Ärsyttääkö DNA:n uusi tv-mainos muita

yhtä paljon kuin mua? 😅🙄

Sitä en tietenkään osaa sanoa jonkun lyhyen mainoksen perusteella, onko se kuvattu lavastetussa studiossa ja ovatko ne rockabilly-henkiset laulajat ihan ammattilaisia, vaiko poimittu jostain somesta tai V8 Magazinesta, ja kuvattu jonkun autotallissa 🤔

Mutta noin yleisesti ottaen oikeassa elämässä, mulla nousee aina mieleen valtavasti kysymyksiä, kuten millä ajalla, millä rahalla, jääkö puskuria muuhun, onko vanhoissa ok-taloprojekteissa kuinka paljon velkaa, millä ajalla nauttia asioista jne. 🙄 Varsinkin kun tosielämän tyypit ovat usein suht tavallisissa duunariammateissa, tai pienyrittäjiä. Ja voin siis sanoa tämän esim. sen karting-harrastukseni, työni ja normaalin somenkäytön perusteella. Tuo mainoshan on tietenkin vain jonkinlainen karikatyyri ihmistyypistä, kuten eräs paljon vähemmän ärsyttävä ulkomainen hampurilaismainoskin.

Tollasen ihmistyypin naisten kanssa en tule alkuunkaan toimeen. Eivät vaikuta musta kiinnostuneelta ollenkaan, ja mä tiedän että autoasioissa, remonttiasioissa yms. reviiriäni todennäköisesti "uhattaisiin" sen verran kovin, että olisin koko ajan jotenkin varpaillani tai riidoissa. Mutta sinänsä turha jossitella sitä, kun en ole koskaan edes päässyt alkua pidemmälle, enkä nykyään välttämättä edes haluaisikaan tutustua esim. jenkkirautanaisiin.

Miehistä en nyt oikein osaa sanoa muuta kuin ton saman, että millä ihmeen ajalla, rahalla ja kiinnostuksella niitä autoja rakennellaan, ja autotallit ihan viimeisen päälle äänentoistoineen ja sohvineen, siinä missä mulla on suunnitelmissa keväällä korjata puuvajan katto jossa on kunnon reikä, ja yrittää pingottaa/kiristää yhtä ulospäin pullistuvaa seinää vielä useammalla laudalla joissa on lopulta kunnon esijännitys jos täkkipultilla osuu kovaan puuhun. Ja onneksi ihan seinää vasten kasva myös jo sellainen yli käsivarren paksuinen koivu joka osaltaan tukee rakennusta 🙄 Jotkut puolitutut karting-porukoissa olleet oikeinkin mukavia juttelemaan, jotkut tossa kontekstissa menestyneet miehet ovat jakaneetkin sitä osaamistaan ja välineitään, eli toisin sanoen olen ruikuttanut apua ja saanut sitä.

Mähän olen tästä palstalla ennenkin, ja monessa ketjussa naureskellut että se on tavallaan aika paradoksaalista, kuinka paljon mä tiedän työkokemukseni kautta autoista pintaa syvemmältä, kilpa-autoilun historiaa ja tilastoja, kilpa-autoilun tekniikkapuolen teoriaa, kukaan ei voi viedä hauskoja ja dramaattisiakin muistoja karting-kisoistani, nykyään olen noissa rallipeliporukoissa verkostoitunut esim. joidenkin ranskalaisten ja virolaisten kanssa joille olen sellainen ikuinen pain in the ass, mutta mä en ole silti koskaan sopeutunut kunnolla näihin autonrassaajaporukoihin, saati onnistunut millään tavalla sen tyylisten naisten kanssa 🙄
Tuntuu että olen ikäänkuin liian fiksu, välinpitämätön, elitistinen (mitä en ole!) ja saita tällaisten menestyneempien bensalenkkarien porukkaan, ja toisaalta taas liian amis, maajussi, konservatiivinen jne. kenenkään aveciksi esim. joihinkin opiskelijabileisiin 🙄

Mä aloin taas kauheasti puhumaan itsestäni, mutta saa siis kommentoida ihan vaikka sitä mainosta, kyseisen ihmistyypin karikatyyreja, ja vastaan myös jos joku asia mun jutuista jäi askarruttaman 😅

Ja vastaan jo etukäteen, että se tänä vuonna 30 vuotta vanha Fiesta oli aikamoinen ätmi-rassi. Nyt sekin on käsitelty pois alta ✅

6

3471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus oloi työhommissa, niin työkaveri sanoi; noniin nyt tulee sinun tyttökave ... Punainen Camaro -servoletti ;D;D

• Ok.

Muahan ei sinänsä edes haittaisi, vaikka naisella olisi juurikin joku Camaro tms. mutta kun siihenkin liittyy usein jonkinlaista hypergamiaa, ja voin sanoa tän ihan kokemuksesta 🙄

Jos naisella ei ole autoa/korttia, räjähtämispisteessä ollut ~450tkm ajettu Ransit kelpasi jos tarvittiin kyytiä. Fiestan, Polon, Fabian tms. omistava tavisnainen saattaa nähdä esim. Octavialla ajavan turvallisenoloisen perheenisätyypin hieman hypergamisessa valossa, mutta jos naisella on Camaro niin silloin miehellä pitää olla kyllä vähintäänkin joku keuliva Silverado tai pinkki vm.1959 Cadillac 🙄 Mulle olisi ihan fine istua Camaron pelkääjän paikalle cruisingiin, mutta kelpaako kaikkien pallomekkojen puolestaan istahtaa puulta, teräketjuöljyltä ja tupakalta haisevan Mazdan saapassukan värisille tekstiilipenkeille 🙄

• Anonyymi

Ei mulla ole mitään sanomista mainokseen. TVtä oon katsellut viimeksi kotona joskus 30 vuotta sitten 😄

Mutta kirjoitat hyvin! 👍

xLiner

• Joo, ei mullakaan sinänsä ole mitään sitä mainosta vastaan, mutta se herättää vain paljon ajatuksia. Tarkoittaa kai sitä, että se on onnistunut mainos kun jää mieleen, vaikka vähän pistää ärsyttämäänkin 😅 Ja sinänsä ihan sama mulle se formulapaketti, sillä mä katson kisat muutenkin omien linkkieni kautta, jossa asiantuntijana on elämäni paras englanninkielenopettaja Martin Brundle.

Ja voi olla, että monella ihmisellä se mainos menee kokonaan ohi, tai jotkut boomerit naureskelevat vain että onpa siinä rempseää rokkenrollia. Jos ei omakohtaisesti ole ollut tekemisissä tällaisten V8/ralli/äänentoisto/autotalli -tyyppien kanssa, niin ei löydä välttämättä samalla tavalla mielleyhtymiä kuten mä tapaamiini ihmisiin.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Joo, ei mullakaan sinänsä ole mitään sitä mainosta vastaan, mutta se herättää vain paljon ajatuksia. Tarkoittaa kai sitä, että se on onnistunut mainos kun jää mieleen, vaikka vähän pistää ärsyttämäänkin 😅 Ja sinänsä ihan sama mulle se formulapaketti, sillä mä katson kisat muutenkin omien linkkieni kautta, jossa asiantuntijana on elämäni paras englanninkielenopettaja Martin Brundle.

Ja voi olla, että monella ihmisellä se mainos menee kokonaan ohi, tai jotkut boomerit naureskelevat vain että onpa siinä rempseää rokkenrollia. Jos ei omakohtaisesti ole ollut tekemisissä tällaisten V8/ralli/äänentoisto/autotalli -tyyppien kanssa, niin ei löydä välttämättä samalla tavalla mielleyhtymiä kuten mä tapaamiini ihmisiin.

Pasi Viheraho73,1 t. tilaajaa

• Anonyymi kirjoitti:

Pasi Viheraho73,1 t. tilaajaa

Ok.

Hah, mitkähän mahtaa olla mainoksen makitamiehen tai autoaan tällä huollattavan pallomekon sähkölaskut nyt? 😆 Kuluuko tallin lämmitykseen paljonkin? Eikai sentään öljylämmitystä ole? Riittääkö tiggiin sähköä ollenkaan vai polttiko äänentoistolaitteet sulakkeen kun ei ole näkynyt telkkarissa? Vai psykoosiinko ovat ajautuneet asennuslonkeroiden ja -kaljojensa vuoksi 😝😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7880
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1970
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe