Lyricaa söin vuonna 2008( silloin söin lääkettä noin 3 kk ) ja nyt aloitin viime perjantaina . Vaivani on nikamasiirtymä 3 nikamas( 1cm) ja väli madaltunut nyt niin että hermo puristuksis ( magneettikuva kk sitte ) . Ortobedilla kävin viime perjantaina ,leikkaus olis sellainen että pitäis nikamia jäykistää ,ei ollu lääkäri siihen vielä suosiollinen ,riskejä paljon ,suuri leikkaus . Päädyttiin sitte Hermojuuripuudutukseen ( mulle tehty se kerran aiemminkin ) kyllä siitä apua oli . Lyrica mulle kyllä sopinut, aloitin 2 x 75 mg ja 4 päivän päästä 1 lisää jne ja maksimimäärä täällä hetkellä tulee olemaan 300 mg. Sen lisäksi että Lyrica vie kipua pois ,tunnen oloni energiseksi ,ennen en päässy sängystä ylös ennen 8 kirveelläkää ,tänä aamuna jo pirteenä pomppasin ylös ennen puolta 7👍. Tulehduskipulääkkeenä mulla on Vimovo kahdesti pöiväs ja tarvittaessa Tramal ( en oo käyttänyt ) sekä Panadol Extend . Yritän hoitaa selkää kaikin tavoin ,jumpalla ja syvillä vatsalihas harjoittelulla . Ja se hyvä puoli myös Lyricas,ettei pysty Eres saunakaliaa juomaan ,tuloo epämukava olo eli samalla on nenänvalkaisuviikot eressä 👍 . Plussaa myös että lääke on nyt tosi halpaa ja vielä ku ottaa Orionin lääkkeet vielä halvempaa ,vuonna 2008 lääke oli törkeem kallista ,hinta oli kymmenkertainen 😱.
Kokemuksia Lyrican käytöstä
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116