Täydellisesti Puhdistettuja ? Löytyykö Suomessa niitä uskovia jotka ovat aivan synnittömiä ??

Niitä jotka ovat löytäneet Jeesuksen Pyhä Veri . Pojan Veri joka Puhdistaa USKOVAINEN KAIKKISTA SYNNISTÄ puhdas ???

SIIS >> Hepr. 10:4

Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.

1. Joh. 1:7

Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät KAIKESTA synnistä.

MUTTA JOS VERI SAA PUHDISTA MEIDÄT niin olemme vapaita synneistä ja Jeesus sanoi >>>

Joh. 8:32

ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

Joh. 8:33

He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"

Joh. 8:36

Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.

Mutta niinkuin aloituksessa sanotaan NIIN OLKAA TÄYDELLISIÄ SIIHEN MEIDÄT ON KUTSUTTU JA KÄSKETTY >>>
Matt. 5:48

Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."

64

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei löydy Adventisteista synnittömiä, siksipä epätäydellisille Adventisteille on kymmenenkäskyn laki kasvattajana Kristukseen elämän loppuun saakka.

1234567---

• NO NIIN ! JUST just .. Rakas

Siis te suosittelette synti ja kasvatatte syntiin ja vahvistatte syntii ja palkka on iankaikkinen kuolema kun tulee loppuu teidän kasvatuksesta!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

NO NIIN ! JUST just .. Rakas

Siis te suosittelette synti ja kasvatatte syntiin ja vahvistatte syntii ja palkka on iankaikkinen kuolema kun tulee loppuu teidän kasvatuksesta!!

Tahallista väärinymmärtämistä. Kuuluu samaan kategoriaan tahallisen loukkaantumisen kanssa. Asia, jota tietyt ihmistyypit tykkäävät harrastaa saadakseen aikaan riitelyä. Juuri siihen aloituskin perustuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Tahallista väärinymmärtämistä. Kuuluu samaan kategoriaan tahallisen loukkaantumisen kanssa. Asia, jota tietyt ihmistyypit tykkäävät harrastaa saadakseen aikaan riitelyä. Juuri siihen aloituskin perustuu.

Aina kun joku esittää eriäviä ajatuksia ja kilvottelee niinkuin Pietari Totuuden puolesta miksi Jeesus tuli. Tuliko hän tuomaan saasataisuuden tai pyhyyden . Mihin me ollaan kutsuttu jaopetetaan siellä advarien keskuudessa ?? Mitä Ellen opetti.

• Anonyymi

Ei kai ihminen elämänsä aikana koskaan pääse täyteen synnittömyyteen vaikka pelastunut onkin.

• Ainakin rakas tiedän että perkele on kovin halukas pistää sellaisia ajatuksia meidän päähän että turha edes haaveilla sellaista ihana elämä ilman kuormia että voi täysin keskittyä toisten ihmisten ongelmia ja murheita. Kyllä hän meidän päähän halua sanoa aina ei kait Jumala näin on sanonut.
        Kysy Jumalalta niin olet varma siitä että sulla ei ole epäuskoa joka sano ei kait Jumala niin ole sanonut ?
        Nin voiko Jumala tehdä ihminen synnitön.
        Muistutaan että kaikki synnit on viety Ristiinkuolemaan ja tulisko se tulla todellisuus meidän elämässä myös Pyhän Hengen kautta . Niinpä...

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ainakin rakas tiedän että perkele on kovin halukas pistää sellaisia ajatuksia meidän päähän että turha edes haaveilla sellaista ihana elämä ilman kuormia että voi täysin keskittyä toisten ihmisten ongelmia ja murheita. Kyllä hän meidän päähän halua sanoa aina ei kait Jumala näin on sanonut.
        Kysy Jumalalta niin olet varma siitä että sulla ei ole epäuskoa joka sano ei kait Jumala niin ole sanonut ?
        Nin voiko Jumala tehdä ihminen synnitön.
        Muistutaan että kaikki synnit on viety Ristiinkuolemaan ja tulisko se tulla todellisuus meidän elämässä myös Pyhän Hengen kautta . Niinpä...

Silloin kun Jeesus antaa synnit anteeksi ne on annettu anteeksi. Tarkoitin sitä että kun uskova tekee jotain syntiä niin siitä pitää tehdä parannusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun Jeesus antaa synnit anteeksi ne on annettu anteeksi. Tarkoitin sitä että kun uskova tekee jotain syntiä niin siitä pitää tehdä parannusta.

Eihän Rakas Uskova ole synnitön jos tekee syntiä eikä hän pyytämällä anteeksi voi puhdistaa itseä . Jos niin luullaan niin tallataan Jeesuksen Pyhän Veren jalkoihinsa ja siinä tietää miten käy..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Eihän Rakas Uskova ole synnitön jos tekee syntiä eikä hän pyytämällä anteeksi voi puhdistaa itseä . Jos niin luullaan niin tallataan Jeesuksen Pyhän Veren jalkoihinsa ja siinä tietää miten käy..

Sinulla on raamatunvastainen illuusio synnittömyydestä. Johtuuko se siitä, ettet pysty samaistumaan muihin ihmisiin ja heidän vaikeuksiinsa yrittää olla synnittömiä. Sillä kukaan ei pysty olemaan synnitön. Jos väität olevasi synnitön, valehtelet.

• Huomaan Rakas ettet ole harhantunut kysymään kaikki Jeesukselta !! Hän odottaa opettaa ja selittää kaikki meille..

• Savis kirjoitti:

Huomaan Rakas ettet ole harhantunut kysymään kaikki Jeesukselta !! Hän odottaa opettaa ja selittää kaikki meille..

Piti olla >> Huomaan Rakas ettet ole harjantunut kysymään kaikki Jeesukselta !! Hän odottaa että saa opettaa ja selittää kaikki meille..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Huomaan Rakas ettet ole harhantunut kysymään kaikki Jeesukselta !! Hän odottaa opettaa ja selittää kaikki meille..

Halvennat ja aliarvioit ylimielisesti toisia, ikään kuin muka tuntisit Raamattua paremmin kuin muut, vaikka tosiasiassa olet itse ihan hukassa ja julistat Raamattua vastaan.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Uskon että ihminen tekee jonkinlaista syntiä kuolemaansa saakka ei kukaan ihminen täysin synnitön voi olla mutta Herran avulla parempaan pystyy.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Taidat olla uskossasi pitkällä ja olet lähellä Jeesusta.
        Minä en ole antanut koskaan kokonaan elämääni Jeesukselle olen ollut huono ja heikko uskovainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla uskossasi pitkällä ja olet lähellä Jeesusta.
        Minä en ole antanut koskaan kokonaan elämääni Jeesukselle olen ollut huono ja heikko uskovainen.

Jatkoa pitääkö tämä ymmärtää nyt sillälailla savis että minulla ei sinun mielestäsi ole mahdollisuutta enää pelastua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa pitääkö tämä ymmärtää nyt sillälailla savis että minulla ei sinun mielestäsi ole mahdollisuutta enää pelastua?

Vastaan itse kun sinä et en usko että Jumala on minua hylännyt. Olen tuntenut sen konkreettisesti.

• Anonyymi

kun uskon sedät on lasten sukupuolielimet silponeet, munat pllut, niin silloin on puhdas ja uskonnolle kelpaava, muna, plu invalidi, pyhä toimitus, pyhä liitto.
      Muut onkin pakanoita.

• Anonyymi

Yksikään ihminen ei ole synnitön. Me kaikki teemme päivittäin syntiä. Myös sinä!

Mutta tiedän, että provosoit näillä aloituksillasi ja sanakikkailet vakavissa asioissa. Johtuu varmaankin sinun huonosta suomenkielentaidostasi.

Joka kerta käy samoin. Kukaan muu ei ajattele näistä asioista niin kuin sinä, sillä opetat Raamatun vastaisesti.

• NO huh rakas !!

Sanallako kikkailee Pyhä Raamattu jonka kopsan tänne suoraan !!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

NO huh rakas !!

Älä yritä keplotella itseäsi pois asiasta. Sinä väärennät Raamatun sanan merkityksiä.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

NO huh rakas !!

Savis olet itse aikamoinen kikkailija. Ei sinua tosissaan otetakkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä keplotella itseäsi pois asiasta. Sinä väärennät Raamatun sanan merkityksiä.

