Kävi näin että duunissa eräs nainen alkoi auttamaan minua todella usein( vaikka ei oisi tarvinnut) kyseli kuulumisia, kertoi yksityiselämän asioista aika diipisti vrt. Mitä kertoo muille esim. tauolla. No ihastuin täysin tähän naiseen, pian huomasin että alkuvuonna menin aina auttamaan joko häntä hänen työpisteelle tai hän tuli auttamaan minua. Hain tottakai tahalleen hänen seuraan koska olin ihastunut. Hän pyysi minua facebook kaveriksi ja tottakai suostuin.
Sitten tein peliliikkeen, ja kerroin facebookissa hänelle eräs viikonloppu tunteistani häntä kohtaan. (olen ihastunut sinuun, en halua loukata sinua jne...) Vastaus viestiini oli " ei haittaa yhtään, ihana asia jne"
Tuon viikonlopun viestin jälkeen hän ei ole enää duunissa ollut missään yhteydessä minuun, Katsoo muualle, ennen tuli tauolle samaan aikaan, nyt selvästi kyttää milloin olen poissa tauolta että voi itse mennä.
Kertokaa, mitä tälle ihanalle naiselle tapahtui viestini jälkeen? Pelkääkö vai mitä? Tiedän että hänellä ei ole ennen ollut parisuhdetta, on ujo, mutta ei ollut ujo minun seurassani alkuvuodesta...
Miten etenen jutun kanssa?
Miten selvitän jutun työkaverin kanssa??
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315673
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123688- 1932311
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771627Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194