Vuosi on nyt mennyt siitä kun ihastuin sinuun töissä, monenlaisia tunteita on ollut tänä aikana. Nyt keväällä yritin taas kerran unohtaa sinut, yritin peittää tunteeni ja olla vaan kaverillinen. Sitten taas tuntui että hakeuduit seuraani, tulit aina kahvihuoneeseen kun minä olin siellä yksin. Katseemme kohtasivat monesti työhön liittyvässä tapahtumassa, tunsin että häkellyit jos jäimme kahden kesken. Teams-viestittelymme saa aina hymyn huulille. Olemme molemmat varattuja eikä tässä ole mitään järkeä, en silti voi tunteilleni mitään..
On tämä vaikeaa
Anonyymi
2
867
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän on kyllä helppo samaistua 😅
- Anonyymi
Niin on. Olen välillä miettinyt että jos rehellisesti kertoisi niin helpottaisiko se. Tunteet ja järki ei mene aina samaan maaliin. Mun kohdallani tilanne on aivan käsittämätön. Kotioloissa ei ole mitään vialla, mutta jokin toisessa saa aikaan järjetöntä yhteenkuuluvuuden tunnetta. Luulin jo että tämä hälventyisi etätöiden myötä, mutta ei. Vaikka mistä henkilökohtaisuuksista ollaan puhuttu, mutta tätä ei voi vaan rehellisesti sanoa. Aina kun nähdään niin tuntuu että vain voimistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932