Tässä kun olen seurannut tätä koronapandemiaa, tulee ihan väkinsin mieleen myös että kun terveydenhuollon henkilökuntaa vaadittiin pakkorokotettavaksi ja samaan aikaan myös terveydenhuollon hoitoonpääsy on vaikeutunut ja vaikeutuu edelleen, niin tätä todennäköisesti myös halutaan. Päästään eroon kalliista ihmiskuluista helpommin kkun heille ei löydy aikaa terveydenhuoltoon. Tähän kohderyhmään kuuluvat mitä todennäköisimmin rokotetut sekä meidän vanhukset joiden puolia ei juuri kukaan ole pitämässä. Terveydenhuollon henkilökonta todennäköisesti suosittelee kaikkia yksinäisiä vanhuksia ottamaan rokotteet. Muutaman viikon, kuukauden kuluttua kuolevat.
Henkilökuntapula ym
Anonyymi
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890