Palsta nainen ehdotteli

Anonyymi

Treffejä mutta en ensin lämmennyt. Sitten kun pyysi kaverikseen facebookissa ja näin kuvia niin ajattelin että miksikäs ei. Joten huomen aamulla meillä on tapaaminen.

14

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oi, ihana saada lisää palstapareja. Taisit kuitenkin mokata ilmoittamalla siitä palstalla. Pillua et ainakaan enää saa.

    • Anonyymi

      Nainen lähtee antamaan pillua treffeille. Niin se vaan on että naisella on suuret odotukset.

      • Anonyymi

        Fiksut naiset eivät anna koskaan ekoilla, tokilla jne. treffeillä.


    • Anonyymi

      Noniin. Älä nyt sitten mokaa tätä . Näe kauneus ihmisessä sisällä🧡

    • Mitenkä te anonyymit onnistuttekin löytämään toisenne? :)

    • Aamulla? Mielenkiintoinen treffiajankohta.
      Oliko ajatuksesi, että asian täällä informoiminen ja se, että "palstanainen" lukee analyysisi parantaa treffien tunnelmaa entisestään? :)

      • Anonyymi

        Hmm..analyysi ja treffit, kauheaa miten ihmiset odottavat liikaa vastapuolelta?
        Parempi kai kohdata livenä ilman ennakko odotuksia ja tehdä niitä analyysejä vasta seuraavana aamuna jos olisi siihen heti kykenevä:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..analyysi ja treffit, kauheaa miten ihmiset odottavat liikaa vastapuolelta?
        Parempi kai kohdata livenä ilman ennakko odotuksia ja tehdä niitä analyysejä vasta seuraavana aamuna jos olisi siihen heti kykenevä:)

        AV

        Niin, meinaan vaan, että jos olisin sopinut treffit jonkun kanssa ja lukisin palstalla yhtäkkiä, miten joku kertoo menevänsä kanssani treffeille, mitä hän niiltä odottaa ja miten hän päätyi menemään just mun kanssa niille, niin saattaisi olla, että mitään treffejä ei tulisikaan.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Niin, meinaan vaan, että jos olisin sopinut treffit jonkun kanssa ja lukisin palstalla yhtäkkiä, miten joku kertoo menevänsä kanssani treffeille, mitä hän niiltä odottaa ja miten hän päätyi menemään just mun kanssa niille, niin saattaisi olla, että mitään treffejä ei tulisikaan.

        Vaan eipä aloitus ihan muutenkaan uskottavalta vaikuttanut;)


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Niin, meinaan vaan, että jos olisin sopinut treffit jonkun kanssa ja lukisin palstalla yhtäkkiä, miten joku kertoo menevänsä kanssani treffeille, mitä hän niiltä odottaa ja miten hän päätyi menemään just mun kanssa niille, niin saattaisi olla, että mitään treffejä ei tulisikaan.

        Nainen sivusta;
        Itse jättäisin menemättä.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Vaan eipä aloitus ihan muutenkaan uskottavalta vaikuttanut;)

        No ei, jos me tavattaisiin haluaisin sen tapahtuvan hiukset jo valmiiksi sekaisin aivan erilaisissa mielentiloissa. Tuollainen ennakkoon odotetut jutut eivät yleisesti toimi mutta jos tykkäisi jostakin livenä ja heti niin miksipä ei. Kerkee sitä tutustumaan toiseen sitten myöhemmin, siihen ei tarvita somea.

        AV


    • Anonyymi

      🤔Jaa että kuvien perusteella.
      Toivotaan, että tärppää.👍

    • Anonyymi

      Jos on kaunis niin kannattaa treffata.

    • Anonyymi

      Helinä keiju lähtee arkkuu😂🤣🤣🥳🥳

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe