Itäblokin naiset sexyjä ja upeita

Anonyymi

Mikähän siinä on että itäblokin naiset pesee 6 - 0
Suomalaiset naiset seksikkyydelläään.

Ja ***riksi ei voi heitä haukkua. Sitä en hyväksy kun moni on koulutettu ja hyvässä asemassa työelämässä.

Jotenkin he osaavat panostaa ulkonäköönsä ja keskustelutaitoihinsa paremmin kuin suomalaiset naiset.

Ite olen aatellut että tutustuisin suominaiseen mutta kaiken muutaman vuoden näkemäni jälkeen en voi enää pysyä siinä. Naisen olemus on kuitenkin tärkein.

28

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin meitä meillä suominaisilla tekeekään, kaikki joutaisimme kuolla. Taidan aloittaa tappamalla itseni. Tulkaa muut perässä.

    • Anonyymi

      ” Ja ***riksi ei voi heitä haukkua. Sitä en hyväksy kun moni on koulutettu ja hyvässä asemassa työelämässä.” Kiitos tästä täsmennyksestä logiikkasi suhteen. Kyllä on mairitteva se ihmisen kuva mitä tarjoat, joillekin ehkä normi

      • Anonyymi

        Jep.. Eli narsku tuo aloittaja. Hyhhyh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.. Eli narsku tuo aloittaja. Hyhhyh.

        Todellakin on.


    • Anonyymi

      Eihän sillä syyllä mitään merkitystä ole. Turhaan sinä sen pohtimiseen aikaasi tuhlaat. Tilanne on mikä on, eikä se tule siitä mihinkään muuttumaan. Etsi siis ihmeessä itsellesi morsian jostain itäblokin maasta ja ole sitten onnellinen. Se on paras vaihtoehto.

      • Anonyymi

        En tarvitse sinulta apua tai neuvoa mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse sinulta apua tai neuvoa mihinkään.

        Ja kuitenkin kyselet kaiken maailman turhuuksia keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse sinulta apua tai neuvoa mihinkään.

        Niin, olishan se ihan kamalaa olla onnellinen sellasen naisen kanssa, josta tykkää. Paljon ihanampaa vain olla katkera ja haukkua muita netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse sinulta apua tai neuvoa mihinkään.

        Saitko ihan väärän vastauksen? Luulit vissiin että suomalaiset naiset tulevat mustasukkaisiksi. Toivoit vastauksia tyyliin "voi ei, mikset ota suomalaista, emme me niin pahoja ole, anteeksi anteeksi, parannamme heti tapamme ja alamme pukeutua tavalla josta sinä tykkäät!"

        Sinulle vastattiinkin: siitä vain, saathan sinä olla tuota mieltä ja etsiä naisesi mistä haluat.

        Huvittavaa tässä on se että kirjoitat siihen tyyliin kuin sinulla olisi varaa valita. Tuskin on. Enpä usko että tyylikäs ja naisellinen venäläinen nainen huolii suomalaisesta junttiäijästä joka kaivaa nenäänsä, röyhtäilee ja piereskelee. Ja kuorsaa sängyssä niin ettei siinä vieressä voi nukkua ilman korvatulppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko ihan väärän vastauksen? Luulit vissiin että suomalaiset naiset tulevat mustasukkaisiksi. Toivoit vastauksia tyyliin "voi ei, mikset ota suomalaista, emme me niin pahoja ole, anteeksi anteeksi, parannamme heti tapamme ja alamme pukeutua tavalla josta sinä tykkäät!"

        Sinulle vastattiinkin: siitä vain, saathan sinä olla tuota mieltä ja etsiä naisesi mistä haluat.

        Huvittavaa tässä on se että kirjoitat siihen tyyliin kuin sinulla olisi varaa valita. Tuskin on. Enpä usko että tyylikäs ja naisellinen venäläinen nainen huolii suomalaisesta junttiäijästä joka kaivaa nenäänsä, röyhtäilee ja piereskelee. Ja kuorsaa sängyssä niin ettei siinä vieressä voi nukkua ilman korvatulppia.

        Puhutko exästäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko exästäsi?

        Ai että puhunko exästäni? Itse asiassa kyllä. Siksipä hän onkin exä.

        Tein sen virheen että toimin tavalla jolla palstatalibanien mielestä jokaisen naisen tulee toimia: annoin ns. tavikselle mahdollisuuden. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa ettei kannata.

        Ei pidä antaa mahdollisuutta miehelle joka ei ole täsmävastaus unelmiisi.
        Kannattaa odottaa sitä täsmävastausta, ja jos sitä ei tule, on parempi olla yksin.

        Näitä jätettyjä exmiehiä on monta tällä palstalla. Heitä on paljon, mutta he eivät silti muodosta palstatalebanien enemmistöä. Suurin osa palstatalebaneista ei nimittäin ole edes exiä. Suurin osa on niitä joista kukaan nainen ei ole koskaan huolinut.

        Kun palstatalebani.saa naiselta pakit, hän reagoi siihen kuin Putin saatuaan pakit Ukrainalta: raivolla ja tuhoamisvimmalla. Kuten Putin ei hetkeäkään mieti MIKSI Ukraina ei halua alistua Putleria vallan alle, myöskään palstalebanit eivät etsi itsestään syytä pakkeihin. Putin pitää Ukrainalta saamiaan pakkeja todisteena Ukrainan kelvottomuudesta. Samalla tavalla palstatalebanit reagoivat kun saavat pakit: alkavat haukkua naisia ja toivovat naisille kaikkea mahdollista pahaa. Palstatalebanitkaan eivät sekuntiakaan mieti olisiko heissä itsessään jotain vikaa.

        Nenäänsä kaivava, röyhtäilevä, piereskelevä ja kuorsaava tavisexänikin väitti olevansa tavallinen kiltti kunnon mies. Ei ollut. Hän oli typerä, laiska ja häijy siivelläeläjä. Sen lisäksi ettei osannut käyttäytyä ja oli aika rumakin. Nyt hän on katkera erosta ja kävelee ympäriinsä haukkumassa minua kaikille. Hän väittää tulleensa jätetyksi koska ei ole rikas. Minä kuulemma haluaisin jonkun ökyrikkaan. Idioottimaista. Jos etsisin rikasta miestä, en olisi huolinut häntä alunperinkään. Etsin kilttiä kunnon miestä. Hän uskotteli olevansa sellainen mutta oli kaikkea muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että puhunko exästäni? Itse asiassa kyllä. Siksipä hän onkin exä.

        Tein sen virheen että toimin tavalla jolla palstatalibanien mielestä jokaisen naisen tulee toimia: annoin ns. tavikselle mahdollisuuden. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa ettei kannata.

        Ei pidä antaa mahdollisuutta miehelle joka ei ole täsmävastaus unelmiisi.
        Kannattaa odottaa sitä täsmävastausta, ja jos sitä ei tule, on parempi olla yksin.

        Näitä jätettyjä exmiehiä on monta tällä palstalla. Heitä on paljon, mutta he eivät silti muodosta palstatalebanien enemmistöä. Suurin osa palstatalebaneista ei nimittäin ole edes exiä. Suurin osa on niitä joista kukaan nainen ei ole koskaan huolinut.

        Kun palstatalebani.saa naiselta pakit, hän reagoi siihen kuin Putin saatuaan pakit Ukrainalta: raivolla ja tuhoamisvimmalla. Kuten Putin ei hetkeäkään mieti MIKSI Ukraina ei halua alistua Putleria vallan alle, myöskään palstalebanit eivät etsi itsestään syytä pakkeihin. Putin pitää Ukrainalta saamiaan pakkeja todisteena Ukrainan kelvottomuudesta. Samalla tavalla palstatalebanit reagoivat kun saavat pakit: alkavat haukkua naisia ja toivovat naisille kaikkea mahdollista pahaa. Palstatalebanitkaan eivät sekuntiakaan mieti olisiko heissä itsessään jotain vikaa.

        Nenäänsä kaivava, röyhtäilevä, piereskelevä ja kuorsaava tavisexänikin väitti olevansa tavallinen kiltti kunnon mies. Ei ollut. Hän oli typerä, laiska ja häijy siivelläeläjä. Sen lisäksi ettei osannut käyttäytyä ja oli aika rumakin. Nyt hän on katkera erosta ja kävelee ympäriinsä haukkumassa minua kaikille. Hän väittää tulleensa jätetyksi koska ei ole rikas. Minä kuulemma haluaisin jonkun ökyrikkaan. Idioottimaista. Jos etsisin rikasta miestä, en olisi huolinut häntä alunperinkään. Etsin kilttiä kunnon miestä. Hän uskotteli olevansa sellainen mutta oli kaikkea muuta.

        Hyvä tiivistys kaikenlaisesta ulinasta vailla suhteellisuudentajua ja mistähän asiasta mitä maailmassa tapahtuu ei naisia syytettäisi, se joka sellaisen asian keksii saa mitalin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse sinulta apua tai neuvoa mihinkään.

        Haha. Sun tarkotus on vaan painaa ihmisiä alas. Suomalainen on perusmentaliteetiltaan kiusaaja. Voit päätellä siitä loput miksi suurimmalla osalla on huono itsetunto eikä edes uskalla panostaa itseensä oikeastaan. Ei ole minkäään arvoinen. Todistat taas sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko exästäsi?

        Taidat itse olla juuri se ex?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko ihan väärän vastauksen? Luulit vissiin että suomalaiset naiset tulevat mustasukkaisiksi. Toivoit vastauksia tyyliin "voi ei, mikset ota suomalaista, emme me niin pahoja ole, anteeksi anteeksi, parannamme heti tapamme ja alamme pukeutua tavalla josta sinä tykkäät!"

        Sinulle vastattiinkin: siitä vain, saathan sinä olla tuota mieltä ja etsiä naisesi mistä haluat.

        Huvittavaa tässä on se että kirjoitat siihen tyyliin kuin sinulla olisi varaa valita. Tuskin on. Enpä usko että tyylikäs ja naisellinen venäläinen nainen huolii suomalaisesta junttiäijästä joka kaivaa nenäänsä, röyhtäilee ja piereskelee. Ja kuorsaa sängyssä niin ettei siinä vieressä voi nukkua ilman korvatulppia.

        Juuri tämä- että uskooko joku anonyymi luultavasti itse täysin tasoton saavansa piston naisten sydämeen sillä, että ilmoittaa tärkeänä ettei perusta meistä? Se voi olla myös niin, että saisiko mustaa valkoiselle tuosta


    • Anonyymi

      Mutta suussa on vikaa,se haisee kuolemalle. Kauppojen jonossa olen huomannut sen jo monen metrin päästä.

    • Anonyymi

      Muuta hyvä sieltä ei tulekkaan auringon lisäksi. itä suunnalta.

    • Anonyymi

      Niin no joo.
      Tästähän on ollut kyse montasataa vuotta.

      Itänaiset ovat ,,, no upeita, voin sen myöntee nyt jo.

      Mutta, ne taitaa vihata suomalaisia, koska suomalaiset ovat ilmeisesti jotenniin apaattista kansoo , kai.

      En tajua vain, mistä sinä olet veresi suanur, no, isältäsi kai.

      Mutta ei miunkoon veret ihan selvästi yhteen sukuun kuulu.

      Tästä olen hieman eroavainen ehkä siitä tavallisesta

      ,,? Suomalaisesta,?

      Silti, kun Suomessa olen kuitenniin

      Enkä tiältä lähde koska turvallinen maa.

