Ei uskoisi pitkäaikaisesta kaverista olevan selkään puukottajaksi. Kaikenlaisia valheita esittää ja nyt jäänyt tietämättään kiinni niistä. Antaako kenkää ystävyydelle heti vai odottaa sopivaa tilaisuutta. Luottamus mennyt kokonaan.
Ystävä vai selkään puukottaja?
12
3294
Vastaukset
- anteeks
hyvä kysymys. se riippuu oikeestaan vaan susta itestäs. jos sä haluut pitää sen frendinä, sä annat sille anteeksi tai sä päätät ettei siitä ole sulle ystäväksi. niin helpolta se kuulostaa. no okei. ei se ole niin helppoa. mutta pääsääntösesti se menee noin, sä oot nyt se joka voi tehdä päätöksen, pointti on siinä. vinkiksi vaan (tietämättä mitä sun frendi on sulle tehny) ystäviä ei koskaan ole liikaa, anteeksi jo pystyy antamaan, saa itsekkin. usko.
- määrän
Mitä huonolla ystävällä tekee? Ei sillä määrällä ole mitään merkitystä, jos saa paskaa kohtelua.
Ykskin hyvä on arvokkaampi kuin sata huonoa. Anna sille ehkä kuitenkin mahdollisuus näyttää mitä se todellisuudessa on. Päätä sitten. Ja jos jätät, niin tee se omaksi parhaaksesi.
- Katriina
Lueppa kirjoitukseni otsikon Luottamus meni-alla. Luulenpa että vanhaan ystävyyteen ei ainakaan mun tapauksessa ole paluuta.Mulla on ympäri suomea muutamia ystäviä ja kotikaupungissa 1 hyvä ystävä.kyllä mä niillä pärjään.Ei mulle merkkaa ystävien määrä niinkään paljon kuin se laatu.
- Katriina
Kokemuksemme on niin samankaltaiset että aattelin kysyä, jos haluisit laittaa mailia mulle.Vois siten vähän tarkemmin kuvata omaa tilannettaan ja pohtia miten "ystävät" on voineet tehä sellasta.Kohta kuukausi siitä kun hän mulle ne viestit lähetti ja vielä lähes päivittäin jaksan ihmetellä hänen temppuaan.Ikävöi en, koska ei ole anteeksi pyytänyt.
[email protected] - tittidii
Mullakin on kokemusta selkään puukottavasta ystävästä. Tämän ihmisen olen tuntenut pienestä asti, ja yhtä kauan olen tiennyt, että hän ei ole 100 % luotettava. Lapsena jo teki ilkeyksiä ja antoi muiden vastata seurauksista. Teini-iässä vääristeli mun hänelle kertomia asioita ja levitteli kaikille mahdollisille...
Vasta nyt olen kuitenkin saanut tarpeekseni. Tajusin, ettei häneen voi luottaa koskaan. Hän ei maksa velkojaan, ja jos siitä on hänelle etua, puukottaa kyllä selkään. Jostain syystä olen tähän asti antanut kaiken anteeksi, koska 'hän nyt vaan on sellainen'. Mutta mietin, mitä iloa hänestä on, jos luottaa ei voi... Ja koko ajan saa olla varuillaan ja odottaa seuraavaa temppua. - nainen vaan
..mutta totta nykyään turhan usein, tuo ystävien kaksinaamaisuus. Itselläni on myös "ystävä" jonka olen nyt viimeisen vuoden (ehkä reilun?) ajan huomannut puukottavan selkään kaikkia läheisiään. Hänelle on nyt vaan tärkeintä ajaa omaa etuaan ja kohentaa omaa "statustaan", siinä saa sitten seurustelukumppani ystävät kärsiä. Ja kaiken huipuksi tämä tyyppi syyttää kaikista virheistä aina jotakuta muuta. Itse hän on täydellinen ja virheetön. Olen NIIN kyllästynyt, etten kutsu häntä enää käymään, enkä myöskään käy hänen luonaan. Valitettavasti joudumme kuitenkin lähes päivittäin olemaan tekemisissä toistemme kanssa.
- Ex-ystävä kohta
Juu tämä kaveri jatkaa kiusantekoa niin, että se jo haittaa taloudellisestikkin tilannettani. Nyt olen jo lakimieheen yhteydessä ja suomeksi sanottuna annan takaisin ja oikein kunnolla. Valheiden levitys riittää minulle.
- olette
Ex-ystävä kohta kirjoitti:
Juu tämä kaveri jatkaa kiusantekoa niin, että se jo haittaa taloudellisestikkin tilannettani. Nyt olen jo lakimieheen yhteydessä ja suomeksi sanottuna annan takaisin ja oikein kunnolla. Valheiden levitys riittää minulle.
katkeroituneita
okei
pahalta tuntuu kun ns. ystävä
puukottaa
mutta lukekaa tekstejänne
te kuulostatte katkeroituneilta
ja se vie sulta iteltäkin ilon elämästä
just - Kohta eiku on jo ex-ystävä
olette kirjoitti:
katkeroituneita
okei
pahalta tuntuu kun ns. ystävä
puukottaa
mutta lukekaa tekstejänne
te kuulostatte katkeroituneilta
ja se vie sulta iteltäkin ilon elämästä
justEn ole katkera vaan hämmästynyt, että ihmiset voivat vieläkin olla noin inhottavia toisilleen. Ystävyys perustuu luottamukseen, mutta ei sitä näköjään enään tänä päivänä kunnioiteta tippaakaan. Se on valitettavaa.
- IhateTrains
Meidän ystävä Nimeltän Junienrakastaja selkäänpuukotti meitä kolmea.:( !!!!!!!!111!!!1111!"!!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- IHATETRAINS
Meillä on ystävä nimeltään sarjisauto Jota Junienrakastaja selkäänpuukotti noin 1 vuoden verran mitä meidän pitäisi tehdä kun hän jatkuvasti vaan puukottaa selkään.
- Anonyymi
aivan uskomatonta kaveri puukottelee selkään koko ajan eino
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477056Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3252648Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271236
- 311183
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 87998
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel101975Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h62944- 41820