Asuntoauton pyöräteline

Anonyymi

Kuinka tuollainen teline voi kestää jopa 60kg. Sitä lupaa valmistaja.
Kuitenkin on kiinni muutamalla ruuvilla yläpäästä "telttauran" alumiinikiskossa??
Eikös tuollainen pitäisi olla läpi pultattu?

7

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan niitä läpipultattujakin mutta ne reijät ne reijät. Vielä takaseinässä. En ole koskaan oikein ymmärtänyt kun niissä autoissa on HIRVEÄN kokoinen takatalli (naurettava nimi) niin pyörät on ulkona takaseinässä.

• Anonyymi

Harva viitsii takatalliin kuraisia pyöriä laittaa ja vaikka ei olisi kurainen pyörä niin pyörät vie paljon tilaa tallista eikä sinne juurikaan muuta sitten mahdu.
        Onhan asuntoautoissa muutakin kiinni ja vaatii reiät. Esimerkiksi luukkujen aukipitimet. Nekin on seinän ulkokuoresta porattu ruuveilla kiinni...ja teeveeantennit.. Katsos kun on keksitty tiivistysaineet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harva viitsii takatalliin kuraisia pyöriä laittaa ja vaikka ei olisi kurainen pyörä niin pyörät vie paljon tilaa tallista eikä sinne juurikaan muuta sitten mahdu.
        Onhan asuntoautoissa muutakin kiinni ja vaatii reiät. Esimerkiksi luukkujen aukipitimet. Nekin on seinän ulkokuoresta porattu ruuveilla kiinni...ja teeveeantennit.. Katsos kun on keksitty tiivistysaineet

Kukas se kuraisella kelillä ajaisi pyörällä höpö höpö... Se takatalli on tavarankuljetusta varten eikä mikään steriilitila. Kyllä täällä neuvojia riittää ja kaikki muut tekee asiat väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se kuraisella kelillä ajaisi pyörällä höpö höpö... Se takatalli on tavarankuljetusta varten eikä mikään steriilitila. Kyllä täällä neuvojia riittää ja kaikki muut tekee asiat väärin.

Iso takatalli jos on, niin mikä ettei. Vaan jos on sellainen kuten meillä, niin eipä ole mitään toivoa. Takatalli voi olla myös "steriili" tila. Tuon meidän lämpimän takatallin katto on avautuva sängyn sälerunko patja.
        Kuraantumisesta mieleen... Suojapeite on todella tarpeen pyöriä telineellä kuljetettaaessa. Se huomattiin viime syksyn reissulla ja siksi viimeksi Biltemassa käydessämme sellainen hommattiinkin.

• Anonyymi

Pitää tietysti olla läpipultattu, alumiinikisko ei tule kestämään fillareiden painoa. Tulee myös tietää mihin reiät porailee ja sisäpuolelle mutterien alle pitää laittaa ISOT aluslevyt.

• Anonyymi

Pyöräteline on kiinni jo autossa koska käytetty auto ja teline oli valmiina. Mietin vaan kuinka tuo telineen yläpää mahtaa olla kiinnitetty. Aika rimpulalle näyttää.

• Anonyymi

Tuo takaseinän yläosa kiinityslista on todella tukevasti kiinni, ei se mikään telttaura ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe