Mikään ei oo hyvin

Anonyymi

Niin kauan ku viinamies kirjottelee täällä! Miksei kukaan ilmoita siitä poliisille?

27

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viinamies ei ole kai rikkonut Kaksnelosen sääntöjä. Ainoo millä hän poistuu on se, että hän itse poistaa itsensä täältä. Sen sijaan sitä ihmettelen, että kaikenlaiset haukkujat saavat olla täällä eikä heitä poisteta tai heidän kommenttejaan (anonyymejähän ei voida poistaa, mutta heidän kommenttejaan voi) ja joskus myös muunlaiset häriköt, jotka jatkuvasti sepustavat samaa juttua ja jankuttavat omaa vihaista tai surullista virttään. Viinamiehellä on samat jutut viikosta toiseen, mutta hän on mielestäni aika harmiton.

• Anonyymi

Viinamiehen jutut on aika kesyjä persujen juttuihin verrattuna.

• Anonyymi

Tai samaa toistavien papukaijojen mölinöihin

• Anonyymi

Miksi se sua noi ärsyttää? Jo monta aloitusta samasta aiheesta.

Hyvin Viinamieskin tänne mahtuu. Älä lue sen juttuja jos ei nappaa, niin helppoa.

xLiner

• Anonyymi

Sitä minäkin. Jokaisella on joku pahe.

Juominen, pelaaminen, tupakointi jne.

Luultavasti ap on ylipainoinen, kuten suurin osa suomalaisista on.

Ei ole siis varaa valittaa.

Läskillä on keski-ikäisinä polvet paskana ja diabetes. Rasittaa sekin yhteiskuntaa.

• Anonyymi

Jos putin olis vallassa niin viinamies olis jo vankilassa. Mutta onneksi suomessa saa kirjoitella vapaasti.

• Anonyymi

Mikä viinamiehen kirjoituksissa ylittäisi poliisin kynnyksen. - cu-

• Anonyymi

Minä odotan että siltä poksahtaa maksa. Elin vuosia meluavan juoppohullun naapurissa. Nyt on ollut ihan hiljaista, ettei kuulu risahdustakaan. Minä voitin!

• Anonyymi

Viinamäen miehet ja kuningas alkoholi ovat valtiovallan erityisessä suojelluksessa.

• Anonyymi

Viinamies tietää miten naisia tavataan. Kannattaa ottaa oppia eikä vaan olla aina palstalla inisemässä ettei koskaan saa naista.

• Anonyymi

Viinaa juomalla tutustuu naisiin. Sitä minä yritin opettaa teille sinkkumiehille. Jos ei juo viinaa baareissa niin ei tutustu naisiin. Poliisikin tietää että baareissa tapaa naisia ja ihmiset käy baareissa etsimässä kumppania.

T viinamies

• Anonyymi

Jos kauheesti juo niin naiset kaikkoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kauheesti juo niin naiset kaikkoaa.

ei ne naiset ny niin paljoo kiinnosta vaikka totuus varmaan on se ettei niitä kiinnosta

• Anonyymi

Älä sinä siitä välitä. Senkun provoilee. Ei usko tuohon itsekkään. Kaikilta menee ohi silmien,en lue paria tavua pitemmälle minäkään. Ihan💩

• Anonyymi

Viinamiehen juttujako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinamiehen juttujako?

Niitä juuri. Ne on provoiluja. Älä niistä välitä🧡

• Anonyymi

Vichy mies ei naista saa.

• Elävässäkään elämässä ei poisteta ongelmia laittamalla ihminen vankilaan, jos rikoksen tunnusmerkit eivät ole selvillä.

Jos mikä korpeaa, niin ratkaisu on itsellä. Se on vain alkettava käännyttäjäksi, käännettävä välinpitämättömästi selkänsä tai alettava kaltaiseksi.

• Anonyymi

Viinamies on asian ytimessä ja kannattaa varmasti myös kohtuullista alkoholin käyttöä. Oliko se nyt kaksi annosta vuorokaudessa tai jotain.

• Anonyymi

Viinaa juodaan baareissa ja naisia tavataan. Viinaa voi juoda kohtuudella eikä mitään kossupulloa kerralla kurkusta alas. Pääasia että juo ja tutustuu naisiin baarissa.

T viinamies

• Anonyymi

Kaikki on hyvin jos tapaa naisia baarissa ja löytää kumppanin.

T viinamies

• Anonyymi

Täällä viserrät kun et viinapäissäsi ole naista omaksi saanut. Sekoiluhuuruista seksiä ehkä, josta et muista seur.pnä. mitään.💩

• Anonyymi

Vaikk minkälainewn joku ylilääkäri tai presidentti olisi vastassasi, niin pitäää varautua tapppamahaan hänen heh, on sight :D

Itse oikeasti pidin olla hoidossa, kun sentään rahat ja henkilökortit sitten sairaalassa olin jooh, kun satui jotain...

Ei oikeasti maksanut kai hirveästi kun olen mikä olen joku cash player, nooh joku laulyu:

https://www.youtube.com/watch?v=iL-jC7XyLeoc

• Jätä lukematta kaikki missä lukee jotain alkoholiin viittaavaa, niin minäkin teen. Tämä aloitus oli poikkeus, jossa mainittiin viina ja jonka luin siitä huolimatta.

Aiheet mitkä ei kiinnosta, voi hyppiä yli. Mua ei kiinnosta viina, krapula, biletys, juhliminen, kännääminen jne. Niinpä en lue edes niitä.

• Anonyymi

Miehillä on kaikki hyvin koska ovat ottaneet neuvoa viinamieheltä ja löytäneet naisen baarista. Saan varmasti hääkutsuja myöhemmin.

T viinamies

• Anonyymi

Ruikuttaa täällä yksinäinen viinamies viina höyryissään.. kunnes sydäri juopottelun pysäyttää.. amen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruikuttaa täällä yksinäinen viinamies viina höyryissään.. kunnes sydäri juopottelun pysäyttää.. amen.

Rauha hänen sielulleen..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      325
      5201
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      111
      1531
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      120
      1420
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe