Komea, katselin sinua salaa 🥰
Huppari sopii sinulle hyvin. Luulin tämän tunteen jo menneen ohi, mutta eeeiii - tässä mä olen taas ihan lääpällään sinuun.
Eipä mulla muuta, halit ❣
Olit tänään niin
37
2302
Vastaukset
- Anonyymi
Huppari ei kyllä sovi läskillehkölle v1965 synt. miehelle. Ei mene huppari kiinni!
- Anonyymi
Tämä kommentti ei nyt ihan osunut😅
- ap
- Anonyymi
Minkä värinen huppari hänellä oli päällään?
- Anonyymi
Vaaleanharmaa, näin sivusta, kun sopisi omalle kohdalle tämä julkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaleanharmaa, näin sivusta, kun sopisi omalle kohdalle tämä julkaisu.
Lisätään vielä että en ole salakatselija vaan teen sen ihan avoimesti.
- Anonyymi
No eipä sen hupparin värillä niin väliä, kunhan tässä ylimääräisiä höyryjä vähän päästelin 😉
Elämän realiteetit iskivät tänään jälleen vasten kasvoja, joten eiköhän tämä tunnemylläkkä tästä taas ala tasoittua.
- ap
- Anonyymi
Miehesi ja hän ketä katselet ovat kyllä aika eri näköisiä..
- Anonyymi
Ei ihan osunut tämäkään kommentti 🤣
Hyvää kevättä siitä huolimatta
- ap - Anonyymi
Vaaleanharmaan hupparin osaltakaan ei mennyt aivan nappiin. Oma mies on kyllä altleettisempi, toinen on sitten viisaampi ja jollain muulla tavalla viehättävä. Katsella saa siinä ei ole mitään väärää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaleanharmaan hupparin osaltakaan ei mennyt aivan nappiin. Oma mies on kyllä altleettisempi, toinen on sitten viisaampi ja jollain muulla tavalla viehättävä. Katsella saa siinä ei ole mitään väärää. :)
Heillä on myös aika paljon pituuseroa miehesi hyväksi. Iältäänkin tämä katseidesi kohde on aika paljon nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heillä on myös aika paljon pituuseroa miehesi hyväksi. Iältäänkin tämä katseidesi kohde on aika paljon nuorempi.
Päinvastoin, molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin, molemmat.
No mulle kyllä osui ihan prikulleen 😁. Kukahan mun katseitani on noin tarkkaan seuraillut? Antakaa mun katsoa, en mä aio hänen kimppuunsa käydä, ihan turvassa on hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mulle kyllä osui ihan prikulleen 😁. Kukahan mun katseitani on noin tarkkaan seuraillut? Antakaa mun katsoa, en mä aio hänen kimppuunsa käydä, ihan turvassa on hän.
Entä jos oli hupparimies itse? Entä jos haluaakin sinun käyvän kimppuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos oli hupparimies itse? Entä jos haluaakin sinun käyvän kimppuun?
Huppari päälle huomenna, niin kokeillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huppari päälle huomenna, niin kokeillaan.
Ihan komea oli hupparissaan tänäänkin. Itse asiassa niin hyvän näköinen, etten uskaltanut oikein edes katsoa häneen päin, saati sitten käydä kimppuun. Munkkisokereita vaan nuolin huuliltani 🎈Wappuja kaikille palstan työkavereitaan salaa ihaileville!
- Anonyymi
Minnepäin?
- Anonyymi
Vaaleanharmaa on mitattuna melko keskellä suomenmaata.
- Anonyymi
Likainen öljyinen työhuppari sopii todella hienosti....
- Anonyymi
Ei natsaa vaaleanharmaaseen.
- Anonyymi
Housuista puhumattakaan....
- Anonyymi
Mites tänään huppari miehen kanssa sujunut?
- Anonyymi
Ajatuksissa kun ei tänäänkään nähdä.
- Anonyymi
Tämä näköjään pahenee vaan : näin unta tästä komeasta huppari-miehestä❤
Toivottavasti huomenna EI töissä nähdä, että tämä hullutus helpottaisi!
( unessa siis ILMAN hupparia...)
- ap- Anonyymi
Missä näette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näette?
Töissä, mutta toivottavasti tosiaankaan EI nähtäis 😅
Lähtee kuitenkin taas fiilikset laukalle
- ap
- Anonyymi
Missä siellä töissä tapaatte?
- Anonyymi
Tänäänkin pariin otteeseen ohimennen,
emme siis mitenkään tarkoituksella tapaile.
Itse päinvastoin yritän vältellä jotta pääsisin näistä tunteista eroon.
- ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin pariin otteeseen ohimennen,
emme siis mitenkään tarkoituksella tapaile.
Itse päinvastoin yritän vältellä jotta pääsisin näistä tunteista eroon.
- apRuokalassa vai missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokalassa vai missä?
Ei ruokalassa
- Anonyymi
Sai taas ihailla vaaleanharmaatahupparia ja miestä. Vaikka turhaa se on kun ei edes jutella. 😊
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446