Mun eka työllisyyssuunnitelman laatiminen

Mitä siel tehää ees lol ja se on tänään. Wish me luck.

Ku oon tääl lukenu kaikkee ni ei uskalla kertoo mitään työkkäri tädille.
Kai mie ite voin päättää mitä suunnitelmia mul on vaikka ei mul ei ees oo mitää suunnitelmia koska haluun ottaa jokaisen päivän rauhallisesti ja miettiä.

Muutenki paperissa luki että jos ei tuu paikalle nii saan karenssia eli menen paikalle niin ei tuu karenssia. :DD

8

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noniin tulokset on se et saan 9e viikossa jostai lol. Rip minä ahistaa

    • Anonyymi

      Soitat sinne että on flunssainen olo. Kysyt että onko sillä virkailijalla varmasti koronarokotus. Ei kannata alkaa pokkuroimaan jotain torveloa.

    • Anonyymi

      no sittenhän se sessio meni ihan kympillä kuten olit suunnitellutkin. TE-virkailija varmaankin kyseli miten olisi virallisen työllistymissunnitelman laatiminen. Onnistuuko sen tekeminen ihan jo tässä näin ja näillä hangilla? Sanot siihen hymyssä suin että suunnitelma on toki olemassa. Maiskautat suutasi: "Suunnitelmanani on lunkisti ottaminen ja mietiskely ja makoilu".. Virkailija siihen: "Ihan hyvä selkokielinen jees-suunnitelma. Täytyypä silti tarkistaa että puhut aivan totta. Käännätkös Mikko Miettiväinen vähän päätäsi sivuun niin tarkistetaan tilanne ihan viran puolesta" . Käännät pääsi sivuun. TE-virkailija kurkkaa oikeasta korvastasi sisään ja huokaisee pitkään : " Hmmmm. Huohhhh ! Totta puhut Mikkoseni . Vastapäinen seinä näkyy hyvin. Pääsi on ihan typötyhjä. Läpinäkyvyys on täydellinen. Ei tukoksia". Ja virkailija jatkaa; "Laitetaanpas sinut Mikko Miettiväinen ihan näillä puheilla 9 euron spesialistien soittokuntaan jonon jatkoksi". Nyökkäät päätäsi. Virkailija yskäisee nyrkkiinsä: "Kavereista ei tule oleman puutetta 9 euron tyhjäpäiden soittokunnassa. "

    • Anonyymi

      Sanoiko ne että olet työkyvytön ja sun pitää mennä kuntouttavaan josta saat 9 euroa päivässä. Mene terveystarkastukseen jossa ne totee sut terveeksi ja sen jäkeen ei voida pakottaa mihinkään 9 euron orja töihin.

      • Tuota noin ömm..Ne laitto suunnitelmaan jotenki että "...ahdistaa mutta sanoi että jos ei ahdistaisi niin hakisi töitä.".

        Oikeastaan musta tuntuu että mun mielenterveys on sillai ehhh...mut en oo työkyvytön kumminkaa.
        Voin aina sanoo niille mutta ongelmia on monta koska en haluaisi oikeastaan olla heidän kanssa tekemisissä vaikka ovatkin kilttejä ihmisiä...oon tämmöne juu selvä okei kyllä ihminen. En osaa sanoa ei.

        Oon joutunu tähän mun takia rest in peace minä.


      • Anonyymi
        Njaaentiiä kirjoitti:

        Tuota noin ömm..Ne laitto suunnitelmaan jotenki että "...ahdistaa mutta sanoi että jos ei ahdistaisi niin hakisi töitä.".

        Oikeastaan musta tuntuu että mun mielenterveys on sillai ehhh...mut en oo työkyvytön kumminkaa.
        Voin aina sanoo niille mutta ongelmia on monta koska en haluaisi oikeastaan olla heidän kanssa tekemisissä vaikka ovatkin kilttejä ihmisiä...oon tämmöne juu selvä okei kyllä ihminen. En osaa sanoa ei.

        Oon joutunu tähän mun takia rest in peace minä.

        yönsä kun käyttää nukkumiseen eikä kukkumiseen niin mielenterveyspuolikin alkaa pikkuhiljaa eheytymään itsestänsä. Oletettavasti nimimerkki "Njaaentiä" on sitä nuorempaa junior- luokan ikäkaartia. Emme kaiketikaan puhu 60 vuotiaasta senior ikäisestä työnhakijasta. Respectiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yönsä kun käyttää nukkumiseen eikä kukkumiseen niin mielenterveyspuolikin alkaa pikkuhiljaa eheytymään itsestänsä. Oletettavasti nimimerkki "Njaaentiä" on sitä nuorempaa junior- luokan ikäkaartia. Emme kaiketikaan puhu 60 vuotiaasta senior ikäisestä työnhakijasta. Respectiä

        Jos elämä on sellaista paskaa mitä se tässä maassa viisaammille ja paremmasta tietäville sukupolville eli nuorille on, niin en ihmettele yhtään että ahdistaa niin että menee yöunet. Eläkkeitä maksamaan näille vanhoille ahneille paskiaisille, EI KIITOS! Menolippu on minullakin varattuna. Nuoret jättää tämän maan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos elämä on sellaista paskaa mitä se tässä maassa viisaammille ja paremmasta tietäville sukupolville eli nuorille on, niin en ihmettele yhtään että ahdistaa niin että menee yöunet. Eläkkeitä maksamaan näille vanhoille ahneille paskiaisille, EI KIITOS! Menolippu on minullakin varattuna. Nuoret jättää tämän maan!

        Mihin ihanaan kultamaahan olet sitten lähdössä . Menolippu mutta minne ihmeeseen. Kerrohan siitä enempi. Moni suomalainen nuori on löytänyt paikkansa ja tulee myös löytämään. Ahkeruutta ja oma-aloitteisuutta se tietenkin vaatii ja vähemmän tyhjää lässyttelyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1230
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      967
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      890
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      787
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe