Niin kauan ku viinamies kirjottelee täällä! Miksei kukaan ilmoita siitä poliisille?
Mikään ei oo hyvin
27
223
Vastaukset
Viinamies ei ole kai rikkonut Kaksnelosen sääntöjä. Ainoo millä hän poistuu on se, että hän itse poistaa itsensä täältä. Sen sijaan sitä ihmettelen, että kaikenlaiset haukkujat saavat olla täällä eikä heitä poisteta tai heidän kommenttejaan (anonyymejähän ei voida poistaa, mutta heidän kommenttejaan voi) ja joskus myös muunlaiset häriköt, jotka jatkuvasti sepustavat samaa juttua ja jankuttavat omaa vihaista tai surullista virttään. Viinamiehellä on samat jutut viikosta toiseen, mutta hän on mielestäni aika harmiton.
- Anonyymi
Viinamiehen jutut on aika kesyjä persujen juttuihin verrattuna.
- Anonyymi
Tai samaa toistavien papukaijojen mölinöihin
- Anonyymi
Miksi se sua noi ärsyttää? Jo monta aloitusta samasta aiheesta.
Hyvin Viinamieskin tänne mahtuu. Älä lue sen juttuja jos ei nappaa, niin helppoa.
xLiner- Anonyymi
Sitä minäkin. Jokaisella on joku pahe.
Juominen, pelaaminen, tupakointi jne.
Luultavasti ap on ylipainoinen, kuten suurin osa suomalaisista on.
Ei ole siis varaa valittaa.
Läskillä on keski-ikäisinä polvet paskana ja diabetes. Rasittaa sekin yhteiskuntaa.
- Anonyymi
Jos putin olis vallassa niin viinamies olis jo vankilassa. Mutta onneksi suomessa saa kirjoitella vapaasti.
- Anonyymi
Mikä viinamiehen kirjoituksissa ylittäisi poliisin kynnyksen. - cu-
- Anonyymi
Minä odotan että siltä poksahtaa maksa. Elin vuosia meluavan juoppohullun naapurissa. Nyt on ollut ihan hiljaista, ettei kuulu risahdustakaan. Minä voitin!
- Anonyymi
Viinamäen miehet ja kuningas alkoholi ovat valtiovallan erityisessä suojelluksessa.
- Anonyymi
Viinamies tietää miten naisia tavataan. Kannattaa ottaa oppia eikä vaan olla aina palstalla inisemässä ettei koskaan saa naista.
- Anonyymi
Viinaa juomalla tutustuu naisiin. Sitä minä yritin opettaa teille sinkkumiehille. Jos ei juo viinaa baareissa niin ei tutustu naisiin. Poliisikin tietää että baareissa tapaa naisia ja ihmiset käy baareissa etsimässä kumppania.
T viinamies- Anonyymi
Jos kauheesti juo niin naiset kaikkoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kauheesti juo niin naiset kaikkoaa.
ei ne naiset ny niin paljoo kiinnosta vaikka totuus varmaan on se ettei niitä kiinnosta
- Anonyymi
Älä sinä siitä välitä. Senkun provoilee. Ei usko tuohon itsekkään. Kaikilta menee ohi silmien,en lue paria tavua pitemmälle minäkään. Ihan💩
- Anonyymi
Viinamiehen juttujako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamiehen juttujako?
Niitä juuri. Ne on provoiluja. Älä niistä välitä🧡
- Anonyymi
Vichy mies ei naista saa.
Elävässäkään elämässä ei poisteta ongelmia laittamalla ihminen vankilaan, jos rikoksen tunnusmerkit eivät ole selvillä.
Jos mikä korpeaa, niin ratkaisu on itsellä. Se on vain alkettava käännyttäjäksi, käännettävä välinpitämättömästi selkänsä tai alettava kaltaiseksi.- Anonyymi
Viinamies on asian ytimessä ja kannattaa varmasti myös kohtuullista alkoholin käyttöä. Oliko se nyt kaksi annosta vuorokaudessa tai jotain.
- Anonyymi
Viinaa juodaan baareissa ja naisia tavataan. Viinaa voi juoda kohtuudella eikä mitään kossupulloa kerralla kurkusta alas. Pääasia että juo ja tutustuu naisiin baarissa.
T viinamies - Anonyymi
Kaikki on hyvin jos tapaa naisia baarissa ja löytää kumppanin.
T viinamies- Anonyymi
Täällä viserrät kun et viinapäissäsi ole naista omaksi saanut. Sekoiluhuuruista seksiä ehkä, josta et muista seur.pnä. mitään.💩
- Anonyymi
Vaikk minkälainewn joku ylilääkäri tai presidentti olisi vastassasi, niin pitäää varautua tapppamahaan hänen heh, on sight :D
Itse oikeasti pidin olla hoidossa, kun sentään rahat ja henkilökortit sitten sairaalassa olin jooh, kun satui jotain...
Ei oikeasti maksanut kai hirveästi kun olen mikä olen joku cash player, nooh joku laulyu:
https://www.youtube.com/watch?v=iL-jC7XyLeoc Jätä lukematta kaikki missä lukee jotain alkoholiin viittaavaa, niin minäkin teen. Tämä aloitus oli poikkeus, jossa mainittiin viina ja jonka luin siitä huolimatta.
Aiheet mitkä ei kiinnosta, voi hyppiä yli. Mua ei kiinnosta viina, krapula, biletys, juhliminen, kännääminen jne. Niinpä en lue edes niitä.- Anonyymi
Miehillä on kaikki hyvin koska ovat ottaneet neuvoa viinamieheltä ja löytäneet naisen baarista. Saan varmasti hääkutsuja myöhemmin.
T viinamies- Anonyymi
Ruikuttaa täällä yksinäinen viinamies viina höyryissään.. kunnes sydäri juopottelun pysäyttää.. amen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruikuttaa täällä yksinäinen viinamies viina höyryissään.. kunnes sydäri juopottelun pysäyttää.. amen.
Rauha hänen sielulleen..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393