Eikö kaveriton mies kelpaa naisille?

Anonyymi

Minulla on ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en kovin ”trendikkäästi” kun en seuraa muotia. Päivät kuluu lähinnä kotona nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tule juuri koskaan mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään tietty juttu, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Tuosta kaverittomuudestako se sitten johtuu, että en kelpaa naisille?

406

12539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun kokemukseni on, että kaverittomuus kielii siitä, että on suuri riski, että miehessä on silloin jotain perustavanlaatuista vialla, kun ei kavereita edes ole. Jostainhan se kaverittomuus johtuu. Ja mitä tutut kaverittomat ovat puhuneet, niin kaverittomuuden syy on aina jotain: Olen niin ujo tai olen introvertti, on ollut huonoa tuuria, tai muuta epätotta. Todellisuudessa nuo ihmiset eivät ole ujoja tai sosiaalisesti taitamattomia. Ovat vain niin kusipäitä, ettei ketään kiinnosta kaveerata. On manipulointia, hyväksikäyttöä, lapsellista kiukuttelua, tylyä käytöstä. Ei naiset sellaiseen seuraan halua itseään laittaa.

      Syy ei siis ole kaverittomuus vaan ihan ihminen itse.

      • Anonyymi

        Voi se olla myös toisinpäin että ympäristö on ollut introverttiä, persaukista juopporemmiä ym...


      • Anonyymi

        Ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Kyllä ujouskin estää suhteiden syntymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se olla myös toisinpäin että ympäristö on ollut introverttiä, persaukista juopporemmiä ym...

        Tuokin on totta. Raitis ei kelpaa juoppojen seuraa ja rahan vonkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on totta. Raitis ei kelpaa juoppojen seuraa ja rahan vonkaamista.

        Kannattaisi satsata vaikka yhdistystoimintaan tai sopivaan harrastukseen.
        Niistä löytyy helposti kavereita ja jopa sopiva nainen kainaloon.


      • Anonyymi

        Tää on taas tätä perus neurotyyppisten putkiajattelua. En edes viitti alkaa kommentoimaan mitä kommentissa on vikana. Netti on nykyää nii täynnä tyhmyyttä, kukaan ei enää osaa ajatella laatikon ulkopuolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se olla myös toisinpäin että ympäristö on ollut introverttiä, persaukista juopporemmiä ym...

        Mikä vika siinä introvertissä on tai siinä ettei ole materialisti tai rahan perään? Olen introvertti ja minulla on kavereita hyviä onkin. Itseäni pistää heti vastaan tauoton ekstroverttinen tyhjän lätinä ja meteli. Rahoja kyseleviä naisia pidän prostituoituina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi satsata vaikka yhdistystoimintaan tai sopivaan harrastukseen.
        Niistä löytyy helposti kavereita ja jopa sopiva nainen kainaloon.

        Muka ainakin oli kavereita enne
        Nainen haluaa karkoitaa kaikki mun kaverit ja pitää mut kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on taas tätä perus neurotyyppisten putkiajattelua. En edes viitti alkaa kommentoimaan mitä kommentissa on vikana. Netti on nykyää nii täynnä tyhmyyttä, kukaan ei enää osaa ajatella laatikon ulkopuolelta.

        Ala käymää ravintoloissa
        Mene niin myöhään että kukaan ei huomaa että olet selvä

        Illalla naiset arvostaa selväämiestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Kyllä ujouskin estää suhteiden syntymistä.

        Varmasti estää. Tiedän erään miespuolisen henkilön joka on ala-asteen tämä lähtien lähtien kertomansa mukaan pelännyt vastakkaista sukupuolta. Hän on jo sieltä lähtien tiennyt että hän ei uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta. No aikaa on kulunut kymmeniä vuosia ja hänen ajatuksensa ovat lähes käyneet toteen. Hän aikuisemmalla iällään on hieman päässyt tästä pelosta eroon ja hän oli muutaman vuoden naimisissakin mutta sekin päättyi siihen. Nyt hän, lähestyessään kuuttakymppiä, ei usko enää että pariutuu. Naiset ovat muuttuneet vielä niipokkaammiksi kuin olivat tuolloin kymmeniä vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti estää. Tiedän erään miespuolisen henkilön joka on ala-asteen tämä lähtien lähtien kertomansa mukaan pelännyt vastakkaista sukupuolta. Hän on jo sieltä lähtien tiennyt että hän ei uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta. No aikaa on kulunut kymmeniä vuosia ja hänen ajatuksensa ovat lähes käyneet toteen. Hän aikuisemmalla iällään on hieman päässyt tästä pelosta eroon ja hän oli muutaman vuoden naimisissakin mutta sekin päättyi siihen. Nyt hän, lähestyessään kuuttakymppiä, ei usko enää että pariutuu. Naiset ovat muuttuneet vielä niipokkaammiksi kuin olivat tuolloin kymmeniä vuosia sitten.

        Hän on sitä mieltä että naiset ovat tulleet vielä vaativimmiksi kuin aikoinaan. Näin varmasti onkin. Naiset vaatii keskustelua keskustelua ja keskustelua. Mutta jos mies ei ole tällainen keskustelija, se on kaput sille suhteelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti estää. Tiedän erään miespuolisen henkilön joka on ala-asteen tämä lähtien lähtien kertomansa mukaan pelännyt vastakkaista sukupuolta. Hän on jo sieltä lähtien tiennyt että hän ei uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta. No aikaa on kulunut kymmeniä vuosia ja hänen ajatuksensa ovat lähes käyneet toteen. Hän aikuisemmalla iällään on hieman päässyt tästä pelosta eroon ja hän oli muutaman vuoden naimisissakin mutta sekin päättyi siihen. Nyt hän, lähestyessään kuuttakymppiä, ei usko enää että pariutuu. Naiset ovat muuttuneet vielä niipokkaammiksi kuin olivat tuolloin kymmeniä vuosia sitten.

        Korjaan. Siis ala-asteelta lähtien hän on pelännyt vastakkaista sukupuolta. Mitä minä sönkötin tuossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti estää. Tiedän erään miespuolisen henkilön joka on ala-asteen tämä lähtien lähtien kertomansa mukaan pelännyt vastakkaista sukupuolta. Hän on jo sieltä lähtien tiennyt että hän ei uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta. No aikaa on kulunut kymmeniä vuosia ja hänen ajatuksensa ovat lähes käyneet toteen. Hän aikuisemmalla iällään on hieman päässyt tästä pelosta eroon ja hän oli muutaman vuoden naimisissakin mutta sekin päättyi siihen. Nyt hän, lähestyessään kuuttakymppiä, ei usko enää että pariutuu. Naiset ovat muuttuneet vielä niipokkaammiksi kuin olivat tuolloin kymmeniä vuosia sitten.

        Hän on sitä mieltä että pariutuminen vaatii myös helvetisti rahaa. Ei ole halpaa asua vuokralla tai omassa talossa. Aina vaan hinta nousee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sitä mieltä että pariutuminen vaatii myös helvetisti rahaa. Ei ole halpaa asua vuokralla tai omassa talossa. Aina vaan hinta nousee.

        Jos pariskunta asuu kaksiossa, se vaatii kolmekymmentä tonnia vuodessa se eläminen. Lapset jos tulee, niin ne päälle vielä. Pitäisi olla lottovoitto lähestulkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pariskunta asuu kaksiossa, se vaatii kolmekymmentä tonnia vuodessa se eläminen. Lapset jos tulee, niin ne päälle vielä. Pitäisi olla lottovoitto lähestulkoon.

        Vähintään 30 tonnia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintään 30 tonnia.

        Riittääkö tuokaan vuokrallakaan asumisessa? Autoja ehkä kaksi, niin 50 tonnia on lähempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sitä mieltä että pariutuminen vaatii myös helvetisti rahaa. Ei ole halpaa asua vuokralla tai omassa talossa. Aina vaan hinta nousee.

        Hän on myös sitä mieltä että ei jaksa lähteä enää siihen ruljanssiin jota parisuhde on. Hänen kohdallaan se oli yhtä riitelyä. Hän on myös sanonut että antaa "paskan" olla kun siitä on tehty niin vaikeaa.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Päinvastoin naiset ei halua mitään "kaikkien kaveri" -miestä. Itsenäinen mies ei mitään kavereita kaipaa, se on lapsellista ja teinipoikien juttuja. En minä ainakaan halua miestä joka on aina lähdössä muka jonkun kaverin kanssa jonnekin. Yksinkertaisia sellaiset miehet. Haluan aikuisen miehen joka on itsenäinen ja viihtyy yksin.


      • Anonyymi

        Minullakaan ei ole yhtään kaveria. Ihan siksi että en ole törmännyt vielä tyyppiin joka olisi sellainen.
        Suurimmaksi osaksi ovat aika typeriä turhan läpän heittäjiä. Huumori on ihan ok mutta jatkuva läpän heitto aiheesta kuin aiheesta ei kiinnosta ja rasistiset jutut sekä selän takana juoruaminen.
        Olen huomannut saman jutun että naiset ei ole kiinnostuneita tällaisesta ns. oman polkunsa kulkijasta, en käy baareissa sillä en juo enkä polta.
        Ulkoien, samoilen metsissä, matkustelen kotimaassa varsinkin Lapissa. Metsästän ja kalastan ja muitakin harrastuksia löytyy.
        Tykkään istua vaikka kolme tuntia järven rannalla tai vaikka Kolin huipulla eväitä syöden.
        En koskaan lyö naista enkä arvostele negatiivisessa mielessä. Jokainen saa olla sellainen kun on.
        Olen ehkä liian kiltti, pitkäpinnainen, ehkä minun pitäisi olla tupakoiva renttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se olla myös toisinpäin että ympäristö on ollut introverttiä, persaukista juopporemmiä ym...

        Sulla on vääristynyt kuva introverteistä. Introvertti on todennäköisesti älykäs ja maailmalla on useita isoja johtajia jotka on introverttejä. Persaukisuuden liittäisin ennemmin ekstroverttisen ominaisuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei ole yhtään kaveria. Ihan siksi että en ole törmännyt vielä tyyppiin joka olisi sellainen.
        Suurimmaksi osaksi ovat aika typeriä turhan läpän heittäjiä. Huumori on ihan ok mutta jatkuva läpän heitto aiheesta kuin aiheesta ei kiinnosta ja rasistiset jutut sekä selän takana juoruaminen.
        Olen huomannut saman jutun että naiset ei ole kiinnostuneita tällaisesta ns. oman polkunsa kulkijasta, en käy baareissa sillä en juo enkä polta.
        Ulkoien, samoilen metsissä, matkustelen kotimaassa varsinkin Lapissa. Metsästän ja kalastan ja muitakin harrastuksia löytyy.
        Tykkään istua vaikka kolme tuntia järven rannalla tai vaikka Kolin huipulla eväitä syöden.
        En koskaan lyö naista enkä arvostele negatiivisessa mielessä. Jokainen saa olla sellainen kun on.
        Olen ehkä liian kiltti, pitkäpinnainen, ehkä minun pitäisi olla tupakoiva renttu.

        Voi ei olisit sopiva mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on totta. Raitis ei kelpaa juoppojen seuraa ja rahan vonkaamista.

        Allekirjoitan alkoholiko itsessään on niin sisäänrakennettu suomalaiseen identiteettiin. Että kun sanot että et ole kiinnostunut alkoholista jäät yksin helposti. Vaikka et tarkoitakaan sillä sitä että muutkaan ei saa juoda alkoholia. Ja se on yksi tie kaverittomuuteen ei tarvi olla siis edes kusipää. Tai no jos se ettei juo on yhtä kuin olet kusipää. Niin sitten varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö tuokaan vuokrallakaan asumisessa? Autoja ehkä kaksi, niin 50 tonnia on lähempänä.

        Kun asuu vuokralla , niin asumistuki on taattu hyvälle tasolle.


      • Anonyymi

        Näille manupuloijille vaan tuntuu löytyvän aina uusia manipuloitavia. Eivät he koskaan jää yksin, osaavat manipuloida ja esittää.
        Tuskin sellaiset tyypit täällä kyselisivät muiden ajatuksia tilanteeseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pariskunta asuu kaksiossa, se vaatii kolmekymmentä tonnia vuodessa se eläminen. Lapset jos tulee, niin ne päälle vielä. Pitäisi olla lottovoitto lähestulkoon.

        Yksin asuminen maksaa enemmän, koska mihinkään kuluihin ei ole jakajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei ole yhtään kaveria. Ihan siksi että en ole törmännyt vielä tyyppiin joka olisi sellainen.
        Suurimmaksi osaksi ovat aika typeriä turhan läpän heittäjiä. Huumori on ihan ok mutta jatkuva läpän heitto aiheesta kuin aiheesta ei kiinnosta ja rasistiset jutut sekä selän takana juoruaminen.
        Olen huomannut saman jutun että naiset ei ole kiinnostuneita tällaisesta ns. oman polkunsa kulkijasta, en käy baareissa sillä en juo enkä polta.
        Ulkoien, samoilen metsissä, matkustelen kotimaassa varsinkin Lapissa. Metsästän ja kalastan ja muitakin harrastuksia löytyy.
        Tykkään istua vaikka kolme tuntia järven rannalla tai vaikka Kolin huipulla eväitä syöden.
        En koskaan lyö naista enkä arvostele negatiivisessa mielessä. Jokainen saa olla sellainen kun on.
        Olen ehkä liian kiltti, pitkäpinnainen, ehkä minun pitäisi olla tupakoiva renttu.

        Harmi, etten aikanaan törmännyt sinunlaiseesi ihmiseen. Hyvin olisi kelvannut. Myös yhdessäolo mainitsemissasi paikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei ole yhtään kaveria. Ihan siksi että en ole törmännyt vielä tyyppiin joka olisi sellainen.
        Suurimmaksi osaksi ovat aika typeriä turhan läpän heittäjiä. Huumori on ihan ok mutta jatkuva läpän heitto aiheesta kuin aiheesta ei kiinnosta ja rasistiset jutut sekä selän takana juoruaminen.
        Olen huomannut saman jutun että naiset ei ole kiinnostuneita tällaisesta ns. oman polkunsa kulkijasta, en käy baareissa sillä en juo enkä polta.
        Ulkoien, samoilen metsissä, matkustelen kotimaassa varsinkin Lapissa. Metsästän ja kalastan ja muitakin harrastuksia löytyy.
        Tykkään istua vaikka kolme tuntia järven rannalla tai vaikka Kolin huipulla eväitä syöden.
        En koskaan lyö naista enkä arvostele negatiivisessa mielessä. Jokainen saa olla sellainen kun on.
        Olen ehkä liian kiltti, pitkäpinnainen, ehkä minun pitäisi olla tupakoiva renttu.

        Kuulostat kivalta mieheltä.
        Luonnosta saa sitä voimaa itselleen.


      • Anonyymi

        Heh heh, kaverit on aina apua ja massii pummaamassa, siksi mukavampaa olla yksin. Nainen kyllä löytää toisen naisen tai koiran. Ehkä joskus saa... hmmmm......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi satsata vaikka yhdistystoimintaan tai sopivaan harrastukseen.
        Niistä löytyy helposti kavereita ja jopa sopiva nainen kainaloon.

        Ei suo kukssn kotoo. Tuuhakeen nsimaan ellet oo rikas ja jos olisit rikas sulla olis seuraa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei ole yhtään kaveria. Ihan siksi että en ole törmännyt vielä tyyppiin joka olisi sellainen.
        Suurimmaksi osaksi ovat aika typeriä turhan läpän heittäjiä. Huumori on ihan ok mutta jatkuva läpän heitto aiheesta kuin aiheesta ei kiinnosta ja rasistiset jutut sekä selän takana juoruaminen.
        Olen huomannut saman jutun että naiset ei ole kiinnostuneita tällaisesta ns. oman polkunsa kulkijasta, en käy baareissa sillä en juo enkä polta.
        Ulkoien, samoilen metsissä, matkustelen kotimaassa varsinkin Lapissa. Metsästän ja kalastan ja muitakin harrastuksia löytyy.
        Tykkään istua vaikka kolme tuntia järven rannalla tai vaikka Kolin huipulla eväitä syöden.
        En koskaan lyö naista enkä arvostele negatiivisessa mielessä. Jokainen saa olla sellainen kun on.
        Olen ehkä liian kiltti, pitkäpinnainen, ehkä minun pitäisi olla tupakoiva renttu.

        Baarissa yksinäinen ei seuraa saa vaan bjos on kavetporukks jossa myö naisii kaikki haluu tutustuu kun ollaan suosittuja ja rahaa on juoda kuin viimeistä päivää


      • Anonyymi

        Olipas tylyä ja loukkaavaa sellaisia kohtaan joilla puutetta ystävistä. Vähänkin itse ajattelemaan pystyvä ihminen ymmärtää että syitä yksinäisyyteen löytyy laidasta laitaan. Kirjoituksesi paljastaa että urea läikkyy omassa päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei ole yhtään kaveria. Ihan siksi että en ole törmännyt vielä tyyppiin joka olisi sellainen.
        Suurimmaksi osaksi ovat aika typeriä turhan läpän heittäjiä. Huumori on ihan ok mutta jatkuva läpän heitto aiheesta kuin aiheesta ei kiinnosta ja rasistiset jutut sekä selän takana juoruaminen.
        Olen huomannut saman jutun että naiset ei ole kiinnostuneita tällaisesta ns. oman polkunsa kulkijasta, en käy baareissa sillä en juo enkä polta.
        Ulkoien, samoilen metsissä, matkustelen kotimaassa varsinkin Lapissa. Metsästän ja kalastan ja muitakin harrastuksia löytyy.
        Tykkään istua vaikka kolme tuntia järven rannalla tai vaikka Kolin huipulla eväitä syöden.
        En koskaan lyö naista enkä arvostele negatiivisessa mielessä. Jokainen saa olla sellainen kun on.
        Olen ehkä liian kiltti, pitkäpinnainen, ehkä minun pitäisi olla tupakoiva renttu.

        Kuulostat täydelliseltä mieheltä. Ei tuollaisia löydy mistään. Rakastan itsekin luontoa ja vaeltamista yms…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala käymää ravintoloissa
        Mene niin myöhään että kukaan ei huomaa että olet selvä

        Illalla naiset arvostaa selväämiestä

        ennemminkin kannataa alkaa käydä alkossa ja sieltä sitten nyhdistystoimintaa mukaan myöhään illalla...


      • Anonyymi

        Elämmekö tosiaan mustavalkoisessa maailmassa? Ihmisten käsityskyvyssä on eroja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muka ainakin oli kavereita enne
        Nainen haluaa karkoitaa kaikki mun kaverit ja pitää mut kotona

        Sellaista naista kutsutaan narsistiksi; ensin karkoitetaan ystävät, sitten kahlitaan kotiin, ja siinä vaiheessa kun itse rajuat, etteivät asiat ole terveellä mallilla, on tämä narsisti mustamaalannut sinut selän takana koko maailmalle, koska kun narsisti hylkää, ei hylätty saa kelvata enää kenellekään. Narsisti provosoituu kaikesta sinuun liittyvästä vielä vuosikymmeniä eron jälkeen, joten narsistista ei oikeastaan voi erota mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Päinvastoin naiset ei halua mitään "kaikkien kaveri" -miestä. Itsenäinen mies ei mitään kavereita kaipaa, se on lapsellista ja teinipoikien juttuja. En minä ainakaan halua miestä joka on aina lähdössä muka jonkun kaverin kanssa jonnekin. Yksinkertaisia sellaiset miehet. Haluan aikuisen miehen joka on itsenäinen ja viihtyy yksin.

        Valtaosa naisista etsii itsenäistä ja vahvaa mistä, joka on kuitenkin naista tyhmempi ja kädettömämpi, jota dissailemalla ja haukkumalla voidaan nostattaa omaa itsetuntoaan. Kaveriporukoissa sitten vertaillaan kilpaa miesten tyhmyyttä.
        Aika harva arvostaa miestä joka on naista älykkäämpi ja kykenevämpi. Sellainenhan saattaa naisen huonoon valoon ja saa hänet tuntemaan itsensä tyhmäksi päivittäin.
        Yleisesti ottaen juurikaan kukaan ei halua itseään viisaampaa puolisoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sitä mieltä että naiset ovat tulleet vielä vaativimmiksi kuin aikoinaan. Näin varmasti onkin. Naiset vaatii keskustelua keskustelua ja keskustelua. Mutta jos mies ei ole tällainen keskustelija, se on kaput sille suhteelle.

        Keskustelu täytyy olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pariskunta asuu kaksiossa, se vaatii kolmekymmentä tonnia vuodessa se eläminen. Lapset jos tulee, niin ne päälle vielä. Pitäisi olla lottovoitto lähestulkoon.

        Riippuu elintavoista.aina oltu pienituloisia ja pärjätty kolmen lapsen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on totta. Raitis ei kelpaa juoppojen seuraa ja rahan vonkaamista.

        Kuka raitis juoppojen seuraa haluaisikaan??

        t. Maroolofi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei ole yhtään kaveria. Ihan siksi että en ole törmännyt vielä tyyppiin joka olisi sellainen.
        Suurimmaksi osaksi ovat aika typeriä turhan läpän heittäjiä. Huumori on ihan ok mutta jatkuva läpän heitto aiheesta kuin aiheesta ei kiinnosta ja rasistiset jutut sekä selän takana juoruaminen.
        Olen huomannut saman jutun että naiset ei ole kiinnostuneita tällaisesta ns. oman polkunsa kulkijasta, en käy baareissa sillä en juo enkä polta.
        Ulkoien, samoilen metsissä, matkustelen kotimaassa varsinkin Lapissa. Metsästän ja kalastan ja muitakin harrastuksia löytyy.
        Tykkään istua vaikka kolme tuntia järven rannalla tai vaikka Kolin huipulla eväitä syöden.
        En koskaan lyö naista enkä arvostele negatiivisessa mielessä. Jokainen saa olla sellainen kun on.
        Olen ehkä liian kiltti, pitkäpinnainen, ehkä minun pitäisi olla tupakoiva renttu.

        Olet juuri oikeanlainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat kivalta mieheltä.
        Luonnosta saa sitä voimaa itselleen.

        Aivan. Myös viihdyn luonnossa ja hyvin yksinkin. Patikointi ,pyöräily ,kalastus. En kyllä vieruksi seuraakaan. Nautin fiksusta seurustelusta asiasta toiseen. Mutta en juoruilusta,rasistista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suo kukssn kotoo. Tuuhakeen nsimaan ellet oo rikas ja jos olisit rikas sulla olis seuraa..

        Opettele ensin kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa naisista etsii itsenäistä ja vahvaa mistä, joka on kuitenkin naista tyhmempi ja kädettömämpi, jota dissailemalla ja haukkumalla voidaan nostattaa omaa itsetuntoaan. Kaveriporukoissa sitten vertaillaan kilpaa miesten tyhmyyttä.
        Aika harva arvostaa miestä joka on naista älykkäämpi ja kykenevämpi. Sellainenhan saattaa naisen huonoon valoon ja saa hänet tuntemaan itsensä tyhmäksi päivittäin.
        Yleisesti ottaen juurikaan kukaan ei halua itseään viisaampaa puolisoa.

        Äläpä valehtele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ennemminkin kannataa alkaa käydä alkossa ja sieltä sitten nyhdistystoimintaa mukaan myöhään illalla...

        Mitö ihmeen yhdistystoimintaa? Mitä yhdistyksiä on? Jotain poliittisia puolueyhdistyksiä? Kö? Ko?

        t. Oolofi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa naisista etsii itsenäistä ja vahvaa mistä, joka on kuitenkin naista tyhmempi ja kädettömämpi, jota dissailemalla ja haukkumalla voidaan nostattaa omaa itsetuntoaan. Kaveriporukoissa sitten vertaillaan kilpaa miesten tyhmyyttä.
        Aika harva arvostaa miestä joka on naista älykkäämpi ja kykenevämpi. Sellainenhan saattaa naisen huonoon valoon ja saa hänet tuntemaan itsensä tyhmäksi päivittäin.
        Yleisesti ottaen juurikaan kukaan ei halua itseään viisaampaa puolisoa.

        Ei tyhmä tajua itse olevansa tyhmä.

        t. N.E.R.O.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi satsata vaikka yhdistystoimintaan tai sopivaan harrastukseen.
        Niistä löytyy helposti kavereita ja jopa sopiva nainen kainaloon.

        Oliskohan Lapuan kaveriporukka herätettävä unestansa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Päinvastoin naiset ei halua mitään "kaikkien kaveri" -miestä. Itsenäinen mies ei mitään kavereita kaipaa, se on lapsellista ja teinipoikien juttuja. En minä ainakaan halua miestä joka on aina lähdössä muka jonkun kaverin kanssa jonnekin. Yksinkertaisia sellaiset miehet. Haluan aikuisen miehen joka on itsenäinen ja viihtyy yksin.

        Eihän miehille kelpaa kaikenmaailman Ranta_Raijat, Onhan naisissakin kaikensorttisia.


      • Siis kaikki kenellä ei ole Laumaa koko ajan ympärillä? Minä en enää ryyppää enkä anna tehdä toistenkaan sitä kotonani joten kai män! En kyllä henk.koht. sure mutta aloittaja tuskin tienasi elämän kokemuksiesi summaa naamalleen. Mistä voit tietää yleistämällä osutko silti oikeaan? Kirjaudu jos koulutat ihmisiä Kaulakiikkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on myös sitä mieltä että ei jaksa lähteä enää siihen ruljanssiin jota parisuhde on. Hänen kohdallaan se oli yhtä riitelyä. Hän on myös sanonut että antaa "paskan" olla kun siitä on tehty niin vaikeaa.

        Nainen vaatii mieheltä määrätietoisuutta, kovapäisyyttä, itsenäisyyttä (eikö parisuhteessa pitäisi olla yhdessä eikä itsenäinen?), Mutta usein käy niin että nainen saakin miehestä vastuksen, ns. kovan luun. Sitten itketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen vaatii mieheltä määrätietoisuutta, kovapäisyyttä, itsenäisyyttä (eikö parisuhteessa pitäisi olla yhdessä eikä itsenäinen?), Mutta usein käy niin että nainen saakin miehestä vastuksen, ns. kovan luun. Sitten itketään.

