Kiltin ja kunnollisen miehen saunavuoro

Anonyymi

Tyhmää istua yksin isossa saunassa. Tarttis nätin nuoren naisen pitämään seuraa lauteille.

12

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä sulla ole sinkkunaisia naapureina. Minulla oli yksinhuoltaja naapurina ja aloimme juttelee baarissa ja sitten mentiin sänkyyn ja monta kertaa saunottiin yhdessä. Harmi että muutti sitten pois mutt 8 kk kesti seksisuhde.

• Anonyymi

No hyi!!

• Anonyymi

Onhan siellä lisäksesi m**kku.

• En ole ikinä tajunnut seuran tarvetta saunassa. Parasta saunomisessa on, että saa kerrankin olla yksin ja omien ajatustensa kanssa, eikä kukaan ole pyytämässä jotain tai höpöttämässä:)

• Anonyymi

Sama🙄 mut sit saunan jälkee vois joku olla pesemässä ja saippuaa hieromassa😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama🙄 mut sit saunan jälkee vois joku olla pesemässä ja saippuaa hieromassa😜

Saunaan mennään puhtaana kun on peseydytty, pysyy saunakin puhtaana. En ymmärrä että saunaan mennään likaisena haisemaan.. yök!

• Anonyymi

Liian iso hiilijalanjälki tulee jos saunan lämmittää yhdelle. Nyt nuori nainen sinne kaveriksi niin puolittuu hiilijalanjälkikin ja ilmastoahdistus helpottaa.

• Ajattele, että löylykauha on herra tai rouva Örthex. Rupattelet sille.

• Anonyymi

No älä istu.

Next.

• Anonyymi

Mitä sä sielä saunassa teet. Mee niitten koirien kanssa lenkille.

• Anonyymi

Nyt laitoin saunan lämpiämään. Kahdeksalta on varmaan valmis. Voin lainata pyyhkeen ja muuta et tarvitsekaan.

ap

• Anonyymi

Tänään olin saunassa naiseni kanssa. Pitkästä aikaa koska oli flunssa yli kuukauden niin saunaa pääsin tänään ekaa kertaa 6 viikkoon. Kalja maistuu ja panen varmana tänään vielä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2233
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2166
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2044
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      19
      1541
    5. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      27
      1317
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1027
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      985
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      912
    9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      894
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      34
      853
    Aihe