Treffejä mutta en ensin lämmennyt. Sitten kun pyysi kaverikseen facebookissa ja näin kuvia niin ajattelin että miksikäs ei. Joten huomen aamulla meillä on tapaaminen.
Palsta nainen ehdotteli
14
74
Vastaukset
- Anonyymi
Oi, ihana saada lisää palstapareja. Taisit kuitenkin mokata ilmoittamalla siitä palstalla. Pillua et ainakaan enää saa.
- Anonyymi
Nainen lähtee antamaan pillua treffeille. Niin se vaan on että naisella on suuret odotukset.
- Anonyymi
Fiksut naiset eivät anna koskaan ekoilla, tokilla jne. treffeillä.
- Anonyymi
Noniin. Älä nyt sitten mokaa tätä . Näe kauneus ihmisessä sisällä🧡
Mitenkä te anonyymit onnistuttekin löytämään toisenne? :)
Aamulla? Mielenkiintoinen treffiajankohta.
Oliko ajatuksesi, että asian täällä informoiminen ja se, että "palstanainen" lukee analyysisi parantaa treffien tunnelmaa entisestään? :)- Anonyymi
Hmm..analyysi ja treffit, kauheaa miten ihmiset odottavat liikaa vastapuolelta?
Parempi kai kohdata livenä ilman ennakko odotuksia ja tehdä niitä analyysejä vasta seuraavana aamuna jos olisi siihen heti kykenevä:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Hmm..analyysi ja treffit, kauheaa miten ihmiset odottavat liikaa vastapuolelta?
Parempi kai kohdata livenä ilman ennakko odotuksia ja tehdä niitä analyysejä vasta seuraavana aamuna jos olisi siihen heti kykenevä:)
AVNiin, meinaan vaan, että jos olisin sopinut treffit jonkun kanssa ja lukisin palstalla yhtäkkiä, miten joku kertoo menevänsä kanssani treffeille, mitä hän niiltä odottaa ja miten hän päätyi menemään just mun kanssa niille, niin saattaisi olla, että mitään treffejä ei tulisikaan.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Niin, meinaan vaan, että jos olisin sopinut treffit jonkun kanssa ja lukisin palstalla yhtäkkiä, miten joku kertoo menevänsä kanssani treffeille, mitä hän niiltä odottaa ja miten hän päätyi menemään just mun kanssa niille, niin saattaisi olla, että mitään treffejä ei tulisikaan.
Vaan eipä aloitus ihan muutenkaan uskottavalta vaikuttanut;)
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Niin, meinaan vaan, että jos olisin sopinut treffit jonkun kanssa ja lukisin palstalla yhtäkkiä, miten joku kertoo menevänsä kanssani treffeille, mitä hän niiltä odottaa ja miten hän päätyi menemään just mun kanssa niille, niin saattaisi olla, että mitään treffejä ei tulisikaan.
Nainen sivusta;
Itse jättäisin menemättä. - Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Vaan eipä aloitus ihan muutenkaan uskottavalta vaikuttanut;)
No ei, jos me tavattaisiin haluaisin sen tapahtuvan hiukset jo valmiiksi sekaisin aivan erilaisissa mielentiloissa. Tuollainen ennakkoon odotetut jutut eivät yleisesti toimi mutta jos tykkäisi jostakin livenä ja heti niin miksipä ei. Kerkee sitä tutustumaan toiseen sitten myöhemmin, siihen ei tarvita somea.
AV
- Anonyymi
🤔Jaa että kuvien perusteella.
Toivotaan, että tärppää.👍 - Anonyymi
Jos on kaunis niin kannattaa treffata.
- Anonyymi
Helinä keiju lähtee arkkuu😂🤣🤣🥳🥳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402