On tämä vaikeaa

Anonyymi

Vuosi on nyt mennyt siitä kun ihastuin sinuun töissä, monenlaisia tunteita on ollut tänä aikana. Nyt keväällä yritin taas kerran unohtaa sinut, yritin peittää tunteeni ja olla vaan kaverillinen. Sitten taas tuntui että hakeuduit seuraani, tulit aina kahvihuoneeseen kun minä olin siellä yksin. Katseemme kohtasivat monesti työhön liittyvässä tapahtumassa, tunsin että häkellyit jos jäimme kahden kesken. Teams-viestittelymme saa aina hymyn huulille. Olemme molemmat varattuja eikä tässä ole mitään järkeä, en silti voi tunteilleni mitään..

2

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän on kyllä helppo samaistua 😅

• Anonyymi

Niin on. Olen välillä miettinyt että jos rehellisesti kertoisi niin helpottaisiko se. Tunteet ja järki ei mene aina samaan maaliin. Mun kohdallani tilanne on aivan käsittämätön. Kotioloissa ei ole mitään vialla, mutta jokin toisessa saa aikaan järjetöntä yhteenkuuluvuuden tunnetta. Luulin jo että tämä hälventyisi etätöiden myötä, mutta ei. Vaikka mistä henkilökohtaisuuksista ollaan puhuttu, mutta tätä ei voi vaan rehellisesti sanoa. Aina kun nähdään niin tuntuu että vain voimistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      103
      4270
    2. 79
      3503
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      77
      3113
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      82
      2576
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2376
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      211
      2192
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2101
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      890
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      878
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      796
    Aihe