Silloin kun Pyhä Henki tulee Rakas ja näyttää miten syntinen olet niin koet että vajoat alas helvettiin joka palaa liekkeillä ja kuumuudella ja silloin et enää kirjoita noin valheellisesti , Vai keplotan . Yritä sinä keplota itsesi pois helvetistä olen varoittanut !!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Silloin kun Pyhä Henki tulee Rakas ja näyttää miten syntinen olet niin koet että vajoat alas helvettiin joka palaa liekkeillä ja kuumuudella ja silloin et enää kirjoita noin valheellisesti , Vai keplotan . Yritä sinä keplota itsesi pois helvetistä olen varoittanut !!

Jälleen koitat kääntää asian pois siitä alkuperäisestä. Ei sinusta ole keskustelijaksi.

• Anonyymi

Joka sanoo ettei ole syntiä tehnyt tekee Jumalasta valehtelijan. Eikä tunne Jumalaa eikä sana pysy hänessä.

Tms.

Mun on vaikeaa tunnustaa katolinen oppi perisynnistä. Ei Pelagios tai muslimitkaan tunnustaneet tai gnostilaiset. Siitä ei ole yksimielisyyttä. Miksi kaikki kuolee.

Syntiset teot johtaa kuolemaan.
      Ajatukset tosin on kaikki Jumalasta, mutta saa itse valita vapaasti mitä noista ajatuksista laittaa toteen. Ja mitkä niistä muuttuu teoiksi.

Perisyntioppi on kai väärä kun islamin tarkoitus oli olla RATKAISU kaikkiin kristinuskon kiistakysymyksiin. Eihän Heenok kuollut, vaan otettiin taivaaseen. Samoin Elia.

Tiedämmekö edes mikä on syntiä. Kaikki laittomuus, mutta lakeja on miljoonia.
      Biblian esipuheessa asetetaan linnut ja kalat synnittömään asemaan ja lain yläpuolelle. Siis Suomessa on eliitti tai kasti, joka on lain yläpuolella.

• Joka sano että vanhurskas tulis jatkaa synnin tiellä ja tehdä syntiä ja että se on Jumalan Tahto tekee Jumala valehtelijaksi ::

Miksi kaikki kuolee kysyt Rakas !! Kysy Jumalalta . Näkee sun tekstistä ettet ole harjantunut kysyä Jumalalta kaikken.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Joka sano että vanhurskas tulis jatkaa synnin tiellä ja tehdä syntiä ja että se on Jumalan Tahto tekee Jumala valehtelijaksi ::

Miksi kaikki kuolee kysyt Rakas !! Kysy Jumalalta . Näkee sun tekstistä ettet ole harjantunut kysyä Jumalalta kaikken.

Sillä ei ole merkitystä mitä sinä sanot, koska väitteesi ei perustu Raamattuun. Jokainen uskova tekee syntiä päivittäin. Se on Raamatun sanaa. Vain yksi on hyvä, Jumala.

• Anonyymi

Vanhurskas on elävä uskosta.
      Korinton seurakuntalaiset olivat pyhiä.
      Me uudestisyntyneet uskovaiset olemme pyhiä. Vain pyhät pääsevät taivaaseen.

• Ei kukaan Rakas Uudestisyntynyt antaa luvan itselle ja muille tehdä syntiä ja kertoo ettei pääsee synnistä.

• Vanhurskas on elävä uskosta. ja kuolla synneistä jonka hän tekee..
        Hes. 3:21

Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."

Hes. 18:24

Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, tekee kaikkien niiden kauhistusten kaltaisia, joita jumalaton tekee-saisiko hän tehdä niin ja elää? Ei yhtäkään hänen vanhurskasta tekoansa, jonka hän on tehnyt, muisteta. Uskottomuutensa tähden, johon hän on langennut, ja syntinsä tähden, jota on tehnyt, niiden tähden hänen on kuoltava.

Hes. 33:12

Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Vanhurskas on elävä uskosta. ja kuolla synneistä jonka hän tekee..
        Hes. 3:21

Mutta jos sinä vanhurskasta varoitat, ettei vanhurskas tekisi syntiä, ja hän ei tee syntiä, niin hän totisesti saa elää, koska otti varoituksesta vaarin, ja sinä olet sielusi pelastanut."

Hes. 18:24

Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, tekee kaikkien niiden kauhistusten kaltaisia, joita jumalaton tekee-saisiko hän tehdä niin ja elää? Ei yhtäkään hänen vanhurskasta tekoansa, jonka hän on tehnyt, muisteta. Uskottomuutensa tähden, johon hän on langennut, ja syntinsä tähden, jota on tehnyt, niiden tähden hänen on kuoltava.

Hes. 33:12

Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.

Uudessa testamentissa,

"Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä
        tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas"
        1 Joh: 2: 1

• Anonyymi

En ole sanonut, että saa tehdä syntiä, mutta Jumalan silmissä kukaan ei ole synnitön.
        Vain Jeesuksen uhrin kautta Jumala näkee meidät synnittöminä.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole sanonut, että saa tehdä syntiä, mutta Jumalan silmissä kukaan ei ole synnitön.
        Vain Jeesuksen uhrin kautta Jumala näkee meidät synnittöminä.

Höpö höpö !! Jumala ei ole tullu sokea !!

• Savis kirjoitti:

Höpö höpö !! Jumala ei ole tullu sokea !!

Kärsivä messias on juutalainen oppi ja siinä jumala näkee muut ihmiset puhtaina, koska messias on ottanut heidän syntinsä ja kärsii heidän puolestaan niistä.
        Talot ovat puhtaat, koska roskat on viety kaatopaikalle.
        Talot vastaavat ihmisiä ja kaatopaikka messiasta.

• Anonyymi

MINÄ olen synnitön ja perustuu siihen etten ole uskonnollinen millään muotoa . Synti ei siis ole mahdollista minulle .

• Anonyymi

Ps.14:3-4 Mutta kaikki ovat poikenneet pois, kaikki eyyni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään. Eivätkö he mitään käsitä, kaikki nuo väärintekijät, jotka saavat leipänsä syömällä minun kanssani eivätkä avuksensa huuda Herraa? Ps,53:4-5 Mutta kaikki he ovat poikenneet pois, kaikki tyyni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään. Eivätkö he mitään käsitä, nuo väärintekijät, jotka saavat teipänsä syömällä minun kanssani, eivätkä avuksensa huuda Jumalaa? Room.3:10-18 niinkuin on kirjoitettu: Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmartäväistä, ei ketään joka etsii Jumalaa; kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyyni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään. Heidän kurkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla; heidän suunsa on täynnä kirousta ja katkeruutta. Heidän jalkansa ovat nopeat vuodattamaan verta, hävitys ja kurjuus on heidän teillänsä, ja rauhan teitä he eivät tunne. Ei ole Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä. Ps.36:1-5

• Anonyymi

otsikkoon: "jotka ovat uskossa täysin synnittömiä",

helluntailaisuuteen syntyväthän on syntyykin täysin synnittöminä, ja synnittömiä ovat aikuisuuteen asti, eikä kristillinen kaste Jeesukseen ole edes välttämätöntä helluntailaisuuden opetuksessa.

milloinkahan / minkä ikäisenä ne helluntailasiuuteen syntyvät lapset sitten tulee sitten syntiseksi ??

• Anonyymi

Ei kukaan ole synnitön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ole synnitön.

"ei kukaan ole synnitön"

paitsi helluntailaiset on, eivät kyllä kerro minkä ikäisenä se syntisyys alkaa ???

• Anonyymi kirjoitti:

"ei kukaan ole synnitön"

paitsi helluntailaiset on, eivät kyllä kerro minkä ikäisenä se syntisyys alkaa ???

Mitä virka sitten rakas on Jeesuksen puhdistava Veri > >

1. Joh. 1:7

Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät KAIKESTA synnistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ei kukaan ole synnitön"

Kukaan ei ole synnitön.
        T:helluntalainen

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole synnitön.
        T:helluntalainen

Mutta Taivaassa niitä löytyy rakas ? Miksi ei valmiksi pyrkiä sellaiseksi ja kait on vaara että jää pois Puhdistetuista Seurajunnasta , kun se nostetaan ylös , jos Pyhä Veri ei ole sinut Puhdistettu?
        Vai onko sulla parempi tieto Jumalasta ???

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ole synnitön.

Mutta Taivaassa niitä löytyy rakas ? Miksi ei valmiksi pyrkiä sellaiseksi ja kait on vaara että jää pois Puhdistetuista Seurajunnasta , kun se nostetaan ylös , jos Pyhä Veri ei ole sinut Puhdistettu?
        Vai onko sulla parempi tieto Jumalasta ???

• Anonyymi

Ps.79:6-13 Vuodata vihasi pakanain ylitse, jotka eivät sinua tunne, ja valtakuntien ylitse, jotka eivät sinun nimeäsi avukseen huuda. Sillä he ovat syöneet Jaakobin ja tehneet hänen asuisijansa autioksi. Älä lue meidän syyksemme isiemme rikoksia, anna armosi pian kohdata meitä, sillä me olemme sangen vihelliäisiksi tulleet. Auta meitä sinä, pelastuksemme Jumala, nimesi kunnian tähden, pelasta meidät ja anna meidän syntimme anteeksi nimesi tähden. Miksi pakanat saisivat sanoa: Missä on heidän Jumalansa? Tulkoon tunnetuksi pakanain seassa, meidän silmäimme nähden, sinun palvelijasi vuodatetun veren kosto. Tulkoon vankien huokaus sinun kasvojesi eteen; suuren käsivartesi voimalla pidä elossa kuoleman lapset. Ja maksa naapureillemme, heidän helmaansa, seitsenkertaisesti se herjaus, jolla he ovat rerjanneet sinua, Herra. Mutta me, sinun kansasi, sinun laitumesi lampaat, kiitämme sinua iankaikkisesti, julistamme sinun kiitostasi polvesta polveen.

• Anonyymi

Ps.9:6 Sinä nuhtelit pakanoita, tuhosit jumalattomat; sinä pyyhit pois heidän nimensä iäksi ja ainiaaksi. Ps.34:17 Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan, hävittääksensä maasta heidän muistonsa. Ps.44:3 Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävität kansat, mutta heidät sinä levitit. Ps.80:9-12 Sinä siirsit viinipuun Egyptistä, sinä karkoitit pakanat ja istutit sen. Sinä raivasit sille sijan, ja se juurtui ja täytti maan. Se peitti vuoret varjollansa ja oksillansa Jumalan setrit. Se levitti köynnöksensä mereen asti ja vesansa Eufat-virtaan saakka. Joos.1:3-4 Jokaisen paikan, johon te jalkanne astutte, minä annan teille, niinkuin olen Moosekselle puhunut. Maan erämaasta ja tuolta Libanonista aina suureen virtaan, Eufratvirtaan, saakka - koko heettiläisten maa - ja aina Suureen mereen asti, auringon laskuun päin, on oleva teidän aluettanne.

• Aivan Rakas ja Psalmien jälkeen tuli Jeesus meille avuksi !!

• Anonyymi

2Moos.23:28-33 Ja minä lähetän herhiläisiä sinun edelläsi karkoittamaan hivviläiset, kanaanilaiset ja heettiläiset sinun tieltäsi. Mutta minä en karkoita teitä sinun tieltäsi yhtenä vuotena, ettei maa tulisi autioksi eivätkä metsän pedot lisääntyisi sinun vahingoksesi; vähitellen minä karkoitan heidät sinun tieltäsi, kunnes olet tullut kyllin lukuisaksi ottamaan haltuusi maan. Ja minä asetan sinun rajasi Kaislamerestä filistealaisten mereen ja erämaasta Eufrat-virtaan asti; sillä minä annan maan asukkaat teidän valtaanne, ja sinä karkoitat heidät tieltäsi. Älä tee liittoa heidän äläkä heidän jumaliensa kanssa. Älköön he jääkö asumaan sinun maahasi, etteivät saattaisi sinua tekemään syntiä minua vastaan; sillä jos sinä palvelet heidän jumalansa, on se sinulle paulaksi. 2Moos.34:11-13

• Anonyymi

Ilma on jatkuvasti lenteleviä kiviä mustanaan, joten eiköhän niitä löydy, ja paljon, noita täysin synnittömiä ihmisiä!

Johanneksen evankeliumi:
      8:7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."

Roomalaiskirje:
      2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.

• No Rakas Jos synnitön heittää kiven niin silloin hän tulee syntinen vaikka jokaisen kiven lukis minä Rakastan sinua niin paljon että näin joudun kurittaa sinua syntinen.

• Anonyymi

5Moos.11:24-29 Mihin paikkaan te jalkanne astutte, se on oleva teidän. Erämaasta ja Libanonista, virrasta, Eufat-virrasta, aina Länsimereen saakka on teidän alueenne ulottuva. Ei kukaan kestä teidän edessänne. Kauhuun ja peljästykseen teidän edessänne on Herra saattava koko sen maan, johon astutte, niinkuin hän teille puhunut. Katso, minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen; siunauksen, jos te tottelette Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan, mutta kirouksen, jos te ette tottele Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, vaan poikkeatte siltä tieltä, jonka minä minä tänä päivänä kasken teidän vaeltaa, ja seuraatte muita jumalia, joita te ette tunne. Ja kun Herra, sinun Jumalasi, on vienyt sinut siihen maahan, jonka sinä nyt menet omaksesi ottamaan, niin tee Garissimin vuoresta siunauksen paikka ja Eebalin vuoresta kirouksen paikka. 5Moos.27:12-26

• Ja kun pääseet Uuden Testamenttiin aikaan niin tulisit päästä Pyhän Hengen kautta Kristukseen ja siinä ei voi olla syntiä ja epäpuhtauutta, koska silloin olet tehnyt Kristus saastaiseksi ja syntiseksi !!

• Voi teitä rakkaat miten te juoksette karkuun Pyhä.. joka on tullut Vapauttamaan teitä synnistä ja te ette halua vapautsta synneistä jotka ovat niin guta ja mukava harrastaa mukamas olette kirjoittaneet,,

Siis Joh. 8:32

ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

Joh. 8:33

He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"

Joh. 8:36

Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.

Ap. t. 4:23

Ja päästyään vapaiksi he menivät omiensa tykö ja kertoivat kaiken, mitä ylipapit ja vanhimmat olivat heille sanoneet.

MILLOIN TULETTE LÖYTÄMÄÄN HERRA TOTUUS ??

• LUULETTE OLEVANNE VIISAITA RAKKAAT KUN JUOKSETTE PUHDISTUSTA KARKUUN HUUTAEN EEEEI savis.

Mutta Pyhä Raamattun muka voitte löytää Syntienpoistajan ja Vapauttajan rukoilemaala ja antautua Hänelle !!

>> Joh. 1:29
      Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
      >>JA TOINEN KOHTA JOKA KÄSITTELEE SAMA AIHE ON TÄMÄ ,, SIIS POIS SYNNIT >>
      1. Joh. 3:5
      Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
      VOI VOI LUKEKAA >> OTTAAKSEEN >>>
      Hepr. 9:28
      samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
      HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEIDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.
      Hepr. 10:4
      Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
      Room. 11:26
      POISTAA TARKOITTAA ETTÄ HÄN OTTAA POIS >>>

ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

TÄSSÄ LUKEE SELVÄSTI ETTÄ HÄN ON ILMESTYNYT TEILLE OTTAMAAN POIS SYNNIT >> 1. Joh. 3:5

Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.

• Onko edelleen niin että pyritte puhdistamaan itsenne ja siitä ei tu mittään ja sitten kun se tie on käyty loppuun niin olette päättäneet ettei tarvi Puhdistua ja saa makaa synneissä tyytyväisenä ja odottaa Taivasta . Mutta hups tuli Helvetti ..

Siis Löytyykö Suomessa niitä uskovia jotka ovat aivan synnittömiä ?? kysyin aloituksessa ??

Onko joku joka on kokeneet Veren Puhdistava Voima kokonaisuudessa ???

• Anonyymi

5Moos.4:35 Sinun on annettu se nähdä, tietääksesi, että Herra on Jumala, eikä muuta jumalaa ole kuin hän. 5Moos32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni. 1Sam.2:2 Ei kukaa ole pyhä niinkuin Herra; paitsi sinua ei ole yhtäkään, ei ole kalliota meidän Jumalamme vertaista. 2Sam.22:32 Sillä kuka muu on Jumala paitsi Herra, ja kuka muu on pelastuksen kallio. Ps.18:32-39 Sillä kuka muu on Jumala kuin Herra, ja kuka on pelastuksen kallio, paitsi meidän Jumalamme - se Jumala, joka minut voimalla syöttä ja tekee minun tieni nuhteettomaksi, tekee minun jalkani nopeaksi niinkuin peurat ja asettaa minut kukkuloilleni, joka opettaa minun käteni sotimaan ja käsivarteni vaskijousta jännittämään! Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja sinun oikea kätesi minua tukee; sinun laupeutesi tekee minut suureksi. Sinä annat minun askeleilleni avaran tilan, ja minun jalkani eivät horju. Minä ajan vihollistani takaa ja saavutan heidät enkä palaja, ennenkuin teen heistä lopun; minä murskaan heidät, niin etteivät voi nousta, he sortuvat minun jalkojeni alle. Jes.43:10-11

• Anonyymi

2Kor.11:1-2 Jospa kärsisitte minulta hiukan mielettömyyttäkin! Ja kyllähän te minua kärsittekin. Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen. Ef.1:3-5 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisella siunauksilla Kristuksessa, niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa, edeltäpäin määrännyt meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan, Ef.5:25-27 Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä, että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta, saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton. Ilm.14:4-5

• Anonyymi

Ilm.14:4-5 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisen kanssa; sillä he ovat niinkuin neisyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä on ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Kritsalle, eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu: he ovat tahrattomat. Ps.32:1-2

• Anonyymi

Jer.2:1-3 Ja minulle tämä Herran sana: Mene ja julista Jerusalemin kuullen ja sano: Näin sanoo Herra: Minä muistan sinut nuoruutesi armauden, morsiusaikasi rakkauden, kuinka sinä seurasit minua erämaassa, maassa, jossa ei kylvöä tehdä. Herralle pyhitetty oli Israel, hänen satonsa esikoinen. Kaikki, jotka sitä söivät, joutuivat syynalaisiksi, onnettomuus kohtasi heitä, sanoo Herra. Jaak.1:18

• Anonyymi

Hes.16:1-16 Ja minulle tuli tämä Herran sana: Ihmislapsi, ilmoita Jerusalemille sen kauhistukse ja sano: Näin sanoo Jerusalemille Herra, Herra: Sinun sukusi ja syntysi on kanaanilaisten maasta; isäsi oli amorilainen ja äitisi heettiläinen. Ja näin oli sinun syntymäsi: sinä päivänä, jona synnyit, sinulta ei leikattu napanuoraa, sinua ei pesty vedellä, että olisit puhdistunut, sinua ei hierottu suolalla eikä sinua kääritty kapaloihin. Ei kenkään sinua säälinyt, niin että olisi tehnyt sinulle mitään tälläista ja armahtanut sinua, vaan sinut pantiin heitteille kedolle: niin halpana pudettiin sinun henkesi sinä päivänä, jona synnyit. Mutta minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, kun sätkyttelit verissäsi. Ja minä sanoin sinulle, kun olit siinä verissäsi: Sinun pitää elämän - niin sanoin minä sinulle, kun olit siinä verissäsi: Sinun pitää elämän, minä teen sinut kymmentuhansiksi kuin pellon laihon. Sitten sinä vartuit, tulit isoksi ja ehdit kauneipaan kukoistukseesi, rintasi paisuivat, ja hiuksesi kasvoivat; mutta vielä sinä olit alaston ja paljas. Niin minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, ja katso, sinun aikasi oli lemmen aika. Ja minä levitin liepeeni sinun ylitsesi ja peitin häpysi. Ja minä vannoin sinulle ja menin liittoon sinun kanssasi, sanoo Herra, Herra; ja sinä tulit minun omakseni.

• Anonyymi

Voimme olla vain hetken täysin puhtaita, kunnes taas teemme syntiä. Jeesus tiesi tämän, siksi Hän tuli taivaasta ihmiseksi, ottaakseen kaikki syntimme päälleen, kuolettaakseen ne Golgatan ristillä. Meillä täytyy olla lyhyet synnin päivitysvälit, sillä Jeesus toi syntien joukkoon myös ajatukset. Mutta oleellisinta pelastukseen saamiseen on Jeesuksen sovitustyön hyväksyminen omakohtaisesti ja Jeesuksen opetuksissa pysyminen ja näin osoittaa Hänen Herruutensa. Tietenkin Jeesus tiesi, millaista tekoa olemme, siksi Hän armahtaa meitä. Älkäämme tehkö Hänen valtavaa sovitustyötänsä turhaksi.

• Niin Rakas ! Aivan , me voimme vain hetken olla puhtaita jos se on meistä kiinni ja Jumala ei ole päässyt tekemään sen puhtauden meissä . Lihallinen toiminta luo kuolema ja ei ole otollinen .

Mutta kirjoitit >> . Ef.1:3-5 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisella siunauksilla Kristuksessa, niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa, edeltäpäin määrännyt meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan, <<

Nuhtettomuus meissä luo Jumala . Muistaka se , ja silloin ainoastaan ollaan ja pysytään Nuhteettomia...

• Anonyymi

Minä teen syntiä päivittäin, usein jopa tarkoituksella. Mutta onneksi on Jeesus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3733
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2454
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      33
      1993
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      21
      1745
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1689
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1598
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1582
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1409
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      96
      1408
    Aihe