    • Anonyymi

      Missä vajassa asut, jos näet vain tuollaisia naisia? Itse näen ihan tyylikkäitä ja upeita naisia, jotka pitävät itsestään huolta.
      Ap jos olet pettynyt naisiin niin turha sitä täällä on kiukutella ja vihaansa purkaa, mene vaikka lenkille, siellä on nyt ihana sää.
      Mikä sua estää ottamasta naista itäblokista?

      • Anonyymi

        Häntä estää varmaan sekä luonne että ulkonäkö


    • Anonyymi

      Yksi asia, joka minua jaksaa aina teissä tuon miestyypin miehissä hämmentää onntuo oman maan naisväestön morkkaaminen. Eikä kyse ole vain suomalaisista, vaan tuo on ihan kansanvälinen ilmiö. Itse olen tavannut tasan samalla tavalla oman maansa naisista puhuvia ruotsalaisia, brittejä, yhdyvaltalaisia, saksalaisia, ranskalaisia, puolalaisia, romanialaisia, venäläisiä, brasilialaisia, kolumbialaisia, jne. miehiä. Ja teksti on siis tasan samaa - oman maan naiset ovat tyhmiä, rumia, laiskoja, kevytkenkäisiä ja kaikinpuolin kauheita ja sitten jonkun toisen maan tai alueen naiset ovat täydellisiä unelmia.

      Eikö niistä muun maalaisista naisista voi ihan vaan pitää, koska pitää. Miksi se tarvitsee perustella haukkumalla muita? Itse en ole törmännyt yhteenkään naiseen, jolla olisi ollut tarve perustella omia valintojaan samanlaisella haukkulitanialla.

      • Anonyymi

        Harmittaa, kun leikkaa kiinni jonkun tai joidenkin naisten takia.. Joita ei saa. Katkeruus iskenyt. Mututuntumalla sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa, kun leikkaa kiinni jonkun tai joidenkin naisten takia.. Joita ei saa. Katkeruus iskenyt. Mututuntumalla sivusta.

        No tuollaisen vihan vimmoissa tulevan purkauksen vielä ymmärtäisi jotenkin. Vaankun puhutaan sellaisista miehistä, jotka ovat jopa jo päätyneet naimisiin jonkun muun maalaisen naisen kanssa, ehkä asuvatkin toisessa maassa ja silti niitä omia valintoja perustellaan oman maan naisten paskuudella. Aidosti todella hämmentävä ajattelutapa.


    • Anonyymi

      Suomalaisten miesten keskustelutaidot ovat suurimmaksi osaksi ihan paskaa 😂 On näitä hyviä yksilöitäkin. Mikset kuule ota vaan sitten semmosta itänaista. Ole hyvä

    • Anonyymi

      Et hyväksy, kun ovat sua paremmassa asemassa ja sua monin tavoin parempia?

    • Anonyymi

      Taas joku naisiin pettynyt turjake vouhkaa. Toivottavasti osaat kieliä, jos meinaat keskustella ulkomaalaisen naisen kanssa, muuten meinaa jäädä jutustelut aika vähiin. Ei kaikki kävele minihameissa ja korkkareissa itäblokin maissa ja sielläkin on tavallisia tallaajia, mutta kuvittele peräkammarissa omia päiväunias, eihän se ole keltään pois. Nämä todella kauniit ja nuoret naiset eivät halua Suomeen vaan tuonne rapakon taakse, että silleen. Ehkä jonkun maatuskan voit saada..

    • Anonyymi

      Mikäs siinä jos maatuskoista tykkää.

    • Anonyymi

      Ei suominaiset osaa keskustella, kuten ulkomaalaiset tai osaahan suominaiset siinä vaiheessa keskustella kun mies on joku komea mallimies. Kyllä suominaiset osaa sen homman ja komeille mallimiehille luvataan seksiä heti ensimmäisissä viesteissä, koska se on tapa miellyttää komeaa mallimiestä. Naisilta epätoivoinen yritys päästä treffeille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      151
      2624
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2247
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2124
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1425
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      120
      1208
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe