Kannattaa elää kuin viimeistä

Anonyymi

päivää. Tajuaisittekohan?

27

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elää kuin viimeiwtä hampuralsta... e ole meidän päätrttt'voss' tipööaset eli siinä m,ielessä avan rauhallisesti voimenn milli,aam---

    • Anonyymi

      Kyllä vaan, vuoden päästä ne jotka kenties vielä ovat elossa elävät Venäjän vallan alla.

      • Anonyymi

        Ei sinne muita lähde kuin sinä.


    • Kyllä elämä on viime vuosina opettanut siihen, ja vaikka en mitenkään itsetuhoinen tietenkään ole, niin jotenkin sellaista Colinin tyylistä lähtöä ennustan ennen virallista eläkeikää, mutta mene ja tiedä. Kaikkeen pitää silti varautua 😅

      Olenhan mä toteuttanut unelmani kilpa-autoilun parissa siinä määrin kun silloin raaskin ja se oli mahdollista, omistin hetken aikaa Jaguarin tilanteessa jolloin elämässäni taisin olla "rikkaimmillani" mitä tuli silloiseen omaan rahaan ja omaisuuteen kun äitini oli elossa "jatkoajalla" ja suht hyvässä kunnossa vielä silloin.

      Samaten ihan käsittämätön tuuri jos ajatellaan sitä, että karistin poikuuteni 10/2018, seurustelin tietääkseni pari kuukautta kesällä 2019 30 naisen kanssa, myöhemmin pääsin kokemaan kaikki cougaari-fantasiat hyvine ja huonoine puolineen. Ja sitten iski koronapandemia, itse sairastuin fyysisesti, enkä voi enää juoda alkoholia lainkaan. Sanoisin, että jos sitä ihmettä ei olisi lokakuussa 2018 tapahtunut, niin mulla olisi todennäköisesti vieläkin poikuus housuissa kun korona-aikana tutustuminen ihmisiin on ollut vaikeampaa, ja se avasi silloin valtavan henkisen lukon 😂

      Tällä hetkellä ja viime aikoina päällimmäisenä tunteena on ollut käsittämätön vapaus, minkä olen hyödyntänyt kyllä kaikin mahdollisin tavoin, ja vaikka tässä saikuttaessa ja El Planin välitilassa on valitettavasti ollut kuukausia, jolloin on tullut niin paljon laskuja että on tarvinnut kajota säästöihin, niin ei se samalla tavalla ahdista kuin joskus muutama vuosi sitten, jolloin mulla oli todella sitkeä, jopa hoitoa vaatinut pakkomielle säästämiseen liittyen. No, hyvä pakkomielle sinänsä, verrattuna vaikkapa johonkin shoppailuriippuvuuteen. Olisin hiukan eri tilanteessa tällä hetkellä 🙄😅

      Tosin sen verran kriisitietoinen olen, että en ole pahemmin hölmöillyt omilla kolmiolääkkeilläni, vaan päinvastoin pikkuhiljaa vähentänyt että jää ylimääräisiä varalle. Mutta ei niinkään viihdekäyttöä ajatellen, vaan jos tulee joku kriisi, niin ei tarvitse jostain bentso- tai lyricarefloista kärsiä sen keskellä 😃
      Ja mikä asiasta tekee jännän, niin unenlaatuni on parantunut kun olen vähentänyt tiettyjä lääkkeitäni. Oikeastaan jouduin tekemään sitä vähän pakon edessä, kun en meinannut saada varattua arvauskeskuslääkärin soittoaikaa, sillä koronan takia puhelinpalvelu oli täysin tukossa, eikä sillä hetkellä merkitty yhtään hoitokontaktia, jolle jättää uusimispyyntöjä omakannan kautta. Pari Ataraxia ja hiukan melatoniinia, niin helposti tulee nukuttua noin 8,5-9h ilman heräilyjä. 🙄

    • Anonyymi

      kun elää viimeisxä päivää niin ylleesä ampuu kulankannonsa, se olie se viimeinen pivä reijollekin ;D

    • Pöh, mitään hyötyä siitä ei ole. Tulee vaan stressi.

      • Anonyymi

        Eiku sillonhan se just unohtuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiku sillonhan se just unohtuu!

        Ei toimi mulla. :)

        Tykkään liikkua rauhassa.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ei toimi mulla. :)

        Tykkään liikkua rauhassa.

        Hässäkkä vaan päälle niin huomaat olevasi nopeammin huomisessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hässäkkä vaan päälle niin huomaat olevasi nopeammin huomisessa.

        Ihan tarpeeks on hässäkkää.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ihan tarpeeks on hässäkkää.

        Mjaha :)


    • Anonyymi

      Emme taida tajuta.

      • Anonyymi

        Mikäs kiikastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs kiikastaa?

        Panemisessa kiikastaa naheus, kun on isokalunen joutuu panee reunoja myöten ja sehän nahistaa, niiku alan miehet tietää.

        Kun Akka on aikansa kiljunu, niin tilanne kyllä löystyy


    • Vähän on alkanut tulla tällainen fiilis. Maija Vilkkumaan sanoin; entä jos tää on meidän viimeinen elämä ? 🤔
      Ei tee enää mieli jättää jotain kutsua juhliin menemättä. Kun näkee tärkeän ihmisen, hänen kanssaan juttelematta. Jos mahdollisuus on kokeilla jotain uutta asiaa, jättää sitä tekemättä, jättää matkalippuja käyttämättä. Jos huomenna olenkin sairas, kuollut tai taas jossain karanteenissa/ sodassa tms. Sitten harmittaa.

      • Ok, meinasin vastata tähän, mutta näköjään oonkin vastannut oikein pätevästi, vaikka ite sanonkin 🥰


    • Anonyymi

      Elätte yksin ilman nais seuraa.

      t viinamies

    • Nii että masentuneena kohtaloaan surkutellen ja huomista peläten?
      Selvä,

    • Anonyymi

      mimmoissan jos viskaa puhelimen niinei tuhoudu siltikään hwh aw åihw-wlin wi ruhousdu caan..

    • Anonyymi

      Mä elän jo nyt kuin viimeistä päivää, aika ei tahdo millään riittää kaikkeen mahdolliseen, mitä pitäisi ehtiä tekemään näin syyskesästä.
      Aikaa pitää löytyä myös lapselleni ja vanhemmilleni.
      24h/vrk syyskuussa on liian vähän, aina on luovuttava jostakin (työstä) joka pitäisi tehdä, muttei ole aikaa. Siilienkin pesät pitää kunnostaa, ovat jo palanneet pihapiirini. Kesällä luulin suuremman siileistä jääneen jo auton alle, tien vieressä löytyi liiskana siilinraadon piikkinen nahka... varisten nokkimana.

      Ilo oli suuri kun huomasin pihalla kaksi toisilleen puhisevaa siiliä, samat ilmeisemmin jotka jo viime syksynä kotiutuivat tontilleni. Niille rakennettiin silloin omat pesät tuonne aidanviereen. Faija vei nyt vedessä liotettua kissan kuivaruokaa, parilla teevadilla niille syötäväksi. Tankataan ne ennen talvea, jotta niillä on paremmat mahdollisuudet selvitä pakkasista asunnoissaan -olkien ja heinän joukossa.
      trollikka

      • Anonyymi

        Jk.
        Siilien asuntoina on kaksi merivanerista rakennettua koppia vinokatolla. Sisustukseen käytetään olkia ja kuivattua heinää.
        trollikka


    • Elämine ku viimest päivää on kyl hankalaa. Ei me enää voila potkasta tyhjää, ku mollaan jo kerran potkastu. Mut ilosii tyyppii mollaan alvaria. 👻

      • Anonyymi

        Unohdit "anonyymata" itsesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit "anonyymata" itsesi...

        Onhan se palstalaisille ihan tuttu juttu, et meillon yhteine kone ja liitäntä Kyniksen kaa. Mää lähettelen Kyniksen nikillä noin niiku neljänneksen viesteistä. Eksä oo huomannu, vai ooksä uus niiku kävijä?

        Ja nymmeitin porukkaan on liittyny myös pikku Hiirulaine, ja soon kyl sulone. 👻🐁🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se palstalaisille ihan tuttu juttu, et meillon yhteine kone ja liitäntä Kyniksen kaa. Mää lähettelen Kyniksen nikillä noin niiku neljänneksen viesteistä. Eksä oo huomannu, vai ooksä uus niiku kävijä?

        Ja nymmeitin porukkaan on liittyny myös pikku Hiirulaine, ja soon kyl sulone. 👻🐁🌹👀

        Jos sää näkisit, miten söötisti se nakertaa herkkukooppuu, niin sää herttasoituisit siihen niiku paikkaan. 👻🐁


    • Anonyymi

      Näin on tässä 50 poikamiehenä aatellu samaa 2 pitkää suhdetta.jos vielä löytys kumppani jonka kaa lenkkeilä kalastaa ja olla vaan nauttia tästä hetkestä ja toisista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe