Ätmeille luettavaa

Anonyymi

"Incel-mies, ajatusmaailmasi on ristiriitainen. Väheksyt ja halveksit naisia, mutta samaan aikaan sinun itsesi pitäisi saada sellainen. Huorittelet ja pidät meitä naisia alempiarvoisena kuin itseäsi. Jos ärsytämme sinua ottamalla liikaa tilaa, yrität hiljentää meidät törkyviestein.

Kaipaat itsellesi hyväksyntää, mutta et tajua, että naisilta et sitä saa solvaamalla heidän ulkonäköään, kyseenalaistamalla älyä ja tuomitsemalla moraalia.

Vaikka et pilkkaisi juuri minua, en koe viehättävänä ihmistä, joka puhuu toisista alentavasti."

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/a785db19-c254-4e90-bf51-abe0b84f76ba?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR2O1WQgNA6KJoIV5xBNpLNEYQZv2Be-zdPyE8WK9u3gdfQpPiZQg_42buQ#Echobox=1647462960

Tuossa jutussa on muuten sellainen virhe, että nämä huoritelijat eivät enimmäkseen ole nuoria miehiä, vaan keski-ikäisiä ukkoja,

18

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varsinkin tuo älyn kyseenalaistaminen saattaa olla varsin kohtalokasta. Toisille se vaan sopisi vaikka marsu seuraksi ihmistä paremmin

    • Anonyymi

      Kyllä jännämies joka hakkaa naisia ja juo viinaa ja pahoinpitelee naisia on naisille se ihannemies ja naisten aina haluaa jännämiehen ja ätmi on sitten se joka ei kelpaa naisille.

      • Anonyymi

        "Incel-mies, en kiinnostuisi sinusta, sillä et näe minua yksilönä, vaan sukupuoleni edustajina. Koet, että sinulla pitäisi olla automaattinen oikeus naisiin, sillä olethan ( omasta mielestäsi) hoitanut asiat yhteiskunnassa hyvin tai olet muuten vain ( omasta mielestäsi) mukava kaveri. Olet pettynyt, kun elämä ei toimi ihan niin."

        Et ymmärrä, että nykyaikainen parisuhde perustuu kahden ihmisen haluun olla toistensa kanssa, tasavertaisina."


    • Taas sekotettu incel ja ätmi. Ei naisettomuus itsessään aiheuta mitään ääriliike raivoa. Se on ihmisen omassa päässä vikaa jos näkee uhkia, joka puolella. Meillä ei oo mitenkään sama tilanne, kun jossakin kiinassa, missä todella voi olla niin, ettei naisia yksinkertaisti ole. Tai perustele se näkemys, jos näin katsot olevan.

      • Anonyymi

        Incel ja ätmi tarkoittavat samaa asiaa, eli miestä, joka ei saa naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Incel ja ätmi tarkoittavat samaa asiaa, eli miestä, joka ei saa naista.

        Joo, mutta ätmi ei oo kellekään haitaks. Sellanen mukava kaikkien kaveri.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo, mutta ätmi ei oo kellekään haitaks. Sellanen mukava kaikkien kaveri.

        Ätmi ja incel eivät ole eri asia. Kaikki incelit ovat ätmejä, mutta kaikki ätmi eivät ole inceleitä. Jokainen ätmi on siis mahdollisesti incel. Sitä ei voi etukäteen tietää.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo, mutta ätmi ei oo kellekään haitaks. Sellanen mukava kaikkien kaveri.

        Tai sitten on.


    • Anonyymi

      Minusta jutun otsikko on turhan pehmeä. Tosiasiassa se on niin, että jos mies ei saa naista (vaikka haluaisi), niin vika on AINA miehessä. Kyllä te tämän tiedätte, vaikka ette hyväksy.

      • Anonyymi

        Peilin eteen.Selittelyt on selitelty. Nyt suurennuslasin kanssa itseään tiirailemaan. Turha on vikistä. Hiiret ei ole miehiä.


    • Anonyymi

      Ottakaa huomioon että miehestä tulee ätmi koska naiset haukkuu ätmejä rumiksi ja saavat aina huonoa kohtelua naisilta vaikka mies olisi ystävällinen ja kohtelias niin nainen sanoo painu vittuun vaikka mies yrittää tutustua naiseen. On siis täysin naisten vika jos miehestä tulee ätmi joka haukkuu naisia. Ei nainen voi olettaa että saa hyvää kohtelua jos itse ei ole kohtelias.

      • Anonyymi

        Vähemmän viehättävät naiset saavat ihan tasan samaa kohtelua miehiltä. Turha teidän on sitä ulvoa, kun ette itse käyttäydy yhtään sen paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän viehättävät naiset saavat ihan tasan samaa kohtelua miehiltä. Turha teidän on sitä ulvoa, kun ette itse käyttäydy yhtään sen paremmin.

        Juuri näin . Tämä huomio oli hyvä.Ätmit vinkuu ulkoisesti priimaa vaikka itsekkään eivät sitä ole.toista alentamalla yrittävät nostaa itseään. Hyi häpeä.💩


    • ".....sillä et näe minua yksilönä, vaan sukupuoleni edustajina."
      Täytyy myöntää että osittain tähänolen sortunut kun treffi-ilmoituksia olen lueskellut. Kyllä minulla hakua rajaavissa kohdissa on nainen sillä jos haeskelisin pelkkiä yksilöitä niin olisihan valintaa huomattavasti enemmän mutta kaikkien kannalta turhaa kun sukupuoli on yksi keskeinen osa kun määritellään sitä kuuluisaa kemiaa.

      "jos mies ei saa naista (vaikka haluaisi), niin vika on AINA miehessä"
      Näin se varmasti on. Viimeksikin minun vikani oli etten ollut kasvanut tarpeeksi pitkäksi ja sitä ennen työttömyys. Olisihan minulla ollut mahdollisuus vaikuttaa siihen että en olisi perinyt persjalkaisten geenejä tai siihen että yritys lopetti toimintansa.

      • Anonyymi

        Syyllisyyden pohtiminen tällaisissa asioissa on lopulta täysin turhaa. Itse asia ja lopputulos ei muutu mihinkään, oli vika kummassa tahansa.

        Vaikka vika olisi ollut sinussa niin juuri sen kyseisen "vian" korjaaminen ei välttämättä auta yhtään mitään seuraavassa tilanteessa, sillä silloin tarkolla on täysin eri naisyksilö, jonka ajatukset voivat hyvinkin erilaiset.

        Jos taas vika on naisessa niin sekään ei muuta mitään. Jos hänessä on ollut vikaa niin se ei korjaannu, vaikka me kaikki olisimme yhtä mieltä asiasta. Hän on edelleen sitä mieltä, että sinä et kelpaa ja se siitä. Se, että tuossa naisessa ja vaikka sadassa edellisessäkin on ollut erilaisia vikoja, ei kerro mitään siitä mahdollisesta seuraavasta tarjokkaasta.

        Jos välttämättä haluaa etsiä "syyllistä" niin sen voi löytää omasta maustaan tai arvostelukyvystään. Noiden asioiden muuttaminen on oikeastaan se ainoa mikä voi jatkossa jotakin muuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syyllisyyden pohtiminen tällaisissa asioissa on lopulta täysin turhaa. Itse asia ja lopputulos ei muutu mihinkään, oli vika kummassa tahansa.

        Vaikka vika olisi ollut sinussa niin juuri sen kyseisen "vian" korjaaminen ei välttämättä auta yhtään mitään seuraavassa tilanteessa, sillä silloin tarkolla on täysin eri naisyksilö, jonka ajatukset voivat hyvinkin erilaiset.

        Jos taas vika on naisessa niin sekään ei muuta mitään. Jos hänessä on ollut vikaa niin se ei korjaannu, vaikka me kaikki olisimme yhtä mieltä asiasta. Hän on edelleen sitä mieltä, että sinä et kelpaa ja se siitä. Se, että tuossa naisessa ja vaikka sadassa edellisessäkin on ollut erilaisia vikoja, ei kerro mitään siitä mahdollisesta seuraavasta tarjokkaasta.

        Jos välttämättä haluaa etsiä "syyllistä" niin sen voi löytää omasta maustaan tai arvostelukyvystään. Noiden asioiden muuttaminen on oikeastaan se ainoa mikä voi jatkossa jotakin muuttaa.

        Ihan allekirjoitettavaa pohdintaa sieltä suunnalta,

        Syyllisyys sinänsä on jo vähän raaka ilmaisu kun siinä lähtökohta on että on tehnyt jotakin tuomittavaa josta pitäisi seurata rangaistus.


    • Anonyymi

      Joo, se ei ole välttämättä inceliä, mutta se on ätmiä ja vanhakantaista sellainen yläpuolelle asettuminen siis sedät pliis

    • Anonyymi

      Nytkö niitä sitten "saadaan" tai "ei saada". Olin jo oppinut että kyseessä on kahden ihmisen välinen kiinnostus mutta ilmeisesti tässä on kuitenkin jonkinlainen metsästys kyseessä jos juttua lukee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      167
      2971
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      2038
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1996
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      86
      1709
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      83
      1576
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1552
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1120
    8. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      68
      1072
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      268
      1068
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      948
    Aihe