Hyvät tissit vai nätti naama?
Kumpi on tärkeämpi?
58
2118
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmat hyvä lantio.
- Anonyymi
Kiitos💖😘
- Anonyymi00038
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos💖😘
Vtusti tai siis ei kai gubbe mänttipokaaleja iha vielä jaeta?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Vtusti tai siis ei kai gubbe mänttipokaaleja iha vielä jaeta?
Tarkasta tämä sanos Mariska, yo
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tarkasta tämä sanos Mariska, yo
Ja kaikki loput skenet.
- Anonyymi00042
Aivotoiminta...
- Anonyymi00060
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja kaikki loput skenet.
Ei mtn semmosii
- Anonyymi
Toivoton tapaus
- Anonyymi
Pakko olla provo ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko olla provo ..
No eiköhän…
- Anonyymi00037
Anonyymi kirjoitti:
Pakko olla provo ..
Missä mielessä tai asetelmassa naisen vai miehen kirjoittamana kyselynä, kulti
- Anonyymi00041
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän…
Sama kysymys sulle ku edellä hetki sitten
- Anonyymi
Jos tissit on oikein hyvät niin ei se ruma naama niin haittaa.
- Anonyymi
Siinä ei auta naama eikä muut
Jos sydän on viety muualle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sydän on viety muualleÄlä välitä. Miehet hoitelee ilman tunteita ketä vaan. Mun kohdalla tapahtuu samoin. En anna sydäntä enää ikinä kenellekkään
- Anonyymi00043
Anonyymi kirjoitti:
Jos sydän on viety muualleAivan, no sekin, joku👈😃
- Anonyymi00044
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä. Miehet hoitelee ilman tunteita ketä vaan. Mun kohdalla tapahtuu samoin. En anna sydäntä enää ikinä kenellekkään
No kuinka gubbe se sydän käytännössä ulkoistetaan? Tarkkana ny kaikki👍
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
No kuinka gubbe se sydän käytännössä ulkoistetaan? Tarkkana ny kaikki👍
On tullut aika olla jo hyvin alentuva koska tämä huuhaa -hubbabubba
- Anonyymi
Luonne sekä mielenkiinnon kohteet. On tosi harvassa naiset, ketkä tykkää samoista asioista kuten minä. Esim: Tietokonepelit, eläimet, anime, scifi... jne.
- Anonyymi
Taidat liikkua väärissä piireissä. Lähes kaikki mun tuntemani naiset jakavat sun kiinnostuksenkohteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat liikkua väärissä piireissä. Lähes kaikki mun tuntemani naiset jakavat sun kiinnostuksenkohteesi.
Ei noin 30 - 40 vuotiaat. Nuoremmat varmastikkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuulun itsekin tuohon ikäryhmään, että mieti siitä. Tunnen viisikymppisiäkin naisia, jotka jakavat samat kiinnostuksen kohteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuulun itsekin tuohon ikäryhmään, että mieti siitä. Tunnen viisikymppisiäkin naisia, jotka jakavat samat kiinnostuksen kohteet.
Meinaaks tää, että hyvät tissit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaaks tää, että hyvät tissit?
No nekin löytyy, mutta ne eivät ole tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nekin löytyy, mutta ne eivät ole tarjolla.
Eli ruma naama käy ja tisseillä ei väliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ruma naama käy ja tisseillä ei väliä?
Jep, minulle ei kummallakaan ole paskan väliä. Olen heteronainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ruma naama käy, eikä julmetun isoilla manboobseilla ole väliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ruma naama käy, eikä julmetun isoilla manboobseilla ole väliä?
Nätti naama miehellä olisi tosiaan paljon pahempi juttu kuin ruma naama. Lähinnä nätin naaman suuren huoltotarpeen vuoksi. Olishan se katmeaa, jos ukko viettäis 8 tuntia päivästä peilin edessä. Lisäksi ne jumalattomat mänboobsithan olis just miesten mielestä ne hyvät tissit. Silikonitissinen mies ei tosiaan ole näin heteronaiselle erityisen hemaiseva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nätti naama miehellä olisi tosiaan paljon pahempi juttu kuin ruma naama. Lähinnä nätin naaman suuren huoltotarpeen vuoksi. Olishan se katmeaa, jos ukko viettäis 8 tuntia päivästä peilin edessä. Lisäksi ne jumalattomat mänboobsithan olis just miesten mielestä ne hyvät tissit. Silikonitissinen mies ei tosiaan ole näin heteronaiselle erityisen hemaiseva.
Nyt selvisi. Mieluisat tissit on tärkeämpi kuin nätti naama. Olen samaa mieltä.
- Anonyymi00046
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät
No moni vissii ainaki haluis tietää, tästäki? Sivusta buahaha
- Anonyymi00047
Anonyymi kirjoitti:
Miksi korostat tätä heteroutta tässä öö, vaikka arkisessa keskustelussa gubbe?
- Anonyymi
D kupin rinnat, kauniit kasvot ja seksikäs vartalo 🤤
- Anonyymi
Kiitos💖💋
- Anonyymi
Tärkein on persoona, mutta jos nyt pitää valita noiden väliltä, niin nätti naama.
- Anonyymi00049
Eli esim takaraivoon perusteella persoona vaikuttaa lupaavalta?
- Anonyymi
Luonne, arvot. empaattisuus, elämisen taito.
Oman rakkaan tapsin deittisivuston kautta. Kummallakaan ei ollut kuvaa.
Juttu alkoi heti luistamaan. Ajattelin ton mä haluisin omaksi, ulkonäöllä ei väliä.
Sitten kun näin kuvan, ajattelin ettei voi olla todellinen. Oli kuitenkin.
Eikä säikähtänyt omaanikaan- Anonyymi00051
Empatia shempatia enpä tiiä, ehkä silloin kun se on paikallaan eikä oo mitää disrespektii
- Anonyymi
Tissit. Naamaa saa ehostettua meikillä.
- Anonyymi00050
Näinkin se gubbe ja muut kuulkaa on, vaikka mitä remonttia ja saneeraustarpeet löytyy esim Virost
- Anonyymi
Sehän riippuu ihan miehestä. Jollekin toiselle toimii nätti hymy jollekin perinteinen tissit naamalle kikka. Kokeile.
- Anonyymi00053
Ai tässä monologissas mentiin palstasetä oikein taktiikkoihin asti en keztä aah ha ha
- Anonyymi
Ei niillä ole väliä, kunhan on kunnon nainen.
- Anonyymi00054
Kyllä minä jaksan ahkiota vetää
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kyllä minä jaksan ahkiota vetää
Ooloi loo loo lo loi.
- Anonyymi00057
Ootte vähän myöhäs tänki segregaation kaa
- Anonyymi
Tällainen kaunokainen kun vastaan tulee niin ei siinä paljon naamaa tarvitse katsella. Toisin sanoen tarpeeksi hyvät tissit peittoaa kauniin naaman. https://i.pinimg.com/564x/e9/06/ca/e906ca1d5776b9708b4304db9b18f4f2.jpg
- Anonyymi
Molempi parempi.
- Anonyymi
Hankala kysymys! Kauniit kasvot on ilo katsoa, mutta niin on hyvät tissitkin. Mieluummin hyvät tissit ja iso kaula-aukko!
- Anonyymi00033
Kun tissit on tarpeeksi hyvät, niin eipä sitä naamaa tule paljon katseltua. Hyvät tissit siis.
- Anonyymi00034
Ilmankos miehet kulkee leuka rinnassa... katse alaspäin
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ilmankos miehet kulkee leuka rinnassa... katse alaspäin
Siellä on enemmän katsottavaa.
- Anonyymi00058
Ja äitiki tulee mielee?
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ja äitiki tulee mielee?
Ei tule.
- Anonyymi00036
Varmaan kumpaa se aikoo enemmän kattella?
- Anonyymi00052
Kasvot, luonteen peili. Kun on kiltti ja ystävällinen luonne, näkyy se kasvoista, kaunistaen rumatkin kasvot.
Luonne on kaikista tärkein! - Anonyymi00062
Nämä tissejä ihailevat miehet, katsovat sillä silmällä myös lehmän utareita. Nekin kiihottavat heitä. Utareet sentään säilyy samannäköisenä koko lehmän iän, Näin ei ole ihmisen kohdalla. Ovat vanhemmuuttaan, kuin tyhjät kintaat. Valitettavasti.
- Anonyymi00063
Ei minua ainakaan. Sillepähän en voi mitään, että sinä näet naisen ja lehmän välillä yhteyden.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3504087Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1293635Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku82363- 1181759
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181718Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei81540Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241379Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1341110Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1481020Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79905