Miksi nykyään melkein kaikilla, jopa treenaamattomilla on hirveitä kasoja proteiinipitoisia ruokia ja siihen vielä lisäravinteita mukana esim töissä? Mihin pyritte? Lihaskasvuun ilman treenaamista?
Miksi salilla käymättömät ahmitte proteiinia?
7
792
Vastaukset
- Anonyymi
En tajua myöskään tätä. Proteiinia pitää mainosmiesten mukaan syödä kun on siivonnut, käynyt koiran kanssa kävelyllä tai tehnyt ihan mitä tahansa missä on joutunut liikuttamaan läskiä persetään edes 10 metriä.
Minä käyn salilla 3 kertaa viikossa, olen kasvattanut lihasmassaa mutta en siltikään vedä jauhoja kuin aamulla. Olen hemmetin huono syömään neljältä aamulla niin teen pirtelön vedestä/mehusta, kaurahiutaleista, marjoista, kananmunista ja herasta. Heraa en käytä silloin jos käytän enemmän kuin yhden munan.
Proteiinia saan ihan riittävästi kun syön kolme ateriaa päivässä. Minäkin luulin että minulla on proteiinista puute kun aloin nostelemaan. Mutta kun laskin kaikki syömiseni niin kävikin ilmi että en saanut missään nimessä riittävästi HIILAREITA mutta proteiinia liikaakin. - Anonyymi
Hauraiden vanhusten fyysinen aktiviteetti on niin alhainen, ettei ruoka maistu joten sekaravinnon proteiini ja suojaravinteet jäävät vähäisiksi. Niitä on täydennettävä.
Se onkin toinen juttu.
Poikani kertoi kahden lukiokaverinsa piikittävän testoja ja mättävän naamaansa protskuvalmisteita. Pojat ovat vaan ihmetelleet kun panostus ei näy heppujen kropassa. Jututtaessani junnuani niin ilmeni, että testokavereilta oli treenaus unohtunut.- Anonyymi
Joskus meidän koulussa liikkui sellaista juttua että pari kaveria veti sellaisia nappeja että penkki nousee vaikka ei edes treenaa.
- Anonyymi
Instagramista on otettu mallia karppaajatädeiltä. Karppaus sopii hyvin laihdutukseen jos ei treenaaa, mutta treenaavat tarvitsevat myös hiilareita.
- Anonyymi
Meillä on töissä sellainen kunnon himoläski joka on vuosien ajan vetänyt kaikkia proteiinipatukoita ja vanukkaita kuten Tuplan proteiinipatukoita ja Tuplan vanukkaita.
Aina ihan hikinen kun joutuu ottamaan yli 10 askelta. Jatkaa vain lihomistaan ja suu vaahdossa seliti joskus kuinka ne sokerimössöproteiinit on niin terveellisiä että. - Anonyymi
Aivot ja lihakset tarvitsevat paljon proteiinia. Jos ei syö proteiinia ei jaksa liikuttaa mitään elimiä, sormiakaan ei jaksa napsuttaa näppäimistöllä.
- Anonyymi
Lihakset tarvitsevat myös treenaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446