Sinkkunainen etsii miestä

Anonyymi

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On naisella taas kovat luulot itsestään.

    • Anonyymi

      Etsivä löytää, onnistukoon puolestani. Mutta nuo tuontyyppiset ohjelmaformaatit ovat lähinnä luotu kalastelemaan mukaansa julkisuudenkaipuulla varustettuja henkilöitä, joten...no,aika näyttää

    • Palstalta tai mistä tahansa olisi varmasti löytynyt helposti 15 vuotta sitten, mutta nyt voi olla vähän hiljaisempaa.

    • Anonyymi

      Miksi tuollainen epäurheilullinen ja sellainen joka ei itse pidä itsestään fyysisesti huolta etsii tässä asiassa täysin päinvastaista miestä? Mitä se urheilullinen mies tuollaisella tekisi? (Kyllä, moralisoin myös naisia tälläisistä kaksoisstandardeista, samoin kuin kaksoisstandardin omaavia miehiäkin)

      Kirjautumaton palstalutka

      • Anonyymi

        En jaksanut avata linkkiä joten kysyn määriteltiinkö sitä "urheilullisuutta" mitenkään?Monilla ihmisillä on harhakuvitelma, että urheilullinen olisi automaattisesti jotenkin hoikka ja niin eespäin. Kuinkin ihan tuolta huippu-urheilijoista, maailmanmestareista ja olympiavoittajistakin löytyy ulkoisesti hieman vähemmän "urheilullisen" näköisiä ihmisiä. Tuo ulkomuoto voi vaihdella kovasti lajista riippuen. Itse en kuitenkaan lähde vaikka kaikkien kuulantyönnön maailmanmestareiden urheilullisuutta kyseenalaistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksanut avata linkkiä joten kysyn määriteltiinkö sitä "urheilullisuutta" mitenkään?Monilla ihmisillä on harhakuvitelma, että urheilullinen olisi automaattisesti jotenkin hoikka ja niin eespäin. Kuinkin ihan tuolta huippu-urheilijoista, maailmanmestareista ja olympiavoittajistakin löytyy ulkoisesti hieman vähemmän "urheilullisen" näköisiä ihmisiä. Tuo ulkomuoto voi vaihdella kovasti lajista riippuen. Itse en kuitenkaan lähde vaikka kaikkien kuulantyönnön maailmanmestareiden urheilullisuutta kyseenalaistamaan.

        Tuo on niin totta. Tuosta voisi tehdä melkein oman aloituksensa, että miten määrität urheilullisen/liikunnallisen ihmisen.

        Itse esimerkiksi määritän sen ihmiseksi, joka harrastaa urheilua/liikuntaa säännöllisesti ja ehkä jopa päivittäin. Urheilu ja liikunta taas määrittyvät minulle niin, että siinä tulee hiki. Oletan, että tuollainen urheilullinen/liikunnallinen ihminen on suht hyvässä fyyrisessä kunnossa, mutta en varsinaisesti oleta yhtään mitään hänen fysiikastaan/ruumiinrakenteestaan. Itse esimerkiksi tunnen pari aika rajustikin ylipainoista ihmistä, jotka ovat fyysisesti varsin rautaisessa kunnossa. Toisaalta taas tunnen muutaman ulkoisesti atleettisen ihmisen, joiden fysiikka on ihan pelkkää kuorta ja fyysinen suorituskyky ja kunto hemmetin huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Tuosta voisi tehdä melkein oman aloituksensa, että miten määrität urheilullisen/liikunnallisen ihmisen.

        Itse esimerkiksi määritän sen ihmiseksi, joka harrastaa urheilua/liikuntaa säännöllisesti ja ehkä jopa päivittäin. Urheilu ja liikunta taas määrittyvät minulle niin, että siinä tulee hiki. Oletan, että tuollainen urheilullinen/liikunnallinen ihminen on suht hyvässä fyyrisessä kunnossa, mutta en varsinaisesti oleta yhtään mitään hänen fysiikastaan/ruumiinrakenteestaan. Itse esimerkiksi tunnen pari aika rajustikin ylipainoista ihmistä, jotka ovat fyysisesti varsin rautaisessa kunnossa. Toisaalta taas tunnen muutaman ulkoisesti atleettisen ihmisen, joiden fysiikka on ihan pelkkää kuorta ja fyysinen suorituskyky ja kunto hemmetin huono.

        "Toisaalta taas tunnen muutaman ulkoisesti atleettisen ihmisen, joiden fysiikka on ihan pelkkää kuorta ja fyysinen suorituskyky ja kunto hemmetin huono."

        Mä olin teini-ikäisenä hoikkana/laihana juuri tuollainen. Liikunnanopettajanainen sanoi kuntotestin jälkeen suoraan, että olin täysin rapakunnossa. Näin siitä huolimatta, että BMI teini-iässä vaihteli 18-20 välillä, ei koskaan yli sen.

        Kirjautumaton palstalutka


    • Tuo nainen alkaa olee jo aika vanha joten viimeinen keino on hakea tv ohjelmaan jossa joku löytää hälle miehen. Tavis naiset on usein todella nirsoja ja näemme varmaan miten tavis mies sa pakit tv ohjelmassa.

      • Anonyymi

        Ja sinä ajattelet, että tv-ohjelma on hyvä paikka etsiä miestä? Ovatko miehet jotenkin erityisen julkisuushakuisia, vai miksi juuri tv-ohjelma on hyvä paikka etsiä miestä?

        Itsr olen aina ajatellu tv:n olevan varsin marginaalisen porukan pariutumiskeino.


    • Anonyymi

      Aina noissa parisuhde ohjelmissa lopulta käy niin että nainen ei löydä miestä. Nainen ei vaan saa tarpeeksi komeaa ja varakasta miestä itselleen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe