Moikka, oon 15v kundi ja haluisin kovasti tietää, että onko proteiinijauheen käytössä jotain sivuvaikutuksia alaikäisille? Onko sitä edes pakko vetää, jos haluaa enemmän lihasmassaa.
Minkä ikäisenä kannattaa alkaa käyttämään proteiini jauheita?
5
975
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole pakko, jos saat normaalista monipuolisesta ravinnosta tarpeeksi ravintoaineita. Haitoista en tiedä. Mutta haasta äitisi kokkaamaan sinulle riittävän hyvää ruokaa.
- Anonyymi
Ei ole pakko. Eikä kannata. Syö kunnon ruokaa. Muista, että lihasta ei tule lähellekkään niin paljon kuin markkinamiehet antaa ymmärtää. Niiden tehtävä on huijata ihmiset ostamaan lisäravinteet ja treenivalmennukset.
Voimaharjoittelu on jees, mutta älä panosta siihen kohtuuttomasti koska et saa kohtuuttomasta panostuksesta mitään hyötyä. - Anonyymi
Ei kannata syödä lainkaan. Hyötyä ei ole.
- Anonyymi
Kannattaa syödä terveellistä ravintoa jossa on proteiinin lisäksi hiilareita, kuitua, vitamiineja ja hivenaineita. Proteiinijauhossa ei nuita ole.
- Anonyymi
Tässä moni menee vikaan kun luullaan että kunhan saa paljon proteiinia niin hyvä tulee. Ei tajuta että laadukkaassa ravinnossa on muutakin kuin proteiinia.
Mulle eräs bodari sanoi että kananmuna on huonoa ravintoa kun siinä on niin vähän proteiinia.
Ei sen sikaniskan kaaliin mennyt että siinä on kyllä kaikkea muutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769342Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623386- 422768
- 282282
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532255Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 131947
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659