Ja neuvoja ja oppia kokkauksiin eli jos et osaa mut tuleva moehesi voi vaatia tai sanoa et haluaa huomenna syödä ruskeaa kastiketta ym niin jos et osaa niin miten aiot oppia tekemään ja äkkiä oppiakkin
Sinkkunainen mistä haet ohjeet
31
88
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmeen oppia siihen muka tarvitsee? Sen kun kokkaa. Se on parasta oppia. Sellasta ruokaa ja leivonnaista ei olekaan, jota en osaisi tehdä. Outoon ruokaan toki tarvitsee reseptin, että tietää ainesten suhteet.
Vaan siis kenenkään ukon mielitekojen mukaan en hyppää. Kokaan sitä mitä olen aikeissa kokata ja piste. Tehköön itse, jos haluaa jotain muuta.- Anonyymi
Äläs uhoo vaan oikeasti jos miehesi sanoo haluaa sitä ja sitä ruokaa niin sitä teet ja kuuluu vain mamma mamma eli äitiii äiti auta ja äitisi ja siskosi ja veljiesi vaimot auttaa ja neuvoo sinua miten teet maistuvaa ja hyvää ruokaa mut oikeasti tosi hyvä että osaat kokata miehesi arvostaa sitä
- Anonyymi
Eli jos tuleva miehesi sanoo et haluaa huomenna keitettyi perunoit ja jauhelihakastiketta ja punajuuria tai punajuurisalaattia ja juuston siivuja ja jälkkäriksi iltapalalle aamukahville ja töihin omena piirakkaa niin kai miehesi niitä huomenna syö ja ylihuomenna eväiden joukossa on tekemääsi omppupiirakkaa jota kahvitauolla kahvin kanssa syö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs uhoo vaan oikeasti jos miehesi sanoo haluaa sitä ja sitä ruokaa niin sitä teet ja kuuluu vain mamma mamma eli äitiii äiti auta ja äitisi ja siskosi ja veljiesi vaimot auttaa ja neuvoo sinua miten teet maistuvaa ja hyvää ruokaa mut oikeasti tosi hyvä että osaat kokata miehesi arvostaa sitä
En uhoa, vaan sanon miten asia on. Ruoanlaitto ei ole rakettitiedettä, vaikka niin kuvittelet. Voin sanoa, että moi moi ja turha soitella perään, jos joku ukko kuvittelee mua taloudenhoitajaksi. Vaan onneksi kyseisen kaltasia kusipäitä on miehissä lopulta niin pieni prosentti, että mun ei tarvitse pelätä sellaseen törmääväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uhoa, vaan sanon miten asia on. Ruoanlaitto ei ole rakettitiedettä, vaikka niin kuvittelet. Voin sanoa, että moi moi ja turha soitella perään, jos joku ukko kuvittelee mua taloudenhoitajaksi. Vaan onneksi kyseisen kaltasia kusipäitä on miehissä lopulta niin pieni prosentti, että mun ei tarvitse pelätä sellaseen törmääväni.
Sano, että mä olen töissä päivän, enkä todellakaan ala noita illalla vääntää. Tee ite, käy kaupasta ostamassa, tai maksa pari sataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin muuten kertoa sulle, että kaikki.miehet eivät ole noin ruokapakkomielteisiä. Toinen eksäni söi eläkseen, ei elänyt syödäkseen ja hänelle oli ihan se ja sama mitä ruokaa oli. Joskus jopa yritin tehdä hänelle jotain mitä hän olisi halunnut ja siitä tuli vain sanomista, kun häntä vitutti pohtia moista. Eli en tosiaan tee enää sitä virhettä, että yrittäsin miestä ruoalla miellyttää.
Kaikki tuntemani miehet myös osaavat itsekin kokata ja lähes jokainen tykkää kokata. Toinen eksäni oli ammattikokki ja tykkäsi erityisesti tehdä jälkiruokia. Isäni taas metsästää ja kalastaa ja hänelle on kunnia-asia valmistaa saalinsa itse ruoaksi saakka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin muuten miettimään tuota, että mun äitini pitämä kokkausopetus mahtaisi olla aikamoista touhua. Mutsi on niin kädetön keittiöpuuhissa kuin joku vaan olla ja voi. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos tuleva miehesi sanoo et haluaa huomenna keitettyi perunoit ja jauhelihakastiketta ja punajuuria tai punajuurisalaattia ja juuston siivuja ja jälkkäriksi iltapalalle aamukahville ja töihin omena piirakkaa niin kai miehesi niitä huomenna syö ja ylihuomenna eväiden joukossa on tekemääsi omppupiirakkaa jota kahvitauolla kahvin kanssa syö
Vai leikit sinä mies jotain kuningasta konsanaan. Hanki kokki, et sinä naista tarvitse. Sinä tarvitset kokin ja leipurin.
Mitä ruokaa sinä tähän asti olet syönyt? Mene ravintolaan ja tilaa ruokasi sieltä.
Meinasitko vielä, että naisesi maksaisi tämän kaiken ruokasi omistaan?
Kun olit lapsi, määräsitkö mitä ruokaa äitisi piti sinulle tehdä?
- Anonyymi
Kuulehan, sitä voi yhdessä kokata miehen kanssa molempien haluamia ruokia, kokkaamisesta ei tarvitse riidellä.
- Anonyymi
Kannattaa kokkailla niin päädyt äkkiä vaimoksi ja vaimona pysyt ja saat iltaisin ja muutoinkin kikkeliä kiitokseksi eli kannattaa
- Anonyymi
Ihan niin. Käskyttämisestä ei kukaan pidä ihmissuhteissa.
Sivu'nainen
- Anonyymi
En kokkaa, se on miehen tehtävä. Mies voi laittaa ruokaa sillä aikaa, kun olen salilla treenaamassa pakaroitani tai tyttöjen kanssa iltapäiväskumpalla.
- Anonyymi
En mä kokkaa mitään.
- Anonyymi
En minäkään. Jus ukko haluu safkaa ,tehköön itte.
äytyy kertoa, että ltipomineni päätttyy voi taikinaan
- Anonyymi
Veikkaan että baarista mies sen naisensa löytää. Nyt juodaaan viinaa ja ammutaan ryssiä nijn ja naisten kanssa sen kumppanin tulee tutustumaan. Ei asunnolla kannata olla vaan jossaon metsällä.
T viinamies - Anonyymi
Suomeen tulee ukrainalaisia naisia joten ei tarvii suomi lihavien naisten pakkeja enää kuunnella.
- Anonyymi
Ne vaan itkee runneltua kotimaataan kun sinä yrität panna
- Anonyymi
Ne ei tykkää susta. Ukrainalaiset naiset rakastavat vain ukrainalaisia miehiä, jotka ovat sotimassa.
- Anonyymi
Ei ne pömppämahaisia ukkoja huoli. Ne menevät takaisin Ukrainaan, jos voivat tai niiden ukot tulee perässä Suomeen, jos jäävät henkiin. Eikä ne ota suomalaisten naisten pakkien antamia miehiä, kun niilläkin on vähintäänkin jonkin sortin taso miesten suhteen.
- Anonyymi
Tee juuri sitä ruokaa mitä haluan. Mies ei muutenkaan saa MITÄÄN mitä vaatii. Vaatiminen on ehdoton turn-off.
- Anonyymi
Mutta sinä oletkin paatunut ja ikuinen vanhapiika tuolla tyylillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko aikuisikäni on mukava mies ollut elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta
Ja sinä olet ikuinen AKATON-mies, joka ei osaa mitään muuta kuin vaatia!
Millä vuosisadalla tai vuosituhannella elät?
Eikö sinusta ole tekemään naisen kanssa yhdessä kaikkea niitä hommia, mitä yhteiselämä vaatii, vai etkö missään nimessä voi edes roskapussia viedä kun se kuuluu "naisten hommiin"?
Tuntuu, että haluaisit vain naisesta orjan ja piian patjan lisäksi. Pthyi!!
Pysyn kyllä kaukana tuollaisesta ....
Yksin asumisessa on se hyvä puoli, ettei tarvitse aikuista miespuolista lasta passata, jää enemmän aikaa oman itsensä kanssa, sillä aina yksineläminenkin voittaa huonon ihmissuhteen.
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa .....
- Anonyymi
Minulle ei sellaista miestä tule, joka edes kuvittelee voivansa VAATIA tuollaista. Jos jotain tiettyä sapuskaa haluaa, enkä minä asialle lämpene, niin tehköön itse. Netistä löytyy kyllä ohjeta.
- Anonyymi
Onko oikeesti noin vaikka kultasi ja rakkaasi pyytää ja anoo no voi olla että pian olet taas yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oikeesti noin vaikka kultasi ja rakkaasi pyytää ja anoo no voi olla että pian olet taas yksin
Sivusta
Kyllä se on niin, että se akkas lähtee ennen kuin ehdit sitä eroa itse ehdottaa.
Kun tutustut naiseen niin anna heti vaatimuslista käteen, niin ette tuhlaa yhtään sen enempää toistenne aikaa.
On se kumma, ettei mies voi tajuta sitä, että voi itse sen ruskeakastikkeen väsätä samalla kuin nainen tekee muuta ruokaa.
En huoli sellaista miestä, joka ei hallitse kotona team-työskentelyä naisensa kanssa ja joka jakaa kotityöt miesten ja naisten hommiin. Kotityöt pitää voida tehdä myös yhdessä. Hommat jaetaan miten kukin ehtii, pystyy ja jaksaa.
Voin toki tehdä miehelle ruskeakastikkeen, jos mies siivoaa ulkohuussin sitä ennen. Itse en välitä ruskeakastikkeesta tai kastikkeista yleensä, toki voin syödä mutta mielummin teen paistin jossa on lientä ja jonka loput lihat luineen voi laittaa vaikka itse tehtyyn hernekeittoon.
Käskytettäväksi piiaksi ja orjaksi en rupea!
- Anonyymi
Pakolaiskeskuksen arabimiehet osaavat niin eksoottisia ruokia, ettei riisipuurot enää sen jälkeen maistu.
- Anonyymi
Joka on keittiössä kokkina, määrää mitä syödään.
Orjaksi en rupea, enkä toiseltakaan sitä vaadi. Yhdessä perattais ja kokattais.
Komentajalle sanon, että herra on hyvä ja kokkaa itse jos ei ruoka kelpaa.
Pakkaan laukkuni ja lähden.
Luulisin kyllä että aiemmin olisi tullut ilmi miehen vaativa omahyväinen luonne ja olisin lähtenyt jo aiemmin ennen yhteen muuttamista. Enkä ehkä halua / uskalla muuttaa yhteen ainakaan kovin nopeasti. Molemmilla omat asunnot ja ruoat on hyvä aluksi ja vuoroitellen voitais kokata toisillemme ja vierailla toistemme luona.
Carpe Diem
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186309
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 573400
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282917Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342622Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452430Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381600
- 1931511