Mikäköhän moottorien vaihtokampanja on Espoossa menossa, kun takapihalla nököttää hangessa useita moottoreita?
Pahvilaatikoita pilvin pimein, jossa lukee "Moteur". Vaihdelaatikoita useita sekä maassa että hangessa.
Tuota kasaa kun katsoo, niin tietää mitä autoa ei kannata ostaa
Metroauto -Niittykumpu - moottorien hautausmaa
5
287
Vastaukset
- Anonyymi
Romukasa ei todellakaan hyvältä näytä. Puretech -moottoreissa on ollut tosiaan paljon vikoja ympäri maailmaa, joten en ihmettele, jos kyseessä on se. PSA:han omistaa myös Opelin, jota ko. Liike myy, joten ne voivat olla myös Opelin pikkuturboja.
- Anonyymi
Kyllä ne olivat puretechejä, sillä laatikoissa luki Moteur. Opeleissa oli tuohon aikaan oma moottori. Nykyään Opelkin on pilattu tuolla 1.2 puretechillä. Veikkaan, että yhteistyö tulee vielö loppumaan.
- Anonyymi
Vaihtavat autojen moottoreita kauramoottoreihin. Varma suoli24 tieto !!!!
- Anonyymi
Omituista minunkin mielestä, sillä minulle on opetettu, että moottoreita voi aina korjata, mutta ruosteen perässä ei pysy!
Ovatko ne tosiaan sylinterilohkoja?- Anonyymi
Nykyisin vialliset moottorit toimitetaan takaisin valmistajalle joka korjaa ne jos se mahdollista, ja toimittaa takaisin kiertoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663