Tuntuu että en osaa jutella muille, koska mua katsotaan jotenkin vieroksuen.
Onko muilla samanlaista vai onko ihan normaalia?
En tiedä kuvittelenko vaan
Miksi mua katsotaan kummallisesti
1
160
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, se syö varmasti itsetuntoa, jos toisten ihmisten asenteitten sallii vaikuttavan itseensä.
Kannattaa siis ruveta kehittämään sitä omaa itsetuntoaan ja omanarvontuntoaan niin, että pysyy henkisesti itsenäisenä ikävissä tilanteissa. Tai ainakin itkut itkettyään nousee jälleen jaloilleen.
Ikävistä asioista ja ihmisistä ei nimittäin koskaan täysin eroon pääse. Melkein joka paikassa on ihmisiä, jotka tykkäävät ottaa jonkun silmätikukseen. Olen vanhainkodissakin todistanut vanhusten keskinäisiä kieroonkatsomista.
Oikeastihan se vika on siinä ihmisessä, joka niin tekee, joten älä ota sellaista itseesi ja pidä toisen alhaista käytöstä jonain omana vikanasi. Ainakin jos olet parhaasi tehnyt itse ja kohdellut itse muita ihmisiä hyvin, on vieroksumiset täysin perusteettomia. Mikään perseennuolija ja miellyttäjä ei tarvikaan olla, normaali käytös riittää ja omatunto pysyy puhtaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746