Tuntuu siltä

Anonyymi

Että kaikki hyvät ihmiset kuolevat ja pahat saavat jatkaa.

13

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin tunnen.Pahat tekevät pahojaan,peittelevät tekojaan ja ovat katalia.Elävät katkeruudessaan ja kateudessaan pitkän elämän.

• Anonyymi

Olen joskus ajatellut samaa, tuntuu kuin hyvät ihmiset kuolisivat
      ennen aikojaan ja pahantahtoiset eläisivät 100 vuotiaiksi.
      Maailman kiltein ihminen, läheiseni menehtyi.
      20 vuotta vanhempi tuttuni on elossa ja ilkeilee tunteettomasti minulle:
      Pyh ! Eihän tuo ole mitään, kaikki kuolevat !

• Anonyymi

Sellaiset ilkeilyt loukkaa ihmistä jolla on suru,
        Meidän töissä yksi nuori tyttö menetti äitinsä , ja kollega vaan jo viikon päästä sanoi hänelle että kaikki kuolee, ihan kun hän ei sitä olisi tietänyt, ja sanoi vielä että ei kai sitä nyt masennuta itkupilliksi jos vanha ihminen kuolee . Tämä äiti oli ainoastaan 63 vuotias siis ei mikään vanhus.
        Jokaisen suru on erilainen , silloin ei tarvitse ilkeillä .
        Minun paras ystävätär kuoli vuosi sitten ja on päiviä aina vaan kun on työlästä , esim jos tapahtui jotain erikoista niin aina soiteltiin toisillemme ja kerrottiin. Nyt ei enää voi soittaa ,mutta yritän ajatella että mitähän hän sanoisi tästätäkin asiasta jos jotain on tapahtunut ja olisi vielä elossa.
        Joten jokainen ihminen joka kuolee , on aina menetys omilleen , se mitense menetyksen kanssa käsittelee suruaan on kaikilla erilaista.

• Anonyymi

Joo mutta onko täällä eläminen joku palkinto? Minä en nauti jokapäiväisestä tietokoneen peluustani. Olen työtön eikä sosiaaliset piirini ole järin isot. On toki välillä ihan mukiin menevää mutta suurimmaksi osaksi elämäni oli huonoa. En tiedä onko se niin kamalaa päästä pois ja olenkin miettinyt sitä usein.

• Anonyymi

Sosiaalisia piirejä pystyy laajentamaan, jos haluaa.
        Pelaamisen voi lopettaa, jos haluaa.
        Elämä on täynnä valintoja, joista suurimman osan joutuu ihminen tekemään ihan itse.
        Se on täysin totta, että välillä elämä on mukiin menevää, toisinaan taas ei. Mutta niin se on meillä jokaisella.
        Jokaiselle noutaja tulee joka tapauksessa ajallaan, kannattaa tämä elämänpituinen filmi katsoa loppuun asti, jos ei muuten niin uteliasuudesta, mitä kaikkea mahtaa vielä olla edessä.

• Anonyymi

No jos mietitään vaikka Putleria, niin mikäs pahan tappaisi ja se olisi liian hyvää ollakseen totta ???

• Anonyymi

Niin se on ja siitä tuleekin sanonta: Mikä pahan tappaisi ?

• Anonyymi

Tyhmät saavat jatkaa, joista osa ei ole pahoja

• Anonyymi

No ketään toista ihmistä nyt ei saa tyhmäksi sanoa .

• Anonyymi

Se pahakin on varmasti hyvä jollekin.

• Anonyymi

Minun rakas vietiin pois, joutui kärsimään sairauden takia viimeiset kuukaudet. Tuskissani ajattelen niitä aikoja. Kiltein ja avuliain ihminen kenet koskaan olen tiennyt. Vihainen olen elämälle.

• Anonyymi00013

Miten voit nyt - jos satut täällä käymään ? Olen samassa tilanteessa.
        Kärsin niin paljon, ettei ole sanoja.

• Anonyymi

Olen vihainen ja katkerakin. Ensin en halunnut myöntää olevani katkera,
      mutta kyllä olen jonkun verran ja pidän sitä luonnollisena tunteena
      tässä vaiheessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      111
      7686
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      121
      5327
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      121
      3554
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3547
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2584
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1530
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      69
      1381
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe