EN KESTÄ VÄLILLÄ OMIA VANHEMPIANI ENKÄ VOI AINA PAETA ITSEÄNI OLEN 37-VUOTIAS MIES JOKA EI KESTÄ ENÄÄ TÄTÄ KAIKKEA VÄLILLÄ HUOMAAN SEN ETTÄ KAIKKI KAATUU NISKAAN
EN TIEDÄ MITÄ MINUN TULISI TEHDÄ
4
99
Vastaukset
- Anonyymi
Hae apua ja juttele ammattiauttajille. Puhuminen helpottaa oloasi.
- Anonyymi
Ikävää, että tunnet noin 😞 Samassa jamassa on paljon muitakin. Älä jää yksin ajatustesi kanssa. Noita tunteita ja ajatuksia voi todellakin vähentää.
Jos sinua kiinnostaa kohentaa tunne- ja ajatusmaailmaasi, voimistua ja vahvistua oikeasti, niin tee sivustollani tunnelukkotesti (www.voimistu.fi). Tunnelukot eli haitalliset skeemat aiheuttavat kärsimystä. Tarjoan 3kk verkkokurssiani Voimistu lempeään asioihin perehtymiseen 💛 Tutustu rohkeasti ☀️ - Anonyymi
Mikä vanhemmissasi mättää?
- Anonyymi
37 vuitaana asutko omillasi? Jos asut vanhempien nurkissa ? Ota vastuu oma elämä,muuta pois heti! Kun asut omillasi tee selkeät peilisäännöt heille kasvotusten : Sovit soitat kerran viikossa heille.Tapaat heitä sinun ehdoilla 2 tai 4 viikon välein. Heitäydyt itse lapseksi kun kohtaat vanhempasi. Joten katso itseäsi peilin ja kysy itseltäsi miksi et voi luoda aikuisena normaalia suhdetta vanhempiisi?Jos se tarvitsevat apua ostopalveluna saavt otta,Jos likuntarajoiteisia koti hoito ja kaikki sieltä apua VAIKKA MAKSAA. Terv. mutsi ITÄ_Helsinki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818