        Tuo itsenäisyys-vaade liittynee siihen että nainen haluaa passuuttaa ruuanlaitossa ja siivouksessa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo itsenäisyys-vaade liittynee siihen että nainen haluaa passuuttaa ruuanlaitossa ja siivouksessa miestä.

        Eihän asioiden osaamisessa mitään pahaa ole sinänsä. Mutta sukupuoliroolit ovat nykyään heittäneet härän persettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän asioiden osaamisessa mitään pahaa ole sinänsä. Mutta sukupuoliroolit ovat nykyään heittäneet härän persettä.

        Naisella on valta eikä miehellä. Näin ei pitäisi olla. Vähintään yhtä suuri valta pitää olla miehellä. Uskovaiset ovat sitä mieltä että mies on perheen pää. Tämä malli oikeasti toimii jos sukupuolet ymmärtävät roolinsa joka on kautta historian ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella on valta eikä miehellä. Näin ei pitäisi olla. Vähintään yhtä suuri valta pitää olla miehellä. Uskovaiset ovat sitä mieltä että mies on perheen pää. Tämä malli oikeasti toimii jos sukupuolet ymmärtävät roolinsa joka on kautta historian ollut.

        Siinä mallissa ei kumpikaan sukupuoli joudu sorretuksi jos oikein toimitaan. Mies rakastaa naistaan ja nainen kokee turvaa. Tämä yhtälö on hieno yhtälö.


      • Anonyymi

        Ai niinkö päin se menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on taas tätä perus neurotyyppisten putkiajattelua. En edes viitti alkaa kommentoimaan mitä kommentissa on vikana. Netti on nykyää nii täynnä tyhmyyttä, kukaan ei enää osaa ajatella laatikon ulkopuolelta.

        Laatikon ulkopuolelta.,..tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala käymää ravintoloissa
        Mene niin myöhään että kukaan ei huomaa että olet selvä

        Illalla naiset arvostaa selväämiestä

        Hyvä kommentti!
        Selvä mies ravintolassa on plussaa, mutta miten sitten jaksaa loppuillan humalaista naista. Tätä jäin pohtimaan

        T:Raitis N nykyään


      • Anonyymi

        "ujo tai olen introvertti, on ollut huonoa tuuria, tai muuta epätotta. Todellisuudessa nuo ihmiset eivät ole ujoja tai sosiaalisesti taitamattomia. Ovat vain niin kusipäitä, ettei ketään kiinnosta..."

        Hienosti paketoitu, kaikki yksinäiset ovat siis kusipäitä??? Sinulla taitaa olla aika kapea elämänkokemus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sitä mieltä että pariutuminen vaatii myös helvetisti rahaa. Ei ole halpaa asua vuokralla tai omassa talossa. Aina vaan hinta nousee.

        Myöskään naisen pitäminen ei ole köyhän miehen hommaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Päinvastoin naiset ei halua mitään "kaikkien kaveri" -miestä. Itsenäinen mies ei mitään kavereita kaipaa, se on lapsellista ja teinipoikien juttuja. En minä ainakaan halua miestä joka on aina lähdössä muka jonkun kaverin kanssa jonnekin. Yksinkertaisia sellaiset miehet. Haluan aikuisen miehen joka on itsenäinen ja viihtyy yksin.

        Mutta sinulla saa olla ja pitääkin olla kavereita kokoajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi satsata vaikka yhdistystoimintaan tai sopivaan harrastukseen.
        Niistä löytyy helposti kavereita ja jopa sopiva nainen kainaloon.

        "Niistä löytyy helposti kavereita ja jopa sopiva nainen kainaloon."

        Ensin pitäisi löytää pysyviä mieskavereita ja vaikka perheitä.
        Seuraavaksi vasta muutaman vuoden kuluttua naiskaveria, ystävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Päinvastoin naiset ei halua mitään "kaikkien kaveri" -miestä. Itsenäinen mies ei mitään kavereita kaipaa, se on lapsellista ja teinipoikien juttuja. En minä ainakaan halua miestä joka on aina lähdössä muka jonkun kaverin kanssa jonnekin. Yksinkertaisia sellaiset miehet. Haluan aikuisen miehen joka on itsenäinen ja viihtyy yksin.

        "Höpöhöpö. Päinvastoin naiset ei halua mitään "kaikkien kaveri" -miestä."

        Kavereita pitää olla perhe-elämässä monen asian takia.
        Tietysti yleisesti jotta käydään kyläilemässä eikä kyllästytä omaan porukkaan.
        Lisäksi muuttoapua, rakennus-apua, kavereilta saa apua ja neuvoja.

        Vaikka olisi rahaa tilata ja ostaa kaikki, silti tarvitaan kavereita ja perhetuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei ole yhtään kaveria. Ihan siksi että en ole törmännyt vielä tyyppiin joka olisi sellainen.
        Suurimmaksi osaksi ovat aika typeriä turhan läpän heittäjiä. Huumori on ihan ok mutta jatkuva läpän heitto aiheesta kuin aiheesta ei kiinnosta ja rasistiset jutut sekä selän takana juoruaminen.
        Olen huomannut saman jutun että naiset ei ole kiinnostuneita tällaisesta ns. oman polkunsa kulkijasta, en käy baareissa sillä en juo enkä polta.
        Ulkoien, samoilen metsissä, matkustelen kotimaassa varsinkin Lapissa. Metsästän ja kalastan ja muitakin harrastuksia löytyy.
        Tykkään istua vaikka kolme tuntia järven rannalla tai vaikka Kolin huipulla eväitä syöden.
        En koskaan lyö naista enkä arvostele negatiivisessa mielessä. Jokainen saa olla sellainen kun on.
        Olen ehkä liian kiltti, pitkäpinnainen, ehkä minun pitäisi olla tupakoiva renttu.

        "En koskaan lyö naista enkä arvostele negatiivisessa mielessä"

        ÄLÄ sano että et lyö.
        Olet ollut omissa oloissasi , siinä ei ole testattu paineensietoasi,
        kun vauvat ei nuku,
        kun lapset riitelee,
        kun lapsilla menee kavereiden kanssa huonosti ja joudut selvittelemään niitä vieraassa kodissa, vieraiden ihmisten kanssa.
        Kun lapset sairastaa,
        kun rahat ei riitä ja niitä menee paljon,
        Kun vaimo on väsynyt ja joudut ottamaan vastuu koko kodista,

        Voin kertoa, moni mies ei ole lyönyt naista , ennen kuin muutaman vuoden kuluttua avioliitossa.
        Voin kertoa, luulo ei ole tiedon värtti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, etten aikanaan törmännyt sinunlaiseesi ihmiseen. Hyvin olisi kelvannut. Myös yhdessäolo mainitsemissasi paikoissa.

        "Harmi, etten aikanaan törmännyt sinunlaiseesi ihmiseen. Hyvin olisi kelvannut. Myös yhdessäolo mainitsemissasi paikoissa."

        Hei, mun vaimo törmäsi minuun.
        Ei ollut montaakaan kaveria tai perhettä joita voi kutsua illanviettoon puolin ja toisin. Uusia ei tullut ja sitten muuttivat yksitellen kauemmaksi ja sitten ei ollut ketään.

        vaimo joutui ottamaan mielenterveyslääkkeitä jotta kesti minua, kun lapset muuttivat pois. Tuli aikainen alzaimerintauti ota kestänyt 18 vuotta.
        Ei niitä tuttavuuksia niin helpolla haeta. Asutaan Turussa, naapureita tunnetaan ja kesäisin jutellaan paljon. Kukaan ei ole kodissamme ollut 30 vuoteen, eikä me kenenkään kodissa. Matkustellaan kyllä ja tietysti käydään lasten luona ja hekin käyvät usein.

        Vaikka kaikki on hyvin, uusia mersuja osteltu 6-10 vuoden välein, kyllä kaipaisi perheitä joiden kanssa voisi tehdä pikku juttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo itsenäisyys-vaade liittynee siihen että nainen haluaa passuuttaa ruuanlaitossa ja siivouksessa miestä.

        Joutaa se mieskin kotona jotain tekemään. Kumpikin kun käy töissä niin täysin kohtuullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mallissa ei kumpikaan sukupuoli joudu sorretuksi jos oikein toimitaan. Mies rakastaa naistaan ja nainen kokee turvaa. Tämä yhtälö on hieno yhtälö.

        Miehen kannalta ehkä. Naisena en tuota kyllä halua ja onneksi ei ole pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sitä mieltä että naiset ovat tulleet vielä vaativimmiksi kuin aikoinaan. Näin varmasti onkin. Naiset vaatii keskustelua keskustelua ja keskustelua. Mutta jos mies ei ole tällainen keskustelija, se on kaput sille suhteelle.

        Olen viisseiskavee, mies, mutta ei enää naisia! Monille en kelpaa, sillä suominainen vaatii sellaisia johon en edes halua yrittää. Minä maksan ja jaksan, siivoan, kokkaan, teen talomiehen työt kahdessa osoitteessa, kultturelli, sivistynyt, koulutettu, pukeudun. En halua katsoa tyrannitarta pieruverkkareissa, arvostelemassa kaikkea, vaatimassa kuninkaalllista kohtelua, sijoittamista häneen ja sukulaisiinsa. Määräävää aikasyöppöä. Rakkautta saa nykyisin rahalla tunniksi simpsakoilta neideiltä. Olen vapaa, teen ja syön mitä haluan, milloin haluan. Menetys on ollut tasapainoinen parisuhde ilman jälkeläisiä. En tiedä mitä sellainen olisi. Työelämässä minut leimataan häviäjäksi, koska ei eukkoa ei lapsia. Olenhan lihaa syövä, puita polttava, dieselillä ajava, valkoinen, myöhäiskeski-ikäinen ihminen jota saa mollata ja raimia kuka vaan, milloin vaan. Ainoa johon tunnen kelpaavani, on avokätinen veronmaksaja. Naishallitus odottaa vaan kun pääsee käsiksi omaisuuteeni, kun ei ole perillisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mallissa ei kumpikaan sukupuoli joudu sorretuksi jos oikein toimitaan. Mies rakastaa naistaan ja nainen kokee turvaa. Tämä yhtälö on hieno yhtälö.

        Onpa pelkureita sinun naiset! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän asioiden osaamisessa mitään pahaa ole sinänsä. Mutta sukupuoliroolit ovat nykyään heittäneet härän persettä.

        Mitä se tarkoittaa?
        Aikuisten maailmassa kerrotaan asiat ymmärrettävästi. Häränperse ei ole mikään ymmärettävä asia puhekieleen, se on vain häränperse jota vaikea muuksi tulkita eli ei liity asiaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minullakaan ei ole yhtään kaveria. Ihan siksi että en ole törmännyt vielä tyyppiin joka olisi sellainen.
        Suurimmaksi osaksi ovat aika typeriä turhan läpän heittäjiä. Huumori on ihan ok mutta jatkuva läpän heitto aiheesta kuin aiheesta ei kiinnosta ja rasistiset jutut sekä selän takana juoruaminen.
        Olen huomannut saman jutun että naiset ei ole kiinnostuneita tällaisesta ns. oman polkunsa kulkijasta, en käy baareissa sillä en juo enkä polta.
        Ulkoien, samoilen metsissä, matkustelen kotimaassa varsinkin Lapissa. Metsästän ja kalastan ja muitakin harrastuksia löytyy.
        Tykkään istua vaikka kolme tuntia järven rannalla tai vaikka Kolin huipulla eväitä syöden.
        En koskaan lyö naista enkä arvostele negatiivisessa mielessä. Jokainen saa olla sellainen kun on.
        Olen ehkä liian kiltti, pitkäpinnainen, ehkä minun pitäisi olla tupakoiva renttu.

        Ihana! Mistäs tuollaisen miehen löytäis? Minä oon vähiten nipo mitä voi olla, ja tosi kiltti. En tahdo itse löytää kahvinjuonti/mökki/juttukaveria, kun oli kaamea avioliitto (narsisti) ja aattelin että oon mieluummin yksin. En jaksais enää ilkeilyä ja huomautteluja. Ja sen kokeneena en tee toiselle, vaikka oon ollu aina hirveen mukava ja rento. Muuten vaan. Ajattelin vaan että on niitä kivoja ja kilttejä naisia, mut yleensä meitä ei enää löydetä myöhemmällä iällä, hyvät miehetkin on iso osa napattu ja naimisissa. Ite viiskymppinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa naisista etsii itsenäistä ja vahvaa mistä, joka on kuitenkin naista tyhmempi ja kädettömämpi, jota dissailemalla ja haukkumalla voidaan nostattaa omaa itsetuntoaan. Kaveriporukoissa sitten vertaillaan kilpaa miesten tyhmyyttä.
        Aika harva arvostaa miestä joka on naista älykkäämpi ja kykenevämpi. Sellainenhan saattaa naisen huonoon valoon ja saa hänet tuntemaan itsensä tyhmäksi päivittäin.
        Yleisesti ottaen juurikaan kukaan ei halua itseään viisaampaa puolisoa.

        Täällä yks jolle kelpasi! Ja kiltti sellanen, älykäs itsekin, mutten paina ketään alas. Just haluaisin älykkään miehen.


      • Anonyymi

        Monikaverinen taas tekee sen, että vaimo jää yksin ukon kaveeratessa, tai sitten joutuu kestikievarin pitäjäksi,


      • Anonyymi

        Nyt koronan jälkeen voi olla miehiä ja naisia, unohtamatta muunsukupuolisia, jotka "pelkäävät" ihmisiä ja torikammo iskee helposti. Erakoitumista, arkuutta jne. En pitäisi heitä missään tapauksessa "viallisina".
        Myös muutto vieraalle paikkakunnalle usein merkitsee käytännössä sitä, että ainakaan alussa ei ole edes tuttavia. Yleensäkin ottaen taitaa yksinäisyyden ongelma koskea useampaa ihmistä kuin mitä kuvittelemme.
        Lapsena ja vielä nuorenakin ystävystyminen on helppoa ja mutkatonta, mutta jostain syystä se vaikeutuu kun varttuu vanhemmaksi. Ja kun varttuu riittävän vanhaksi, pukkaavat ystävät mahdollisesti jo horsmaa. Ei siis tuomita ihmisiä "kusipäiksi" kavereiden/ystävien puutteen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan Lapuan kaveriporukka herätettävä unestansa ?

        Eiköhän olisi jo aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatikon ulkopuolelta.,..tarkoittaa?

        Siten miten kenkään ei ole ennen ajatellut. Ei pureksita muiden ajatuksia tai asioita joita olet lukenut tai kuullut jossain vaan ajattelet sen vidun laatikon ulkopuolelta. Keksi vaikka oma kieli tai oma numerojärjestelmä.
        Ajattele puolueesi asioiden ulkopuolelta.

        Veikkaan et kun mietit asiaa oikein tarkkaan niin sullei ole yhtään ajatusta jota et olisi muilta napannut.


    • Anonyymi

      Jos et ole saanut luotua itsellesi yhtäkään aikuisiän ihmissuhdetta, niin on naiselta suunnaton riski ryhtyä suhteeseen tai edes tutustumaan kanssasi. Kun ei ole mitään todistetta siitä, että kykenet edes kaverisuhteeseen, saati parisuhteeseen puhumattakaan perheestä.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Jos loppuelämä pitää katsoa kumppania, jota ei kiinnosta mikään ja joka makaa vain sohvalla, niin ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Jos loppuelämä pitää katsoa kumppania, jota ei kiinnosta mikään ja joka makaa vain sohvalla, niin ei kiitos.

        Eivät liity mitenkään tosiinsa. Kaverityypeissä on yhtä paljon niitä joita ei kiinnosta mikään(muu kuin kalja).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Jos loppuelämä pitää katsoa kumppania, jota ei kiinnosta mikään ja joka makaa vain sohvalla, niin ei kiitos.

        No ei ollut omilla vanhemmillakaan yhtään kavereita ei siis kummallakaan, olivat muuttaneet uudelle paikkakunnalle aikoinaan niin eipä ole ihme ettei ollut eikä myöskään tullut niitä kamuja, ei vanhempana helposti aitoja kavereita löydy ehkä jotain hyvän päivän tuttuja mutta eihän ne mitään kamuja todellisuudessa ole.

        Olen itse sitä mieltä että syitä on monia eikä syy monestikaan ole itsessä vaan ympäristössä ja ujous sekä epäluuloisuus estää monesti luottamasta kehenkään aikuisiällä.


      • Anonyymi

        Kaikki ihmiset eivät välitä kaverisuhteista. Tiedän ylilääkärin joka on tosi mukava ja tulee kaikkien kanssa toimeen. Ihmiset jopa ihailevat häntä. Mutta hänellä ei ole yhtään kaveria koska hän on hyvin introvertti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ihmiset eivät välitä kaverisuhteista. Tiedän ylilääkärin joka on tosi mukava ja tulee kaikkien kanssa toimeen. Ihmiset jopa ihailevat häntä. Mutta hänellä ei ole yhtään kaveria koska hän on hyvin introvertti.

        Sitten on niitä jotka ei halua edes seurustella kenenkään kanssa. Yksin on hyvä. Kannattaa muistaa että yksin ja yksinäinen on kaksi eri asiaa. Monesti introverteillä on se että eivät löydä järkevää keskusteluseuraa. Seiskalehdet ei kiinnosta ym telkkarista tuleva roska. He eivät elä trendien mukaan eivätkä koe painetta näyttää ja tehdä samoin kuin toiset. Tiedän sen koska itse olen introvertti. Tuntuu välillä että olen toiselta planeetalta jossa kaikelle tyhjälle ja turhalle annetaan arvo ja niitä halutaan mutta tärkeät ja järkevät asiat ei kiinnosta ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Jos loppuelämä pitää katsoa kumppania, jota ei kiinnosta mikään ja joka makaa vain sohvalla, niin ei kiitos.

        Maatkaa yhdessä ja ilman housuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on niitä jotka ei halua edes seurustella kenenkään kanssa. Yksin on hyvä. Kannattaa muistaa että yksin ja yksinäinen on kaksi eri asiaa. Monesti introverteillä on se että eivät löydä järkevää keskusteluseuraa. Seiskalehdet ei kiinnosta ym telkkarista tuleva roska. He eivät elä trendien mukaan eivätkä koe painetta näyttää ja tehdä samoin kuin toiset. Tiedän sen koska itse olen introvertti. Tuntuu välillä että olen toiselta planeetalta jossa kaikelle tyhjälle ja turhalle annetaan arvo ja niitä halutaan mutta tärkeät ja järkevät asiat ei kiinnosta ketään.

        "Seiskalehdet ei kiinnosta ym telkkarista tuleva roska. He eivät elä trendien mukaan eivätkä koe painetta näyttää ja tehdä samoin kuin toiset. Tiedän sen koska itse olen introvertti."

        Mainitsemasi asiat eivät liity mitenkään siihen onko ekstrovertti tai introvertti ja seiskan lukijoita (ja vakavammista asioista kiinnostuneita) löytyy molemmista ryhmistä yhtä paljon :)

        Ekstrovertit ilmeisesti vaan harvemmin luovuttavat ja yrittävät tavata enemmän ihmisiä että voivat löytää ne kiinnostavat tyypit sieltä joukosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Jos loppuelämä pitää katsoa kumppania, jota ei kiinnosta mikään ja joka makaa vain sohvalla, niin ei kiitos.

        Aika monen miehen kohtalo nykyään. Akka makaa sohvalla, tuijottaa telkkaria, näplää puhelintaan, syö ja lihoo. Ja luulee olevansa kaunis, ku netissä sanotaan, että kaikki akat on. Ja miehiä saa, ja pitääkin mollata, aika kun vain voi. Se on trendikästä.

        Mutta silti on mukavampi yhdessä, kuin ihan yksinään, vaikka välillä tiukille ottaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monen miehen kohtalo nykyään. Akka makaa sohvalla, tuijottaa telkkaria, näplää puhelintaan, syö ja lihoo. Ja luulee olevansa kaunis, ku netissä sanotaan, että kaikki akat on. Ja miehiä saa, ja pitääkin mollata, aika kun vain voi. Se on trendikästä.

        Mutta silti on mukavampi yhdessä, kuin ihan yksinään, vaikka välillä tiukille ottaakin.

        😂😂😂😂😂😂😂 naiset on ihania kun ne on paksuja ja dissaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on niitä jotka ei halua edes seurustella kenenkään kanssa. Yksin on hyvä. Kannattaa muistaa että yksin ja yksinäinen on kaksi eri asiaa. Monesti introverteillä on se että eivät löydä järkevää keskusteluseuraa. Seiskalehdet ei kiinnosta ym telkkarista tuleva roska. He eivät elä trendien mukaan eivätkä koe painetta näyttää ja tehdä samoin kuin toiset. Tiedän sen koska itse olen introvertti. Tuntuu välillä että olen toiselta planeetalta jossa kaikelle tyhjälle ja turhalle annetaan arvo ja niitä halutaan mutta tärkeät ja järkevät asiat ei kiinnosta ketään.

        Olet täysin oikeassa. Keskustelu on tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on niitä jotka ei halua edes seurustella kenenkään kanssa. Yksin on hyvä. Kannattaa muistaa että yksin ja yksinäinen on kaksi eri asiaa. Monesti introverteillä on se että eivät löydä järkevää keskusteluseuraa. Seiskalehdet ei kiinnosta ym telkkarista tuleva roska. He eivät elä trendien mukaan eivätkä koe painetta näyttää ja tehdä samoin kuin toiset. Tiedän sen koska itse olen introvertti. Tuntuu välillä että olen toiselta planeetalta jossa kaikelle tyhjälle ja turhalle annetaan arvo ja niitä halutaan mutta tärkeät ja järkevät asiat ei kiinnosta ketään.

        Sukulaissielu. Oletkos mies vai nainen?

        t. Oolofi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monen miehen kohtalo nykyään. Akka makaa sohvalla, tuijottaa telkkaria, näplää puhelintaan, syö ja lihoo. Ja luulee olevansa kaunis, ku netissä sanotaan, että kaikki akat on. Ja miehiä saa, ja pitääkin mollata, aika kun vain voi. Se on trendikästä.

        Mutta silti on mukavampi yhdessä, kuin ihan yksinään, vaikka välillä tiukille ottaakin.

        Itsellä elämään sattuneet naiset voi tiivistää näin: nainen on kuin kissa, niin kauan kun palvelu pelaa se viihtyy, heti kun pitäisi tehdä itse jotain rahan eteen niin se häviää parempien ruokakippojen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monen miehen kohtalo nykyään. Akka makaa sohvalla, tuijottaa telkkaria, näplää puhelintaan, syö ja lihoo. Ja luulee olevansa kaunis, ku netissä sanotaan, että kaikki akat on. Ja miehiä saa, ja pitääkin mollata, aika kun vain voi. Se on trendikästä.

        Mutta silti on mukavampi yhdessä, kuin ihan yksinään, vaikka välillä tiukille ottaakin.

        😂 ei kiinnosta olla kaunis, vaan riittää että omasta mielestään on. Ja eroaa mielellään


      • Anonyymi

        ...mutta sama totuus ei kai päde yksinäisiin naisiin?


    • Anonyymi

      Oma kokemus kaverittomasta miehestä oli sellainen, että hän kuvitteli meidän viettävän jokaisen vapaahetken yhdessä, tehden asioita joita hän halusi tehdä. Olisi pitänyt käydä jatkuvaan hänen vanhempiensa ja sisarustensa luona, mutta minun sukulaisten luo ei olisi ehtinyt. Jos olin omien ystävieni kanssa, niin lähetteli viestejä vaikka olin sanonut etten vilkuile puhelinta kavereiden seurassa, ja tämä oli olevinaan hänelle ok. Sen jälkeen tosi passiivis-aggressiivista käytöstä. Oltiin molemmat jo kumminkin keski-ikäisiä, tuntui todella omituiselle käytökselle aikuiselta ihmiseltä. Ja eihän se suhde pitkään sitten kestänytkään. Eipä enää paljoa kiinnostele aloittaa suhdetta ihmisen kanssa, jolla ei muita ystäviä ole.

      • Anonyymi

        No jos kerran olitte jo keski ikäsiä, niin ei ihme että mikään ei toiminu. Keski ikäsille ne periaatteet menee kaiken edelle ja kaikenlainen joustavuus katoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos kerran olitte jo keski ikäsiä, niin ei ihme että mikään ei toiminu. Keski ikäsille ne periaatteet menee kaiken edelle ja kaikenlainen joustavuus katoo.

        Periaatteet ovat elämän perusta.
        Periaatteet ovat keskeisessä roolissa jokaisella menestyvällä henkilöllä.
        Periaatteetonta ihmistä ei voi ottaa vakavasti, koska hänellä ei ole mitään minkä varaan elämäänsä rakentaa.
        Periaatteeton ihminen on myös moraalisesti köyhä.
        Periaatteeton ihminen on luuseri.

        Mitä siitäkin tulisi jos esimerkiksi presidentillämme ei olisi periaatteita, eli jatkettaisiin vain yhteiseloa Venäjän kans kuin mitään ei olisi tapahtunut?
        Se olisi vastoin periaatteita.
        Sama homma parisuhteessa, eli jos toimit vastoin yleisiä/yhteisiä periaatteita, niin se on vähän sama asia kuin kusisit hänen päälleen (enkä tarkoita tällä nyt mitään fetissejä).


      • Anonyymi

        Parisuhde on sellainen että siinä sitoudutaan toiseen ja se on elämän keskipiste siihen kuuluu luottamus rakkaus ja halu olla toisen kanssa joka päivä. Jos haluaa elää omaa elämäänsä ja tapailla silloin tällöin jotain ei kannata seurustella lainkaan vaan nussia aina silloin tällöin jonkun kanssa tai etsiä joku samantyylinen joka ei ole kiinnostunut parisuhteesta. Ei ole ihme että suurin osa avioliitoista päätyy eroon kun lukee näitäkin tekstejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteet ovat elämän perusta.
        Periaatteet ovat keskeisessä roolissa jokaisella menestyvällä henkilöllä.
        Periaatteetonta ihmistä ei voi ottaa vakavasti, koska hänellä ei ole mitään minkä varaan elämäänsä rakentaa.
        Periaatteeton ihminen on myös moraalisesti köyhä.
        Periaatteeton ihminen on luuseri.

        Mitä siitäkin tulisi jos esimerkiksi presidentillämme ei olisi periaatteita, eli jatkettaisiin vain yhteiseloa Venäjän kans kuin mitään ei olisi tapahtunut?
        Se olisi vastoin periaatteita.
        Sama homma parisuhteessa, eli jos toimit vastoin yleisiä/yhteisiä periaatteita, niin se on vähän sama asia kuin kusisit hänen päälleen (enkä tarkoita tällä nyt mitään fetissejä).

        Periaatteita pitää pystyä myös muuttamaan ja kehittymään tarvittaessa. Niin umpiluupäinen ei kannata olla että on jotain ranskalaisilla viivoilla tehtyjä periaatteita joista ei tingi yhtään. Kannattaa opetella katsomaan tilannetta myös sen toisen kannalta ja miettiä mitä tekisi itse myös presidentille tämä on hyvä ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteita pitää pystyä myös muuttamaan ja kehittymään tarvittaessa. Niin umpiluupäinen ei kannata olla että on jotain ranskalaisilla viivoilla tehtyjä periaatteita joista ei tingi yhtään. Kannattaa opetella katsomaan tilannetta myös sen toisen kannalta ja miettiä mitä tekisi itse myös presidentille tämä on hyvä ominaisuus.

        Historia on osoittanut että periaatteista on turha tinkiä.
        Esim. kerran pettää niin aina petturi.
        Sama asia esim Venäjän diktaattorin kans, kerran pettää muiden maiden presidenttien luottamuksen, niin perästä kuuluu.
        Tai että terroristien kans ei neuvotella.

        Periaatteista ei tingitä, ne ovat elämän selkäranka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historia on osoittanut että periaatteista on turha tinkiä.
        Esim. kerran pettää niin aina petturi.
        Sama asia esim Venäjän diktaattorin kans, kerran pettää muiden maiden presidenttien luottamuksen, niin perästä kuuluu.
        Tai että terroristien kans ei neuvotella.

        Periaatteista ei tingitä, ne ovat elämän selkäranka.

        Olet väärässä. Kerran pettävä ei välttämättä petä koskaan toista kertaa ja vuosikymmeniä pettämättä ollut voi pettää jossain kohdassa. Asiat ei ole mustavalkoisia ja jos periaatteet on niitä kannattaa miettiä uudelleen. Ei ihmiset ole virheettömiä koneita. Terroristien kanssa kannattaa neuvotella siinä kohdassa jos niillä on käsissä jotain sellaista mikä on itselle tärkeää joka muuten tuhoutuu. Putin on pettänyt luottamuksen kyllä mutta onko amerikalla puhtaat jauhot pussissa? Ei taida olla. Kyllä kaikkien kannattaa tutkia omaa käytöstään. Olen samaa mieltä putinin lausuntojen kanssa että jos suomen rajalla harjoitellaan ketä vastaan se on osoitettu? Ei ole vaihtoehtoja kuin venäjä. Toisesta lausunnosta olen samaa mieltä myös että mitä jos venäjä tekisi samalla tavalla kuin amerikka toisi kalustonsa amerikan rajan taakse samalla tavalla kuin he toivat venäjän se olisi provosoimista. Ei kannata sokeasti luottaa amerikan toimintaan. Mieluiten olisin puolueeton kummallekkin maalle. En halua olla amerikan enkä venäjän kätyri vain suomen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos kerran olitte jo keski ikäsiä, niin ei ihme että mikään ei toiminu. Keski ikäsille ne periaatteet menee kaiken edelle ja kaikenlainen joustavuus katoo.

        Monenko keski-ikäisen kanssa olet seurustellut, saati tunnetko ketään? Aika hyvin nimittäin kuviteltu ja yleistetty


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Kerran pettävä ei välttämättä petä koskaan toista kertaa ja vuosikymmeniä pettämättä ollut voi pettää jossain kohdassa. Asiat ei ole mustavalkoisia ja jos periaatteet on niitä kannattaa miettiä uudelleen. Ei ihmiset ole virheettömiä koneita. Terroristien kanssa kannattaa neuvotella siinä kohdassa jos niillä on käsissä jotain sellaista mikä on itselle tärkeää joka muuten tuhoutuu. Putin on pettänyt luottamuksen kyllä mutta onko amerikalla puhtaat jauhot pussissa? Ei taida olla. Kyllä kaikkien kannattaa tutkia omaa käytöstään. Olen samaa mieltä putinin lausuntojen kanssa että jos suomen rajalla harjoitellaan ketä vastaan se on osoitettu? Ei ole vaihtoehtoja kuin venäjä. Toisesta lausunnosta olen samaa mieltä myös että mitä jos venäjä tekisi samalla tavalla kuin amerikka toisi kalustonsa amerikan rajan taakse samalla tavalla kuin he toivat venäjän se olisi provosoimista. Ei kannata sokeasti luottaa amerikan toimintaan. Mieluiten olisin puolueeton kummallekkin maalle. En halua olla amerikan enkä venäjän kätyri vain suomen.

        "Olet väärässä. Kerran pettävä ei välttämättä petä koskaan toista kertaa"

        Ei "välttämättä", mutta hyvin todennäköisesti kyllä pettää.


    • Anonyymi

      Siinä tulee se että tavallaan se kumppanista tulee ainut joka " kannatelee" sinua. Jos sinulla ei ole ystäviä. Kaikki sun ongelmat kaatuu aina sen kumppanin niskaan ns. Se voi ahdistaa naisia. Ja jos teille tulee ero itselleni ainakin tulisi hirveä olo kuinka pärjäät sen jälkeen jos sinulla ei ole ketään johon tukeutua siinä vaiheessa.

      • Anonyymi

        Onneksi on koira, se on parempi kaveri kuin kukaan ihminen ikinä.


      • Anonyymi

        Jokaisen ihmisen pitäisi aikuistuessaan käydä itsenäistymisen vaihe jossa pärjää ihan itsekseen osaa hoitaa omat asiansa vaivaamatta niillä lähi ympäristöä vanhempia sisaruksia kavereita tai ketään muutakaan. Kenelläkään terveellä ihmisellä ei pitäisi olla tarvetta ripustautua kehenkään toiseen. Kenenkään ei tarvi myöskään kannatella ketään jokaisen pitäisi pystyä siihen itse. Moni introvertti elää siinä maailmassa. Siksi eivät välttämättä tarvitse ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen ihmisen pitäisi aikuistuessaan käydä itsenäistymisen vaihe jossa pärjää ihan itsekseen osaa hoitaa omat asiansa vaivaamatta niillä lähi ympäristöä vanhempia sisaruksia kavereita tai ketään muutakaan. Kenelläkään terveellä ihmisellä ei pitäisi olla tarvetta ripustautua kehenkään toiseen. Kenenkään ei tarvi myöskään kannatella ketään jokaisen pitäisi pystyä siihen itse. Moni introvertti elää siinä maailmassa. Siksi eivät välttämättä tarvitse ketään.

        Miksi introverttius nähdään täällä synonyymina epäsosiaaliselle? Kaikki tuntemani introvertit ovat erittäin sosiaalisia, eli heillä on monia läheisiä ystäviä, mutta tarvitsevat vastapainoksi muiden kanssa viettämälleen ajalle yksinoloa. Toki äärimmäinen introverttius voi tarkoittaa, ettei koe tarvitsevansa ketään muuta ihmistä. Tämä lienee kuitenkin poikkeus. Kuka valitsisi olla yksin, jos voisi jakaa elämänsä samanhenkisten, välittävien ihmisten kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi introverttius nähdään täällä synonyymina epäsosiaaliselle? Kaikki tuntemani introvertit ovat erittäin sosiaalisia, eli heillä on monia läheisiä ystäviä, mutta tarvitsevat vastapainoksi muiden kanssa viettämälleen ajalle yksinoloa. Toki äärimmäinen introverttius voi tarkoittaa, ettei koe tarvitsevansa ketään muuta ihmistä. Tämä lienee kuitenkin poikkeus. Kuka valitsisi olla yksin, jos voisi jakaa elämänsä samanhenkisten, välittävien ihmisten kanssa?

        Tämä on totta. Itsekkin olen erittäin pidetty ja sosiaalinen työssä mutta se vaatii latautumista ja parhaiten lataudun yksin kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi introverttius nähdään täällä synonyymina epäsosiaaliselle? Kaikki tuntemani introvertit ovat erittäin sosiaalisia, eli heillä on monia läheisiä ystäviä, mutta tarvitsevat vastapainoksi muiden kanssa viettämälleen ajalle yksinoloa. Toki äärimmäinen introverttius voi tarkoittaa, ettei koe tarvitsevansa ketään muuta ihmistä. Tämä lienee kuitenkin poikkeus. Kuka valitsisi olla yksin, jos voisi jakaa elämänsä samanhenkisten, välittävien ihmisten kanssa?

        Ihmiset ovat yleisesti ihan vaan tietämättömiä peruspsykologiasta, kuten että on synnynnäisesti introvertteja ja ekstrovertteja ja että introverttius ei automaattisesti eikä läheskään aina tarkoita ujoutta, saati sitten epäsosiaalisuutta.

        Introverteista varsinkin MBTI-persoonallisuudeltaan F-tyyppiä olevat ovat pohjimmiltaan kuitenkin "ihmisihmisiä" eli kaipaavat yhteyttä muihin ihmisiin, mutta heitä ei kiinnosta pintapuolinen sosiaalinen elämä yhtä paljon kuin ekstrovertteja. Jos sosiaalisessa kanssakäymisessä ei saa sitä fiilistä, että muiden kanssa on aito yhteys, niin varsinkin INFP- ja INFJ-tyyppejä ei yksinkertaisesti kiinnosta se.

        INFP:n ja INFJ:t ovatkin parhaimmillaan juuri kahdenkeskisessä vuorovaikutuksessa, jota vaaditaan varsinkin parisuhteessa. Mitä tulee muuhun sosiaalisen kanssakäymiseen, niin itse INFP:nä olen mieluiten kahdestaan yhden kaverin tai korkeintaan kahden kaverin kanssa, koska jos ihmisiä on enemmän, niin jutustelu menee hajanaisemmaksi eikä tule sitä syvemmän yhteyden kokemusta niille, jotka sitä kaipaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi introverttius nähdään täällä synonyymina epäsosiaaliselle? Kaikki tuntemani introvertit ovat erittäin sosiaalisia, eli heillä on monia läheisiä ystäviä, mutta tarvitsevat vastapainoksi muiden kanssa viettämälleen ajalle yksinoloa. Toki äärimmäinen introverttius voi tarkoittaa, ettei koe tarvitsevansa ketään muuta ihmistä. Tämä lienee kuitenkin poikkeus. Kuka valitsisi olla yksin, jos voisi jakaa elämänsä samanhenkisten, välittävien ihmisten kanssa?

        Niinpä. Hyvässä seurassa viihtyy ja voi olla myös hiljaa eikä kukaan kiusaannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on koira, se on parempi kaveri kuin kukaan ihminen ikinä.

        😂😂😂😂 koirakortti toimii aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat yleisesti ihan vaan tietämättömiä peruspsykologiasta, kuten että on synnynnäisesti introvertteja ja ekstrovertteja ja että introverttius ei automaattisesti eikä läheskään aina tarkoita ujoutta, saati sitten epäsosiaalisuutta.

        Introverteista varsinkin MBTI-persoonallisuudeltaan F-tyyppiä olevat ovat pohjimmiltaan kuitenkin "ihmisihmisiä" eli kaipaavat yhteyttä muihin ihmisiin, mutta heitä ei kiinnosta pintapuolinen sosiaalinen elämä yhtä paljon kuin ekstrovertteja. Jos sosiaalisessa kanssakäymisessä ei saa sitä fiilistä, että muiden kanssa on aito yhteys, niin varsinkin INFP- ja INFJ-tyyppejä ei yksinkertaisesti kiinnosta se.

        INFP:n ja INFJ:t ovatkin parhaimmillaan juuri kahdenkeskisessä vuorovaikutuksessa, jota vaaditaan varsinkin parisuhteessa. Mitä tulee muuhun sosiaalisen kanssakäymiseen, niin itse INFP:nä olen mieluiten kahdestaan yhden kaverin tai korkeintaan kahden kaverin kanssa, koska jos ihmisiä on enemmän, niin jutustelu menee hajanaisemmaksi eikä tule sitä syvemmän yhteyden kokemusta niille, jotka sitä kaipaavat.

        Mitäs jos ei ole mitään näistä, eikä kaipaa mitään eikä ketään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos ei ole mitään näistä, eikä kaipaa mitään eikä ketään?

        Oletko myös aseksuaali? Sitten voi varmaan elellä ihan tyytyväisenä erakkona ja sinkkuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂 koirakortti toimii aina

        Ja koiran käyntikortti on haiseva kasa minun lenkkipolullani.


    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa kunhan mies on itsekseen pärjäävät tyyppiä, eikä ripustaudu naiseen.

      Itse ainakin olen kelvannut.

      • Anonyymi

        Ei kukaan kotona hae ja on se vähän outoa jos on aina kotona ? Joko on juoppo tai höhlä muuten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan kotona hae ja on se vähän outoa jos on aina kotona ? Joko on juoppo tai höhlä muuten

        Oot kyllä nii putkiaivo autisti jos et osaa ton avarammi ajatella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä nii putkiaivo autisti jos et osaa ton avarammi ajatella

        Vainion kukako on putki aivo ? Jospa joku nyt kauniisti puhuu tai ei louka taidat olla hän karvaton mies hehehe !!!!!!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainion kukako on putki aivo ? Jospa joku nyt kauniisti puhuu tai ei louka taidat olla hän karvaton mies hehehe !!!!!!!?

        ??? Saisiko saman suomenkielellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan kotona hae ja on se vähän outoa jos on aina kotona ? Joko on juoppo tai höhlä muuten

        On ne himastakin tullut hakemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ??? Saisiko saman suomenkielellä

        Ei mitään tietoa, mutta veikkaisin että mainosti kebab ravintolaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ??? Saisiko saman suomenkielellä

        Niini putki aivo on suomeksi niin sanotusti esim hevos laput pääsä ei näe kun 1 suuntaan vaan


    • Anonyymi

      Ei, kun se on se kotona pysyminen.

      • Anonyymi

        Minneköhän sitä pitäisin sitten mennä, jos ei ole kotona? Onko joku tietty harrastus joka kannattaisi aloittaa?

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minneköhän sitä pitäisin sitten mennä, jos ei ole kotona? Onko joku tietty harrastus joka kannattaisi aloittaa?

        ap

        Sivusta: joku semmoinen harrastus varmaankin, joka sinua itseäsi voisi aidosti kiinnostaa. Jos ei esim baletti tai jooga yhtään nappaa, niin tyhmäähän semmoinen aloittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minneköhän sitä pitäisin sitten mennä, jos ei ole kotona? Onko joku tietty harrastus joka kannattaisi aloittaa?

        ap

        No vaikka töissä. Kun mä Asuin tampereella, niin kaverit jäi tietenkin kotipaikalle. Niin mä tein töitä joka ilta seitsemään ja viikonloputkin olin töissä. Ei tarvinnu miettiä mitähän tekis. Kotona kävin nukkumassa. Ei mulla ollu muuta kun tuoli ja sänky. Ei verhojakaan. Ja kertakäyttöastioita käytin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka töissä. Kun mä Asuin tampereella, niin kaverit jäi tietenkin kotipaikalle. Niin mä tein töitä joka ilta seitsemään ja viikonloputkin olin töissä. Ei tarvinnu miettiä mitähän tekis. Kotona kävin nukkumassa. Ei mulla ollu muuta kun tuoli ja sänky. Ei verhojakaan. Ja kertakäyttöastioita käytin.

        Kuulostaa käytännölliseltä. Työkin on ihan hyvä harrastus, jos on kivat työkaverit ja työ on mielekästä.. Jotkut on löytäneet töistä kaverinkin itselleen, kun on ollut antennit auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minneköhän sitä pitäisin sitten mennä, jos ei ole kotona? Onko joku tietty harrastus joka kannattaisi aloittaa?

        ap

        Paritanssissa tutustuu ainakin naisiin ja saa ihokosketuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paritanssissa tutustuu ainakin naisiin ja saa ihokosketuksen.

        Paritanssi on todella huono ajatus harrastukseksi henkilölle, joka ei muutenkaan kelpaa naisille. Parempi harrastaa, jotain jota voi harrastaa itsekseen, ja haistattaa pitkät koko yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paritanssi on todella huono ajatus harrastukseksi henkilölle, joka ei muutenkaan kelpaa naisille. Parempi harrastaa, jotain jota voi harrastaa itsekseen, ja haistattaa pitkät koko yhteiskunnalle.

        No jopa oli kehno ohje. Onhan niitä yhdistyksiä, joihin mennä mukaan. Oman kaupungin sivuilta löytyy kaupungin järjestämiä ja kaupungin tapahtumasivuilta lisää muiden järjestämiä. Eikä tarvitse valita kuin yksi ja kokeilla yhtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minneköhän sitä pitäisin sitten mennä, jos ei ole kotona? Onko joku tietty harrastus joka kannattaisi aloittaa?

        ap

        Aloita kuoroharrastus. Laulamisen kautta pystyt tuomaan itseäsi esille ja tekemään joskus jopa vaikutuksen johonkin. Kuorot usein fiksuja harrasteporukoita täynnä erilaisia ihmisiä sekakuoroissa myös kauniimpaa sukupuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopa oli kehno ohje. Onhan niitä yhdistyksiä, joihin mennä mukaan. Oman kaupungin sivuilta löytyy kaupungin järjestämiä ja kaupungin tapahtumasivuilta lisää muiden järjestämiä. Eikä tarvitse valita kuin yksi ja kokeilla yhtä.

        Porukassa tyhmyys tiivistyy. Yhteisöllisyys on kirosana, koronakin vain lisääntyy, kun yhdessä harrastetaan, kokoonnutaan. Ja, kun ei ole omia ideoita, niin kaupunki järjestää aivottomille tapahtumia. Kapakat ja tapahtumat valtion toimesta kiinni heti, muuten koko suomi sairastaa, oli rokotusta tai ei. Kyllä siellä kaljatehtaat, kapakanpitäjät, tapahtumien järjestäjät painosti ministereitä, että veroeuroja ei tule, jos ei rupusakille järjestetä ohjelmaa, urheilutapahtumia, konsertteja, ym. jossa korona tarttuu, kun tuhansia ihmisiä on samassa ahtaassa tilassa. Kävelkää, juoskaa pururadalla, hiihtäkää, luistelkaa, ettei tarvitse sisällä möllöttää ja jättäkää se saatanan älypuhelin kotiin, niin kukaan ei häiritse. Ette ehkä osaa kotiin takaisin, kun ilman sitä eksytte ja jos ne kaverit katoaa sinä aikana, kun et heti näytä naamaasi, niin potkaise sellaiset olemattomat kaverit meneen. Nämä kännykän näpyttelijät on kaikki vähän tyhmiä, ne ei osaa muuta, koko elämä on kännykässä. Tuolla niitä ääliöitä näkee bussipysäkeillä ja jokainen tuijottaa puhelintaan, kuin apina uutta banaania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porukassa tyhmyys tiivistyy. Yhteisöllisyys on kirosana, koronakin vain lisääntyy, kun yhdessä harrastetaan, kokoonnutaan. Ja, kun ei ole omia ideoita, niin kaupunki järjestää aivottomille tapahtumia. Kapakat ja tapahtumat valtion toimesta kiinni heti, muuten koko suomi sairastaa, oli rokotusta tai ei. Kyllä siellä kaljatehtaat, kapakanpitäjät, tapahtumien järjestäjät painosti ministereitä, että veroeuroja ei tule, jos ei rupusakille järjestetä ohjelmaa, urheilutapahtumia, konsertteja, ym. jossa korona tarttuu, kun tuhansia ihmisiä on samassa ahtaassa tilassa. Kävelkää, juoskaa pururadalla, hiihtäkää, luistelkaa, ettei tarvitse sisällä möllöttää ja jättäkää se saatanan älypuhelin kotiin, niin kukaan ei häiritse. Ette ehkä osaa kotiin takaisin, kun ilman sitä eksytte ja jos ne kaverit katoaa sinä aikana, kun et heti näytä naamaasi, niin potkaise sellaiset olemattomat kaverit meneen. Nämä kännykän näpyttelijät on kaikki vähän tyhmiä, ne ei osaa muuta, koko elämä on kännykässä. Tuolla niitä ääliöitä näkee bussipysäkeillä ja jokainen tuijottaa puhelintaan, kuin apina uutta banaania.

        Tämä on hyvä kommentti, juuri tuollaisia on kadut täynnä ja olevinaan viisaita. Jos kaikki kaverit on samanlaisia kännykän näpyttäjiä, niin oma elämä jää elämättä ja kaikki AA kerhon kävijäthän on lähikapakan viisaita. Muiden vika, kun kapakka on toinen koti ja heitä on kohdeltu huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopa oli kehno ohje. Onhan niitä yhdistyksiä, joihin mennä mukaan. Oman kaupungin sivuilta löytyy kaupungin järjestämiä ja kaupungin tapahtumasivuilta lisää muiden järjestämiä. Eikä tarvitse valita kuin yksi ja kokeilla yhtä.

        Kerää rahaa naisille kelpaa vaan runsas mies kokemusta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porukassa tyhmyys tiivistyy. Yhteisöllisyys on kirosana, koronakin vain lisääntyy, kun yhdessä harrastetaan, kokoonnutaan. Ja, kun ei ole omia ideoita, niin kaupunki järjestää aivottomille tapahtumia. Kapakat ja tapahtumat valtion toimesta kiinni heti, muuten koko suomi sairastaa, oli rokotusta tai ei. Kyllä siellä kaljatehtaat, kapakanpitäjät, tapahtumien järjestäjät painosti ministereitä, että veroeuroja ei tule, jos ei rupusakille järjestetä ohjelmaa, urheilutapahtumia, konsertteja, ym. jossa korona tarttuu, kun tuhansia ihmisiä on samassa ahtaassa tilassa. Kävelkää, juoskaa pururadalla, hiihtäkää, luistelkaa, ettei tarvitse sisällä möllöttää ja jättäkää se saatanan älypuhelin kotiin, niin kukaan ei häiritse. Ette ehkä osaa kotiin takaisin, kun ilman sitä eksytte ja jos ne kaverit katoaa sinä aikana, kun et heti näytä naamaasi, niin potkaise sellaiset olemattomat kaverit meneen. Nämä kännykän näpyttelijät on kaikki vähän tyhmiä, ne ei osaa muuta, koko elämä on kännykässä. Tuolla niitä ääliöitä näkee bussipysäkeillä ja jokainen tuijottaa puhelintaan, kuin apina uutta banaania.

        No no, eipäs puhuta rumasti, hyi


    • Anonyymi

      Enpä ole edes miettinyt onko jollain kavereita vai ei.

    • Anonyymi

      No oletko koskaan testannut kelpaavuuttasi?
      Jos vain odottelet kotona, että joku nainen tulee sinut sietä poimimaan, niin sitä ei tule tapahtumaan. Sinun pitäisi itse olla aktiivinen naisten suuntaan.

      • Anonyymi

        Itellä on kokemusta alfana olosta ja myös olen taas väliillä ollut väsynyt, lihonut vässykkä jne.
        elämääni mahtuu kausia, kun on rahallisesti mennyt hyvin ja kausia, kun ei ole mennyt.
        On yhden yön suhteita ja pitkiä parisuhteita ja myös onnellisisa sinkkuvuosia, kun en ole edes kaivannut ketään.

        Yksinkertaistahan tämä on:
        Jos olet komea alfauros tai sinulla on paljon rahaa, niin naiset suorastaan väkisin repivät sinut itselleen.
        Jos taas olet tavisköyhä tai perusnaama/kroppa tms, niin kiinnostat naisia vain hätätapauksessa:
        Eli jos nainen haluaa lapsen ja meinaa olla liian vanha pian saamaan lapsia.
        Silloin kelpaa tietyssä aikaikkunassa muutkin, kuin rikkaat alfat.

        Toinen tällainen aikaikkuna on se, että nainen on yksinhuoltaja, joka hakee elättäjää itselleen ja lapsilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itellä on kokemusta alfana olosta ja myös olen taas väliillä ollut väsynyt, lihonut vässykkä jne.
        elämääni mahtuu kausia, kun on rahallisesti mennyt hyvin ja kausia, kun ei ole mennyt.
        On yhden yön suhteita ja pitkiä parisuhteita ja myös onnellisisa sinkkuvuosia, kun en ole edes kaivannut ketään.

        Yksinkertaistahan tämä on:
        Jos olet komea alfauros tai sinulla on paljon rahaa, niin naiset suorastaan väkisin repivät sinut itselleen.
        Jos taas olet tavisköyhä tai perusnaama/kroppa tms, niin kiinnostat naisia vain hätätapauksessa:
        Eli jos nainen haluaa lapsen ja meinaa olla liian vanha pian saamaan lapsia.
        Silloin kelpaa tietyssä aikaikkunassa muutkin, kuin rikkaat alfat.

        Toinen tällainen aikaikkuna on se, että nainen on yksinhuoltaja, joka hakee elättäjää itselleen ja lapsilleen.

        Kannattaa pysyä erossa naisista, jotka etsivät vain itselleen ja lapsilleen elättäjää.

        Eikä myöskään ole kovin hienoa olla jonkun viime tipan B- tai Ö-optio, kun naisella hedelmättömyys koputtelee ovella. Tällaiset liitot päätyvät yleensä pikaiseen eroon lasten tulon jälkeen, ja mies joutuu seuraavat 18 vuotta maksamaan elatusmaksuja lapsiaan koskaan näkemättä.

        Jos et sinä kelvannut naiselle parikymppisenä niin älä itse huoli häntä kolmevitosena.


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Kannattaa pysyä erossa naisista, jotka etsivät vain itselleen ja lapsilleen elättäjää.

        Eikä myöskään ole kovin hienoa olla jonkun viime tipan B- tai Ö-optio, kun naisella hedelmättömyys koputtelee ovella. Tällaiset liitot päätyvät yleensä pikaiseen eroon lasten tulon jälkeen, ja mies joutuu seuraavat 18 vuotta maksamaan elatusmaksuja lapsiaan koskaan näkemättä.

        Jos et sinä kelvannut naiselle parikymppisenä niin älä itse huoli häntä kolmevitosena.

        Käsittämätön ohje. Aikamoinen tuuri, jos tuollaisen huijarinaisen onnistuu löytämään. En kiellä, etteikö niitäkin olisi, mutta ei todennäköisin.


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Kannattaa pysyä erossa naisista, jotka etsivät vain itselleen ja lapsilleen elättäjää.

        Eikä myöskään ole kovin hienoa olla jonkun viime tipan B- tai Ö-optio, kun naisella hedelmättömyys koputtelee ovella. Tällaiset liitot päätyvät yleensä pikaiseen eroon lasten tulon jälkeen, ja mies joutuu seuraavat 18 vuotta maksamaan elatusmaksuja lapsiaan koskaan näkemättä.

        Jos et sinä kelvannut naiselle parikymppisenä niin älä itse huoli häntä kolmevitosena.

        Missä perähikiällä te oikein asutte? Ette sitten koskaan tutustu uusiin ihmisiin?

        Entä jos et tuntenut ko. naista parikymppisenä? Mistä sä sen tiedät olisitko kelvannut silloin? Vai teetkö vain automaattioletuksen?


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Kannattaa pysyä erossa naisista, jotka etsivät vain itselleen ja lapsilleen elättäjää.

        Eikä myöskään ole kovin hienoa olla jonkun viime tipan B- tai Ö-optio, kun naisella hedelmättömyys koputtelee ovella. Tällaiset liitot päätyvät yleensä pikaiseen eroon lasten tulon jälkeen, ja mies joutuu seuraavat 18 vuotta maksamaan elatusmaksuja lapsiaan koskaan näkemättä.

        Jos et sinä kelvannut naiselle parikymppisenä niin älä itse huoli häntä kolmevitosena.

        Kiitti neuvosta! Jos en saa miestä 37:na niin en huoli myöskään 57:na.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä on kokemusta alfana olosta ja myös olen taas väliillä ollut väsynyt, lihonut vässykkä jne.
        elämääni mahtuu kausia, kun on rahallisesti mennyt hyvin ja kausia, kun ei ole mennyt.
        On yhden yön suhteita ja pitkiä parisuhteita ja myös onnellisisa sinkkuvuosia, kun en ole edes kaivannut ketään.

        Yksinkertaistahan tämä on:
        Jos olet komea alfauros tai sinulla on paljon rahaa, niin naiset suorastaan väkisin repivät sinut itselleen.
        Jos taas olet tavisköyhä tai perusnaama/kroppa tms, niin kiinnostat naisia vain hätätapauksessa:
        Eli jos nainen haluaa lapsen ja meinaa olla liian vanha pian saamaan lapsia.
        Silloin kelpaa tietyssä aikaikkunassa muutkin, kuin rikkaat alfat.

        Toinen tällainen aikaikkuna on se, että nainen on yksinhuoltaja, joka hakee elättäjää itselleen ja lapsilleen.

        Vakuuttaa aina tosi paljon nämä alfa uros kommentit. Kerro minulle miten määritetään alfa uros kun on olemassa erilaisia makuja kauneusihanteita ja arvoja? Ei ole olemassa sellaista miestä tai naista jonka kaikki haluaa. Jos ajatellaan menestyneitä miehiä joita voisi ajatella alfa uroksina heillä on monesti naisia joihin en koskisi pitkällä tikullakaan he taas tuskin kiinnostuisivat naisista joista minä kiinnostun koska he eivät ole silikoonitäytteisiä bimboja jotka imee kenen tahansa kullia rahasta. Onko menestyminen rahallista menestymistä? Mitä jos raha ei ole tärkein asia lainkaan ja kokee menestyvänsä jollain muulla tavalla? Eikö nainen jos se on rahan tai vallan takia miehen kanssa ole lähinnä prostituoitu eikä rakastunut kumppaniinsa. Minun rakkaudessani ei ole taloudellisia rajoja tai ammatillisia. Minua ei kiinnosta naiset heidän rahojensa tai koulutuksen perusteella. Ne on täysin merkityksettömiä jos rakastun johonkin. Vastenmielisin nainen jonka keksin on ääriekstrovertti rahan ja vallan haluinen hienosteleva ja trendejä seuraava. Monelle ehkä ihanne minulle kammotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä on kokemusta alfana olosta ja myös olen taas väliillä ollut väsynyt, lihonut vässykkä jne.
        elämääni mahtuu kausia, kun on rahallisesti mennyt hyvin ja kausia, kun ei ole mennyt.
        On yhden yön suhteita ja pitkiä parisuhteita ja myös onnellisisa sinkkuvuosia, kun en ole edes kaivannut ketään.

        Yksinkertaistahan tämä on:
        Jos olet komea alfauros tai sinulla on paljon rahaa, niin naiset suorastaan väkisin repivät sinut itselleen.
        Jos taas olet tavisköyhä tai perusnaama/kroppa tms, niin kiinnostat naisia vain hätätapauksessa:
        Eli jos nainen haluaa lapsen ja meinaa olla liian vanha pian saamaan lapsia.
        Silloin kelpaa tietyssä aikaikkunassa muutkin, kuin rikkaat alfat.

        Toinen tällainen aikaikkuna on se, että nainen on yksinhuoltaja, joka hakee elättäjää itselleen ja lapsilleen.

        😂😂😂😂 yeah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti neuvosta! Jos en saa miestä 37:na niin en huoli myöskään 57:na.

        😂😂😂😂, kuka ny 57


    • Anonyymi

      Niin ikuisuuskysymys miten introvertimpi voi löytää ketään, jos ei suuremmin viihdy ihmisten ilmoilla. Monet tälläiset kai pariutuu kyllin ajoissa tietäen ettei seuraelämä ole vahvimpia puoliaan, esim. opiskelukaverin kanssa. Sosiaalisimmat vaatinevat kumppaniltaankin ulospäinsuuntautuneisuutta, haluavat osallistuvan esim illanviettoihin. Ehkä kiikun kaakun mahdollista sekin että toinen ulospäin suuntautuneempi saisi vastapainoa hälinälle siitä omissa oloissaankin viihtyvästä kumppanista. Löytäminen on sitten eri asia, lukupiiri? koirapuisto?kielikurssi? työpaikka? netti? sinkkuvaellus?joku harrastuskurssi?

      • Anonyymi

        Ei ole mitenkään välttämätöntä löytää ketään, koska yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa.


      • Anonyymi

        Sinkkujuhannus tapahtuma.


    • Anonyymi

      Jaa, iän myötä tullut vähän sosiaalinen ähky. Työssä vähän jopa yli sosiaalinen ja vapaa ajalla ei sitten vaan aina jaksa tavata muita. Toki on ystäviä ja harrastuksia, harrastuksissa sekä yksilö että joukkuelajeja. Nuorempana jaksoi sauhuta vähän kaikkialla, nyt 50 ikäisenä ei enää millään kiinnosta.

      • Anonyymi

        Ei tosiaankaan, kun koko päivän saat neuvotella ja puhelin soi koko ajan, niin ei mihinkään halua lähteä. Ja viikonloppuna en ennen puolta päivää puhu kenellekään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaankaan, kun koko päivän saat neuvotella ja puhelin soi koko ajan, niin ei mihinkään halua lähteä. Ja viikonloppuna en ennen puolta päivää puhu kenellekään mitään.

        😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Naiset eivät kelpaa sinulle. Oman kokemukseni mukaan tuollaiset miehet haluavat yleensä ensimmäisenä lopettaa tutustumisen naiseen.

      • Anonyymi

        Aloitus on kirvoittanut paljon kommentteja: pääasiassa spekulaatiota ja toimintaehdotuksia.

        Minulle, jolla on kokemusta tuollaisten miesten tapailusta, aloittajalla ei ole ollut mitään kommenttia.

        Taisin osua liian lähelle totuutta (myös) hänen tapauksessaan.


      • Anonyymi

        No nii justiinsa, miksi nainen pettää? Eeva söi kielletyn hedelmän ja antoi Aadamille ja Aadamkin söi.


    • Jaa-a, pitääkö aikuisella ihmiselläkin olla liuta leikkikavereita kuten lapsena joiden kanssa mählää päivittäin tai viikottain, kelvatakseen kumppaniksi? Ei, jos minulta kysytään.

      Ei mullakaan ole sellaisia kavereita, enkä kaipaa edes sellaisia kavereita, mitä pitäis jatkuvasti nähdä ja höpöttää jotain lärpän lärpän vaikkei ole edes mitään asiaa. Rasittavaa sosialisoimista.

      Jos tykkää olla enimmäkseen ittekseen ja hiljaa, niin käy rasitteeksi helposti tiiviit kaverisuhteet. Ei kaikki kaipaa läyhäämistä ympärilleen.

    • Anonyymi

      Ei kelpaa jos ei juo viinaa kaveri porukoissa baareissa niin ei tutustu naisiin.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Ei voi juoda kaveriporukassa jos ei ole kavereita. Tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi juoda kaveriporukassa jos ei ole kavereita. Tyhmä.

        Juopot saavat olla ihan keskenään evvk.
        Ryyppykaverit ovat mukamas kamuja... justiinsa juu, on tullut nähtyä sekin sakki.


    • Anonyymi

      Millä tavalla aloittaja tekee tiettäväksi että on markkinoilla? Eihän ne naiset voi tietää että olet suhdetta etsivä sinkkumies, ellet millään tavalla tuo sitä esillä missään.

      Omalle vaimolle ei tullut alkuun mainostettua kaverien lukumäärää, tai niiden vähyyttä. Missä yhteydessä se tulee aloittajalla aina puheeksi naisten kanssa, ettei ole kavereita?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun juo viinaa on mukana porukoissa ja kavereita riittää. Naiset tykkää miehestä joka on mukana porukoissa.

      Raitis mies ei ole mukana porukoissa eikä hänellä kavereitakaan ole. Naiset eivät sellaista miestä halua.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Taas kerran totuus, tosin viinamiehen tapaan.


      • Anonyymi

        Joo juo viinaa ja käy lähiöpubeissa sieltä löytyy ihania naisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kerran totuus, tosin viinamiehen tapaan.

        Viinamieskin voi löytää ymmärtävän naisen
        AA sta ,kun on ensin viinansa juonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo juo viinaa ja käy lähiöpubeissa sieltä löytyy ihania naisia .

        Ah tätä herskyvää naurua ja välitöntä ystävyyttä sekä itsensä unohtavaa palvelumieltä....


      • Anonyymi

        Minulla on paljonkin kavereita mutta viinaa en juo! Onko siis raittius itsessään se joka naisia karkottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on paljonkin kavereita mutta viinaa en juo! Onko siis raittius itsessään se joka naisia karkottaa?

        Raitis mies ja ihan päihteetön olis aivan unelma tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raitis mies ja ihan päihteetön olis aivan unelma tapaus.

        Mitä jos mies on täysin raitis, mutta muuten vähän mulkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos mies on täysin raitis, mutta muuten vähän mulkku?

        Sivusta ... ei kelpaisi tuokaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos mies on täysin raitis, mutta muuten vähän mulkku?

        Riippuu täysin miten se "vähän mulkku" ilmenee. Itse osaan kyllä tarvittaessa olla vähän enemmänkin mulkku, eli se ei miehessäkään ole ongelma. Eli millä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo juo viinaa ja käy lähiöpubeissa sieltä löytyy ihania naisia .

        Joo voin hyvin kuvitella millaisia naisia niissä lähipubeissa käy... mut jos tyydyt sellaiseen ...


      • Anonyymi

        Suomalaiset naiset ovatkin poikeustapauksia maailman naisten joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ovatkin poikeustapauksia maailman naisten joukossa.

        poikeustapauksia ... poikkeustapauksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu täysin miten se "vähän mulkku" ilmenee. Itse osaan kyllä tarvittaessa olla vähän enemmänkin mulkku, eli se ei miehessäkään ole ongelma. Eli millä tavalla?

        Kyllä juopoissa ne mulqvistit ovat, ovat hermonsa liuottaneet vuosien saatossa ja hermot menneet, viina vie ja alkkis on vakava sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juopoissa ne mulqvistit ovat, ovat hermonsa liuottaneet vuosien saatossa ja hermot menneet, viina vie ja alkkis on vakava sairaus.

        No minun mielestä pienimuotoinen mulkkuus on ihan normaalia ja jopa ok. Mukaville mukava ja mulkuille mulkku. Kyllä puolensakin saa pitää, ei siinä ole mitään väärä. Kunhan sitten vaan osaa olla myös reilu,kun on sen aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raitis mies ja ihan päihteetön olis aivan unelma tapaus.

        Täältä löytyy, mutta ei löydy ihanan näköistä naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ovatkin poikeustapauksia maailman naisten joukossa.

        Jep, ei näille täällä kelpaa kukaan! ...itsekin hyvin toimeentuleva sosiaalinen ja 190 pitkä. Muualla Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa ei todellakaan tarvii olla ilman naisseuraa mutta täällä pohjoisen perssilmässä satunnaisia kännisiä naisia lukuunottamatta täysin 100% hiljaista, edes Tinderissä ei tule suomalaista naisista osumia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos mies on täysin raitis, mutta muuten vähän mulkku?

        Hei sä kuvasit juuri minut. En juo enkä polta nykyään enää mutta olen joskus vähän mulkku tarvittaessa. Kavereita on työ ja oma koti. En ole materialisti en ekstrovertti möykkääjä ja pälisiä mutta kyllä naiset on tykänneet seurastani. Koska aidosti kuuntelen heitä ja arvostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sä kuvasit juuri minut. En juo enkä polta nykyään enää mutta olen joskus vähän mulkku tarvittaessa. Kavereita on työ ja oma koti. En ole materialisti en ekstrovertti möykkääjä ja pälisiä mutta kyllä naiset on tykänneet seurastani. Koska aidosti kuuntelen heitä ja arvostan.

        Se on hyvä, jos on mulkku vain tarvittaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ei näille täällä kelpaa kukaan! ...itsekin hyvin toimeentuleva sosiaalinen ja 190 pitkä. Muualla Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa ei todellakaan tarvii olla ilman naisseuraa mutta täällä pohjoisen perssilmässä satunnaisia kännisiä naisia lukuunottamatta täysin 100% hiljaista, edes Tinderissä ei tule suomalaista naisista osumia!

        hahaaaaaaaa lol vika on sinussa, ei naisissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos mies on täysin raitis, mutta muuten vähän mulkku?

        Täytyy tietysti luonteen ja elämäntavan myös sopia yhteen. Olla luotettava jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä löytyy, mutta ei löydy ihanan näköistä naista

        Siinäpä se. Ulkonäkö ei kelpaa. Sitten mies on yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se. Ulkonäkö ei kelpaa. Sitten mies on yksin.

        Kyllä niitä kauniita tulee


    • "kun en seuraa muotia. Päivät kuluu lähinnä kotona nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tule juuri koskaan mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään tietty juttu,"

      Eiköhän tuo lainaus kerro asian. En mä oikein mitään tee, enkä ole oikein mistään kiinnostunut.

      Luulen, että kaverittomuus on oire, ei syy. Itse en olisi kiinnostunut vastaavanlaisesta naisesta, oli kavereita tai ei.

    • Anonyymi

      Kaveriton mies on todennäköisesti liian kiltti, kunnollinen, sääntöjä noudattava ja tunnollinen.

      Naiset haluavat viinaa juovan supliikin kreisibilettäjämiehen joka osaa pitää hauskaa eikä kuivakkaa kilttimiestä.

      t. viinamiehen sijainen

      • Anonyymi

        Minä olen nainen ja mieluummin sen kunnollisen kuivakan vaihtoehdon valitsen. Ei tuollaista luulottelua naisten mielihaluista kannata pitää tekosyynä ryyppäämiseen. Viinamiehet lähtevät kenen tahansa baariruusun matkaan. Heihin ei voi luottaa parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainen ja mieluummin sen kunnollisen kuivakan vaihtoehdon valitsen. Ei tuollaista luulottelua naisten mielihaluista kannata pitää tekosyynä ryyppäämiseen. Viinamiehet lähtevät kenen tahansa baariruusun matkaan. Heihin ei voi luottaa parisuhteessa.

        Juurikin noin. Ei viinamiestä. Mieluummin yksin.


    • Anonyymi

      Ei kelpaa naisille alkoton kunnollinen mies. Kun olin naimisissa, naiset oli kiinnostuneita alkaan suhteeseen, piti kieltäytyä ja sanoa, ettei nyt ehdi, kun on työasioita, oli kavereita ja tuttuja. Nekin kaverit ja tutut katosi, kun erosin 10v sitten, ei vain kiinnostanut minua saunaillat, jääkiekko, elokuvien tuijotus,ym. turha. Nyt olen ollut vapaana 10v ja pyörinyt ihmisvilinässä, laittanut treffi-ilmoituksia, vastaillut, kun olen treffipalstoilta löytänyt ihastuttavan näköisen naisen? Niin, ehkä yksi kymmenestä laittaa pari sanaa ja puolet kieltäytyy edes aloittamasta edes kirjoittelua, kun satun tupakoimaan, ehkä ainoa paheeni, niin keksivät sen syyksi. Sitten on näitä treffipalstoja, joihin pitää maksaa coinsseja, että voi vastata? Laitoin sinne sitten oman profiilini, minkälaista naista haen, minkälainen olen ja samaan ilmoitukseen, että ottaa yhteyttä nimimerkkiin ja toiseen lauseeseen s-postin loppuosan ja selitin , että viestittää suoraan sinne minulle, kun kaikki ostamani coinssit kului kahden naisen takia, vaikka laitoin"ota yhteyttä s-postiini", niin ei ikinä. Ehkä naiset ei osaa enään lukea kirjoitettua textiä, vaikka ei pitänyt, kuin yhdistää nimimerkki ja s-postin loppuosa? Miten ne osaa käyttää facebookissa, ym. kännykkää, kun ei textiä osaa lukea? Nyt keväällä, kun aurinko alkaa paistaa, niin naiset hymyilee, tulee jutteleen, mutta ihan eri tyylisiä ja oloisia, kuin etsin. Kun koko talven olen syksystä lähtien etsinyt ja vastaillut, niin lähden vapaa-ajallani ulos keväällä katsomaan luontopoluille, kuntopoluille käveleen, ym. ja kesäksi pakenen betoniviidakosta melua pakoon maaseudulle, siellä on kaikkea tekemistä pitkän talven jälkeen ja nautin luonnonrauhasta. Syksyksi palaan ja silloin sateisina iltoina vastailen hyvän näköisille naisille. Viime syksynä kävi hassu tapaus, lupasin vastata parille naiselle ja olivat intoa täynnä kesä ja heinäkuussa, ja kyllä molemmille sopi, että viestitellään syksyllä, käydään kahvilla ja tutustutaan? Tuli syksy, lähetin sähköpostia, niin ihmeekseni toinen kysyi, että kuka olen ja toinsella oli koko ajan menoa, eikä viestittänyt, koska kiireet loppuu edes viikonlopuksi? Mitä ne naiset haluaa, kun ei 10 vuoteen ole kunnollista, kaunista naista tullut vastaan, onko ne kaikki juoppoja terassi-ihmisiä?

      • Anonyymi

        Kauheen pitkä


      • Anonyymi

        Oletko ehkä vähän jaarittelija, kun tuossakin sinulla ei ole ollenkaan kappalejakoa, mikä tekee lukemisen raskaaksi? Onko sinulla taipumus myös livekeskusteluissa ikään kuin vyöryttää omaa juttuasi ilman, että tsekkaat välillä, kiinnostaako toista se juttu ollenkaan? Ei sillä, ettet ole varmaan mukava mies, mutta jotenkin näen mielessäni, että keskustelut sinun kanssasi menisivät vähän tuolla tavalla. (Voin myös kuvitella omiani ja olla ihan väärässä.)


      • Anonyymi

        Nykyajan hektisessä elämässä ei kannata jättäytyä koko kesäksi pois deittailujutuista, jos haluaa niitä livetapaamisia.

        Naiset pyörivät siellä sivustoilla koko ajan ja saavat yhteydenottoja monilta miehiltä. Ei pitäisi olka yllätys, etteivät muista ”sitä yhtä tyyppiä sieltä parin kuukauden takaa”, tai sitten ovat jo tutustuneet mielenkiintoisempiin miehiin.

        Niitä taas, jotka eivät vaivautuneet ottamaan yhteyttä sähköpistiisi, ei vain kiinnostanut riittävästi. Toinen vaihtoehto on, että olivat houkutuslintuja (voivat olla oikeasti jopa miehiä) joiden tarkoitus on jututtaa miehiä mahdollisimman pitkään, että nämä käyttäisivät rahojaan sivustolle.

        Tupakointi ei muuten ole tekosyy meille tupakoimattomille. Itse en ainakaan pysty olemaan kovin lähellä tupakoivaa ihmistä. Saan helposti päänsäryn tupakan savusta ja pelkkä tupakan haju aiheuttaa vastenmielisen olon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheen pitkä

        Hmm...ja kahta paksu...


      • Anonyymi

        Tuo tupakanpoltto kannattaisi lopettaa. Kyllä se ainakin kaikki normaalit ihmiset karkoittaa.
        Se kertoo sen, että olet tavallista yksinkertaisempi. Olet itsetuohoinen. et huolehdi taloudestasi. Jossain vaiheessa ns. mädännyt seisaalleen.
        mieskuntosi on heikompi tai tulee melko pian lerpahtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tupakanpoltto kannattaisi lopettaa. Kyllä se ainakin kaikki normaalit ihmiset karkoittaa.
        Se kertoo sen, että olet tavallista yksinkertaisempi. Olet itsetuohoinen. et huolehdi taloudestasi. Jossain vaiheessa ns. mädännyt seisaalleen.
        mieskuntosi on heikompi tai tulee melko pian lerpahtamaan.

        Suosittelen sähkötupakkaa. Sitähän valtiovaltakin pelkäsi, että ihmiset lopettavat tupakoinnin , ettei niitä sähkiksiä sitten voi enää ostaa , kuin suuremmista kaupungeista.


      • Anonyymi

        Luonne ja ulkonäkö ei kohtaa. Haavekuvasi ei kohtaa todellisuutta. Silloin jää yksin. Tupakkapusut maistuu pahalta. Tupakka haisee. Tulee pää kipeäksi. Etsi tupakoija naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen sähkötupakkaa. Sitähän valtiovaltakin pelkäsi, että ihmiset lopettavat tupakoinnin , ettei niitä sähkiksiä sitten voi enää ostaa , kuin suuremmista kaupungeista.

        Myös sähkötupakointi kertoo henkilön olevan tavallista yksinkertaisempi. Ja tuon toisen virkkeesi sisältö myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tupakanpoltto kannattaisi lopettaa. Kyllä se ainakin kaikki normaalit ihmiset karkoittaa.
        Se kertoo sen, että olet tavallista yksinkertaisempi. Olet itsetuohoinen. et huolehdi taloudestasi. Jossain vaiheessa ns. mädännyt seisaalleen.
        mieskuntosi on heikompi tai tulee melko pian lerpahtamaan.

        Tupakointi ei tee yksinkertaiseksi, mutta ryyppääminen saa ihmisen näyttämään hölmöltä. Miksei osaa muuta tehdä, kuin joka viikko ottaa kännit tai joka päivä juoda olutta, että saa seurustella toisten juoppojen kanssa, hengityskin haisee rankkitynnyrille, mutta eihän kapakkaruusu sitä haista, kun on samassa tilassa. Itsetuhoinen on kapakan kanta-asiakkaat kaljamahoineen. Kun ei minulla muita paheita ole, kuin tupakointi ja kauniit raittiit naiset, niin sekö tekee minusta yksinkertaisen? Mene sanomaan kännisille, että lopettaa juomisen, niin säästyy rahat ja kunto nousee. Alkoholi aiheuttaa vetelyyttä, kyvyttömyyttä, pöhöttää naamankin vatsan lisäksi ja väkivaltaa. Ne kapakkaruusut on samaa mallia, paksu pää juomisesta, yläkeho paksu, mutta tikkujalat ja rääkyvät bassoäänellä, hyi helvetti.


      • Anonyymi

        "Sitten on näitä treffipalstoja, joihin pitää maksaa coinsseja, että voi vastata? Laitoin sinne sitten oman profiilini, minkälaista naista haen, minkälainen olen ja samaan ilmoitukseen, että ottaa yhteyttä nimimerkkiin ja toiseen lauseeseen s-postin loppuosan ja selitin , että viestittää suoraan sinne minulle, kun kaikki ostamani coinssit kului kahden naisen takia, vaikka laitoin"ota yhteyttä s-postiini", niin ei ikinä. Ehkä naiset ei osaa enään lukea kirjoitettua textiä, vaikka ei pitänyt, kuin yhdistää nimimerkki ja s-postin loppuosa? Miten ne osaa käyttää facebookissa, ym. kännykkää, kun ei textiä osaa lukea?"

        Toivottavasti et ole vakavissasi. Olet joutunut huijauksen kohteeksi. Toisen hyväuskoisuuden hyväksikäyttäminen on tietysti väärin, mutta olisi syytä harrastaa hieman itsereflektiota: jos lankeat noin yksinkertaiseen ansaan etkä edes tajua sitä, niin luultavasti teet monia virheitä myös naisten kanssa tajuamatta niitä.


      • Anonyymi

        Koiran tai naisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyajan hektisessä elämässä ei kannata jättäytyä koko kesäksi pois deittailujutuista, jos haluaa niitä livetapaamisia.

        Naiset pyörivät siellä sivustoilla koko ajan ja saavat yhteydenottoja monilta miehiltä. Ei pitäisi olka yllätys, etteivät muista ”sitä yhtä tyyppiä sieltä parin kuukauden takaa”, tai sitten ovat jo tutustuneet mielenkiintoisempiin miehiin.

        Niitä taas, jotka eivät vaivautuneet ottamaan yhteyttä sähköpistiisi, ei vain kiinnostanut riittävästi. Toinen vaihtoehto on, että olivat houkutuslintuja (voivat olla oikeasti jopa miehiä) joiden tarkoitus on jututtaa miehiä mahdollisimman pitkään, että nämä käyttäisivät rahojaan sivustolle.

        Tupakointi ei muuten ole tekosyy meille tupakoimattomille. Itse en ainakaan pysty olemaan kovin lähellä tupakoivaa ihmistä. Saan helposti päänsäryn tupakan savusta ja pelkkä tupakan haju aiheuttaa vastenmielisen olon.

        Ehkä naisilla nykyään ei hormoonit toimi, kuin kesällä? Juhannuksena kelpaa kuka tahansa mies, mutta syksyn tullen ei halut toimi. Ei ole ihme, että naiset on kiukkuisia koko talven, jos niille yrittää ehdotella jotakin. Suomessa ei varmaan harrasteta makuuhuoneissa talvella, ehkä nyt pikkujoulujen aikaan yhden kerran ja sekin jonkun muun, kuin vakituisen kanssa? Talvellakin yöt on rakkautta varten, samoin syksyllä, ne ei ole mitään sen kummallisempia, kuin kesä. Palaan samaan aiheeseen, miksi nämä hymyilevät ja vikittelevät naiset ei osaa vastata tai hakea sitä oikeaa treffipalstoilta syksyllä, kun mitään tekemistä ei ole ulkona? Keväällä ollaan niin tyttömäisiä vielä 50v iässä, pukeudutaan värikkäästi, nauretaan, hymyillään ja tullaan jutteleen ventovieraallekkin kadulla, marketissa, kuntolenkillä, mutta syksyllä ollaan niin happama ilme naamalla ja pukeudutaan mustaan surupukuun, kun pitäisi näkyä jo jalankulkijanakin. Kun nyt saan tänäkin vuonna kesän työt tehtyä, marjat poimittua, omenat pois puista, mökin korjattua ja maalattua, saunapuut pilkottua ja muutaman kaatuneen puun sahattua, ym. Niin olen taas täynnä virtaa rentouttavasta kesästä ja palaan betoniviidakkoon naisten harmiksi. Ehkä joku kaunis myöskin puutarhaihminen vastailee ja osaa elää syksyn tullenkin. Suurin osa deittipalstan naisista syksymmällä on aina ollut mummuikäisiä permanenteissaan, tai tei ei ole kelvannut kenellekkään koko kesänä. Minä olen kohteliaasti vain vastannut viesteihin ja sähköposteihin, etten hae äitiä, vaan enemmänkin puolisoa tai naisystävää ja joka haluaa alkottoman miehen, vaikka sattuu sauhutteleen. Ei tupakan savuun kuole, kun en polta sisällä edes kaupungissa. Missähän vaiheessa tupakointi on rikolliseksi toiminnaksi muuttunut, kun juopottelu, väkivalta, varastelu, kavallukset on muuttunut ihailtaviksi? Työtä tekevä mies on nykynaisille myrkkyä, nyt kelpaa vain tavarataivaassa kierteleminen, tapahtumat, ravintolat, matkustelu ja shoppailu. Sitten, kun vähän viisastuvat ja vanhenevat, niin ei enään välitä vouhotuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä naisilla nykyään ei hormoonit toimi, kuin kesällä? Juhannuksena kelpaa kuka tahansa mies, mutta syksyn tullen ei halut toimi. Ei ole ihme, että naiset on kiukkuisia koko talven, jos niille yrittää ehdotella jotakin. Suomessa ei varmaan harrasteta makuuhuoneissa talvella, ehkä nyt pikkujoulujen aikaan yhden kerran ja sekin jonkun muun, kuin vakituisen kanssa? Talvellakin yöt on rakkautta varten, samoin syksyllä, ne ei ole mitään sen kummallisempia, kuin kesä. Palaan samaan aiheeseen, miksi nämä hymyilevät ja vikittelevät naiset ei osaa vastata tai hakea sitä oikeaa treffipalstoilta syksyllä, kun mitään tekemistä ei ole ulkona? Keväällä ollaan niin tyttömäisiä vielä 50v iässä, pukeudutaan värikkäästi, nauretaan, hymyillään ja tullaan jutteleen ventovieraallekkin kadulla, marketissa, kuntolenkillä, mutta syksyllä ollaan niin happama ilme naamalla ja pukeudutaan mustaan surupukuun, kun pitäisi näkyä jo jalankulkijanakin. Kun nyt saan tänäkin vuonna kesän työt tehtyä, marjat poimittua, omenat pois puista, mökin korjattua ja maalattua, saunapuut pilkottua ja muutaman kaatuneen puun sahattua, ym. Niin olen taas täynnä virtaa rentouttavasta kesästä ja palaan betoniviidakkoon naisten harmiksi. Ehkä joku kaunis myöskin puutarhaihminen vastailee ja osaa elää syksyn tullenkin. Suurin osa deittipalstan naisista syksymmällä on aina ollut mummuikäisiä permanenteissaan, tai tei ei ole kelvannut kenellekkään koko kesänä. Minä olen kohteliaasti vain vastannut viesteihin ja sähköposteihin, etten hae äitiä, vaan enemmänkin puolisoa tai naisystävää ja joka haluaa alkottoman miehen, vaikka sattuu sauhutteleen. Ei tupakan savuun kuole, kun en polta sisällä edes kaupungissa. Missähän vaiheessa tupakointi on rikolliseksi toiminnaksi muuttunut, kun juopottelu, väkivalta, varastelu, kavallukset on muuttunut ihailtaviksi? Työtä tekevä mies on nykynaisille myrkkyä, nyt kelpaa vain tavarataivaassa kierteleminen, tapahtumat, ravintolat, matkustelu ja shoppailu. Sitten, kun vähän viisastuvat ja vanhenevat, niin ei enään välitä vouhotuksista.

        Olipa hyvä kirjoitus, noita permanenttipäitä kyllä riittää, mutta missä kauniit 30-50v naiset piilottelee talven. Täällä toinen alkoton tupakoiva, joka syksyn pimeässä mielellään istuisi soman naisen kanssa kynttilän valossa, nautittaisiin hyvästä ruuasta, musiikista ja yöt olisi rakkauden aikaa, kuten edellinen sanoi. Tuskin katselisi talven jälkeen muita miehiä.


    • Anonyymi

      Salonen (nimi muutettu) vastas aina että kaverillakin on, oli sitten kysymys mistä tahansa. Me mietittiin, että täytyy olla miehellä paljon kavereita, kun joka asiassa löytyy kaveri jolla on samoin. Tai sitten salosella oli vaan tosi hyvä mielikuvitus.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Otsikon kysymykseen vastaus, että ei kaverittomuus mikään ylitsepääsemätön ongelma ole. Olellista on ne kaverittomuuden syyt, ei itse kaverittomuus.

      Jos ihminen vaan viihtyy yksikseen eikä kauheammin kaipaa kavereita niin se on ihan ok. Vaan jos kyse on totaalisesta epäsosiaalisuudesta ja kyvyttömyydestä rakentaa ja ylläpitää ihmissuhteita niin onhan se väistämättä ongelma myös parisuhteessa. Itsekin viihdyn parhaiten ihan vaan kotona ja omissa jutuissani, enkä kaipaa mitään isoa kaveripiiriä. Vaan jonkin asteinen sosiaalisuus ja kohtalaiset sosiaaliset kyvyt ovat välttämättömiä, jos aikoo parisuhteessa pärjätä.

      Toinen on tietysti se, että etsiikö parisuhdetta jotenkin korvaamaan niitä puuttuvia kaverisuhteita. Vaikka kumppani voi olla paraskin kaveri niin parisuhde kaverisuhteiden korvaajana harvemmin toimii pidemmän päälle. Sille toiselle osapuolelle täytyy antaa vapaus myös omaan aikaan, omaan elämään ja parisuhteen ulkopuolisiin ystävyyssuhteisiin.

      p.s. Noita puuttuvia kaverisuhteita enemmän aloituksessa minun silmiini pisti ne asiat, joita korostettiin positiivisina - työ, raha, vaatteet. Kovin on ohutta ja pintapuolista tuo oman elämän analyysi. Noilla ei lopulta pitkälle parisuhteessa pötki. Mitenkäs käytös, luonne, elämänasenne, maailmankuva, tavoitteet, haaveet, toiveet, jne? Noilla kaikilla on parisuhteessa ja seuran löytämisessä oikeasti väliäkin.

      • Anonyymi

        Kyllä kuulosti ap aika lakoniselta. Jotkut ihmiset on semmoisia, eihän siinä nyt mitään pahaa ole, kunhan ei toivo sitten sen kumppanin olevan se oman elämän viihdekeskus eikä liho ja laiskistu vaan sohvalla ihan täysin.

        Itselläni oli aina koulussa yksi hyvä ystävä joka vaihtui iän ja koulun kautta ja nuorena aikuisena ystävät etääntyi kun mielenkiinnon kohteet vaihtui ja alettiin seurustelemaan ja rakentaa elämää kukin tahoillaan.

        Sitten tuli ero itselle ja oli muutaman vuoden bilekausi ja uusi suhde ja silloin oli todella kiva ja laaja kaveripiiri. Suhde hajosi ja lopulta muutin ja elämäntyyli muuttui niin sekin kaveripiiri hajosi.

        Nykyään olen lähes erakko mutta minulla on ystävä joka on saman tyylinen kun itsekin olen ja myös lemmikki.

        Tähän olen ollut todella tyytyväinen. Viihdyn omissa puuhissani, eikö sosiaalinen rupattelu seurassa kiinnosta kun parin minuutin verran, paitsi tuon hyvän ystäväni kanssa pari kertaa viikossa ja puhelimitse päivittäin.

        En ole seurustellut 15 vuoteen ja ajatus kaiken jakamisesta jonkun kanssa on kuin painajainen.

        Lakoninen, hiljainen ihminen joka viihtyy yksikseenkin, sopisi minulle hyvin poikaystäväksi. Itselleni ei tuota mitään vaikeuksia olla hiljaa ja puhumatta vaikka koko päivänä kenellekkään.

        Etkö ap voi harrastaa liikuntaa missään muodissa? Kuntosali on hyvä sosiaalinen ympäristö jossa voi olla samanaikaisesti yhdessä muiden kanssa ja omassa rauhassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuulosti ap aika lakoniselta. Jotkut ihmiset on semmoisia, eihän siinä nyt mitään pahaa ole, kunhan ei toivo sitten sen kumppanin olevan se oman elämän viihdekeskus eikä liho ja laiskistu vaan sohvalla ihan täysin.

        Itselläni oli aina koulussa yksi hyvä ystävä joka vaihtui iän ja koulun kautta ja nuorena aikuisena ystävät etääntyi kun mielenkiinnon kohteet vaihtui ja alettiin seurustelemaan ja rakentaa elämää kukin tahoillaan.

        Sitten tuli ero itselle ja oli muutaman vuoden bilekausi ja uusi suhde ja silloin oli todella kiva ja laaja kaveripiiri. Suhde hajosi ja lopulta muutin ja elämäntyyli muuttui niin sekin kaveripiiri hajosi.

        Nykyään olen lähes erakko mutta minulla on ystävä joka on saman tyylinen kun itsekin olen ja myös lemmikki.

        Tähän olen ollut todella tyytyväinen. Viihdyn omissa puuhissani, eikö sosiaalinen rupattelu seurassa kiinnosta kun parin minuutin verran, paitsi tuon hyvän ystäväni kanssa pari kertaa viikossa ja puhelimitse päivittäin.

        En ole seurustellut 15 vuoteen ja ajatus kaiken jakamisesta jonkun kanssa on kuin painajainen.

        Lakoninen, hiljainen ihminen joka viihtyy yksikseenkin, sopisi minulle hyvin poikaystäväksi. Itselleni ei tuota mitään vaikeuksia olla hiljaa ja puhumatta vaikka koko päivänä kenellekkään.

        Etkö ap voi harrastaa liikuntaa missään muodissa? Kuntosali on hyvä sosiaalinen ympäristö jossa voi olla samanaikaisesti yhdessä muiden kanssa ja omassa rauhassaan.

        Korona-aikana mihkään tunkkaiseen kuntosaliin kannata lähteä.
        Kevät etenee ja ilmat vaan paranee, joten ylös ulos ja lenkille!


      • Anonyymi

        Kaverin voi saada myös niin päin , löydät naisesi ja teette yhdessä kaikkea mitä haluatte. Voitte tavata vaikka jossakin tapahtumassa hauskoja ihmisiä,joista tuleekin kavereita,jopa loppuelämän ystäviä. Mutta muistakaa,ettei takertuminen tuota mitään hyvää.

        Ohjeena annan: Huomenna vain PÄÄTÄT lähteä ulos kotoasi vaikka kävelylle,istut penkille tai kahville. Yksin.Voit jutlla muutaman sanan jollkin jos siltä tuntuu,ei pakosta. Totuttelet siihen,että poistut kotoa ja pidä mieli avoinna,aurinko paistaa ☀️

        Tärkintä,että lähdet ulos! elämä odottaa. Kukaan ei tule kotoa hakemaan sen olen oppinut. Kaikkea mukavaa voi tapahtua jos annat elämälle mahdollisuuden.
        t.Toinen (ex )yksinäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin voi saada myös niin päin , löydät naisesi ja teette yhdessä kaikkea mitä haluatte. Voitte tavata vaikka jossakin tapahtumassa hauskoja ihmisiä,joista tuleekin kavereita,jopa loppuelämän ystäviä. Mutta muistakaa,ettei takertuminen tuota mitään hyvää.

        Ohjeena annan: Huomenna vain PÄÄTÄT lähteä ulos kotoasi vaikka kävelylle,istut penkille tai kahville. Yksin.Voit jutlla muutaman sanan jollkin jos siltä tuntuu,ei pakosta. Totuttelet siihen,että poistut kotoa ja pidä mieli avoinna,aurinko paistaa ☀️

        Tärkintä,että lähdet ulos! elämä odottaa. Kukaan ei tule kotoa hakemaan sen olen oppinut. Kaikkea mukavaa voi tapahtua jos annat elämälle mahdollisuuden.
        t.Toinen (ex )yksinäinen.

        Jos tarkotit tän alottajalle, niin hyviä neuvoja. Mulle, jolle vastasit, noi on aika tarpeettomia. En ole yksinäinen, enkä kiinnostunut naisista.


    • Anonyymi

      Nyt ryhtiä siihen "kaverittomuuteen". Kun on kunnolla kaveriton ja viihtyy yksin, ei siihen mitään naista edes kaipaa sotkemaan.

      Itse ainakin menen yksin kaikkialle ja kaiken aikaa. Hyvä niin ja joskus naisia pyörii ympärillä lirkuttelemassa. Siinähän lirkuttelee!

    • Anonyymi

      Yllättävän selkeä konsensus kommenteissa. On jo varsin kattavasti arvioitu mistä aloittajan kenkä puristaa.

      Ei se kaverittomuus, harrastusten puute ja yksinään viihtyminen ole ongelma. Sen sijaan tuollainen apaattisuus ja flegmaattisuus jotka aloittajan tekstistä paistaa voi olla hankala myydä potentiaalisille kumppaneille haluttavana piirteenä.

      Toki voi käydä tuuri ja ovelle tulla koputtelemaan vetelä nainen, joka haluaa kans vain päivät pitkät maata sohvalla tapittamassa telkkua. Ehkäpä jos laittaa deittiin ilmoituksen, että etsii yksinäistä naista joka ei tykkää harrastaa mitään ja jolla ei ole kavereita?

      • Anonyymi

        Aika vaativaa tuollainen netti-ilmoituksen laadinta. Ehdottaisin helpompaa tapaa; kokeile kiinnittää kodin oveen ulkopuolelle tarra: "Asunnossa sinkkumies. Naiset tervetuloa!"

        Tämä tuli mileen noista "Asunnossa kotieläimiä" tarroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaativaa tuollainen netti-ilmoituksen laadinta. Ehdottaisin helpompaa tapaa; kokeile kiinnittää kodin oveen ulkopuolelle tarra: "Asunnossa sinkkumies. Naiset tervetuloa!"

        Tämä tuli mileen noista "Asunnossa kotieläimiä" tarroista.

        Tää on hyvä 😅👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaativaa tuollainen netti-ilmoituksen laadinta. Ehdottaisin helpompaa tapaa; kokeile kiinnittää kodin oveen ulkopuolelle tarra: "Asunnossa sinkkumies. Naiset tervetuloa!"

        Tämä tuli mileen noista "Asunnossa kotieläimiä" tarroista.

        Miksei pinssi rintaan. Siinä lukisi naiset saa lähestyä olen sinkku.


    • Anonyymi

      Ei se kyllä ole mikään syy.
      Pidätkö itsestäsi huolta? Jos istut aina kotona, miten edes löytäisit ketään? 🤭

    • Anonyymi

      Mitä sä aloittaja sitten haluaisit naisten kanssa tehdä? Kuluttaa aikaa kotona? Vaan selata yhdessä nettiä ja tv-kanavia?

      Vai ajatteleeko aloittaja että jos sen naisen vaan saisi, niin koko elämä muuttuisi kuin taikasauvaa heilauttamalla? Yhtäkkiä olisi tekemistä ja harrastuksia ja kavereita, kun ohjelmanjärjestäjä-vaimo hoitaisi kaiken kuntoon?

      Se vaan valitettavasti harvoin menee niin että kumppani tulee ja pelastaa. Yleensä se tuppaa menemään silleen että jos sen kumppanin sattuukin löytämään, kun oma elämä on heitteillä, niin se kumppani vaan pahentaa tilannetta koska se on todennäköisesti myös itse aika hukassa.

      • Anonyymi

        Onni ei löydy etsimällä...ja joskus se saatta johtaa jopa kodittomuuteenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onni ei löydy etsimällä...ja joskus se saatta johtaa jopa kodittomuuteenkin.

        Hei neiti en ano köhyyttäs enkä rikkauttas mutta voitaisiinko yhdessä edes säilöä metsän rikkauksia ja pensaiden antimia?


      • Anonyymi

        En minä tässä mitään pelastamista tarvitse, kun elämän perusasiat on ihan kunnossa eikä elämä ole tuuliajolla. Mutta sinkkuuden voisi vaihtaa seurusteluun.


    • Anonyymi

      Okei. sosiaalinen piiri koostuu vain työkavereista, tämä on fakta lähes jokaisella aikuisella ja sitten yhteisistä tuttavista puolison kanssa ja kun tulee ero tai eläke aika, niin eipä oookkaan niitä kavereita, tilalle tulee tyhjyys yksinäisyys ja senssi palstat joille pääsee kiukutteleen ja esittään kovia lennokkaitakin vaatimuksia ....

      • Anonyymi

        Aijaa. 33vuotta mittarissa ja kavereita on kyllä itsellä todella paljon niin Suomessa kuin ulkomaillakin jonne matkustan aina yksin koska silloin tutustuminen paikallisiin on helpointa.

        Naisten suhteen taas Suomessa oon jo ajat sitten heittäny veivin, ei näille täällä kelpaa ku jees-lampaat tai sitten pitää olla massia päällä reilummin.

        Ulkomaille mukava lähteä tästäkin syystä, varsinkin kun naiset siellä ei puhu Suomea ja on muutenkin fiksumpia, niille voi jopa puhua ilman että he kokevat sen iskuyrityksenä!


    • Anonyymi

      Ei kelpaa joten takaisin peräkammariin !

      • Anonyymi

        hmm...joskus se "elämänmäku" on tavoittanut jopa peräkammarin lavitsatkin.


      • Anonyymi

        Jokaista vapaata naista kohden on suomessa 2 vapaata miestä Tutkittiin sinkkuja lehdistössä vuosikymmen sitten.


    • Anonyymi

      Ylipainoa on vatsan alueella,ei haittaa liikumista,notkeus säilynyt.
      Voimaa on vähän liikaakin.Terveys hyvä,vaikka mielestäni olen alkanut kuorsaamaan.
      Juhliminen ei kiinosta,en tarvitse Keski-Perjnt-Lauant. pulloa.Erillaista toimintaa
      kyllä tarvitsen,tämän työkaverit ovat joutuneet kokemaan käytökseni kautta.
      Olen 30 kymppinen,yumpärillä kyllä pyörii 10-20 vuotta vanhempia ystäviä(Vain Ystäviä)naisia.Perheenperustaminen on ollut mielessä jonkin aikaa sitä elämänkumppania ei vain tule vastaan Suomesta.Kieliäkin osaan,joten olen ajatellut käydä lomilla Kaakois-Aasiassa .Joko jäädäkseni tai jotain muuta.
      Suomalaiset omanikäiseni tai nuoremmat naiset ovat sokeita tai itseään täynnä
      kun eivät huomaa selvää iskuyritystä.Kännykä näyttäisi olevan vain se tärkein,kumppani.

      • Anonyymi

        I feel you.

        Eikä tarvii lähteä edes nuin kauas. Heti kun on Suomen rajojen ulkopuolella naiset muuttuvat sellaisiksi että niiden kanssa voi keskustella ja he eivät silloin näpelöi puhelinta ja vastaile ok, ymm, nii, joo vaan keskittyvät keskusteluun kanssasi ja ovat aidosti läsnä.


    • Naisilla on hyviä kavereita. Nainen toivoo sinulle samaa. Kumpikin voi viettää aikaa kavereittensa kanssa.

      • Anonyymi

        Toisin sanoen, mitäpä sillä naisella tekee kun naisia on kaveripiirissäkin.


    • Mä luulen, että naiset ajattelevat että jos mies on kaveriton ja harrastukseton hän odottaa sitten naisen täyttävän kaikki tarpeet ja ajan, miehestä voi silloin tulla melkoisen epäterveesti takiainen. Näin mä pelkäisin jos tapaisin kaverittoman ja harrastuksettoman naisen.

      • Uskon kanssa että naisilla on pelko Takiaisesta.
        Keksi kavereita. Kerro että kävit kavereiden kanssa oluella. Vaikka käytkin yksin jossain sportti baarissa katsomassa peliä.


    • Anonyymi

      Nuorena olis pitänyt juoda viinaa kaveri porukoissa. Nyt on jo myöhäistä. Jos sinulla ei ole kavereita eikä sosiaalista elämää niin ei kukaan nainen halua sinua.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Lakkaa jauhamasta p-skaa, ei naiset kaiketi viinan kanssa läträävää miestä halua. Toki poikkeuksiakin voi olla mutta yleensä viinamiehet jää yksin, tai jos ei niin ovat sitten kaltaistensa viinaan menevien akkojen kanssa.


    • Anonyymi

      En ole juuri kavereiden kanssa. Parisuhde kiinnostaisi enemmän. Silti tuli ongelmia parisuhteessa, jos kävin kavereilla kaksi kertaa vuodessa.

    • Anonyymi

      Ei kukaan kotoa hae. Miehen pitää olla aloitteellinen.

      • Anonyymi

        Miehen?
        Tasa-arvon mallimaassa!


      • Anonyymi

        hehe.

        Viinamies sanois tähän, että ne naiset on baareissa tanssilattialla. Ei kaduilla hengaamassa ja odottamassa vastaantulijaa.

        Tähän joku sanoo, että toki harrastusten kautta löytää. Ajatus on hienoa ja kaunis, mutta ei toimi, koska harrastuksen pitää olla kiinnostava myös itselle ja useimmiten siinä käy sitten niin, että silloista harrastuspaikkaa ei halua riskata, koska viihtyy siellä. Riski on siis se, että jos iskuyritys ei tuotakkaan tulosta ja näin pilaa harrastusporukan "yhteishengen"

        Joten minun nähdäkseni tanssilattia tai deitti-sovellukset yms sivustot on toimivampia. Ellet nyt satu törmäämään yksin kahvittelevaan naiseen kahvilassa ja kysy että "voiko tähän tulla seuraksi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hehe.

        Viinamies sanois tähän, että ne naiset on baareissa tanssilattialla. Ei kaduilla hengaamassa ja odottamassa vastaantulijaa.

        Tähän joku sanoo, että toki harrastusten kautta löytää. Ajatus on hienoa ja kaunis, mutta ei toimi, koska harrastuksen pitää olla kiinnostava myös itselle ja useimmiten siinä käy sitten niin, että silloista harrastuspaikkaa ei halua riskata, koska viihtyy siellä. Riski on siis se, että jos iskuyritys ei tuotakkaan tulosta ja näin pilaa harrastusporukan "yhteishengen"

        Joten minun nähdäkseni tanssilattia tai deitti-sovellukset yms sivustot on toimivampia. Ellet nyt satu törmäämään yksin kahvittelevaan naiseen kahvilassa ja kysy että "voiko tähän tulla seuraksi"

        "Ellet nyt satu törmäämään yksin kahvittelevaan naiseen kahvilassa ja kysy että "voiko tähän tulla seuraksi"

        Samalla tavalla kyseinen iskuyritys voi epäonnistuessaan pilata kahviporukan yhteishengen, ja kahvittelu käy tämän jälkeen kovin ahdistavaksi...
        Nainen voi esimerkiksi odottaa miestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen?
        Tasa-arvon mallimaassa!

        Kyllä mies tekee aloitteen. Olen perinteinen ja uskonnollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ellet nyt satu törmäämään yksin kahvittelevaan naiseen kahvilassa ja kysy että "voiko tähän tulla seuraksi"

        Samalla tavalla kyseinen iskuyritys voi epäonnistuessaan pilata kahviporukan yhteishengen, ja kahvittelu käy tämän jälkeen kovin ahdistavaksi...
        Nainen voi esimerkiksi odottaa miestään.

        Minkä kahviporukan, jos kysyy yksin kahvittelevalta?

        MInusta se on hyvinkin toimiva riski, jos ennestään tunne ja mitään menetettävää ei ole, koska kahvittelisit muutenkin yksin. Seurassa olisi kivempi, mutta jos se toinen odottaa jotakuta, niin sitten etit toisen pöydän ja jatkat sun alkuperäisellä suunnitelmalla "juoda kahvi, lukea uutiset, kirja jne"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies tekee aloitteen. Olen perinteinen ja uskonnollinen.

        Mtta jos nainen tekee , niin kuin Linda Ekroth.


    • Anonyymi

      Nuorena olis pitänyt juoda viinaa kaveri porukassa jotta olisi kavereita aikuisena. Jos ei juonut viinaa nuorena niin ei ole aikuisena mahdollista löytää kumppania.

      t viinamies

    • Anonyymi

      En usko naisiin joilla ei ole omakohtaista kristillistä vakaumusta, se on ehdoton edellytys kaikelle muulle.

    • Anonyymi

      Mulla on myös sama ongelma, ettei ole kavereita niin ei naisiakaan. Nuorena olin niin ujo ym, ettei koulusta oikein jäänyt kavereita. Niitä on aikuisena niin vaikea saada, vaikka olenkin nyt avoimempi. Sitten on ainakin se tunne, että on jotenkin säälittävää kulkea yksin kaiken maailman tapahtumissa. En saa samanlaista iskufiilistä yksin verrattuna hauskaan kaverien kanssa vietettyyn iltaan. Harrastuksia ja rahaa kyllä löytyy ja haluan suhteessa todellakin omaa aikaa.

    • Anonyymi

      Jos ei kelpaa mahdollisille kavereillekaan, niin miten voisi kelvata mahdolliselle naisellekaan!? Jos ei kelpaa kenellekään, on kelpaamaton ja kun on kelpaamaton, on siis epäkelpo kaikille. Peilin eteen juttelemaan syntyjä syviä, sieltä se ratkaisu löytyy.

      Itsekkyyttä vähemmän, muiden huomioonottamista enemmän, empatiakyvyn harjoitteita, aitoa iloa ja hymyä, läsnäoloa toiselle henkilölle ja rohkeasti ottamaan näillä eväillä kontaktia muihin, niin eiköhän asiat ala hoitua ihan itsekseen sen jälkeen.

      P.S. Haluaako vanhempasi viettää aikaa kanssasi? Jos ei, niin miksei?

      • Anonyymi

        😂😂😂😂 en kelpaa itsellenikään


    • Anonyymi

      Itse näen aloittajan tyylissä sen ongelman, että mikään ei näytä kiinnostavan. Naisen tehtäväksi jäisi siis kaikenlainen viihdyttäminen, tekemisen ja keskustelun keksiminen yms. Raskasta kivireen perässä vetoa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Tyylissä on ongelma, kun mikään ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Kyllä johtuu. Ei nainen halua Olla sun ainut kaveri

    • Anonyymi

      Joo ei kelpaa. Kun kaverittomuuteen lisää muut seikat: "Päivät kuluu lähinnä kotona nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tule juuri koskaan mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään tietty juttu."

      En kertakaikkiaan kiinnostu miehistä, joita ei kiinnosta mikään.

      • Anonyymi

        sun pillus vois ehkä kiinnostaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun pillus vois ehkä kiinnostaa :)

        Niin no, onhan sekin jotain, parempi kai niin, että edes pillu kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Tuosta saa sen kuvan, että elät zombin elämää kuolemaa odotellen. Mikään ei tunnu kiinnostavan. Katsoo päivät telkkaria vaikka ei edes pidä ohjelmista.

      Koko juttu on feikki tai sitten olet kyllä aika pihalla maailmasta ja elämästä. Ala lukea kirjallisuutta, laadukasta, sitä kautta "voi löytää itsensä" ja maailman, jossa elää.

      Ei se elämä helppoa ole, mutta ei sen noin tappotylsääkään tarvitse olla.
      Mitä sinä tekisit naisen kanssa? Katsoisitte loppuelämän telkkaria?

    • Anonyymi

      Itse intohimoisena naisena pidän intohimoisista miehistä. Enkä suinkaan tarkoita intohimolla pelkästään seksiä, vaan asennetta elämään, tekemiseen ja toimintaan. Parisuhdemiehessä ei ole mikään tärkeämpää kuin se, että miehellä on omakin elämä, oma työ, harrastukset, ystävät, mielenkiinnon kohteet. Tärkeässä roolissa on lisäksi miehen suhde vanhempiinsa, sisaruksiin ja sukulaisiin, tietysti myös mahdollisiin omiin lapsiin.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Miksi sä naisen perään vingut. Opettele elämään ihan normi elämää.

      • Anonyymi

        Hahah, liian paha koska totta. Lomilla mukava käydä sitten vaikka vaa nopea reissu keski-eurooppaan jossa naiset heti kiinnostuvat muussakin kuin kaverimielessä :)


    • Anonyymi

      Otahan rennosti, tee niitä asioita joista itse nautit, elä itsellesi. Ei siinä ole mitään väärää.

      Monesti ihmettelen niitä kommentteja, joissa sanotaan, että hanki kavereita, että kavereita pitää olla. Hmmm, toisten mieliksikö niitä kavereita pitää hankkia, vaikka itseä ei kiinnostaisi pätkääkään?

      Mun mielestä elämäntapoja on monia, jotkut tarvii kavereita, toiset ei. Ei sillä, on minulla työkavereita ja naapureita, mutta todella harvoin tulee kaveerattua, koska viihdyn parhaiten yksin.

      Mun mielestä on hienoa että jollain sosiaalisella ihmisellä saattaa olla kymmeniä kavereita. Ja aivan yhtä hienoa on se, että joku ei tarvitse ainuttakaan kaveria. Ihmisellä on vain yksi elämä, se kannattaa käyttää juuri sillä tapaa mitä itse haluaa. Muiden miellyttämisen takia ja yleisen hyväksynnän hakemiseksi, ei kannata hankkia kavereita, jos ei koe itse sitä kivaksi jutuksi. Se on sitten eri asia, jos nauttii sosiaalisista jutuista.

      Ihmisiä on kahdenlaisia, ekstrovertteja ja introvertteja. Ei pidä laittaa kaikkia samaan muottiin.

      Nauttikaa elämästä, niin minäkin teen. Lähden kuukauden päästä Englantiin, lomailemaan, ihan yksin. Työkaverini olisi halunnut lähteä mukaan, mutta sanoin että menen mieluiten yksin. Töissä saan annoksen työkavereista, vapaa-aikani haluan pyhittää itselleni. Sitäpaitsi lapseni taritsevat minua joka toinen viikko, juu, olen eronnut mies, koska parisuhde ei kaiketi sittenkään sopinut minulle.

      Ihmiset on pieninä annoksina ihan jees, mutta kivointa on olla yksikseen, tai lasteni kanssa.

    • Anonyymi

      Miksi pitää olla kavereita? Kuvottaa koko ajatus siitä että viettäisin aikaani jossain "äijäseurassa" vähän "äijäilemässä".
      Hyi helvetti.
      Kuka edes kysyy joltain toiselta että onko kavereita? Itselläni ei ole ainuttakaan mutta tässä sitä ollaan oltu yhdessä jo 20 vuotta.

      • Anonyymi

        Ketä edes kiinnostaa haisevat äijäkaverit.
        Puheenaiheet raha ja viina.


    • Anonyymi

      Kaverittomuus my arse !

      Mistä helvetistä ne naiset tietää vanhanpojan kotoaan hakea !

      Me tinderiin tai hae thaikusta ittellesi muija ! Ukrainalaisia naisiakin olisi nyt tarjolla runsaasti.

      Kaverimäärät ei mitään merkitse sillä on naisia joilla ei myöskään ole kavereita.

    • Anonyymi

      Kunnon mies ei tarvitse mitään poika aikojen kaveripiiriä.
      Pikkupopjat tarvitsevat hyväksyntää kaltaisiltaan ja eivät kestä itseään päivääkään edes yksin.

      Eikös se jo kerro itsetunnosta ja itseluottamuksesta paljon?
      Eihän entisaikaan missään liikuttu tehtiin vain maatöitä ja mettähommia ja tuskin nähtiin usein edes naapureita, ei ainakaan ollut mitään varsinaisia kavereita tuolloinkaan.

      Niin sitä vaan monikin perhe eli ihan normi laiffii...

      • Anonyymi

        ai siulla ei oo kavereita nii oot ajatellu sen nii päin että itse oot tosi mies ja muut b-luokkaa? :D

        miulla ainakii on hitoksee frendejä, mut joskus saattaa mennä jopa 5pv etten tapaa ketään kotona kun työt tekee etänä ja ruoat saa kaupasta ovelle ja jos ei ketää tuu käymää nii usein ne viikon vapaa-ajan ihmiskontaktit on ruudun välityksellä, whatsapp ryhmät muu some

        toki aivan parasta on aina jos joku tulee käymää tai jaksaa itse lähteä jonkun luona käymään, tai jos kauempaa tulee joku vaikka sohvalle bunkkaa päivän, pari - aina mukava jos on juttuseuraa :)


      • Anonyymi

        Naapurit kävi kyläilemässä toisillaan. Maalla usein ne naapurit oli sukua. Aikuiset lapset perheineen tuli viikonloppuisin käymään vanhemmillaan. Kyllä sitä sosiaalista elämää oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai siulla ei oo kavereita nii oot ajatellu sen nii päin että itse oot tosi mies ja muut b-luokkaa? :D

        miulla ainakii on hitoksee frendejä, mut joskus saattaa mennä jopa 5pv etten tapaa ketään kotona kun työt tekee etänä ja ruoat saa kaupasta ovelle ja jos ei ketää tuu käymää nii usein ne viikon vapaa-ajan ihmiskontaktit on ruudun välityksellä, whatsapp ryhmät muu some

        toki aivan parasta on aina jos joku tulee käymää tai jaksaa itse lähteä jonkun luona käymään, tai jos kauempaa tulee joku vaikka sohvalle bunkkaa päivän, pari - aina mukava jos on juttuseuraa :)

        Ihmisiä nyt vaan on erilaisia lähtökohdiltaan, toiset vihtyvät ihan yksinkin erittäin hyvin mutta ääripäässä on sitten ylisosiaaliset ja erakot, onhan se niinkin että ihminen kaipaa seuraa mutta ei varmasti niin kuin moni luulee.

        Yhteiskunta on muuttunut kylmemmäksi paikaksi joka suhteessa ja niin myös sosiaalisessa elämässäkin. Syrjäytyminen on suorastaan räjähtänyt isoksi ongelmaksi ja sitä ongelmaa ei selvitetä millään tavoin.

        Moni ei edes itse tiedosta olevansa syrjäytnyt vaikka sellaiseksi voi tuntea itsensä vaikka porukan keskellä jossa on pintapuolisia "kavereita" joita ei oikeasti edes tunne mitenkään syvällisemmin.

        Pinnallinen yhteiskunta syrjäyttää suuren joukon ihmisiä ja jäljet ovat Suomessakin karmeata katsottavaa, eläkää vaan siellä omassa kuplassanne silmät ummessa mutta ympärillä on iso kaaos jaoka kasvaa joka päivä yhä suuremmaksi ongelmaksi.

        Miettikää mihin se johtaa ajan kanssa, jos nyt kuplastanne kerkeätte asian laitaa tarkastelemaan.


    • Anonyymi

      Mistä siis löytyisi vähintään kaksi tohtorintutkintoa suorittanut yli 40-vuotias neitsytnainen?

    • Anonyymi

      Pinnallista paskaa nykymeno, tosin sitä se oli jo 90-luvullakin, kyllä se nainen löytyy tosin pitää itse olla liikkeellä ja aktiivinen ei ole rakettitiedettä tuokaan asia.

    • Anonyymi

      Mulle riittää ihmiset jotka tapaan lenkkipolulla !

      Erakko

    • Anonyymi

      Jos laittaa palstalla itselleen noin monta viestiä niin et varmaan kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Kannattaa keskittyä vaan tietokonepelaamiseen. Siellä voit elää haluamassasi maailmassa. Se on yhtä todellinen, kuin tämä ns. normaalimaailma.

    • Anonyymi

      Aloittaja,olet ilmeisesti huippuyksilö ,älykäs jne.Siksi sinulla ei ole kavereita kun sinulla ja niillä kavereilla ei ole mitään yhteistä puheenaihetta edes. Heillä on vain kaljanjuonti ja potkupallo ,jääkiekko ja toisilta valmiina saadut mielipiteet kaikkiin asioihin eikä se riitä pitämään mitään kaveruutta yllä jos itselläsi on jotkut muut mielenkiinnon aiheet ja tapa ajatella omilla aivoilla. .Älä huoli,löydät vielä naisen joka ei ole hurahtanut lätkään ja siiderinjuontiin eikä uppoudu julkkisjuorujen maailmaan.

      • Anonyymi

        En väitä että olisin ruudinkeksijä, mutta tiedän että itseäni fiksumpia on vain 15% ihmisistä. Vaan eipä se silti ole niin hattuun kihahtanut ettenkö kykenisi itseäni tyhmempienkin kanssa keskustelemaan ja siitä aidosti nauttimaan.

        Niitä puheenaiheita muuten on aika paljon muutakin kuin kaljanjuonti, potkupallo, jääkiekko, korona, ukraina tai venäjä ja putin. Usein tulee höpötettyy ihan kaikesta, mitä on viime aikoina itse puuhaillut ja toki kiinnostaa mitä kavereille kuuluu, harrastukset(autot, tietokoneet, kalastus, jne.)
        Kun lisäksi työkin on vielä kuormittavaa sosiaalisesti, niin vastapainona vietän lomat usein matkoilla, yksin. Toki silloinkin kyllä tulee juteltua ja tutustuttua uusiin ihmisiin, mutta ehkä juuri se uusien kontaktien syntyminen on vaihtelua vanhojen kanssa toimimiselle.

        AP:lle, jos olit tosissaan, niin hanki peili jos et näe missä syyllinen siihen ettei sinulla ole naista. Ei näitä Suomalaisia naisia kannata taakakseen ottaa, mukavia kavereina mutta parempi jättää siihen, ulkomailla on erinaista!


    • Anonyymi

      Haluat siis naisen, joka antaa sinun ihan rauhassa selailla puhelintasi, tykkää kun katselet formuloita tms. huuhkajia telkkarista? Laittaa sinulle hyvää safkaa, tyydyttää sinut, kunhan TV: stä on ne uusinnat loppuneet? Siivoaa ja tiskaa silläaikaa kun sinä (ehkä) käyt töissä. Kehuu sinua ja suurta jortikkaasi. Naisesi on erittäin hyvän näköinen. Kaverisi ovat todella kateellisia kun viet tämän naisen siihen lähiökuppilan karaokeiltaan. Hienoa että kuitenkin ymmärsit pukeutua tuohon viimeksi ostamaasi Adidas verkkapukuun. Olet unelmieni mies !!! Saisinko osoitteesi? T: Lena

      • Anonyymi

        Entä jos ne Adidas-verkkarit ovat uunoturhapuro-tyyliin reikäiset? Onko sillä vaikutusta sex appealin kannalta?


    • Anonyymi

      Kyllä se vaan niin on notta nainen otetaan munalla lkun sen käytön osaa ja itsetunto ja käytös kohdallaan niin naisia kyllä riittää.

    • Anonyymi

      Itselläni ei ole kavereita, koska ovat järjestään osoittautuneet typeriksi. En jaksa keskustella typeristä aiheista ja väitellä tyhmiä argumentteja vastaan.

    • Anonyymi

      Itse ottaisin tuollaisen miehen heti

    • Anonyymi

      Minusta tuntuu, että aloittajan naisasiat (tai niiden puute) eivät johdu kaverittomuudesta, vaan elämänasenteesta ja kunnianhimottomuudesta. Tuollainen itsensä surkuttelu ei varmasti houkuttele niitä kumppaniehdokkaita luoksesi. Jos valmiiksi antaa heti ensivaikutelmassa ymmärtää, että ei ole harrastuksia ja ainoat vapaa-ajan tekemiset ovat nuo netin selaaminen ja telkkarin katsominen ja mikään ei oikein kiinnosta, niin mikä sinusta sitten tekee niin erityisen kiinnostavan, että sinusta voitaisiin kiinnostua? Mitä kaikkea sinulla on annettavaa? En tarkoita, että edes tarvitsisikaan olla mitään erityistä harrastuskirjoa, kunhan on sinut itsensä kanssa eikä ainoa elämäntarkoitus ole vongata naisia ja itkeä, kun ei kelpaa kenellekään.

      • Anonyymi

        Älä nyt,pelastaja naisia kiinnostaa vähän tuommoiset pelastettavat.


    • Anonyymi

      Ainut ongelma on että pitäs jostaan löytää rokottamaton nainen vielä kaiken härdellin päälle

      • Anonyymi

        Se kyllä tosiaan rajaa vielä entisestään puhdasverisen miehen mahdollisuuksia.


    • Anonyymi

      En kyllä ole nainen, mutta tiedän että siitä että "Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään tietty juttu" jää helposti kanittamaan. Ihmiset jotka ovat innostuneita ja kiinnostuneita ovat monesti innostavia ja kiinnostavia.. ainakin jos on jonkin verran myös sosiaalisia taitoja.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut aina vaikeuksia löytää harrastuksia ja ystäviä. Sen vuoksi mieheni jätti minut. Kaipasin liikaa hänen seuraansa. Nyt hänellä on uusi, joka inhoaa vielä enemmän hänen harrastuksiaan kuin minä.

    • Anonyymi

      Hei, miten ois avantouinti.. Mukavia ihmisiä ja virkeyttä elämään.. Itse pidän kylmän veden ja saunan yhdistelmästä.. Toki kokeilu varovasti että kroppa tottuu kylmään... Tsemppiä ja toivottavasti löydät kumppanin...!!! T. Sanni

      • Anonyymi

        Mä tykkään itse tosi paljon saunasta mut toi avanto on hiukan sellainen että vierastan.
        uinti saunarannassa kyllä on ok . myös muut kivat jutut luonnossa kuten laavu yms
        on kiinnostavia ja samoin yökalastus ihan perinteisillä välineillä.


    • Anonyymi

      Yksi helppo keino. riippuen tietenkin et mistä tykkäät mut esimerkiksi hankit koiran, liikut sen kanssa ulkona ja tapaat sit toisia ihmisiä. löytyy yhteisiä intressejä, käy noissa ns koirajutuissa. jos koirat kiinnostaa. Tai sit joku toinen harrastus missä huomaat olevan sinua kiinnostavia ihmisiä. Rohkeasti vaan juttusille. Mut tärkeintä tule ulos. Älä istu sisällä. sieltä sinua ei kukaan löydä eikä hae.
      Itsellä ei ole kovin monta kaveria mutta ne kaverit olen todella valinnut itse.
      En huoli ketä tahansa ns luottokavereihin. on toki tuttuja joita tapaa silloin tällöin mut heidän kans ei juuri enemmälti olla tekemisissä.
      Voisin sanoa että yllättävän monta naista mys ihan noissa hyvissä kavereissa.
      Jotkut on antanut ymmärtää et vois vaikka seurustellakkin mut mä tykkään tästä sinällään kun työ vie maailmalla ja en usko että kukaan viitsisi viikkokausia kotona odotella et tulisin viikonlopuksi kotiin.

      • Anonyymi

        Elä missään nimessä hanki eläintä.Kyllä voit vaikka ottaa hoitoon jonkun muun lemmikin mutta älä ota eläintä itsekkäistä syistä.Kaikki naisetkaan ei tykkää koirista tai kissoista.


    • Anonyymi

      Itse sanoisin tohon että kyllä naisista on suht helppo saada kaveri. ihan vaikka aatellen elämänkumppania tai muuten esim harrastusten suhteen. Itsestä ja omista asenteista se on kiinni.
      Täytyy olla rohkea mytta ei törkeä. törkyjutuilla ei onnistu.
      Olen itse tässä vuosien varrella testannut tuota ja kyllä nainen kiinnostuu
      kun itse vähän katsoo et millaisen ihmisen kans on tekemisissä.

    • Anonyymi

      Kavereiden kautta löytää usein myös naispuolisia ystäviä ja ehkä myös puolison. Kukaan nainen ei tule sinua kotoa hakemaan. Kannattaa hommata harrastuksia ja menoja niin, että vähintään 4 päivänä viikossa viettää aikaa kodin ulkopuolella ihmisten seurassa.

      Kun tutustuu naiseen ja juttu luistaa, kannattaa aina ekana pyytää puhelinnumeroa! Jos ei numeroa saa, niin silloin tietää, että toinen ei ole välttämättä kiinnostunut. Jos numeron saa, kannattaa soittaa ja ehdottaa tapaamista sopivan ajan päähän (vähintään 3 päivää väliä).

      Lisäksi online-deittailu voi toimia, jos ei rupea kirjekaveriksi vaan viimeistään 3 viestin jälkeen pyytää naista ulos johonkin neutraaliin paikkaan (vaikka kahvilaan).

    • Anonyymi

      Se on tuo mikään ei kiinnosta ja päivät selailet telkkaria ja nettiä. Tee nyt jumalauta jotain.

    • Anonyymi

      Ei kait sitä ketään tulla kotoa hakemaan että tarvis varmaan lähteä ihmisten ilmoille välillä.
      Mites tinderi , oletko laittanut haun vetämään?
      Tuskin se kaverittomuus ensivaikutelmaan vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Jos on tarpeeksi kiinnostava niin kotoakin tullaan vonkaan.


    • Anonyymi

      Introverttinä sanoisin että jatka samaan malliin muuten mutta koita hakeutua ihmisten seuraan. Töissä ja monessa muussa paikassa on helppo lähestyä ihmisiä ja jos he pitävät sinusta sellaisena kuin olet et sinä yksin jää. Mitään harrastuksia tms on turha tehdä jos ne ei kiinnosta. Olen seurustellut joitakin kertoja ja pisin taitaa olla joku neljä vuotta. Olen miettynyt että ehkä olen jollain tasolla liian tylsä varsinkaan kun trendikkäät asiat ei kiinnosta ei seiskan julkkikset eikä jatkuva telkkarin pöhinä julkkisten ympärillä. Älykkyyteni on mitattu ja se on keskimääräistä korkeampi selkeästi joten suurin osa muiden mielestä hyvästä ja hauskasta ja trendeistä ym on minun mielestäni typeriä. On todella vaikea löytää järkevää keskusteluseuraa.

    • Anonyymi

      Muodin seuraaminen voi olla myös yksi juttu joka estää. Omasta mielestäni nykyvaatetus on ruma ja joku osuvasti sanoikin että nykymiehet pukeutuvat kuin lapset hiekkalaatikolle. En voisi kuvitellakkaan pitäväni sellaisia vaatteita. Mitään tatuointihimoja ei ole herännyt varsinkaan kun niitä on jokaisella vastaantulijalla ne on kadottaneet merkityksensä niistä on tullut "massan" merkki kuten kaikesta muustakin. Näytän esihistorialliselta nuorison keskellä farkuissa ja nahkatakissa mutta minä pidän niistä vaatteista ja pidän niitä myös päälläni oli trendikästä tai ei. Minua ei edes kiinnosta mitä mieltä joku on vaatteistani työstäni rahoistani tai mistään muustakaan asiasta. En ole miellyttämässä ketään ja kuulumassa johonkin laumaan hyväksymällä aivottoman seuraamisen ja matkimisen haluan olla oma itseni oma persoona minä. Hoidan omat asiani ja naapurien asiat on naapureiden asioita ne ei kuulu minulle vielä vähemmän julkkisten asiat kuuluu minulle en ole kiinnostunut julkkiksista seiskasta ym roskalehdistä en todellakaan hätkähdä ja poraa ja juokse jonkun auton perässä jos hän on tehnyt hyvän levyn tai jotain muuta. Voin katsoa ohimennen että ai hän on tämän näköinen. Kaikki olemme tavallisia ihmisiä samanarvoisia yhtä hyvin voisin pyytää naapurilta nimikirjoituksen kuin joltain julkkikselta en näe siinä mitään eroa. On tutkittu että idolius syntyy katsojan korvien välissä sillä ei ole tekemistä todellisuuden kanssa. Fanittaja arvostaa niin korkealle ihmistä että joutuu kumartelemaan ja pienentää itsensä olemattomaksi menettäen itsekunnioituksen ja terveen järjen. Mitä olen kavereiden avioliittoja katsellut kun he ovat seuranneet sitä kaavaa jota oletetaan kaikkien seuraavan ei minua kateeksi kyllä käy. Kaverit on ikuisessa kontrollissa pystymättä tekemään mitä itse haluavat. Työpäivän jälkeen rääkyvät lapset ei hetken rauhaa vaimo naputtaa roskapussista tms en vaihtaisi elämääni siihen jossa saan tehdä mitä itse haluan koska haluan ja kenenkään kysymättä mitään. Voi harrastaa myös seksiä kivojen naisten kanssa ja varmasti saakin enemmän kuin avioliitossa.

    • Anonyymi

      Tuskin siitä johtuu.Päinvastoin ,rakastunut nainen tykkää kun kun miestä ei tarvii jakaa kenenkään kanssa.Sulla vaan ei oo käynyt flaksi.Etkä varmaan itsekkään ole huolinut just niitä jotka olisivat sinusta tykänneet?
      Joskus toisen sukukin voi olla rasite ja johtaa hylkyyn.

    • Anonyymi

      No tuossa pari kommenttia aiemmin tulikin esimerkki mitä välttää.

      Jos sitoutuminen ja perhe-elämä aiheuttaa kysyttäessä empimistä tai että ei kiinnosta nyt, niin vaihtoon.

      Kyseisellä yksilöllä on vielä oman suuntansa etsiminen kesken ja se voi kestää. Vuosikymmeniä. Kaveruutta se ei tietenkään estä.

    • Anonyymi

      Ei naisettomuus kaverittomuudesta johdu. Molemmat johtuu samasta asiasta. Kun kukaan ei sua tule sieltä kotisohvalta hakemaan. Jos et lähde ulos ja harrastamaan, yksinhän olet.

    • Mulla on tilanne sama. Paitsi että olen naimisissa. Harrasta uimista. Käyn elokuvissa. Kavereiden kanssa kuten pitää. Oikeasti käyn harrastuksissa yksin. Seuraan kiekkoa ja käyn katsomassa pelejä. Sanon vaimolle että kavereiden kanssa sovittu.
      Vaimolla on kavereita joita tapaa. Olen nähnyt heitä. Ovat siis olemassa.
      Käyn työporukan kanssa risteilyllä. Siis ihan itseni kanssa. Olen kyllä kuullut kuinka työkaverit käy porukalla risteilyllä. Ei ole kukaan pyytänyt minua mukaan en tiedä miksi.
      Äiti soitteli yksi ilta kysellen miten menee. Sanoin vaimolle sen olleen entinen työkaveri joka kyseli kuulumisia.

      • Anonyymi

        No johan. Ilmeisesti vaimosi ei odota tuon enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No johan. Ilmeisesti vaimosi ei odota tuon enempää.

        Se on jo tottunut asiaan. Aliussa se epäli että mä en vaan tuo kavereita esille tai ne ei ole kiinnostuneet näkemään häntä. Nyt kun näkee että olen tyytyväinen enkä kaipaa sitä mitä minulla ei lapsenakaan ollut niin on tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Mitä nainen tekee kaverittomalla miehellä jolla ei ole omaa elämää. Mies olisi mustasukkainen naiselle jolla on kavereita ja mies alkaisi omimaan naista ja määräilemään.

      Kyllä sen verran pitää olla kavereita joiden kanssa juoda kaljaa tai käydä kalassa ja miehellä pitää olla harrastuksia. Tuskin aloittaja löytää naista joka haluaa kaverittoman miehen.

      Uskokaa vaan viinamiestä. Miehellä pitää olla kavereita joiden kanssa juoda viinaa ja käydä kalassa. Liity johonkin urheiluseuraan niin saa kavereita jos ei ole niitä ennestään.

      Itse käyn kalassa monta kertaa viikossa kavereiden kanssa. Ny keväällä käydään siikaa onkimassa meren rannalla usein ja siellä on usein 6-7 tuttua kaveria. Huomen aamulla 07.00 ollaan jo siikaa onkimassa taas. Pelasin salibandyäkin 26 vuotta seurassa niin ne kaverisuhteet kestää loppuelämän.

      Sanoisin että hanki harrastuksia niin saa kavereita. ja sen jälkeen voi alkaa miettiä mistä sen naisen löytää.

    • Anonyymi

      Ei kelpaa, ei.

    • Anonyymi

      Minulla oli kumppani, jolla ei ollut kavereita. Alussa kun seurustelimme vaikutti sosiaaliselta ja supliikilta, oli kavereita ja tuli hyvin juttuun naisten kanssa. Olen etsinyt syitä, miksi muuttui tälläiseksi. Arvelen, että alussa ponnisteli, jotta saisi kumppanin. Hyvin egoistinen, harrastaa ja tekee omia asioita, ei kiinnostuu muiden asioista. Ei järjestä koskaan mitään yhteistä. Kritisoi muita, että puhuvat turhista asioista, toki ainoastaan hän määrittelee, mitkä ovat tärkeät asiat- esimerkiksi autot. Muu ei kiinnosta. Ei tee ponnisteluja, jotta olisi yhteydessä toisten, myös perheenjäsenten kanssa. Perheen pakollisissa asioissa osallistuu, mutta odottaa siitä kiitosta ja kehua. Eli ihminen joka ei ponnistele yhdenkään asian eikä ihmisen hyväksi. Jos joku kutsuu johonkin juttuun, joka liittyy oman harrastukseen, osallistuu, mutta kritisoi muita ja organisointia. Hoitaa vain oman työn ja harrastuksen, muu ei kiinnosta. En aio koskaan ottaa tälläistä ihmistä omaan elämään. Jos miehellä ei ole kavereita, hän etsii naista, joka toisi sisältöä ja palveluja ja seksiä, ehkä myös rahaa suhteeseen, eikä ole valmis ponnistelemaan.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole miespuolisia kavereita, mutta vaimo ja paljon naispuolisia ystäviä.
        Työskentelen miesvaltaisella teknisellä alalla lähinnä sovelletun matematiikan parissa.
        En ole tavannut yhtään miestä , jota haluaisin kutsua kaverikseni. Tuntemani miehet seuraavat urheilua ja kilpailevat keskenään kuinka pärjäävät.
        Minulla ei ole luontaista kilpailuviettiä ja pidän klassisen musiikin konserteista,oopperasta, matkustelusta ja kerään taidetta.
        En tunne tarvetta pärjätä taloudellisesti, koska sain perinnöksi riittävästi rahaa.
        Sitäpaitsi naispuolisten ystävien kanssa on mukava viettää aikaa ja joskus saattaa keskustelu jatkua makuuhuoneen puolella, mutta luonnolisesti vaimon tietämättä.


    • Anonyymi

      minulla lähes sama tilanne mutta ei työtä eikä rahaasiat kunnossa.

      • Anonyymi

        Eli asiat voi olla vielä huonommin kuin ap:lla? Kai sinulla on sentään ilmaiskanavien lisäksi Netflix, HBO, C More tms., ettei tarvitse katsoa pelkkää p*skaa telkkarista? Vai eikö rahat riitä sellaiseen?


    • Anonyymi

      Kaiki naiset hakevat niitä pyramidin yläpäässä olevia eli top 10%:n sisään kuuluvia miehiä eli jos on kaveriton ei kuulu enää siihen top 10%:iin, mutta älä sure. kuuluaksesi siihen sinun pitäisi myös olla jonkin sortin kuuluisuus tai edes näkyvässä positiossa jossain suuryrityksessä.

      • Anonyymi

        Huvittavaa sinäänsä että voi olla mijonääri mies mutta ei halua siipeilevää ekkoa läjhellekään.
        Mielummin laittaa tuolloin rahansa vaikka huoriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa sinäänsä että voi olla mijonääri mies mutta ei halua siipeilevää ekkoa läjhellekään.
        Mielummin laittaa tuolloin rahansa vaikka huoriin.

        Sama lopputulos. Naiset on sen takia kanssasi että saavat rahaa ja muuta luksusta. Pidän rahoja tutkivia naisia prostituoituina. En haluasi tällaista ihmistä lähellenikään. Tunne on varmasti molemminpuolinen ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Pariutumisessa on ne tietyt kriteerit, mitkä vaikuttaa lähes kaikissa eliökunnan pariutumisissa. Haetaan turvaa, vahvuutta, varmuutta, ja ihmisten parissa lisäksi nautintoa, statusta ja muita hyötyjä. Harva parisuhde perustuu vain siihen, että mies/nainen näyttää tai tuntuu joltain pelkän habituksen perusteella. Lisäksi yksinäinen ihminen on usein taipuvainen staattisuuteen ja flegmaattisuuteen, mikä näkyy olemuksessa ja se voi jo riittää. Mitä parempi "markkinatuote", sen paremmin kauppa käy. Itsekin olen osin olosuhteiden pakosta ja osin omien valintojen vuoksi jäänyt yksin ja kyllä näen sen itsessäni. Ero siihen, mitä joskus olin, on selkeä. Nykyään olen aika taantuneen oloinen, hidasliikkeinen, hidasreaktioinen, epäviriili, alakuloisempi jne. Onhan se selvää, että tällaiset piirteet on naisen näkökulmasta negatiivisia ja luotaantyöntäviä.

      • Anonyymi

        Ihmisten pariutumisissa on ihan omat kriteerit jotka on monimuotoiset. Rahalla saa ja ei saa. Vallalla saa ja ei saa. Voimalla saa ja ei saa. Millään ominaisuudella eikä edes yhdistelmällä saa kaikkea haluamaansa. On näet olemassa ihmisiä joilla on itsekunnioitusta erillaisia arvoja ym. On erittäin mustavalkoista väittää että jollain statuksella saa ihan kenet vaan. Sillä saa enemmän mutta ei todellakaan ihan keneltä vaan. Ison joukon unelma mies tai nainen on jonkun toisen mielestä vastenmielinen.


    • Anonyymi

      Minulla on ihan hyvä työ ja päivät kuluu netissä ja tv:n ääressä. Kyllä mäkin tollasta työtä tekisin, mielummin kun seiniä rappaisin. Ei taida tolla kaverilla olla oikein tietoo., mitä niitten naisten kanssa oikein puuhastellaan. Neuvoni on: lopeta se sossutuilla luuseeraminen ja mee kunnon duuniin. Mä oon huomannu, että rehellistä duunaria arvostetaan myös naismaailmassa, nouse sieltä sohvanpohjalta, niin huomaat ja tutustut muihinkin ihmisiin.

      • Anonyymi

        No se on se tv:n katseleminen mikä on totaalinen turn off. En katselisi päivääkään miestä joka löhöilee tv:n ääressä. Sellaiset ihmiset ovat yleensä vähän tyhmiä, eivät kehitä itseään mitenkään vaan koko elämä heitetään vaan palamaan tv:n ääressä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on se tv:n katseleminen mikä on totaalinen turn off. En katselisi päivääkään miestä joka löhöilee tv:n ääressä. Sellaiset ihmiset ovat yleensä vähän tyhmiä, eivät kehitä itseään mitenkään vaan koko elämä heitetään vaan palamaan tv:n ääressä..

        Eipä nuo naiset ole kiinnostuneita vaikka en juurikaan löhöile telkkaria katsellen. En polta enkä juo mutta en ole uskovainen. Sauna oluen voin juoda.
        Luonnossa liikun paljon, matkustelen kotimaassa, pyöräilen, metsästän, kalastan.
        En ole väkivaltainen mutta en ole mikään nyhverö. Poikkean valtavirrasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on se tv:n katseleminen mikä on totaalinen turn off. En katselisi päivääkään miestä joka löhöilee tv:n ääressä. Sellaiset ihmiset ovat yleensä vähän tyhmiä, eivät kehitä itseään mitenkään vaan koko elämä heitetään vaan palamaan tv:n ääressä..

        En katsoisi päivääkään naista joka ei osaa nauttia kotonaolosta vaan menee tauotta kuin vipperä edestakaisin kuin päätön kana.


      • Anonyymi

        Tarkoitin että vapaa-aika menee lähinnä nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa. Käyn toimistotöissä, jossa palkka on ihan ok, enkä tarvitse mitään tukia Kelasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että vapaa-aika menee lähinnä nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa. Käyn toimistotöissä, jossa palkka on ihan ok, enkä tarvitse mitään tukia Kelasta.

        Kuulostaa hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nuo naiset ole kiinnostuneita vaikka en juurikaan löhöile telkkaria katsellen. En polta enkä juo mutta en ole uskovainen. Sauna oluen voin juoda.
        Luonnossa liikun paljon, matkustelen kotimaassa, pyöräilen, metsästän, kalastan.
        En ole väkivaltainen mutta en ole mikään nyhverö. Poikkean valtavirrasta.

        Hyvältä kuulostaa. Vaan eihän sinua mistään löydä. Piiloudut varmaan sinne virvelin taakse tai harpot metsässä ettei perässä pysy.


    • Anonyymi

      hei älä ole huolissasi , kyllä se oikea vastaan tulee,,,et tiedä mistä nurkan takaa.. missä päin asut? mikä on ikäsi,,,luonnosta varmaan tykkäät,,, no, eihän sieltä kaveria saa, eipä tiedä?? mutta on se parempi,? kuin koneella päivät pitkät?,,mutta älä mene jäälle, nyt alkaa olla vaarallista...Käytkö kesällä lavatansseissa,,,? jos et mielestäsi, osaa tanssi, mene kurssille,,miten olisi treffi-linjat...oletko kokeillut,, lähellä sinua,,,aurinkoista kevättä, t saimaa,

    • Anonyymi

      Okei, siis tässä on kysymys tyypillisestä "oon tavallinen, miksen kelpaa" syndroomasta. Ei sinussa mitään vikaa ole, mutta onko sinun palkasta ja pukeutumisesta mitään iloa toiselle? Seuraavaksi sanot että kuuntelet "hyvää" musaa.

      Et sinäkään mitään tyhjäpääpimua muuta kuin panisi. Totuus on että sinun täytyy olla erilainen ja laukoa "outoja" ajatuksia jos haluat että sinua halutaan. Tylsiä ihmisiä on kaikkialla. Ja rakkaus on intohimoa, ei kukaan sinua "valitse".

    • Anonyymi

      Introverttinä laitan listan kaikista kauimpana minusta olevasta naisesta.
      Eli tallaisen naisen kanssa en olisi vaikka olisi maailman ainoa.

      Poliittinen puolue:Vihreä
      Hiukset: Poikamaiset
      Käytös: Kiroilee pieree ja räkii jätkämäinen
      Vaatteet: Jätkämäiset
      Lempiradio: Suomipop aamulypsy
      Lempilehti: Seiska
      Luonne: Ekstrovertti huutaja ja päälle puhuja luulee että kuka huutaa lujiten voittaa.
      Viihtyminen kotona: Ei viihdy kokoajan menossa ei pysy hetkeäkään paikallaan.
      Arvot: Rahaa pitää olla paljon Audeja pihassa ja sisustuslehden kuvan näköinen koti.

      Käännät toisinpäin kaikki niin siinä on unelmanainen.

      • Anonyymi

        Onnea siihen ei-pierevän naisen löytämiseen :D


      • Anonyymi

        Juuri näin, vastakohdat noille on minunkin unelmanainen


    • Anonyymi

      Tunnettuja introvertteja ovat olleet mm. Paavo Nurmi, Mauno Koivisto, Martti Suosalo, Albert Einstein, Bill Gates, Barack Obama, Steven Spielberg, Isaac Newton, Mark Zuckerberg, Larry Page, Abraham Lincoln, JK Rowling, Charles Darwin, Meryl Streep, Warren Buffett

      • Anonyymi

        Kyllä on persauksista ja typerää porukkaa.


      • Tässä voi sanoa, että höpö höpö.


        Ovat ehkä introvertteja, mutta eivät innottomia sohvalla makaajia.

        Koivisto pelasi lentopalloa, purjehti, lenkkeili tykkäsi puuhailla mökillä ja aluksi harrasti aktiivisesti politiikkaa ja sitten siitä tuli hänelle ammatti.

        Obamakin hharrasti vapaaehtoistoimintaa ja golfaa, lenkkeilee ja käy kuntosalilla.

        Zuckembergillä on koira ja urheilee ainakin.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Tässä voi sanoa, että höpö höpö.


        Ovat ehkä introvertteja, mutta eivät innottomia sohvalla makaajia.

        Koivisto pelasi lentopalloa, purjehti, lenkkeili tykkäsi puuhailla mökillä ja aluksi harrasti aktiivisesti politiikkaa ja sitten siitä tuli hänelle ammatti.

        Obamakin hharrasti vapaaehtoistoimintaa ja golfaa, lenkkeilee ja käy kuntosalilla.

        Zuckembergillä on koira ja urheilee ainakin.

        Persaukisuus ja tylsyys oli sarkasmia. Rahaa löytyy ja harrastuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persaukisuus ja tylsyys oli sarkasmia. Rahaa löytyy ja harrastuksia.

        Ymmärsin ja vfastasinkin tuolle 17.03.2022 16:51: lle


    • Anonyymi

      Se on hyvä ettei kelpaa. Vedät vaan käteen ja jatkat elämää. Teet juuri niinkuin itse toivot kaikki asiat. Säästyt paljolta.

    • Anonyymi

      Mieti mitä sinä sen naisystävän kanssa toivoisit tekeväsi. Harva haluaa ainoastaan kotona katsoa telkkua vaikka sekin on välillä kivaa.
      Ala tekemään jo yksin juttuja, eihän olisi treffeillä mitään puhuttavaakaan jos ei ole mistään kiinnostunut tai mitään tee.
      Kun en sinua tunne, niin vaikea arvata mikä voisi kiinnostaa, mutta kokeile ihan uusia juttuja, ehkä innostutkin jostain.
      Melontaa frisbeegolfia, minigolfia, luontopoluilla liikkumista, uimista, vesijumppaa(paljon naisia), leffakerhoja, roolipelejä, museoita, laitapelikerhoja, erilaisia kieli/taide/yms. kursseja esim. työvärnopistossa, eri liikuntalajeissa on ryhmiä aikuisille aloittelijoillekin esim. pesis, sähly, futis (riippuu tietty asuinpaikasta) padel, sulkkis, tennis yms. hyviä lajeja kysyä vaikka jotakuta pelikaveriksi mukaan kokeilemaan.
      Opettele vaikka laittamaan jotain hyviä ruokia ja siinäkin hyvä treffi-ilta, tavattuasi jonkun kun laitat ihanan illallisen.
      Käy kirjastossa lukemassa lehdet tms. sielläkin voi tutustua.
      Joka tapauksessa tee jotain uutta josta innostut, niin sinulla on juteltavaa naisille ja jotakin mihin pyytää heitä mukaan.

      • Anonyymi

        AP:
        Nussia voisin en juuri muuta. En jaksa puhua verhoista tai kukkasista. Naisella ja miehellä ei yksinkertaisesti ole mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita paitsi yhdyntä. Ajattelin silti lähteä ukrainan sotaan vapaaehtoisena niin on jotain juteltavaa treffeillä ja naisen pöksyt varmasti kastuu jos olen tappanut pari ihmistä. Toinen juttu jota olen ajatellut on ihan päättömät rikokset josta joudun vankilaan. Mahdollisimman brutaaleja niistä naiset tykkää kun mies on pari ihmistä tappanut häntä pidetään naisten keskuudessa turvallisena ei arvaamattomana sekopäänä jonka lähellä voi päästä itsekkin milloin tahansa hengestään niinkuin normaali järjellä voisi kuvitella. Kotona katselen telkkaria päivät pitkät Heikki ja Kaija Kotikatu Metsolat yms ja välillä poraan ja masturboin. Joskus pelaan raymania pleikkarilla ja olen todella ärtynyt jos minut keskeytetään. Töihin en ole menossa joten turha edes alkaa naputtaa siitä lehmä.
        Laitan välillä hyviä ruokia mutta syön ne myös itse. Mene itse hakkaamaan palloa seinään ja kutsu sitä harrastukseksi ei kai me mitään koiria olla että juostaan kieli vyönalla pallon perässä. Pornografinen taide on ainoa kiinnostava.


    • Anonyymi

      Juuri tuollaiset piirteet omaavasta haluan päästä eroon. 😀 En viitsi pyytää ystäviäkään kotiin kun on niin painostava tunnelma. Kerran kaunis ystäväni tuli kylään ja mies oli heti ottamassa kuvaa ( näki ystäväni eka kertaa ) Ei mitään harrastuksia. Kun lapset oli pieniä harrastuksia kyllä riitti. Nyt ei poistu kotoa kun kauppaan.

    • Anonyymi

      Varmasti on paljon ihmisiä, jolla kavereita ihmisiä on hyvin vähän ja väitän, ettei se siitä johdu, vaan ihan jostain muusta.

    • Anonyymi

      Ei kaikilla tarvitse olla kavereita. Voihan sun tuleva puoliso olla myös kaveri/ystävä. Ihmiset on niin erilaisia, on paljon myös heitä, joille riittää mainitsemasi hyvä työ, kaveri, jota muutaman kerran vuodessa tapaat. Miksi kaikki pitäisi tunkea samaan muottiin?
      Olkaa ihmiset rohkeita ja tutustukaa avoimesti kaikenlaisiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Minun mieheni on myös työssä käyvä, siisti ja ihana ihminen, ja täydellisin aviomies koskaan. Yhtään ystävää hänellä ei ole, vain perheenjäseniä ja yksi kouluaikainen kaveri jota tapaa kerran vuodessa tai jopa alle. Onnellista elämää eletään omassa talossa ja se ei todellakaan tarkoita että ihmisessä on jokin vika tai red flag. Aikuisena on vaikeaa saada ystäviä ja varsinkin jos on ujo. Koita vaan jaksaa ja nauttia elämästä, kyllä se tyttökaveri sulle löytyy:)

      • Anonyymi

        Niin siis *se ystävien puute ei tarkoita että ihmisessä on jokin vika tai red flag* piti kirjoittaa


      • Anonyymi

        Mutta miehelläsi on varmaan jotain muitakin mielenkiinnon kohteita kuin telkkari ja netti, esim. jokin harrastus?


    • Anonyymi

      Ettekö tienneet että kovasti Jeesusta seuraamalla ei kelpaa paljoa muuhunkaan.

    • Anonyymi

      Huvittava jutu kun muka puhalsin puhallustestiin yli 3 preomillea, epäilen, ja seuraacvana aamunakin viellä 2,2 promillea hahhahh, kalliberoinnit vähän pielessä mittareissa luulen...

      Anyways... joka tapauksessa jos toleranssi on niin kova, niin varmuuksen vuoksi työntivät suuhunini nestemäistä diapamia moneren kertaasn ehhe, jas hohohoh... nooh sinänstä oli aika hauskaa olla aivan uudessa keskusssairaalassa käymässä pari päiväää, hienot tilat :D

    • Anonyymi

      Älä syyllistä itseäsi. Etsit ehkä rakkautta vääristä paikoista. Moni nainen on prinsessa, jonka ylläpito tulisi kalliiksi. Tulet kiittämään itseäsi sinkkuudesta. Perhe-elämä ei ole kaikkia varten, eikä se mitään herkkua ole. Löydät vielä hyvän kumppanin.

      Yksikin ystävä riittää. Usein ihmisillä ei montaa ystävää ole, kun ei heille yksinkertaisesti ole aikaakaan.

    • Anonyymi

      jos sinulle on tuo annettu syyksi niin naiset vaan valehtelee sulle, usein naisille on isompi ongelma että jäävät kakkoseksi miehen vanhoille kavereille.

    • Anonyymi

      Negatiivinen asenne ainakin paistaa viestistäsi. Tuo kaverihomma voi olla yksi syy, koska syrjäytyneet ovat juuri niitä sarjamurhaajia tai muita sekopäitä, mutta jos olet mukavan oloinen niin ohita tämä. :) Vaikea sanoa kun en tunne sinua.

    • Anonyymi

      Joku epäili, että "kovasti Jeesusta seuraamalla" ei suosiota saa. Tiedän useitakin, jotka ovat seurakunnan riennoista löytäneet kaverin ja jopa puolison. Jopa sellaiset, jotka eivät ole mitään kiihkouskovaisia, vaan ovat lähinnä vain menneet mukaan seuraa löytääkseen.

      • Tietenkin harrastuksista (oli kyse sitten maallisesta tai kirkon toiminnassa mukana olemisesta) voi saada tuttavia ja siten myös mahdollinen puoliso voi löytyä :)


      • Anonyymi

        Juuri noin. Seurakunnasta on Suomessakin mahdollista löytää kumppani, monet ovat löytäneet. Monessa maassa kuten Kanadassa on tapana mennä perheen kanssa kirkkoon aina sunnuntaisin, vaikkei mitään kiihkouskovaisia ollakaan.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa mielenkiinnoton, ei ketään. Ketä kiinnostaa ihminen, jota ei kiinnosta mikään, ei ketään.
      Se, että ihmistä ei kiinnosta juurikaan mikään, ei ole normaalia. Tästä syystä ketään ei kiinnosta suvun jatkaminen, tällaisen ihmisen kanssa. Luonnon valintaa. Siinä missä esim. linnuista suurin osa on tarkoitettu muiden eläinten ruoaksi, ja lajin jatkuminen jää yksilöiden vastuulle, pätee tämä sama myös ihmisapinoihin. Jotkut vain ovat sitä tehtaiden polttoainetta ja harmaata massaa, jonka elämäntarkoituksena on olla pelkkää täytettä.

      • Elämän tarkoituksena voi olla paljon muutakin kuin suvun jatkaminen.

        Esim. Nikola Tesla ja Isaac Newton ovat tunnettuja sinkkumiehiä jotka eivät koskaan menneet naimisiin eivätkä hankkineet lapsia. Heidän elämässään oli muuta sisältöä kuin navan alaiset vietit.

        https://www.factsjustforkids.com/famous-people-facts/nikola-tesla-facts-for-kids/
        "Nikola Tesla never married or had any children; he believed his chastity helped him achieve his scientific abilities."

        Mitään Isaac Newtoniin tulee, on mahdollista, että hän eli koko elämänsä selibaatissa.


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Elämän tarkoituksena voi olla paljon muutakin kuin suvun jatkaminen.

        Esim. Nikola Tesla ja Isaac Newton ovat tunnettuja sinkkumiehiä jotka eivät koskaan menneet naimisiin eivätkä hankkineet lapsia. Heidän elämässään oli muuta sisältöä kuin navan alaiset vietit.

        https://www.factsjustforkids.com/famous-people-facts/nikola-tesla-facts-for-kids/
        "Nikola Tesla never married or had any children; he believed his chastity helped him achieve his scientific abilities."

        Mitään Isaac Newtoniin tulee, on mahdollista, että hän eli koko elämänsä selibaatissa.

        Kumpi näistä keksi sen tekovaginan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi näistä keksi sen tekovaginan?

        Putinin kaltaiset miehet keksii tekovaginoita.


    • Anonyymi

      Tuollainenkin sanonta... joku herra herttua... painelee hoitajian nappia 1 kerran... joko tulee niin johan tulee kyytiä....

      Katsos ei ollas tyhmyö kuin hoppp-pppet ;ED;D;D

    • Anonyymi

      En ehtinyt edes jäädä kahvitauollekaullekaan saijaalaan, kun olin nilkan takia... tuli jo kyyti... mutta niin joku erittäin aika inhottavakin musiikki voi olla meidän tekemä Annihilate 'em #1,

    • Anonyymi

      Joo ei mullakaan oo kavereita. Mutta kun nyt kerran kysytte, niin oisha se kiva, voitas tehdä hiekkalinnoja ja leikkii hippaa. Että ketkä teistä voi tulla. Voitas lopettaa vaikka nää tylsät työt ja elämästä tulis mukavampaa.

    • Anonyymi

      Olet ilmeisesti peräkammarin poika

    • Anonyymi

      Vähän sama ku esimerkiksi treffitön.

    • Anonyymi

      Hassua, kun on ollut pari tyttöystävää, jotka eivät ole halunneet olla missään tekemisissä mun ystävien kanssa, eivätkä ole halunneet niitä tavata.

      Luulisi että ainakin sellaisille naisille olisi helpotus jos miehellä ei olisi kavereita joita tarvitsisi tavata.

    • Anonyymi

      Kaveriton nainen on ainenkin erittäin ongelmallinen!
      Se ensimmäinen ja samaan ansaan toistamiseen osuin?
      Oppivinaan olin , että en koskaan enään kaveritonta naista halua tapailla saati alkaa suhteeseen!
      Hyvä idea ja valinta ohjeeksi! Kolmatta kertaa en ansaa astunut!

      • Anonyymi

        Olet sitten varmaan runsas kaverinen. Minulla alkoi jäädä kavereille enemmän aikaa erottuani miehestä ja löytyi uusia kavereita.


    • Anonyymi

      Kirjoitan vain sen perusteella minkä fiiliksen aistin, mutta jos innostuisi jostain ja tulisi eloa ja kipinää elämään niin joku varmasti huomaa ja kiinnostuu :)

    • Anonyymi

      Minä olen kokenut kohtuullisen ikäinen ja elämää nähnyt. Rakasta musiikkia ja harrastan tanssia ja viinikin maistuu mukavasti. Duunia olen paiskonut niska limassa ja viihtynyt työssäni ja viihdyn edelleen.
      Duunipaikallani miehet kiertävät minut kaukaa. Ketään ei kiinnosta . En ole mikään Marilyn malli duunissa. Olen sellainen mitään sanottava harmaa Perhonen.
      Siviilielämääni en ole halunnut avata julkisesti. Dallaan siis tavis stadin friidun jalanjälkiä.
      Tasoissa ollaan siis.

    • Anonyymi

      Kyllä se kaverittomuus voi joillekin naisille olla ongelma, mutta muista että sulle riittää yksi nainen joka pitää sinusta sellaisena kun olet. Yhtähän sinä olet etsimässä. Muista että naisten puolelta löytyy myös sinun kaltaisia, joilla ei ole montaa kaveria.

      Mun yksi työkaveri mies oli sellainen ”kaveriton”, mutta oli se jossain vaiheessa vaimon löytänyt ja 2 lasta saanut.

      Oma teinipoikani on samaa sarjaa ja tästä syystä olen aihetta miettinyt. Alakoulussa oli suosittu ja menevä. Sitten kun koulu alkoi sujumaan erinomaisesti, niin kaverit jäivät.
      On kivan näköinen ja olisi suosittu, jos vaan itse innostuisi ikäistensä asioista.

      Itsellä tuossa iässä olisi ollut ”kaverittomuus” ongelma, jos olisin ollut raitis. Nykyään olenkin, mutta tietyssä iässä jää toiminnan ulkopuolelle jos on raitis.
      Arvostan näitä nuoria, jotka uskaltaa olla raittiita.

      - nainen-8

    • Anonyymi

      Pitää olla bemari ja paksu lompakko. Lippis väärinpäin päässä, niin naiset kiinnostuu.

    • Anonyymi

      Onko pakko etsiä naista Suomesta? Suomalaiset naiset eivät ole millään tavalla oikeita kohteita, mikäli haluat vakavaa suhdetta.

      Ne kyllä Greikassa tunnetaan...

      • Anonyymi

        Niin suomessa asuvat naiset lukevat juorupäivä lehtiä ja joihin pohjautuu myös heidän maailaman katsomuksensa? Ai kauheeta!


    • Anonyymi

      Eikös Caverot ole sellainen joku kaveri-firma jossa kaikki ova homoja?

    • Anonyymi

      Voi olla että joku nainen haaveilee siitä unelmien prinssistä.

      • Anonyymi

        aina vain uudestaan ja uudestaan


    • Anonyymi

      tuttu ongelma myös arabimaissa kameliton mies ei kelpaa naiselle,siksi kannattaa tulla Suomeen täällä kamelitonkin mies saa väkisinkin naista

    • Anonyymi

      Minä aina jaksan ihmetellä sitä miten joku tässä maassa valittaa naisen puutetta. Niitähän on joka paikassa ja pyrkivät iholle ihan oma-aloitteisesti ja vähän liiankin hanakasti. Toki jos olet jotenkin ulkoisesti oudon oloinen niin voi olla seura vähissä. Siinäkin kannattaa kuitenkin enemmän kiinnittää huomiota siihen miten kannat itsesi. Ryhti, eleet jne. Vaatteet ei tee miestä mutta kyllä pukeutuminen tyylin täydentää. Peruskuntoa pitää olla sen verran että näyttää mieheltä eikä pajunvarrelta. Noille pitäisi mennä jo pitkälle.

      • Anonyymi

        Kyllä meitäkin on, jotka pitävät pajunvarsimiehistä. Älä aliarvioi meidän miesmakuamme.


      • Lihaksen koko ei välttämättä tarkota kuinka paljon on voimaa. ja jos se omalta kohdalta on syynä mun naisettomuusteen, niin sitten sitten on. Mulla on kuitenkin tosi hyvä hyötysuhde (painon suhde voimaan) ja se on pääasia ihan ympäristönkin kannalta.


    • Anonyymi

      No on siinä neuvoja kerrakseen...vaan eipä tollaset oikeesti auta.Itse olen eronnut 12v sitten enkä ole uutta löytänyt ja nyt ei auta rahat,avomersut,mökit ym.Olen tullut siihen tulokseen et kun en harrasta ravintoloita ja olen aika raitis niin se on kait turn off.Sit olen huomannu et noilla palstoilla yleensä vain matkakumppani (maksaja)on se tärkein,en tarkoita nyt Tindereitä tms niissä en ole ollut.Eli lenkillä ei,salilla ei,teatterissa ei, et turhaa puhua et tollasissa vois kohdata nykyään jonkun.

    • Anonyymi

      Joo ei kelpaa kaveriton mies.

    • Anonyymi

      Miehessä tärkeintä on hänen hyvät ominaisuutensa ja terve elämän sisältö. Kaverittomuus ja mielenkiinnon puute ei voi lukea niihin.

    • Anonyymi

      En usko, että kaverittomuus on se syy. Miehellänikään ei ole kavereita.

      Jotakin kiinnostuksen kohteita pitää kuitenkin olla, jotta mies kiinnostaisi. Miehelläni ne ovat esim. lukeminen (lukee laidasta laitaan kirjoja, lähinnä kuitenkin dekkareita, fantasiakirjoja ja tietokirjoja), taide, ruoka ja matkailu.

      Mikä aloittajaa kiinnostaa? Mitä selailet netistä? Mikä on mielestäsi hyvä ohjelma?

    • Anonyymi

      Tottakai kelpaa.

      Yksi mies riittää, eikä sekään ole pakollista, mieluummin nainen, naiset on luotettavia.

    • Anonyymi

      Mieluummin oman tien kulkija, itsenöinen ihminen kuin toisten miesten kanssa hihittelevä lauman perässä kulkija.

    • Anonyymi

      Kukaan ei halua kanalauman tai lammaslauman jäsentä, omilla jaloilla seisova selkärankainen yksinäinen susi on ainoa joka kelpaa

      • Anonyymi

        Eli alfa ei kelpaa, mutta sigma on kuuminta hottia?


    • Anonyymi

      voi olla se persreiän kasvattaminen kotona se syy että ei naisia tule

    • Anonyymi

      Ei naisille tarvi totta puhua mistään. Valehtele treffeillä että sinulla on vaikka 5 kaveria joiden kanssa pelaat shakkia viikoittain.

      Et koskaan ole tavattavissa silloin kun "pelaatte shakkia" voit käydä oikeasti silloin vaikka yksin leffassa. Saat vapaa aikaa seurustelustakin.

      Tärkeintä on ettet jää kiinni valheistasi, joten keksi stoori jonka muistat ja jota jaksat toistaa deitillesi seurustelun ajan.

      • Anonyymi

        Siinä varsinainen sankari. Nainen vainuaan valheet heti.


    • Anonyymi

      No mites jos hankkisit ihan rehdin seksisuhteen jonkun varatun rouvan kanssa? Suosittelen niin pääset samalla purkamaan vihasi valikoivia naisia kohtaan. Käy kattoo panemua.net saitin tarjonta, paljon rouvia jotka ei saa seksiä.

    • Anonyymi

      Mietipä sitten perhe-elämää.
      Voiko vaimo kutsua kavereitaan kotiin, sinä katselet, vai lähdetkö aina omaan huoneeseesi.
      Vai aiotko elää vaimon kanssa erakkona ja kasvattaa lapset.

      Entä sitten lapset, jos he ovat vaikeuksien edessä kun nykyään pitäisi olla sosiaalinen. Sosiaalisuus tulee omasta kodista ja vanhempien käytöksestä.

      Viette tietysti lapset harrastukiin ja kouluun ja päiväkotiin.
      Tiedän kokemuksesta että sitä sosiaalisuutta ei tule vaikka vaimo kutsuu tuttaviaan. Kaikki vaan vähenee. Kun ei ole sosiaalinen, ei osaa järjestää kastetilaisuuksia, eikä osaa lapselle edes kummia hoitaa.
      Vaikka lapsilla olisi jatkuvasti yli 10 kaveria ja ajoittain olisi kodissa 15 kaveria, siinä ei lapsi opi sosiaaliseksi, jos ei saa vanhemmilta mallia.

      Koeta nyt hakeutua työpaikkasi harrastuksiin, tai paikkakuntasi harrastuksiin.
      Löydä kaveri.

      • Anonyymi

        Lasta auttaa hyvinkin, jos edes toinen vanhempi on sosiaalinen ja vuorovaikutteinen. Mutta ei se tietenkään auta lapsen ja kaverittoman vanhemman väleihin. Pidemmän päälle myöskään vuorovaikutteinen vanhempi väsyy toisen sosiaalisuudesta vetäytymiseen.


    • Anonyymi

      "Anonyymi
      19.03.2022 09:34

      AP:
      Nussia voisin en juuri muuta. En jaksa puhua verhoista tai kukkasista. Naisella ja miehellä ei yksinkertaisesti ole mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita paitsi yhdyntä. Ajattelin silti lähteä ukrainan sotaan vapaaehtoisena niin on jotain juteltavaa treffeillä ja naisen pöksyt varmasti kastuu jos olen tappanut pari ihmistä. Toinen juttu jota olen ajatellut on ihan päättömät rikokset josta joudun vankilaan. Mahdollisimman brutaaleja niistä naiset tykkää kun mies on pari ihmistä tappanut häntä pidetään naisten keskuudessa turvallisena ei arvaamattomana sekopäänä jonka lähellä voi päästä itsekkin milloin tahansa hengestään niinkuin normaali järjellä voisi kuvitella. Kotona katselen telkkaria päivät pitkät Heikki ja Kaija Kotikatu Metsolat yms ja välillä poraan ja masturboin. Joskus pelaan raymania pleikkarilla ja olen todella ärtynyt jos minut keskeytetään. Töihin en ole menossa joten turha edes alkaa naputtaa siitä lehmä.
      Laitan välillä hyviä ruokia mutta syön ne myös itse. Mene itse hakkaamaan palloa seinään ja kutsu sitä harrastukseksi ei kai me mitään koiria olla että juostaan kieli vyönalla pallon perässä. Pornografinen taide on ainoa kiinnostava."

      Jos haluaa naisseuraa vain seksiin, niin miksi sitä parisuhdetta edes etsii? Halvemmaksi tulee vain ostaa sitä itteään ammattinaisilta, ei tarvitse sitten lätistä joutavia tai viettää aikaa vaatteet päällä!

      • Anonyymi

        Tuo ei ollut minun eli ap:n kirjoittama, joku vaan pilaili.


    • Anonyymi

      "Anonyymi
      16.03.2022 15:48

      En minä tässä mitään pelastamista tarvitse, kun elämän perusasiat on ihan kunnossa eikä elämä ole tuuliajolla. Mutta sinkkuuden voisi vaihtaa seurusteluun."

      Mutta MIKSI?
      Jotta olisi seuraa netin selailuun ja telkkarin katseluun kotisohvalla?

      Parisuhde on paljon muutakin kuin kimpassa löhöilyä ja ei-minkään-tekemistä. Olisi hyvä itsekin ensin tiedostaa että MIKSI sitä parisuhdetta kaipaa, ennen kuin lähtee moista etsimään. Selkeämmän tavoitteen kanssa on helpompi löytää samanhenkistä seuraa.

      • Anonyymi

        Mitähän zen-buddhalainen sanoisi moisesta vähättelystä. Elämä nimenomaan on ei-minkään-tekemisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän zen-buddhalainen sanoisi moisesta vähättelystä. Elämä nimenomaan on ei-minkään-tekemisessä.

        Sittenhän luulisi aloittajan kaltaisille ei-mitään-tekeville olevan seuralaisia raapimassa ovia ja ikkunoita päivät pääksytysten?


      • Anonyymi

        Miksi ihmiset ylipäätään haluavat parisuhteeseen? Koska siitä saa läheisyyttä, intiimiyttä ja seksiä, jota ei ystävyys- ja kaverisuhteista saa. Jos ihmisellä ei olisi seksuaalisuutta ja tarvetta sen toteuttamiseen, ei olisi parisuhteita, koska kaiken muun saa muistakin ihmissuhteista.

        Joo, jotkut puhuvat korkealentoisia juttuja siitä, että parisuhteessa haetaan sitä, tätä ja tuota, mutta ne ovat pohjimmiltaan vain kuorrutusta kakun päälle, joka on seksuaalisuuden toteuttaminen, jonka pohjalla taas on lisääntymisvietti.

        Tässä on monella se ajatusvirhe, että koska parisuhteessa on paljon muutakin kuin seksi ja fyysinen läheisyys, niin ajatellaan sitten, että parisuhteeseen ei mennä sen, vaan niiden muiden asioiden takia. Mutta ilman seksuaalista pohjavirettä parisuhdetta ei ole, vaan silloin suhde on platoninen. Joskus se seksuaalinen pohjavire katoaa pitkässä liitossa kokonaan ja silloin usein erotaan. Ja jos vahvaa seksuaalista pohjavirettä ei ole edes alkuvaiheessa, ei tapahdu rakastumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmiset ylipäätään haluavat parisuhteeseen? Koska siitä saa läheisyyttä, intiimiyttä ja seksiä, jota ei ystävyys- ja kaverisuhteista saa. Jos ihmisellä ei olisi seksuaalisuutta ja tarvetta sen toteuttamiseen, ei olisi parisuhteita, koska kaiken muun saa muistakin ihmissuhteista.

        Joo, jotkut puhuvat korkealentoisia juttuja siitä, että parisuhteessa haetaan sitä, tätä ja tuota, mutta ne ovat pohjimmiltaan vain kuorrutusta kakun päälle, joka on seksuaalisuuden toteuttaminen, jonka pohjalla taas on lisääntymisvietti.

        Tässä on monella se ajatusvirhe, että koska parisuhteessa on paljon muutakin kuin seksi ja fyysinen läheisyys, niin ajatellaan sitten, että parisuhteeseen ei mennä sen, vaan niiden muiden asioiden takia. Mutta ilman seksuaalista pohjavirettä parisuhdetta ei ole, vaan silloin suhde on platoninen. Joskus se seksuaalinen pohjavire katoaa pitkässä liitossa kokonaan ja silloin usein erotaan. Ja jos vahvaa seksuaalista pohjavirettä ei ole edes alkuvaiheessa, ei tapahdu rakastumista.

        Sitä seksiä saa helpommalla ja halvemmalla kun vaan menee ja ostaa ammattilaisilta.

        Parisuhde pelkän seksin takia harvoin toimii.
        Siinä pitää niin monen muunkin asian natsata että parisuhde toimii, ei se päivittäinen elämä ole pelkkää aamusta iltaan nylkyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä seksiä saa helpommalla ja halvemmalla kun vaan menee ja ostaa ammattilaisilta.

        Parisuhde pelkän seksin takia harvoin toimii.
        Siinä pitää niin monen muunkin asian natsata että parisuhde toimii, ei se päivittäinen elämä ole pelkkää aamusta iltaan nylkyttämistä.

        Seksiä saa ostamalla, intiimiä läheisyyttä ei. Eikä parisuhteeseen varmaan kukaan PELKÄN seksin takia yleensä menekään, mutta ilman seksuaalisuuden toteuttamista suhde ei ole parisuhde, vaan ystävyyssuhde.

        Parisuhteessa voidaan käydä yhdessä matkalla, lenkillä, ravintolassa, elokuvissa tai konsertissa, tehdä yhdessä ruokaa tai harrastaa jotain, mutta ei noiden takia mennä parisuhteeseen, koska noita voi tehdä kaverin ja ystävänkin kanssa. Nuo asiat toissijaisia syitä parisuhteeseen menemiseen, seksi ja läheisyys ensisijaisia.

        Se on itsestäänselvyys, mutta jostain syystä joidenkin ylivoimaisen vaikea myöntää, että niin on. Haluavatko ihmiset ajatella olevansa jotenkin omien eläimellisten vaistojen yläpuolella, kun teeskentelevät, että parisuhde ei perustu lisääntymisviettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä saa ostamalla, intiimiä läheisyyttä ei. Eikä parisuhteeseen varmaan kukaan PELKÄN seksin takia yleensä menekään, mutta ilman seksuaalisuuden toteuttamista suhde ei ole parisuhde, vaan ystävyyssuhde.

        Parisuhteessa voidaan käydä yhdessä matkalla, lenkillä, ravintolassa, elokuvissa tai konsertissa, tehdä yhdessä ruokaa tai harrastaa jotain, mutta ei noiden takia mennä parisuhteeseen, koska noita voi tehdä kaverin ja ystävänkin kanssa. Nuo asiat toissijaisia syitä parisuhteeseen menemiseen, seksi ja läheisyys ensisijaisia.

        Se on itsestäänselvyys, mutta jostain syystä joidenkin ylivoimaisen vaikea myöntää, että niin on. Haluavatko ihmiset ajatella olevansa jotenkin omien eläimellisten vaistojen yläpuolella, kun teeskentelevät, että parisuhde ei perustu lisääntymisviettiin?

        Mikäli parisuhde on pelkkää seksiä ja sohvalla makailua älylaitteita räpläten, niin luulisi aloittajalle olevan jonossa naisia tarjolle?

        Toki parisuhteen syntymiseksi täytyy olla molemminpuolista vetovoimaa, mutta ei pelkkä panetus vielä rakenna parisuhdetta.
        Jos toisen ainoa harrastus on lojua kotona ja toinen taas harrastaa aktiivisesti kodin ulkopuolella, alkaa molempia todennäköisesti vtuttaa toisen meininki.
        Jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei, ei parisuhde toimi vaikka kuinka olisi kivaa lätkyttää pissavälineitä yhteen.

        On itsestäänselvyys että parisuhteen syntymiseksi vaaditaan muutakin kuin seksiä. Tämä se tuntuu olevan joillekin ylivoimaisen vaikea ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli parisuhde on pelkkää seksiä ja sohvalla makailua älylaitteita räpläten, niin luulisi aloittajalle olevan jonossa naisia tarjolle?

        Toki parisuhteen syntymiseksi täytyy olla molemminpuolista vetovoimaa, mutta ei pelkkä panetus vielä rakenna parisuhdetta.
        Jos toisen ainoa harrastus on lojua kotona ja toinen taas harrastaa aktiivisesti kodin ulkopuolella, alkaa molempia todennäköisesti vtuttaa toisen meininki.
        Jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei, ei parisuhde toimi vaikka kuinka olisi kivaa lätkyttää pissavälineitä yhteen.

        On itsestäänselvyys että parisuhteen syntymiseksi vaaditaan muutakin kuin seksiä. Tämä se tuntuu olevan joillekin ylivoimaisen vaikea ymmärtää.

        ”On itsestäänselvyys että parisuhteen syntymiseksi vaaditaan muutakin kuin seksiä.”

        Moni parisuhde kuitenkin lähtee yhdessä vietetystä yöstä, kuten esim. veljeni avioliitto. Tapasi baarissa naisen, vietti hänen kanssaan yön, ja loppu on historiaa. Hän on ollut jo pitkään onnellisesti naimissa ja parilla on myös lapsia.

        Ilman seksuaalista kemiaa suhde on vain ystävyyssuhde. Ystävän kanssa voi käydä kahdestaan vaikka ravintolassa syömässä siinä missä parisuhteessa, mutta se ei ole romanttista. Kun tuon täysin saman asian tekee parisuhteessa, niin se taas voi olla romanttista, koska kaksikon välillä on seksuaalinen lataus. Sama juttu, jos mennään elokuviin ystävinä vs. rakastavaisina.

        Melkein mikä tahansa, mitä tehdään parisuhteessa, voi olla romanttista, kun niissä asioissa ei ole toisaalta mitään romanttista, jos niitä tekee ystävän kanssa. Ilman seksuaalista latausta ei ole parisuhdetta, mutta ilman esim. ravintolassa ja elokuvissa käymistä voi olla parisuhde.

        Toki jos suhde on kirjaimellisesti ihan pelkästään sitä, että harrastetaan seksiä eikä tehdä mitään muuta yhdessä, niin ehkä se ei ole parisuhde, vaan panosuhde. Ja jos on tarkoitus olla pitempään yhdessä, niin pitää olla pelkän seksuaalisen himon lisäksi tietysti muutakin henkilökemiaa.

        Mutta seksuaalinen kemia on kaiken alku ja juuri, ja se johtaa ihastumiseen ja joissain tapauksissa rakastumiseen, joka on aivokemiallinen ilmiö. Alitajunta ja syvällä olevat vaistot ohjaavat ihmistä ja saavat hänet rakastumaan, sitten hän järkeilee jälkeenpäin, että rakastuin siksi ja siksi.


    • Anonyymi

      Ne on toiset mimmit, kun teikäläisiä sietää.

    • Anonyymi

      Niin ja ne kuulo puheet kaikki on totista totta... Sehän on sanomattakin selvää.

    • Anonyymi

      Ei vaan tyhjäpäisestä tv:n tölläämisestä. Se on pahin turn off miehessä. Lopeta tv:n töllötys niin johan rupeat kelpaamaan naisille.

    • Anonyymi

      Ongelmasi on se, että olet tavattoman tylsä. Mikään ei karkota naisia niin kuin se, että mies on tylsä. Rikollisetkin löytävät aina naisia, tai oikeastaan naiset löytävät heidät, mutta tylsää miestä ei huoli kukaan. Varsinkaan jos on vielä epävarma ja kyselee miksei kelpaa. Miehellä pitää olla itsetuntoa ja "liekki" joka lepattaa sisimmässä, elämännälkä.

    • Olen kyllä omakohtaisestikin havainnut tällaista. Sinkkuna ei koskaan, mutta löydettyäni suloisen vaimoni, pian useampikin nainen pyysi minulta suoraan yhdyntää.

      Sopii hyvin biologiseen teoriaan. Jos edes yksi nainen on kelpuuttanut miehen, on todennäköisempää, että hän on kelvollisempi kuin ne, joita ei ole kelpuutettu. 🌹👀

      • Anonyymi

        Kummasti olet kuitenkin kertoillut että sinkkuvuosina naiset antoi räplätä itteensä joka kadun nurkalla? Eivät kuitenkaan antaneet sun lyödä halkoa pesään, sait vain räveltää, niinkö? :D


    • Anonyymi

      Itse introvertti naisena toi olis just täydellistä! Että älä huoli! Löydät kyllä hyvän naisen rinnallesi :)

    • Anonyymi

      Kyllä kaveriton saa olla, muttei toveriton.
      Terveisin kommunisti

    • Toisessa ihmisessä yleensä kiehtoo se, jos hänellä on joku aito harrastus tai mielenkiinnon kohde. Jos se taas on tekemällä tehty tai väkisin hankittu tyyliin "haluan harrastuksen, otan vaikka tuon, mikä on muidenkin miesten yleisin harrastus" se ei herätä mitään tunteita, sellainen ihminen ei ole kiinnostava.

      Kaverit on sama juttu. Ei ole tärkeää, että potentiaalisella kumppanilla on yleensä ottaen kavereita, vaan se, millaisia kavereita hänellä on. Millaisista ihmisistä hän pitää, millaisessa seurassa viihtyy. Se kertoo ihmisestä paljon. Jos ei kiinnosta mikään eikä kukaan, vaikuttaa, anteeksi nyt vaan, vähän tylsältä tyypiltä. Silloin tällainen tyyppi varmaan kumppaniksikin haluaa vain "jonkun", ei mitään väliä millainen hän on luonteeltaan tai mitkä ovat kiinnostuksen kohteitaan. Kukaan ei halua olla "vaan joku".

      • Anonyymi

        Niinpä. Siksi on tärkeää etsiä itselle mieluinen ihminen ja joka tuntee samalla tavalla minua kohtaan. Ei siihen kelpaa kuka tahansa. Niin kauan etsitään kunnes löytyy.


    • Anonyymi

      Jos siis on tuossa firmassa töissä, ei kelpaa kenellekään: Caveriton, siis Kaveriton: https://www.caverion.fi

      KaveriOn vastaan KaveriTon, kumpi parempi?

    • Anonyymi

      No höpsis eikai se siitä kiinni voi olla 🤔Ei vaan ole sattunut kohdalle ketään sulle.Niinhän sanotaan ettei kotoonta kukaan tule hakemaan 😅 eli ulos ihmisten ilmoille ja juttelee!! jos joku ei vastaa niin mitäpä sitten.On ulospäin avoin ,niin kyllä joku jotain jossain kohtaa vastaa jne.Mutta ei se vaan aina läheskään tule kohdalle heti miten, joku daami.Mutta kotoo kukaan ei hae..paitsi jos hommaat siivoojan 😅😅 Tai deittailet sivustojen kautta. Mä oon kanssa yksin ja lörpöttelen sielä täällä, muttei ole kukaan nyt kiinnostanu.Luotan kyllä että jossain kohtaa joku musta kiinnostuu ja mä hänestä 🙈

    • Anonyymi

      Pukeudu ampiais-ambullanssikuskina kuin Unertaker, hautausurakoitsija.... ja kun menet sairaalaan hoidettavaksi: heti aamiaisena korillien viskiä, ei vaan vichyä, kuin golf-kerhot perinteisesti hole-one.

    • Anonyymi

      Ylös

    • Anonyymi

      Ei todellakaan!!!!
      Siinä kävisi niin, että takertuisi minuun ja estäisi omien ystävien tapaamisen, jolloin olisin oman kotini vanki.

      Jotsinhan tuo jo kertoo, jos miehellä ei ole ollenkaan ystäviä??!!
      Ainakin tarkistaisin rikosrekisterin ja terveydellisen taustan ennen kuin alkaisin suhteeseen...

    • Anonyymi

      Tee parannus ja jätä kunnollisuuden & kiltteyden synti taaksesi. Nykyaikainen ja itsenäinen vahva nainen haluaa komean, kokeneen ja menestyvän voimakkaan alfauroksen! Aamen!

    • Anonyymi

      27 sääntöjen vastaista viestiä poistettu. Herättää näköjään suuria tunteita tällainen avaus.

    • Anonyymi

      Ei tietenkään koska homoille pitää moikata.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe