Vapaa kuvaus

Konnichiwa 🙏

Aloituksia

13

Kommenttia

289

  1. Kalle Rovanperä on maailmanmestari

    !🏆 Itse todistin tapahtumaa suoran lähetyksen äärellä, ja eiköhän iltapäiväpulut aiheesta saa ihan tarpeeksi klikkejä
    Sinkut
    3
    177
  2. Pohdintaa lääkkeistäni nyt hiukan helpomman

    elämäntilanteen myötä ja hoitajalakosta 🙄 Oikeastaan Lyrican annostus on vain lääkärini ja mun välinen asia, mutta jos
    Sinkut
    5
    38
  3. Sähköautojen käyttökustannuksiin liittyvä artikkeli

    ja omia pohdintoja käytettyjen sähköautojen hinnankehityksestä, vaihtoarvosta yms. ihan lyhyehköllä tai keskilyhyellä ai
    Sinkut
    13
    86
  4. Päämäärätietoisten miesten päämäärät

    ja naisten / muiden kanssaihmisten suhtautuminen niihin 🤔 Tätä ominaisuuttahan miehissä pidetään kai aika arvostettava
    Sinkut
    15
    26
  5. Perjantain teesit

    1. Check. Vitun. Engine. (Thank god ei omassa autossani eikä volkkarissakaan, enkä mä asiakkaideni autoista kirjoittais
    Sinkut
    2
    29
  6. 41-vuotta nuori Alonso jättää Alpinen

    ja siirtyy Aston Martinille ensi vuodesta lähtien, korvaten Vettelin joka lopettaa uransa. Mitä mieltä olette? Alpinell
    Sinkut
    14
    40
  7. Härnäsin espanjalaisia kuukauden päivät ja ajoin lopulta

    pisteissä jaetulle 2./3. sijalle, 33 osallistuneen kuskin joukosta. Mullahan nyt on koko ajan useita meneillään avoimia
    Sinkut
    3
    56
  8. Mikä saa muuten sovinnaiset ihmiset käyttäytymään

    festareilla kuin apinat, pikkulapset tai jollain tavalla kehitysvammaiset? 🙄 Mä en ole koskaan ollut millään keikalla
    Sinkut
    6
    42
  9. Poistin jälleen deittiprofiilini, tällä kertaa pride-viikon ja

    keskusteluissa pinnalla olleiden ahdistelukohujen vuoksi, yhdistettynä alitajuiseen tietoon siitä kuinka eri asioita mä
    Sinkut
    2
    34
  10. Ilmaiset indie / low budget leffat Youtubessa

    Onko palstalaiset katsoneet minkä verran tuollaisia ilmaisia, selkeästi low budget leffoja Youtubesta? Mullahan ei koska
    Sinkut
    2
    48
  11. Havahduin vasta tänään siihen, kuinka paljon

    auton ilmastointi vaikuttaa tehoihin, ja sitä kautta myös bensankulutukseen 😮 Niin paljon kun mulla on ollutkin erilai
    Sinkut
    4
    36
  12. Irroitin aamulla dieselmoottorin kampiakselin

    about parissa tunnissa. Aloin siinä ei-niin marmoritiskimaisessa ympäristössä työtä tehdessä miettimään ja naureskelem
    Sinkut
    20
    74
  13. Jare kuoppasi Cheek-hahmon ja alkoi olla oma itsensä

    Mutta pystynköhän mä palstahahmoni kanssa samaan? 🤔 Meinaan vain, että monet vakiopuheenaiheeni alkaa olla jokseenkin
    Sinkut
    1
    36