Mistä löydän Infernalin kotisivun??? Siis tämän From Paris To Berlin biisin esittäjän. Ei ainoatakaan kuvaa eikä mitään löydy mistään!!!! Joku saamarin Infernal Death Satan Christ Shit tulee koko ajan kyllä kun etsii hakukoneilla muttei sitä oikeaa!!
INFERNAL???
8
943
Vastaukset
- MC A.H
- ensin
1. INFERNAL ei ole "vanhan ajan discoa", jolle tämä palsta on tarkoitettu - kirjoittele poppiin tai konemusiikkiin. Tai ota yhteyttä ylläpitoon että luovat 'paskamusa' palstan.
2. Osaat kirjoittaa tänne kysymyksiä, muttet osaa esim. googleen laittaa hakusanaksi Infernal... Oletko tosissaan noin avuton?!- ensin
Kokeilin itse googlella, ja kummasti löytyi ihan oikeat sivustot...
Avuton!!!! - Anonyymi
Ei tuo paskaa ole.
- italoceasar
Saatanan vesipää tolla infernalilla ei ole mitään tekemistä discon kanssa!!!
Toisekseen olet vaan yksi niistä massapaskiaisista jotka kuuntelee sitä mitä kaveritkin ja radioasemat soittaa, eli ei mitään kriittistä kuuntelukorvaa.
Mistä teitä riittää???IDIOOTIT.- Disco dancing
Musiikkimaku ei kyllä vielä kenestäkään tee idioottia.
Vaikka kysely tulikin väärälle palstalle (Infernal ei ole vanhan ajan discoa), niin voisit vähän miettiä mitä kirjoitat.
Tuon sun kirjoituksesi perusteella voisi sanoa, että se alkuperäisen viestin kirjoittaja ei ole se idiootti tai vesipää... - mikä...
vinkuja
- Infernal-4ever
Ei pidä paikkaansa, että Infernal olisi muka perseestä!! Se on maailman paras yhtye ja tekee mailman parasta musaa! Mä fanitan INFERNALIA nyt ja ikuisesti!! I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581