään muuta ja tämä on turhauttavaa, kun itse tykkään kirjoitella pitkiä viestejä ja en saa vastaavasti pitkää vastausta, kuin yhden sanan tai tämän jälkeen ei kuulu enää mitään.

Toinen on ulkomaalaiset huijarit. Heiltä kyllä saa vastauksen, mutta myös kehoituksen liittämään "nainen" whatsappiin. Nämä olen estänyt, kun en halua antaa numeroani ja maksaa pahimmassa tapauksessa keskustelusta, viisumia tai/ja matkaa Suomeen.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli pommitat ahdistavasti kysymyksillä jos kuvio on toistuvasti tuo. Minä pidän liian uteliaita ihmisiä hälyttävinä. Myös naisia, mutta se itseriittoisuuteen määrä joillain miehillä kuin olisi joku absoluuttinen oikeus penkoa toista ihmistä. Hyi hiivatti

      • Anonyymi

        Puhuin vastavuoroisesta keskustelusta, en siis esitä suoranaisesti kysymyksiä. Arvasin, että jokin trolli vastaa tuohon aloitukseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin vastavuoroisesta keskustelusta, en siis esitä suoranaisesti kysymyksiä. Arvasin, että jokin trolli vastaa tuohon aloitukseeni.

        MINÄ tajusin sun kysymyksen/huomiosi ja olen joskus maininnut siitä täälläkin.

        Eli mies kun kirjoittaa jotain vaikka itsestään tai tekemisistään tms niin monasti naisen vastaus on ok, okei tai jotain siihen suuntaan. Kirjoittelun "flow" ei ikäänkuin jatku sujuvana vaan se joko katkeaa tai joudut yrittämään jollain uudella asialla.

        Näissä tapauksissa yleensä vedän matchin pois eli totean vaan suoraan että ei yksinkertaisesti kannata.

        Huvittavinta on se että moni tälläinen nainen on uudelleen swaipannut oikeelle ja olen piruuttani katsonut asian uusiksi. Yleensä se ei silloinkaan toimi.

        Mulle on erikoisesti itelle tullut eri aikoina samalta naiselta kolmekin tykkäystä. Tälläsissä tilanteissa en oikein tajua että mitä ko nainen haluaa. Pelkkää ajan tuhlausta. Mutta voihan matchin jättää roikkumaan eikä kirjoita mitään. Tosin ei siinä järkeä ole.


      • Anonyymi

        Be2:ssa ja e-kontaktissa on noita naisprofiileja jossa kotipaikka on merkattu suomalaiseksi mutta totuus on asuvat rajojen ulkopuolella jossa "nevadalla".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ tajusin sun kysymyksen/huomiosi ja olen joskus maininnut siitä täälläkin.

        Eli mies kun kirjoittaa jotain vaikka itsestään tai tekemisistään tms niin monasti naisen vastaus on ok, okei tai jotain siihen suuntaan. Kirjoittelun "flow" ei ikäänkuin jatku sujuvana vaan se joko katkeaa tai joudut yrittämään jollain uudella asialla.

        Näissä tapauksissa yleensä vedän matchin pois eli totean vaan suoraan että ei yksinkertaisesti kannata.

        Huvittavinta on se että moni tälläinen nainen on uudelleen swaipannut oikeelle ja olen piruuttani katsonut asian uusiksi. Yleensä se ei silloinkaan toimi.

        Mulle on erikoisesti itelle tullut eri aikoina samalta naiselta kolmekin tykkäystä. Tälläsissä tilanteissa en oikein tajua että mitä ko nainen haluaa. Pelkkää ajan tuhlausta. Mutta voihan matchin jättää roikkumaan eikä kirjoita mitään. Tosin ei siinä järkeä ole.

        Paha sanoa, kun ei tiedä mitä te niille naisille kirjoittelette. Jos mietin ihan vain itseäni niin tuollaiselle "ok/okei" vastaukselle, suht tuntemattomalle ihmiselle olisi minulle muutama mahdollinen syy. 1) Ihminen ja hänen puheensa eivät juurikaan kiinnosta minua, mutta en kehtaa olla kokonaan vastaamatta. 2) Kyseinen viesti on ollut sellainen, että minulla ei syystä tai toisesta ole halua alkaa juuri siitä aiheesta juttelemaan. Tutummalle jutellessani taas saatan sanoa pelkän "okei" vastineeksi pitkään tekstiin ihan vaan kevyesti ja hyväntahtoisesti vittuillakseni, mutta he nyt kyllä poikkeuksetta tuon tajuavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha sanoa, kun ei tiedä mitä te niille naisille kirjoittelette. Jos mietin ihan vain itseäni niin tuollaiselle "ok/okei" vastaukselle, suht tuntemattomalle ihmiselle olisi minulle muutama mahdollinen syy. 1) Ihminen ja hänen puheensa eivät juurikaan kiinnosta minua, mutta en kehtaa olla kokonaan vastaamatta. 2) Kyseinen viesti on ollut sellainen, että minulla ei syystä tai toisesta ole halua alkaa juuri siitä aiheesta juttelemaan. Tutummalle jutellessani taas saatan sanoa pelkän "okei" vastineeksi pitkään tekstiin ihan vaan kevyesti ja hyväntahtoisesti vittuillakseni, mutta he nyt kyllä poikkeuksetta tuon tajuavat.

        Miksi swaippaat sitten oikealla?
        Vie se sormesi toiseen suuntaan jos ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ tajusin sun kysymyksen/huomiosi ja olen joskus maininnut siitä täälläkin.

        Eli mies kun kirjoittaa jotain vaikka itsestään tai tekemisistään tms niin monasti naisen vastaus on ok, okei tai jotain siihen suuntaan. Kirjoittelun "flow" ei ikäänkuin jatku sujuvana vaan se joko katkeaa tai joudut yrittämään jollain uudella asialla.

        Näissä tapauksissa yleensä vedän matchin pois eli totean vaan suoraan että ei yksinkertaisesti kannata.

        Huvittavinta on se että moni tälläinen nainen on uudelleen swaipannut oikeelle ja olen piruuttani katsonut asian uusiksi. Yleensä se ei silloinkaan toimi.

        Mulle on erikoisesti itelle tullut eri aikoina samalta naiselta kolmekin tykkäystä. Tälläsissä tilanteissa en oikein tajua että mitä ko nainen haluaa. Pelkkää ajan tuhlausta. Mutta voihan matchin jättää roikkumaan eikä kirjoita mitään. Tosin ei siinä järkeä ole.

        "Huvittavinta on se että moni tälläinen nainen on uudelleen swaipannut oikeelle ja olen piruuttani katsonut asian uusiksi. Yleensä se ei silloinkaan toimi.

        Mulle on erikoisesti itelle tullut eri aikoina samalta naiselta kolmekin tykkäystä. Tälläsissä tilanteissa en oikein tajua että mitä ko nainen haluaa. Pelkkää ajan tuhlausta. Mutta voihan matchin jättää roikkumaan eikä kirjoita mitään. Tosin ei siinä järkeä ole."

        Oletko miettinyt, että kyse voi olla siitä ettet ole kovin mieleenpainuva? Ne naiset ei ehkä muista tykänneensä susta jo aiemmin kun et ole tehnyt minkäänlaista vaikutusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Huvittavinta on se että moni tälläinen nainen on uudelleen swaipannut oikeelle ja olen piruuttani katsonut asian uusiksi. Yleensä se ei silloinkaan toimi.

        Mulle on erikoisesti itelle tullut eri aikoina samalta naiselta kolmekin tykkäystä. Tälläsissä tilanteissa en oikein tajua että mitä ko nainen haluaa. Pelkkää ajan tuhlausta. Mutta voihan matchin jättää roikkumaan eikä kirjoita mitään. Tosin ei siinä järkeä ole."

        Oletko miettinyt, että kyse voi olla siitä ettet ole kovin mieleenpainuva? Ne naiset ei ehkä muista tykänneensä susta jo aiemmin kun et ole tehnyt minkäänlaista vaikutusta?

        Voi kotispykologia, tiedätkö että silloin naiset ovat ilmeisesti muistisairaita. Jos nainen laittaa 3 kertaa tykkäksen niin jostain se tykkää tai leikkii tykkäävänsä.

        Ilmeisesti sinä et saa sitä ainuttakaan tykkäystä?
        Tekstisi kuullostaa kateelliselta panettelulta.
        Ehkä tässä maassa löytyy joku joka painaa tykkäystä edes kerrankin sinun kohdallasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi swaippaat sitten oikealla?
        Vie se sormesi toiseen suuntaan jos ei kiinnosta.

        Mistä siitä ihmisen persoonasta ja jutuista voi tietää puhumatta hänen kanssaan?


    • Anonyymi

      ""Kirjoittelun "flow" ei ikäänkuin jatku sujuvana vaan se joko katkeaa tai joudut yrittämään jollain uudella asialla.""

      Naiset pääsevät flow tilaan kun mies on komea mallimies. Kun mies on komea mallimies, niin kyllä naiset sitten kirjoittelevat ja seksiäkin lupaavat viestien vaihdossa vaikka ei olla edes nähty.

      • Anonyymi

        No huh huh.

        Miehen seksikkyys on pään sisällä.

        Kiva ulkomuoto on plussaa, mutta malli ei tarvi olla. Ei todellakaan.

        Siisti olemus, suihkunraikkas. Vaatteet istuvat ja puhtaat. Siinä ulkonäkövaatimukset.


      • Anonyymi

        Kukas palstaprinssi siellä taas tietää kaiken.
        Ilmeisesti sama jannu taas viestien takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas palstaprinssi siellä taas tietää kaiken.
        Ilmeisesti sama jannu taas viestien takana.

        Kyllähän sen tyylistä huomaa. Sama kaveri vuodesta toiseen täällä vaan jankuttaa.


      • Anonyymi

        Mistä sinä sen tiedät kun luet vain omat viestisisi?
        Joku b luokan jännämies siellä froidaa meille suuria vastauksia elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh.

        Miehen seksikkyys on pään sisällä.

        Kiva ulkomuoto on plussaa, mutta malli ei tarvi olla. Ei todellakaan.

        Siisti olemus, suihkunraikkas. Vaatteet istuvat ja puhtaat. Siinä ulkonäkövaatimukset.

        Miehen seksikkyys on jalkojen välissä ja ulkonäössä.
        Aamen!


    • Anonyymi

      Jos nainen vastaa kahdesti tai kolmesti vain "ok" tai jotain ympäripyöreätä poistan matchin. Tinderissä laitan myös ilmoituksen feikkiprofiilista.

      • Anonyymi

        Sama juttu itsellä. Jos vastaus on sana tai pari niin match lähtee veks.

        Musta tollanen vastaamattomuus on toisen nöyryyttämistä ja minä en sitä ainakaan hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu itsellä. Jos vastaus on sana tai pari niin match lähtee veks.

        Musta tollanen vastaamattomuus on toisen nöyryyttämistä ja minä en sitä ainakaan hyväksy.

        Ajattelin samaa, kuin sinä. Tuntuu aika paljon nöyryyttävältä olla naisten epäoikeudenmukaisena kohteluna. Miksi naiset pistävät tykkäyksen, jolleivat halea keskustella, kuin "ok" tai "okej" tai "ookke".


    • Anonyymi

      Huomasin tuosta Facebookin Dating sovelluksesta joka on siis jonkinlainen tinder kopio että siellä on profiileima ikäänkuin ranskasta ja englannista naishenkilöitä.

      Pyytävät heti siirtymään whatsappiin.
      Näitä matchejä tuli useampia ja huvuttavinta oli se että samoja valokuvia oli käytetty eri profiileja.

      Joissain kohdin tarkemmissa tiedoissa näkyi "kiinalaisia" kirjaimia.

    • Anonyymi

      Minulle vastas ukrainalainen nainen. Se tuli tänne pakoon ja me tavataan tiistaina. Oon sen kanssa kirjoitellut jo yli viikon verran. Se tuli heti kun sota alkoi.

      • Anonyymi

        Joo, handle with care!
        Pommiuuksista suoraan treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, handle with care!
        Pommiuuksista suoraan treffeille.

        Mahtaa lentää kipinöitä kohdatessa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2242
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1755
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      384
      1747
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      117
      1082
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      100
      1081
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1024
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1023
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      927
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe