Minkä ikäisenä kannattaa alkaa käyttämään proteiini jauheita?

Moikka, oon 15v kundi ja haluisin kovasti tietää, että onko proteiinijauheen käytössä jotain sivuvaikutuksia alaikäisille? Onko sitä edes pakko vetää, jos haluaa enemmän lihasmassaa.

5

1267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole pakko, jos saat normaalista monipuolisesta ravinnosta tarpeeksi ravintoaineita. Haitoista en tiedä. Mutta haasta äitisi kokkaamaan sinulle riittävän hyvää ruokaa.

• Anonyymi

Ei ole pakko. Eikä kannata. Syö kunnon ruokaa. Muista, että lihasta ei tule lähellekkään niin paljon kuin markkinamiehet antaa ymmärtää. Niiden tehtävä on huijata ihmiset ostamaan lisäravinteet ja treenivalmennukset.

Voimaharjoittelu on jees, mutta älä panosta siihen kohtuuttomasti koska et saa kohtuuttomasta panostuksesta mitään hyötyä.

• Anonyymi

Ei kannata syödä lainkaan. Hyötyä ei ole.

• Anonyymi

Kannattaa syödä terveellistä ravintoa jossa on proteiinin lisäksi hiilareita, kuitua, vitamiineja ja hivenaineita. Proteiinijauhossa ei nuita ole.

• Anonyymi

Tässä moni menee vikaan kun luullaan että kunhan saa paljon proteiinia niin hyvä tulee. Ei tajuta että laadukkaassa ravinnossa on muutakin kuin proteiinia.
        Mulle eräs bodari sanoi että kananmuna on huonoa ravintoa kun siinä on niin vähän proteiinia.
        Ei sen sikaniskan kaaliin mennyt että siinä on kyllä kaikkea muutakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2102
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1552
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1471
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      53
      919
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      231
      813
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      798
    Aihe